SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Jop, dan is Endless Space (laatste 2 dagen daily) een stuk betere aankoop van me geweest in hetzelfde genre (en eerder al Sins Of A Solar Empire Trinity/Rebellion, die wss ook nog wel in de daily komen).
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef Captainp00face het volgende:
Ik lees steeds dat iedereen het maar prut vindt, maar waar wachten jullie dan op? Zoveel boeiende games zijn er tegenwoordig nou ook weer niet.
Ik vind dat spel erg ingewikkeld voor mijn smaak. Ik hou van stealth maar ik snap soms de ballen niet van de missie of hoe je sommige dingen ongezien moet doenquote:
Wat gebeurd er als je gezien wordt dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind dat spel erg ingewikkeld voor mijn smaak. Ik hou van stealth maar ik snap soms de ballen niet van de missie of hoe je sommige dingen ongezien moet doen
Komen ze achter je aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je gezien wordt dan?
je kan de nieuwe hitman best wel guns blazing spelen. iets wat bij de oudere hitmans absoluut uit den boze was.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:06 schreef SSJKliko het volgende:
[..]ik bedoel is het dan game-over of kan je ze nog doodmaken of zo.
Meeste DLC van JC2 heeft niet echt meerwaarde imo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Van plan om Just Cause 2 te kopen. Welke raden jullie aan, die met óf zonder alle DLC?
Met, al was het alleen maar omdat het dan maar 3 euro duurder is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Van plan om Just Cause 2 te kopen. Welke raden jullie aan, die met óf zonder alle DLC?
In principe kan je ook geweldadig doen, maar je kan alleen een perfecte score krijgen als je alles precies op de goede manier doet. En dat is nogal eens lastig te vinden en/of onmogelijk zonder te spieken wat je moet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je gezien wordt dan?
Is per game verschillendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Azerdion het volgende:
Gaat een game met 40% korting die in de dd of flash komt meestal naar 66% of naar 50%?
Welke game is het dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Azerdion het volgende:
[..]
OkeeVroeg ik me af omdat 50% (voor mijn gevoel dan) vaak naar 75% gaat.
Eigenlijk vroeg ik het me gewoon af voor als ik een game tegenkom waarbij ik twijfel. Van 40% naar 50% is niet zo'n groot verschil, naar 66% zou wel weer wat uitmaken. Maar een game waarbij ik graag 66% wil zien en die nu 40% is: Dishonored.quote:
Nu Surgeon Simulator nog!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef Verbal het volgende:
O, en de teller staat inmiddels op 26,50 wegens The Witcher 2
V.
Serieus?! Damnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef Verbal het volgende:
Had je moeten opletten, die was eergisteren een tientje, meen ik.
V.
Games komen 3-4x per sale terug. Geduldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Serieus?! DamnEergisteren wist ik nog niet dat er een sale was...
Volgens mij wassie flash, wss komtie nog wel als daily.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Op je wishlist zetten, krijg je een mailtje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef Azerdion het volgende:
[..]
9 uur later jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Op je wishlist zetten, krijg je een mailtje.
V.
En opletten. gewoon drie keer per dag checken: na 19:00, na 03:00 en na 11:00. Zit je altijd goed.quote:
Ik heb geen klachten tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
9 uur later jaDie mailtjes zijn nooit instant.
Fijn dat je je financiële status met ons deelt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Skillstorm het volgende:
Steam summer sale> Ik heb geen geld op dit punt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Fijn dat je je financiële status met ons deelt.
Heb um uit een bundle (de Legendary edition), maar nog nooit opgestart, kan dus geen mening gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef Katth het volgende:
Damn, heb dus niet op zitten letten met kopen van M&M Heroes VI... Ubisoft DRM en het mooie is, is dat ik nu niet kan connecten.UPlay werkt ook niet bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
UPlay werkt ook niet bij jou?
Als je moet fappen op geklede geanimeerde figuurtjes is er toch iets niet helemaal okee in je leven...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef Moro het volgende:
Tomb raider gaat ook de verkeerde kant op lara croft's tieten lijken alleen maar kleiner te worden
uplay is echt niet kut...quote:
Ik zou voor Blood Money gaan, de beste uit de reeks. Absolution schijt helemaal over de voorgaande spellen, het zou geen Hitman mogen heten zo slecht.quote:
UPlay is sowieso wel kut. Werkt geen reet van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
uplay is echt niet kut...
zelfde systeem als steam, een beetje beter zelfs want achievements halen = bonussen
Interessante associatie, maar daar zei ik het nog niet eens voor er is meer dan genoeg hentai beschikbaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je moet fappen op geklede geanimeerde figuurtjes is er toch iets niet helemaal okee in je leven...
V.
Maar als het hele zooitje down is heb je er niks aan...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
uplay is echt niet kut...
zelfde systeem als steam, een beetje beter zelfs want achievements halen = bonussen
Tomb Raider ziet er nu veel beter uit, ondanks kleinere tietenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Interessante associatie, maar daar zei ik het nog niet eens voor er is meer dan genoeg hentai beschikbaar.
ga naar gog.com, daar kan je je install code voor TW2 invullen en kan je vanaf daar een Extended editie downloaden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Na Just Cause 2 ook maar the witcher 1 en 2 aangeschaftleuke sale zo voor mij :p
jupquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Dus, even terug naar de cards, ik heb Portal 2 en Chivalry geinstalleerd. HL2 en L4D2 nog in de download. Allemaal geven ze van die cards.
Als ik nu dus Portal 2 en Chivalry opstart en het laat staan in het hoofdmenu krijg ik van die cards?
Er staat ook dat ik nog 4 kaarten te vinden heb. Kan ik er dan ook maar maximaal 4 krijgen uit dat spel? En voor de rest moet ik betalen wil ik het compleet hebben?quote:
ik weet niet wat voor 3de wereld land jij het vanuit gebruikt, maar hier is het eigenlijk net zovaak up (c.q. down) als steam..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
UPlay is sowieso wel kut. Werkt geen reet van.
Kan niet registreren, kan helemaal niks. De website spaced hem ook wel vaker.
idem voor alle andere services..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Katth het volgende:
[..]
Maar als het hele zooitje down is heb je er niks aan...
jupquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Er staat ook dat ik nog 4 kaarten te vinden heb. Kan ik er dan ook maar maximaal 4 krijgen uit dat spel? En voor de rest moet ik betalen wil ik het compleet hebben?
je kan door het spelen van het spel kans maken op een booster pack, (die droppen random en heb je geen card drops voor nodig) maar die kans is erg klein volgens mijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Er staat ook dat ik nog 4 kaarten te vinden heb. Kan ik er dan ook maar maximaal 4 krijgen uit dat spel? En voor de rest moet ik betalen wil ik het compleet hebben?
Nederland.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor 3de wereld land jij het vanuit gebruikt, maar hier is het eigenlijk net zovaak up (c.q. down) als steam..
Niet alle, ik wil Anniversary, maar die is alleen in de hele bundel..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef Katth het volgende:
Ooohh alle oude versies van Tomb Raider zijn nu voor 80 cent
Ja ik zie het netquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet alle, ik wil Anniversary, maar die is alleen in de hele bundel..
V.
portal 2 was de 1e dag toch al in de sale?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op Portal 2 en de Orange Box
Nee, hij is 1x voorbijgekomen in de community's choice, samen met GTA IV en Mirror's edge, maar GTA IV won.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
portal 2 was de 1e dag toch al in de sale?
Die komt echt nog wel, maak je geen zorgenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:19 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Nee, hij is 1x voorbijgekomen in de community's choice, samen met GTA IV en Mirror's edge, maar GTA IV won.
Doe ik ook niet, zo'n beetje elke Valve game komt een paar keer in de sale. Waar ik me zorgen over maak is dat ik over een week wss op vakantie gaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
Die komt echt nog wel, maak je geen zorgen
dan ga je dan over op de steam app en koop je em gewoon via je mobiel...quote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zo'n beetje elke Valve game komt een paar keer in de sale. Waar ik me zorgen over maak is dat ik over een week wss op vakantie ga
Als ik daar wifi heb.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga je dan over op de steam app en koop je em gewoon via je mobiel...
Naar welk 3e wereld land ga je dan?quote:
Ik heb geen internet abonnementquote:Op zondag 14 juli 2013 00:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Naar welk 3e wereld land ga je dan?
Anders laat je iemand anders hem kopen.
tsja daar zou ik niet eens aan beginnen want inet in het buitenland is waarschijnlijk duurder dan de game zelf. Maar meestal is er wel ergens gratis wifi te vinden.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik heb geen internet abonnementJa, ik weet het...
Brave New World in de pre-order gehad en nu je gratis Civ IV verpatsen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik verkoop Civ IV voor 5 euro!
Het enige wat je hoeft te doen om Civilization IV voor deze lage prijs te krijgen is dit:
Koop Walking Dead 400 Days DLC voor 5 euro als geschenk, ruil het met mij
Wie heeft er interesse?
Ditquote:Op zondag 14 juli 2013 01:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Brave New World in de pre-order gehad en nu je gratis Civ IV verpatsen?
Heb hem al gekocht.quote:
Wat is "hem" hier precies?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:01 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Heb hem al gekocht.
edit: OMG! het heeft cards gekregen!
Jupquote:Op zondag 14 juli 2013 01:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Brave New World in de pre-order gehad en nu je gratis Civ IV verpatsen?
Hoezo?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:22 schreef Syphixx het volgende:
snel m'n eerste aankoop doen : Rollercoaster Tycoon 3 !![]()
en hier eindigt de steam summer sales voor mij al
ik snap niet wat jullie verkeerd doen, maar hier heb ik echy nauwelijks problemen met de andere clients.quote:Op zondag 14 juli 2013 05:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongerelateerde rant...Origin.Dat tering-EA met hun 'ik wil niet op Steam'-mentaliteit en dan een client ontwikkelen die vaak niet eens werkt.
/rant
Wachten is op de nieuwe deals.
Komt denk ik omdat ik VPN moet gebruiken hier. Alles zit hier potdicht in China. Alleen met Steam heb ik dan weer nooit problemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet wat jullie verkeerd doen, maar hier heb ik echy nauwelijks problemen met de andere clients.
aj, china is al klachtwaardig...quote:Op zondag 14 juli 2013 09:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ik VPN moet gebruiken hier. Alles zit hier potdicht in China. Alleen met Steam heb ik dan weer nooit problemen.
Ging overigens wel goed nadat ik andere VPN server had gebruikt. Het is alleen vreemd omdat ik eerst zonder VPN wel gewoon kon updaten en nu dus opeens niet meer. Vervelend om afhankelijk te zijn van dit soort dingen om te kunnen gamen.
wtf doe jij in China?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ik VPN moet gebruiken hier. Alles zit hier potdicht in China. Alleen met Steam heb ik dan weer nooit problemen.
Ging overigens wel goed nadat ik andere VPN server had gebruikt. Het is alleen vreemd omdat ik eerst zonder VPN wel gewoon kon updaten en nu dus opeens niet meer. Vervelend om afhankelijk te zijn van dit soort dingen om te kunnen gamen.
Geniaal spel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Echnie... lijkt me geen kont aan...
V.
Het spel zelf zit fantastisch in elkaar met mooie details en goede diepgang en te plannen tactieken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou voor Blood Money gaan, de beste uit de reeks. Absolution schijt helemaal over de voorgaande spellen, het zou geen Hitman mogen heten zo slecht.
AIVD ontwijken. Nederlandse Snowden, jeweetzelluf.quote:
vertrek dadelijk op reisquote:
Kom naar mij, hier in Rusland ben je ook veiligquote:Op zondag 14 juli 2013 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
AIVD ontwijken. Nederlandse Snowden, jeweetzelluf.
Welk spel gaat dit over?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Geniaal spel.
Gewoon even de psychisch doorgedraaide serie moordenaar in jezelf naar buiten laten komen. Gewoon met een klopboormachine door iemands ribben snijden, of heerlijk zijn hart tweedelen.
Surgeon Simulatorquote:
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:03 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vertrek dadelijk op reis
en kom thuis de 23ste .. nét na het einde van de sale
misschien ergens free wifi scoren ofzo
M'n PayPal is nog NL. Koop dus tegen volle prijs maar als voordeel wel dat ik hier geblokkeerde spellen gewoon kan kopen. #silverliningquote:Op zondag 14 juli 2013 10:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wisten jullie dat elk spel in Rusland op Steam ongeveer de helft kost van de prijs in Euro's?
Geniaal.
Zo kocht ik een pakket wat in NL 60 kost in RU voor 25
ja das waar, gelukkig maarquote:Op zondag 14 juli 2013 10:10 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen
En anders moet je iemand proberen te regelen die dingen voor jou kan kopen...
Toen ook -66% ja, zal dus niet meer goedkoper worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:20 schreef VulpX het volgende:
Zou borderlands nog goedkoper worden? Hij was gisteren of zo toch in de flash? Was hij toen ook -66%?
Dan wordt dat ook best lastig ja...quote:Op zondag 14 juli 2013 10:14 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja das waar, gelukkig maar
probleem is dat ik eigenlijk niks op m'n wenslijstje heb, en als er iets leuks voorbij komt wil ik die best wel scoren. maar heb niks van " ow die wil ik aan zoveel -% "
Thanks! Had ik het toch goed gezien. Zit nog een beetje te twijfelen. Heb ook Far Cry 3 en Blood Dragon gekocht deze sale, zit qua shooters dus wel even gebakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:22 schreef rubbels het volgende:
[..]
Toen ook -66% ja, zal dus niet meer goedkoper worden.
fc3 voorheen wel gespeeld?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef Verbal het volgende:
Hmmm, loop nu even alle spellen na die ik heb geïnstalleerd. Alles werkt, behalve FC3, die ik een paar weken geleden heb gekregen in ruil voor drie TF2-items.
Loopt vast op Uplay, dat zegt dat er geen internet-verbinding is. Uh huh,
Iemand ervaring?
V.
Was Blood Dragon ook met extra korting toen FC3 flash sale was?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Thanks! Had ik het toch goed gezien. Zit nog een beetje te twijfelen. Heb ook Far Cry 3 en Blood Dragon gekocht deze sale, zit qua shooters dus wel even gebakken.
Spelen is het enige wat je er mee kan... Je zou ook kunnen proberen om een support ticket aan te maken.....quote:Op zondag 14 juli 2013 10:41 schreef Spinifex het volgende:
Net per ongeluk Borderlands 2 aangeschaft toen ik Rollercoaster Tycoon 3 kocht, hij zat nog in mijn winkelmandje![]()
Iemand enig idee wat ik ermee kan doen? Dat spel draait niet eens op mijn aftandse laptop![]()
uplay zou volgens mij gewoon in je start menu moeten staan..quote:Op zondag 14 juli 2013 10:37 schreef Verbal het volgende:
Eerste keer opstarten FC3
Hoe start ik Uplay los op? Heb wel net -was suggestie op Google- mijn password veranderd. Werkt niet.
V.
je hebt volgens mij 14 dagen recht op retour zolang je het spel niet geinstalleerd hebt...quote:Op zondag 14 juli 2013 10:43 schreef rubbels het volgende:
[..]
Spelen is het enige wat je er mee kan... Je zou ook kunnen proberen om een support ticket aan te maken.....
Heb 'm nog niet geïnstalleerd, wel een Support Ticket aangemaakt. Ah well, anders bewaar ik hem tot ik hem wèl kan draaien.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt volgens mij 14 dagen recht op retour zolang je het spel niet geinstalleerd hebt...
ik ga met 2,50 overstag voor system shock 2quote:Op zondag 14 juli 2013 10:55 schreef Masyl het volgende:
Ik hoop op wat mooie flitskortingen over 5 minuten
Mmmmmja, maar Win8 heeft geen startmenu...quote:Op zondag 14 juli 2013 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
uplay zou volgens mij gewoon in je start menu moeten staan..
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mmmmmja, maar Win8 heeft geen startmenu...
V.
zonde, had je weer een extra kaart gehad nuquote:Op zondag 14 juli 2013 11:05 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een stemronde gemist, daar gaat mijn steam cred.
simcity had wel 2 euro mogen kosten inmiddels, in de winter sale heb ik hem opgepikt voor 2,50..quote:Op zondag 14 juli 2013 11:17 schreef Typisch het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van deze kortingen.
Ja, zit ook niks tussen waar ik ook maar twijfel om te kopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
simcity had wel 2 euro mogen kosten inmiddels, in de winter sale heb ik hem opgepikt voor 2,50..
dat Metro last light niet 60% krijgt kan ik nog enigsinds snappen (vrij nieuw)
Bij Kinguin is hij nog een euro goedkoperquote:Op zondag 14 juli 2013 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
Metro Last Light in de flash sale voor 30 piek. Volgens mij zag ik die een paar dagen terug nog voor 19 euro op een bepaalde keysite
Heb een l4d2 kaart die ik kan ruilen?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Is er iemand die cards wil ruilen? Heb 4 dubbel.
...en vindt hem niet. Maar gewoon even gebladerd op de c:-schijf. Gevonden. Zelfde probleem.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]windows 8....
heeft trouwens wel een 'startmenu', dat is dat afzichtelijk lelijke fullscreen kutscherm waar je met blokjes kan spelen, daar gewoon uplay tikken, gaatie zoeken voor je..
http://steamcommunity.com(...)57839849584/?l=dutchquote:Op zondag 14 juli 2013 11:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en vindt hem niet. Maar gewoon even gebladerd op de c:-schijf. Gevonden. Zelfde probleem.
V.
heb je prison architect? en welke wil jij hebben?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Is er iemand die cards wil ruilen? Heb 4 dubbel.
Kerbal Space Program, heb Prison Architect wel dubbel.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je prison architect? en welke wil jij hebben?
Kom je in nederland, kun je al je games niet meer spelen omdat steam ze regionlocktquote:Op zondag 14 juli 2013 10:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wisten jullie dat elk spel in Rusland op Steam ongeveer de helft kost van de prijs in Euro's?
Geniaal.
Zo kocht ik een pakket wat in NL 60 kost in RU voor 25
HMmm, nee. Mijn System-folder is leeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)57839849584/?l=dutch
Post nummer 8 van Albert, heb je daar wat aan?
die heb ik 3xquote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Kerbal Space Program, heb Prison Architect wel dubbel.
Nope uplay wordt ergens achteraf geïnstalleerd. Heb Anno 2070 hardcopy, zit ook aan uplay vast, maar uplay vindbaar in start menu? Nee hoor.... Elke keer als ik Anno opstart (via snelkoppeling) gaatie Uplay opstarten, en dan moet ik in uplay nog een keer Anno gaan opstarten....quote:Op zondag 14 juli 2013 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
uplay zou volgens mij gewoon in je start menu moeten staan..
hier staat uplay wel in het start menu, het is wel jammer idd dat je 2x moet klikken in je spel te komen voor een steam game, maar als dat het enige probleem is wat ik er a.t.m. mee heb,ach,,quote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope uplay wordt ergens achteraf geïnstalleerd. Heb Anno 2070 hardcopy, zit ook aan uplay vast, maar uplay vindbaar in start menu? Nee hoor.... Elke keer als ik Anno opstart (via snelkoppeling) gaatie Uplay opstarten, en dan moet ik in uplay nog een keer Anno gaan opstarten....
Tis zelfs zo erg dat Uplay na een update een keer vergeten was dat ik Anno (gewoon manueel geïnstalleerd) überhaupt had...... Ben ik weer halve dag mee bezig geweest...
dat is ook wat ik zei: zoeken op uplay:quote:Op zondag 14 juli 2013 12:34 schreef Azerdion het volgende:
Kan je niet gewoon binnen windows zoeken naar 'uplay' oid? Steam start Uplay weliswaar op, maar het lijkt me niet dat het ingebouwd is in Steam. Waarschijnlijk staat er wel gewoon een .exe ergens op je schijf...
Gedaan.quote:
Waarom post je dit eigenlijk in het steam topic?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef Verbal het volgende:
Naja, genoeg te spelen nog, dus ik ga me niet lopen opfokken. Komt wel een oplossing voor. Een keer.
V.
Omdat er aardig wat games zijn op Steam die Uplay nodig hebben?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom post je dit eigenlijk in het steam topic?
Q.
Oh echt? Wist ik niet eens.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Omdat er aardig wat games zijn op Steam die Uplay nodig hebben?
Is altijd hetzelfde verhaal, Steam sales: Uplay down.
Omdat ik FC3 op Steam heb?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom post je dit eigenlijk in het steam topic?
Q.
Dan zal het dat zijn. Probeer het over een week wel of zo...quote:Op zondag 14 juli 2013 13:00 schreef VelitoX het volgende:
Is altijd hetzelfde verhaal, Steam sales: Uplay down.
Geef er één aan mij zodat ik van mijn 2.48 in m'n wallet wat meer kan maken.quote:
Kun je dat spel dan nu installeren ofzo? Of alleen maar weggeven?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Brammie1 het volgende:
Die heb ik ook gekregen. Nog 1 keer stemmen en dan krijg ik er nog 1.
Zou wat zijn als je het spel bij de kaart kreegquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kun je dat spel dan nu installeren ofzo? Of alleen maar weggeven?
Wat heb je dan aan zo'n kaartquote:Op zondag 14 juli 2013 13:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je het spel bij de kaart kreeg
Maar de kaart dus verzamelen/ruilen/verkopen/niets mee doen.
Badge craften enzo. Verkoop het dan als je er niks aan hebt enge manquote:
Is best lachen hoor. Lijkt misschien niet zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:50 schreef Eenskijken het volgende:
waarom staat 'you need a budget' op steam trouwenslijkt me echt fail. zeker voor 12,50. de ironie...
die heb ik al, vandaar niet intressantquote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef Beach het volgende:
MotN is wel tof hoor. Goeie artstyle en speelt lekker.
Welke?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Mn eerste twee trading cards binnen met een gezamenlijke waarde van wel 30 cent. Joepie
Mag ik die hebben dan? Die heb ik juist nodig.quote:
ik zal straks eens kijken wat ik kan missenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Heeft iemand in de aanbieding: Torchlight II, Prison Architect, Reus, Bioshock Infinite van de Summer Getaway cards?
Ik heb Saturn van de Universe Sandbox en Chell, Destruction, Finale en GlaDOS van Portal 2.
Top !quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal straks eens kijken wat ik kan missen
Ik wil je GlaDOS graag hebben, maar heb geen getaway cards te ruil, interesse in iets van een andere game?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Heeft iemand in de aanbieding: Torchlight II, Prison Architect, Reus, Bioshock Infinite van de Summer Getaway cards?
Ik heb Saturn van de Universe Sandbox en Chell, Destruction, Finale en GlaDOS van Portal 2.
Relaxed, Brave new world ook maar 17,99 via die site. Das een stuk goedkoper dan wat ie voorlopig op Steam zal kosten, met of zonder salequote:Op zondag 14 juli 2013 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bij Kinguin is hij nog een euro goedkoper
En voor users natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je hebt echt niks aan die badges, als je er nou korting voor kreeg ofzoMakkelijke manier van Steam om geld te verdienen
Heel slim van ze, mensen (gamers) zijn achievementhoeren. En ze hebben een goede manier gevonden om daar op te cashen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je hebt echt niks aan die badges, als je er nou korting voor kreeg ofzoMakkelijke manier van Steam om geld te verdienen
Zoals al eerder aangegeven maak je meer kosten om aan die badges/kaarten te komen dan ze opleverenquote:
Behalve als je elke boosterpack + kaarten die je krijgt verkoopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven maak je meer kosten om aan die badges/kaarten te komen dan ze opleveren
Ik had hem nog voor 15,- te koop. Zo raak ik die key nooit kwijtquote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Relaxed, Brave new world ook maar 17,99 via die site. Das een stuk goedkoper dan wat ie voorlopig op Steam zal kosten, met of zonder sale
Welke site? Kan je 'm pmen?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik had hem nog voor 15,- te koop. Zo raak ik die key nooit kwijtMaar die site is awesome. iDeal betalen, key in 10 minuten. Spot goedkoop met al die aanbieders. Zou er bijna reclame voor maken
Staat toch in de conversation:quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bij Kinguin is hij nog een euro goedkoper
Ik heb ook nog niks gekocht...quote:Op zondag 14 juli 2013 16:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik had hem nog voor 15,- te koop. Zo raak ik die key nooit kwijtMaar die site is awesome. iDeal betalen, key in 10 minuten. Spot goedkoop met al die aanbieders. Zou er bijna reclame voor maken
deel 1 heb ik een hele tijd gespeeld,. maar 2 was qua battle besturing flink wennen, dat kan aan 2 dingen liggen:quote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb The Witcher 2 maar aangeschaft. Had 'm ooit eens illegaal gedownload, half uurtje gespeeld en verwijderd omdat ik de combatbesturing kut vond. Herkansing voor de game waarvan een hoop mensen zeggen dat het de beste RPG ooit is
Ik heb er ook van genoten, maar pas de tweede keer dat ik er aan begon, de eerste keer vond ik het teveel wennen in het begin. En een guide of lijstje van de signs en wat ze doen erbij houden is wel aan te raden. De fysieke versie had dat heel fijn bij de game zitten, maar ik weet niet of de steam versie dat ook handig heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb The Witcher 2 maar aangeschaft. Had 'm ooit eens illegaal gedownload, half uurtje gespeeld en verwijderd omdat ik de combatbesturing kut vond. Herkansing voor de game waarvan een hoop mensen zeggen dat het de beste RPG ooit is
Ga er maar van uit dat dit wel het geval is. Een tijdje terug werd ergens op de FP een afbeelding gepost (volgens mij door 2happy4u) met daarin een quote van de developer. De kern kwam erop neer dat het revolutionair was omdat je de nieuwe thief niet als stealth game hoefde te spelen..quote:Op zondag 14 juli 2013 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
ik hoop dat Thief 4 niet ook verkracht gaat worden
Hoeveel kost ie?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
5 min om te beslissen of ik SS2 zal kopenhelp me out, is het het waard?s
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:52 schreef DeeCruise het volgende:
Ga er maar van uit dat dit wel het geval is. Een tijdje terug werd ergens op de FP een afbeelding gepost (volgens mij door 2happy4u) met daarin een quote van de developer. De kern kwam erop neer dat het revolutionair was omdat je de nieuwe thief niet als stealth game hoefde te spelen..
<zucht>
too late steam liep vast door de f5ende mensenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als het niks is heeft t maar een knaak gekost
Sorryquote:
wat is SS2?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef Beach het volgende:
5 min om te beslissen of ik SS2 zal kopenhelp me out, is het het waard?s
Geef t wat tijd.,quote:
Aah idd dit ziet er al meer uit als aanbiedingenquote:
Altijd wachten op de speciale sales toch.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik heb even jullie advies nodig, ik wil HL2/HL2.1/HL2.2/Portal/Portal 2 kopen. Wat denken jullie dat slimmer is, nu Portal 2 kopen en wachten tot de orange box in sale komt, of nu de portal bundle kopen en dan de HL's los kopen?
Zo te zien Fall of the Samurai niet. Maar dat is een standalone expansion.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/18408/
Zit hier trouwens ALLE DLC bij of niet?
de Ultimate edition van New Vegas voor 4,99 is een prima deal (voor die prijs had ik die ook in de winter salequote:Op zondag 14 juli 2013 19:08 schreef JimmyJames het volgende:
Fallout NV is wel een mooi prijsje. Verder is het een beetje om te huilen.
Ja, ik bedoelde, nu de portal 2 bundle kopen en dan wachten tot de HL's 75% krijgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd wachten op de speciale sales toch.
ja waarom niet, zal los toch wel goedkoper zijn dan de orange box mocht die in de aanbieding komenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:11 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde, nu de portal 2 bundle kopen en dan wachten tot de HL's 75% krijgen.
Is als ik Fall of the Samurai koop zou ik dan ook nog de standaard versie kopen voor de campaign?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo te zien Fall of the Samurai niet. Maar dat is een standalone expansion.
En zo te zien niet de blood dlc.
Wat je interessanter vindt denk ik qua periode. Beiden hebben een campaign.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is als ik Fall of the Samurai koop zou ik dan ook nog de standaard versie kopen voor de campaign?
4 DLCs die wel oké zijn en een verhoging van je lvl cap geloof ik, best netjes als je het mij vraagt.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:14 schreef Robi82 het volgende:
Borderlands 2 voor 10,19 aangeschaft. Is het de moeite om de season pass ook voor die prijs te kopen? Of voegt het niet zoveel toe?
Ik weet niets van de Japanse geschiedenis maar vindt de gameplay wel tof, vandaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat je interessanter vindt denk ik qua periode. Beiden hebben een campaign.
Heb je The Last Samurai gezien? Die met Tom Cruisequote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niets van de Japanse geschiedenis maar vindt de gameplay wel tof, vandaar.
Ach het is zo heel veel neit en heb nog niets gekocht bij de steamsale, waarom nietquote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je The Last Samurai gezien? Die met Tom Cruise
Als je die tof vond fots kopen
Dit inderdaad. Let wel op dat je de 2 extra characters, creature slaughterdome en al die extra skins (lekker belangrijk) niet bij de season pass krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef VelitoX het volgende:
Jop de BL2 dlc voegt er veel content toe iig.
Tis in de daily 30% meer goedkoper dan bijv. gisteren hoor?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef gogosweden het volgende:
maar 10% korting op kerbal space program, verdomme
oh hey, nu staat het wel als 40% korting. Toen ik 15 min geleden keek stond hij nog op 10% in de dailyquote:Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tis in de daily 30% meer goedkoper dan bijv. gisteren hoor?. Vind het nog steeds aardig wat kosten... Demo eerder vandaag geprobeerd, maar ik weet het nog niet
.
Twee van bijna dezelfde lijkt mij gewoon zondequote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach het is zo heel veel neit en heb nog niets gekocht bij de steamsale, waarom niet
Als je niet houdt van raketjes en het puur als vermaak ziet dan is het wel taaie kost lijkt mij. Is nu ¤13,nog wat. Heb hem zelf fullprice gekocht en al heel wat uurtjes inzitten, ik vond het dat wel waard.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tis in de daily 30% meer goedkoper dan bijv. gisteren hoor?. Vind het nog steeds aardig wat kosten... Demo eerder vandaag geprobeerd, maar ik weet het nog niet
.
Fez was net nog in de yesterday's big deals (de daily van 2 dagen geleden die net afgelopen is).quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Als je niet houdt van raketjes en het puur als vermaak ziet dan is het wel taaie kost lijkt mij. Is nu ¤13,nog wat. Heb hem zelf fullprice gekocht en al heel wat uurtjes inzitten, ik vond het dat wel waard.
Portal 2 nu ¤4,99. Dat zakt niet verder denk ik. Alleen nog wachten op IL-2 Sturmovic en hopen op Fez in de flashsale.
Zit er zo weinig verschil in dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Twee van bijna dezelfde lijkt mij gewoon zondemaar mij lijkt persoonlijk fots toffer.
Maar je kan ze natuurlijk beiden kopen
Ikzelf heb heel weinig gekocht:
FTL
1dlc voor Hitman (door mij blijven ze doorgaan met dlc)
En 2 uitbreidingen voor Race07 (STCC - The Game, GTR Evolution)
En wat spul om weg te geven.
Fez kan ik je afraden, moeilijkheidsgraad van 0.0. Het heeft geen vijanden of wat dan ook, enige gimmick die er is is dat je de camera kan draaien waar al een gratis flash spelletje van was.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Als je niet houdt van raketjes en het puur als vermaak ziet dan is het wel taaie kost lijkt mij. Is nu ¤13,nog wat. Heb hem zelf fullprice gekocht en al heel wat uurtjes inzitten, ik vond het dat wel waard.
Portal 2 nu ¤4,99. Dat zakt niet verder denk ik. Alleen nog wachten op IL-2 Sturmovic en hopen op Fez in de flashsale.
Ik denk het, heb beiden alleen even kort gespeeld en daarna er weer af gegooidquote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit er zo weinig verschil in dan?Dan is het nogal zonde ja
FTL is zeer tof
Zag ik, maar was beetje aan het cheapskaten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Fez was net nog in de yesterday's big deals (de daily van 2 dagen geleden die net afgelopen is).
Portal 1 en 2 zijn instant buys.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:13 schreef LDS het volgende:
Hmm, misschien Portal maar eens binnenhengelen. Verder zit er niet veel bij, iig niet voor mij als Mac-gebruikert. Wel raar dat Sims alleen voor Windows is, terwijl er weldegelijk een macversie is.
Gratisquote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Verbal het volgende:
Ik heb inmiddels een aardig rijtje cards, doe er niks mee. Wie wil?
cc_verbal / -=Verbal=-
V.
doe maarquote:Op zondag 14 juli 2013 19:37 schreef Verbal het volgende:
Ik heb inmiddels een aardig rijtje cards, doe er niks mee. Wie wil?
cc_verbal / -=Verbal=-
V.
quote:Je kunt de transactie niet voltooien omdat je iets wilt kopen dat al in een ander pakket in je winkelwagen zit. Controleer je winkelwagen en kijk of je geen dubbele items koopt. De meest voorkomende oorzaak van dit probleem is dat je DLC wilt kopen samen met de de deluxeversie van een product die dezelfde DLC al bevat.
Meeste is naar Sebbe, want hij was de eerste die riep. Heb er nog een paar voor je, nog geinteresseerd?quote:
Hij was eerder sowieso. Ik dm je even m'n steam.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Meeste is naar Sebbe, want hij was de eerste die riep. Heb er nog een paar voor je, nog geinteresseerd?
V.
Misschien heb je de losse game+DLC's en het pakket in je winkelwagentje?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil dit kopen maar dan de losse items omdat dat toch 6 euro scheelt. Ik snap het probleem niet echt. Wilt Steam mijn geld niet?
Alleen de flash, wat daily en community deals zijn ook soms goed. De rest niet naar kijken,quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Moro het volgende:
Tot nu toe geen spectaculaire sale, veel titels zijn al voor dezelfde prijs of goedkoper langs geweest op andere site's.
Heb geprobeerd om 1 van de DLCs eruit te halen en dan te kopen maar dat werkt ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Misschien heb je de losse game+DLC's en het pakket in je winkelwagentje?
Hele winkelwagentje legen en opnieuw proberen dan maar(?). Komt vaak voor dat Steam raar gaat doen tijdens een sale...quote:Op zondag 14 juli 2013 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb geprobeerd om 1 van de DLCs eruit te halen en dan te kopen maar dat werkt ook niet.
Heb 'm paar dagen geleden voor 7,50 gekocht bij steam, dacht ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef Manke het volgende:
beste rpg ooit voor 8 euro
http://www.go2arena.com/dark-souls-1.html
Die komt nog wel voor 7,50 voorbij op steam en het is zeker niet de beste RPG ooit.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef Manke het volgende:
beste rpg ooit voor 8 euro
http://www.go2arena.com/dark-souls-1.html
Heb nu alleen de stand alone gekocht, haal wel de DLC als ik het echt leuk vindquote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Hele winkelwagentje legen en opnieuw proberen dan maar(?). Komt vaak voor dat Steam raar gaat doen tijdens een sale...
Met SweetFX, DSfix en DSMfix is het wel 100x beter dan standaard.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef Moro het volgende:
[..]
Die komt nog wel voor 7,50 voorbij op steam en het is zeker niet de beste RPG ooit.
Was die het waard? Ik heb weet alleen dat het moeilijk is en dat het een slechte PC port is/quote:Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb 'm paar dagen geleden voor 7,50 gekocht bij steam, dacht ik.
7,49 ja.
je vergeet de controller, op KBM is het niet te spelenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met SweetFX, DSfix en DSMfix is het wel 100x beter dan standaard.
Ja... omdat de port gewoon slecht is gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met SweetFX, DSfix en DSMfix is het wel 100x beter dan standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |