Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 22:46:12 ]
Originele tt
quote:
De zoon van Kromkamp?
Briljante TT, taaltechnisch klopt er geen reet van.
quote:
Als hij beter is dan z'n pa is hij welkom in het eerste elftal.
quote:
De Feyenoorders zijn weg, die hebben nu hun eigen gemeentesteun-complex.
Gaat lekker snel zo, kan me geen voorstelling maken hoe dit uitpakt maar lijkt me dat het een tijd gaat duren voordat de ploeg goed op elkaar ingespeeld is.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef AlexanderDeGrote het volgende:[..]
De Feyenoorders zijn weg, die hebben nu hun eigen gemeentesteun-complex.
Gaat lekker snel zo, kan me geen voorstelling maken hoe dit uitpakt maar lijkt me dat het een tijd gaat duren voordat de ploeg goed op elkaar ingespeeld is.
Mooie naam heb je
quote:
Dat jij op die site zit
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Hahha, oh wauw, ik kan het gewoon niet lezen

.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Dat de Strootgod maar een lul heeft van 25 cm.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 21:17 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Hehe, het contract ligt 50 centimeter verderop, maar wel gewoon doen alsof je tekent met je pen in je hand. Geintje van Brands denk ik, moet kunnen

Misschien heeft hij hem net getekend en de pen nog in zijn hand?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Enchanter
Right you are Ken!!!
quote:
quote:
zo zo 4-0 winnen van Weiche Flensburg , PSV mag wel oppassen.
Gelukkig is het een oefenwedstrijd
Ik ben inmiddels overleden
quote:
Mooie kritische vraag van de verslaggever op Schaars, hij had na een tijdje al door dat zijn avontuur niks opleverde

Maar PSV kan Schaars wel bedanken, dankzij hem haalde we Strootman
Trouwens
Zaterdag 3 augustus
Sparta - Jong PSV 16:30
ADO Den Haag - PSV 18:45
1ste wedstrijden van het seizoen achter elkaar, niks mis mee
quote:
Zegt de man die zulke verhalen typt.
Niveautje weer hier. Sjongejonge.
Wordt het vanmiddag nog ergens uitgezonden?
quote:
“@psvnetwerk: Hannover'96 - PSV (16 uur) is vanmiddag nergens live op tv, dus ook geen streams #psv”
“@eddyjansen: @psvnetwerk #PSVtv doet z'n best om de samenvatting zo snel mogelijk online te krijgen! Hangt o.a. af van snelheid van internetverbinding!”
quote:
Was jouw fantasie toch?
quote:
Hou oud ben jij eigenlijk?
Ben heel benieuwd naar die hele jonge verdediging komend seizoen.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
quote:
Toornsta: 'nog niets gehoord; ik speel donderdag gewoon Europees voetbal met Utrecht'
De ontkenningen van PSV en FC Utrecht over de geruchten rond Jens Toornstra hebben de aandacht voor de middenvelder alleen maar vergroot. Tegenover RTV Utrecht liet de speler van de plaatselijke FC weten dat er niets speelt. 'Ik heb nog niets gehoord. Of er wel iets gaat spelen als Strootman definitief weg is? Dat weet ik niet. Er speelt niets, dus ik heb er ook niet over nagedacht of ik eventueel niet zou moeten spelen in de voorronde Europa League. Ik speel gewoon Europees donderdag.'
FC Utrecht speelt donderdag de eerste wedstrijd in de tweede voorronde van de Europa League tegen FC Differdange uit Luxemburg. Indien PSV daadwerkelijk interesse zou hebben, zou Toornstra na deelname aan de voorronde van de Europa League niet meer uit mogen komen voor een andere club in de voorrondes Europa League en Champions League. In de groepsfase is Toornstra in dat geval echter wel speelgerechtigd volgens een uitzondering op de regels.
Waar rook is is vuur, en zulks..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Als hij donderdag meedoet mag hij toch niet met PSV in de EL spelen? Of is dat alleen bij groepsfase?
quote:
Niet in de voorrondes. Wel in groepsfase. Staat er tenminste
quote:
Lees anders het bericht even.
quote:
Ik ga huilen als Toornstra komt, 6 maanden geleden was ie nog 1 miljoen waard, Brands
quote:
Kom, we gaan hem slaan.
quote:
Zou echt belachelijk zijn. Eerst Strootman laten lopen voor 8 ton, daarna de hoofdprijs bij Utrecht aftikken. Toornstra was een jaar geleden ook op te pikken voor 8 ton, en daar gaat straks ook weer de hoofdprijs voor betaalt worden?
Land of the free. Home of the brave.
quote:
quote:
Je mag Davy slaan
quote:
Jup. Maar toch. Zou de enige goede 'niet-verdediger' aankoop zijn.
quote:
Dit dus. Je was me voor.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Zou echt belachelijk zijn. Eerst Strootman laten lopen voor 8 ton, daarna de hoofdprijs bij Utrecht aftikken. Toornstra was een jaar geleden ook op te pikken voor 8 ton, en daar gaat straks ook weer de hoofdprijs voor betaalt worden?

Als er 3-4 miljoen voor betaald kan worden gewoon doen.
quote:
Ach, dat is altijd zo'n onzinnig gezeur. Als ze hem 6 maanden geleden hadden gehaald dan was het een onzinnige aankoop geweest van een koopclub omdat ze al zoveel middenvelders hadden en blahblahblah.
Ik vind Toornstra sowieso niks.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef Scarface88 het volgende:[..]

Betaald
Gr gr
quote:
quote:
Wat moesten we toch zonder jouw toevoegingen hier?
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:03 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ach, dat is altijd zo'n onzinnig gezeur. Als ze hem 6 maanden geleden hadden gehaald dan was het een onzinnige aankoop geweest van een koopclub omdat ze al zoveel middenvelders hadden en blahblahblah.
Ik vind Toornstra sowieso niks.
Nee hoor, volgensmij riepen al een aantal al (waaronder ik

) dat hij het geld waard zou zijn.
Maar aan de andere kant hebben we ook Hiljemark nog dus Toornstra zou op zich overbodig zijn idd.
quote:
Jouw debiele vragen voegen een stuk meer toe inderdaad.
quote:
Ah hij heeft weer zo'n dag

Overigens gaat Strootman waarschijnlijk voor meer weg dan jouw speler, daar gaat je voorspelling
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Ah hij heeft weer zo'n dag

Overigens gaat Strootman waarschijnlijk voor meer weg dan jouw speler, daar gaat je voorspelling

Ja, dat kan. Dan zou mijn voorspelling niet uitkomen inderdaad.
quote:
Zoals je hieronder al aangeeft is dat argument volslagen irrelevant. Nog los van het feit dat hij het NIET waard is.
quote:
Maar aan de andere kant hebben we ook Hiljemark nog dus Toornstra zou op zich overbodig zijn idd.
Dus kunnen we ophouden met zeuren. En al helemaal over dat we hem niet 6 maanden geleden hebben gehaald, want toen hadden we helemaal veel te veel middenvelders. We hadden er zoveel, dat we ze zelfs rechtsback lieten spelen!!!
quote:
![di-USUC.gif]()
Maar even serieus
Depay-Matavz-Gini
-------Toivonen
----Hiljemark-Maher
Willems-Rekik-Marcelo-Mano
-----------Zoet
Dit gaat hem ws vanmiddag worden
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Zoals je hieronder al aangeeft is dat argument volslagen irrelevant. Nog los van het feit dat hij het NIET waard is.
[..]
Dus kunnen we ophouden met zeuren. En al helemaal over dat we hem niet 6 maanden geleden hebben gehaald, want toen hadden we helemaal veel te veel middenvelders. We hadden er zoveel, dat we ze zelfs rechtsback lieten spelen!!!

6 maanden geleden zag ik Hilje-Toornstra als de perfecte middenveld voor PSV
Maar ik dacht destijds dat Strootman al sinds dag 1 weg zou zijn, maar die blijft nog wel een jaartje dus Toornstra is nu gewoon overbodig. Maar dat we veel middenvelders hebben valt nu ook wel reuze mee, vooral als Ola nog weggaat of naar Jong PSV gaat
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:12 schreef Doublepain het volgende:Maar even serieusDepay-Matavz-Gini-------Toivonen----Hiljemark-MaherWillems-Rekik-Marcelo-Mano-----------ZoetDit gaat hem ws vanmiddag worden
Aight, bedankt.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef RubenSosa het volgende:Gaat gezellig worden straks om 16.00 uur. Samen met de ajacieden in spanning zitten tijdens de wedstrijd van ons mooie psv.
Wordt het uitgezonden? Want dan pik ik hem wel even mee ja.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Onzin. Die vent heeft alles waar het bij PSV aan ontbrak de afgelopen jaren. Zoveel kracht en potentie. Een held in de dop
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef RubenSosa het volgende:Gaat gezellig worden straks om 16.00 uur. Samen met de ajacieden in spanning zitten tijdens de wedstrijd van ons mooie psv.
Ach, ik denk dat die Ajacieden alleen maar langskomen als er een tegengoal is. Het is wat dat betreft grotendeels toch wat laf volk.
quote:

Ja, want hij heeft bij Utrecht toch al zeker 2 aardige wedstrijden gespeeld.
quote:
Misschien moet je eens anders naar spelers leren te kijken
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ach, ik denk dat die Ajacieden alleen maar langskomen als er een tegengoal is. Het is wat dat betreft grotendeels toch wat laf volk.
Misschien niet leuk om te lezen, maar ik vind het verdomd interessant om te zien hoe PSV er komend seizoen uit komt te zien. Dus vraag ik hier vaker of de duels in de voorbereiding ook worden uitgezonden. Puur uit interesse. Staan ze dan vervolgens in één van die duels met 3-0 achter tegen een stel koekenbakkers...tsja, dan lach ik mijn ballen uit mijn broek. Gebeurt andersom ook, zonder enige twijfel. Niks mis mee...
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Grappig, dat deed RubenSosa gisteren in het ajax-topic, toen RKC de 1-1 maakte.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef Fargo het volgende:[..]
Misschien niet leuk om te lezen, maar ik vind het verdomd interessant om te zien hoe PSV er komend seizoen uit komt te zien. Dus vraag ik hier vaker of de duels in de voorbereiding ook worden uitgezonden. Puur uit interesse. Staan ze dan vervolgens in één van die duels met 3-0 achter tegen een stel koekenbakkers...tsja, dan lach ik mijn ballen uit mijn broek. Gebeurt andersom ook, zonder enige twijfel. Niks mis mee...
Het zijn vaak wel bepaalde types die dat menen te moeten doen.
quote:
Je mist -zoals gebruikelijk- het punt.
quote:
Dat uitbannen, of dat in elk geval willen proberen, is zinloos. Begin er gewoon niet aan en accepteer nu ook gewoon dat voetbal een sport is van/met rivalen. Heeft dat niet ook gewoon een beetje zijn charme? Als je serieus over PSV, en uitsluitend over PSV en met PSV-ers wil praten, dan moet je naar PSV netwerk volgens mij.
quote:
En dat heeft niets met clubvoorkeur te maken. Elke reeks heeft zijn eigen droeftoeters.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef Fargo het volgende:[..]
Dat uitbannen, of dat in elk geval willen proberen, is zinloos. Begin er gewoon niet aan en accepteer nu ook gewoon dat voetbal een sport is van/met rivalen. Heeft dat niet ook gewoon een beetje zijn charme? Als je serieus over PSV, en uitsluitend over PSV en met PSV-ers wil praten, dan moet je naar PSV netwerk volgens mij.
Waar zeg ik dat dat moet dan? De mooiste discussies ontstaan met rivalen. Zowel hier als in het stadion/buiten.
Ik heb het over het debiel gaan provoceren in een topic. Ik weet welke users ik serieus kan nemen als ze hier -al dan niet bij een achterstand- verschijnen, en welke niet.
En dat geldt ook voor PSV'ers in het AT.
quote:
idd, zoals figuren die iemand persoonlijk op een foto gaan aanvallen omdat ze niks meer in te brengen hebben.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Waar zeg ik dat dat moet dan? De mooiste discussies ontstaan met rivalen. Zowel hier als in het stadion/buiten.
Ik heb het over het debiel gaan provoceren in een topic. Ik weet welke users ik serieus kan nemen als ze hier -al dan niet bij een achterstand- verschijnen, en welke niet.
En dat geldt ook voor PSV'ers in het AT.
Ik zie sowieso de lol er niet van in om te gaan provoceren bij oefenwedstrijden

.
quote:
Het is ook wel stoer vanachter een computer natuurlijk. Al schrok ik wel toen ik 3-0 zag staan. Het was ook wel triest natuurlijk
quote:
Ach, nieuwe samenstelling, trainen in de wedstrijd op spelpatronen, "amateurs" die net wat fanatieker zijn, niet alles willen geven. Genoeg dingen waarom je wel eens tegen een zeperd kan aanlopen in een oefenwedstrijd tegen een minder team. Ik til aan de uitslag nooit zoveel.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ach, nieuwe samenstelling, trainen in de wedstrijd op spelpatronen, "amateurs" die net wat fanatieker zijn, niet alles willen geven. Genoeg dingen waarom je wel eens tegen een zeperd kan aanlopen in een oefenwedstrijd tegen een minder team. Ik til aan de uitslag nooit zoveel.
Klopt hoor. Maar verliezen tegen amateurs blijft not done.
In de voorbereiding van 04/05 liep het ook voor geen meter. En we weten allemaal hoe het daarna verliep
quote:
Dan is dat ook een droeftoeter.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Klopt hoor. Maar verliezen tegen amateurs blijft not done.
In de voorbereiding van 04/05 liep het ook voor geen meter. En we weten allemaal hoe het daarna verliep

Het enige wat mij altijd interesseert in die oefenpotjes zonder tegenstand is dat iedereen heel is gebleven.
quote:
Ook wel leuk om de jeugd te zien altijd
quote:
Ja dat ook. Daarom vond ik het idee van Ajax wel leuk. 2 wedstrijden op 1 dag spelen met een mixed team.
Leuke opstelling, ben benieuwd.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Deppa en Bakka samen op het veld.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Precies

en Maher daarachter.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Boh, zet de tissues maar klaar.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Tja kwam door die dag daarvoor he

Als je dat niet doorhad... ik heb nog nooit ajax uitgelachen
in een oefenduel..
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
RubenSosa
quote:
Hiljegod gaat gewoon basisspeler worden dit jaar. Stofzuiger ala Vogel.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Tja kwam door die dag daarvoor he

Als je dat niet doorhad... ik heb nog nooit ajax uitgelachen in een oefenduel..
Jawel, gisteren nog.
Wat je beweegredenen zijn boeit me niet zo, dat zal in jouw bekrompen gedachtegang een hoop goedpraten, maar ik blijf het nogal sneu vinden.
quote:
Je merkt wel dat Cocu veel minuten aan Bakkali gaat geven. Staat volgens mij altijd in de basis.
RubenSosa
quote:
Nog nooit eerder gezien zoiets.. (2x 90 min dan he)
quote:
Omdat Depay, Jozefzoon en Wijnaldum natuurlijk later met trainen zijn begonnen. Dan is het ook niet slim om ze gelijk alles te laten spelen.
quote:
Ben benieuwd hoe dat gaat als Narsingh straks terug is. Die Bakkali verdient het wel om veel minuten te maken.
edit: en Jozefzoon was ik alweer vergeten, ja. Wat een nutteloze aankoop is dat eigenlijk.
RubenSosa
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef GGMM het volgende:[..]
Jawel, gisteren nog.
Wat je beweegredenen zijn boeit me niet zo, dat zal in jouw bekrompen gedachtegang een hoop goedpraten, maar ik blijf het nogal sneu vinden.
Ja buiten gisteren heb ik ajax niet uitgelachen. Dat doe ik nooit, want weet niet eens dat ze speelde (boeit me niet echt). Feit dat jullie als aasgieren hier zijn als psv een oefenduel speelt en dan gaan uitlachen verbaast me best wel eigenlijk.
Dat jouw bekrompen geest niet snapt dat het een reactie op jullie getroll was... zegt ook wel weer wat ...
quote:
Ook wel logisch, Jozefoon is licht geblesseerd en Wijnaldum gebruikt hij op het middenveld. Dan blijven er niet veel spelers over voor de flanken.
Desalniettemin mooi om te zien natuurlijk. Heerlijke speler.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als Narsingh straks terug is. Die Bakkali verdient het wel om veel minuten te maken.
edit: en Jozefzoon was ik alweer vergeten, ja. Wat een nutteloze aankoop is dat eigenlijk.
En ze willen volgens Elfrink nog een nieuwe rechtsbuiten halen
RubenSosa
quote:
Ik denk dat hij de "depay rol" gaat krijgen van vorig jaar . (met hopelijk wat meer invalbeurten dan depay vorig jaar had)
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ook wel logisch, Jozefoon is licht geblesseerd en Wijnaldum gebruikt hij op het middenveld. Dan blijven er niet veel spelers over voor de flanken.
Desalniettemin mooi om te zien natuurlijk. Heerlijke speler.
In de minuten die hij krijgt laat hij wel zien dat hij een topper wordt

Cocu ziet dat ook. Komt goed.
RubenSosa
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:[..]
Tuurlijk nutteloos.

Narsingh is pas in oktober/november weer helemaal fit...
quote:
Ik zeg niet dat ik dat niet snap, ik zeg dat de beweegredenen me niet boeien. Lezen en interpreteren is allemaal erg moeilijk voor je, merk ik.
Verder weinig zin om deze 'discussie' voort te zetten, laten we het over PSV hebben.
quote:
Oh, als hij voor 2/3 maanden gehaald is dan is het wel nuttig ja
quote:
Onbegrijpelijk.
RubenSosa
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef GGMM het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik dat niet snap, ik zeg dat de beweegredenen me niet boeien. Lezen en interpreteren is allemaal erg moeilijk voor je, merk ik.
Verder weinig zin om deze 'discussie' voort te zetten, laten we het over PSV hebben.
quote:
Lezen en interpreteren is allemaal erg moeilijk voor je, merk ik
Stoppen nu !! Graag in feedback verder als je wat te zeiken hebt !!
weet iemand waar ze toevallig psv hannover uitzenden? een stream ofzo ?
Wel raar dat FOX deze wedstrijd niet uitzendt. Lijkt me toch een leuk wedstrijdje om te zien. Hannover is een prima club.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef tompsv18 het volgende:Wel raar dat FOX deze wedstrijd niet uitzendt. Lijkt me toch een leuk wedstrijdje om te zien. Hannover is een prima club.
idd, nr9 van vorig seizoen.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef tompsv18 het volgende:Wel raar dat FOX deze wedstrijd niet uitzendt. Lijkt me toch een leuk wedstrijdje om te zien. Hannover is een prima club.
ja en die van ajax wordt wel uitgezonden gvd
quote:
Bremen is ook geen kleintje.
quote:
Hannover wel ja...
Sorry, open deur...
quote:
Dynamo Dresden - Ajax en RKC - Ajax zijn natuurlijk vele malen interessanter..
quote:
Veel meer kijkers. Logisch natuurlijk.
quote:
Voor de meeste wel ja.
quote:
Uh, oke. Dan hoef je ADO-Swansea ook niet uit te zenden. Kijkt geen hond naar natuurlijk.
quote:
Je weet dat er meer ajacieden zijn in NL?
okeeeeeeeeee
Dit kunnen ze toch wel livestreamen gvd

!!
“@eddyjansen: Kijkje achter de schermen bij de collega's van H96TV!
http://twitter.com/eddyja(...)597761/photo/1”;
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 15:39:20 ]
quote:
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
Bedankt voor het opmerken—we gaan het zo spoedig mogelijk oplossen.
quote:
Alleen Ajax kan dat blijkbaar, Exclusive TV.
quote:
bedankt voor je niet toevoegende post
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:39 schreef Roypsv het volgende:[..]
Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
Bedankt voor het opmerken—we gaan het zo spoedig mogelijk oplossen.
kijk zijn twitterac
mooi stadion
quote:
Da's ook een drama eerste klas natuurlijk
Maar gelukkig moet je niet betalen voor PSV TV
Als je kijkt naar Engelse of Duitse clubs

Betalen voor samenvattingen, interviews etc
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:46 schreef Doublepain het volgende:Maar gelukkig moet je niet betalen voor PSV TV
Als je kijkt naar Engelse of Duitse clubs

Betalen voor samenvattingen, interviews etc

dat wel, maar ze mogentoch wel wat actie ondernemen om deze wedstrijd te streamen
quote:
Ze hebben alleen wat capaciteitsproblemen nu door de drukte. Heb vorig seizoen zeker 40 wedstrijden van Jong Ajax en andere teams kunnen zien.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Ze hebben alleen wat capaciteitsproblemen nu door de drukte. Heb vorig seizoen zeker 40 wedstrijden van Jong Ajax en andere teams kunnen zien.

zo
quote:
De thuisspelende ploeg ja, als PSV thuis speelt kan je het altijd wel zien
Het is aan Hannover om het te streamen
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef Doublepain het volgende:[..]
De thuisspelende ploeg ja, als PSV thuis speelt kan je het altijd wel zien
Het is aan Hannover om het te streamen
dan zijn het flikkuuuuuuuuuuuuuuuuuurs
CdS: 'bankgaranties rond; Strootman maandag in Rome'
14 juli 2013
Volgens de papieren versie van Corriere dello Sport zouden alle formaliteiten tussen PSV en AS Roma inmiddels rond zijn. De contracten zouden tweetalig zijn goedgekeurd en de noodzakelijke bankgaranties overlegd. De krant denkt te weten dat Kevin Strootman zich maandag in Rome zal melden voor de medische keuring, waarna hij dinsdag gepresenteerd kan worden.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:52 schreef Doublepain het volgende:CdS: 'bankgaranties rond; Strootman maandag in Rome'
14 juli 2013
Volgens de papieren versie van Corriere dello Sport zouden alle formaliteiten tussen PSV en AS Roma inmiddels rond zijn. De contracten zouden tweetalig zijn goedgekeurd en de noodzakelijke bankgaranties overlegd. De krant denkt te weten dat Kevin Strootman zich maandag in Rome zal melden voor de medische keuring, waarna hij dinsdag gepresenteerd kan worden.
mooi! lekker wat geld
quote:
Op zondag 14 juli 2013 15:52 schreef Doublepain het volgende:CdS: 'bankgaranties rond; Strootman maandag in Rome'
14 juli 2013
Dat wordt voortaan Roma kijken.
Rabieluh
quote:
Strootman vs Vidal, Marchisio en Pirlo.

Voor de rest kijk ik niet zoveel verder dan Juventus.
Brands heeft wel echt topdeals gesloten deze transferperiode. Hulde voor die man.
quote:
Ik kijk alleen Milan, maar daar komt Roma bij

Alleen klote dat Eredivisie Live bijna alle rechten heeft.
RubenSosa
quote:
Dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden..
Vooral de transfers van Strootman en Pieters zijn gewoon veel hoger uitgevallen dan iedereen had gedacht.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 16:07 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden..
Vooral de transfers van Strootman en Pieters zijn gewoon veel hoger uitgevallen dan iedereen had gedacht.
Strootman niet hoor?
Nog best weinig
JR-Style-93
Stukje Tatjana
Vrijdag trouwens loting voor de Champions League toch? Weet iemand hoelaat?
RubenSosa
quote:
quote:
Kom op zeg. 20 miljoen voor een speler die geen CL heeft gespeeld, niks in het NL elftal heeft laten zien, en in de eredivisie misschien de helft van de wedstrijden goed heeft gespeeld.
Dat vind ik een vrij aardig bedrag....
quote:
Op zondag 14 juli 2013 16:22 schreef RubenSosa het volgende:[..]
[..]
Kom op zeg. 20 miljoen voor een speler die geen CL heeft gespeeld, niks in het NL elftal heeft laten zien, en in de eredivisie misschien de helft van de wedstrijden goed heeft gespeeld.
Dat vind ik een vrij aardig bedrag....
Ik dacht zelf meer aan 25 maargoed.
RubenSosa
quote:
Als hij CL ervaring had dan waren clubs als Man United en Spurs ofzo gekomen voor hem met dat soort bedragen. Maar denk dat het teveel van het goede zou zijn.
Wat heeft die Elfrink het nu ineens over Froome? Gebeurt weinig zeker in Hannover...
quote:
Dacht ik ook

Die zit gewoon een streampje van het fietsen te kijken.
Was een mooie etappe op de Mont Ventoux. Boeiender dan zo'n oefenwedstrijdje.
quote:
Ja heel boeiend mensen die fietsen.
quote:
Froome ging wel hard ineens. Toch nog redelijk goed teruggekomen van Belkin tov Contador.
quote:
Prachtig hoe die Mollema er doorheen zat
quote:
dat interview was grandioos.
quote:
Deed me sterk aan Armstrong denken dit. Maar Belkin
quote:
Volle bak de Ventoux op sprinten

Doe dan in ieder geval net alsof je geen doping gebruikt.
Aanval van Depay, Wijnaldum en Strootman
quote:
Het probleem is is dat ik bij Armstrong tenminste nog kon genieten. Nu is het gewoon niet meer serieus te nemen.
quote:
Loca Locadia
Strootgod 0-3
Volgens mij hebben ze een nieuwe stagiaire.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nette uitslag 0-3. Strootman nog een doelpuntje en assist meegepikt in afscheidswedstrijd, die zullen we missen. Clean sheet ook wel netjes

Misschien dat de verdediging er iets beter voorstaat dit jaar.
quote:
Dan moet je de vorige wedstrijd even zien.
quote:
Daar stond dan ook een andere basis als ik het me goed herinner.
edit; Oh nou ja, Marcelo startte ook vandaag. Maar goed

Toch netjes.
Wellicht toch maar goed dat Advocaat niet nog een jaartje heeft doorgetrokken dan was Bakkali wellicht ook weggeweest en of je hem dat kwalijk dient te nemen is maar zeer de vraag zo.
quote:
Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef StijnDa het volgende:Nette uitslag 0-3. Strootman nog een doelpuntje en assist meegepikt in afscheidswedstrijd, die zullen we missen. Clean sheet ook wel netjes

Misschien dat de verdediging er iets beter voorstaat dit jaar.
Is het niet dom om nu te spelen als je morgen je keuring hebt?
en de 0 gehouden
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 18:36:42 ]
quote:
Kein Sieg zur Premiere in der HDI Arena. Hannover 96 unterliegt im Testspiel PSV Eindhoven mit 0:3 (0:1). Die Tore für die Gäste erzielten Wijnaldum (13.), Locadia (57.) und Strootmann (76.).
Echte Duitser die Kevin.
Cavaliers
Retired.
quote:
Willen ze geen package deal met Marcelo er bij?
quote:
Huu van wie is die pic ?
U MAD?
quote:
Ik gok dat de naam Toornstra ook wel gevallen is tijdens die onderhandelingen.
Cavaliers
Retired.
Cavaliers
Retired.
quote:
Waardeloos inderdaad
Bakalli helpt ook ff bijna een 100% kans om zeep door zelfzuchtigheid
RubenSosa
quote:
Wat een mongool is het ook he. Die Zanka ook weer drama op het laatst...
Bruma en Rekik in het centrum aub.
quote:
Jezus ja

Dit soort fouten maken ze bij de F-jes nog niet eens.
Marcelo had toch flink getraint op vakantie volgens Twitter

Waarom kan Marcel die gast niet slijten
U MAD?
Rabieluh
quote:
Jeugdige blijheid, werkt Cocu er wel uit.
Marcelo, man man man.
Die Bakkali kan wel voetballen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Kunnen we die niet slijten aan Barcelona?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Rabieluh
quote:
Enorme soepelheid, lichaamsschijnbewegingen die gewoon van nature in hem zitten, delightful.
Strootman is weg, Roma heeft Marquinhos voor 35 miljoen aan PSG verkocht..
quote:
Dat is een verdediger.
En Strootman is al 99% zeker naar Roma.
Zou mooi zijn als vrijdag zijn laatste is
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Van Seumeren heeft afgelopen zaterdag nog geroepen dat ie alleen mag vertrekken bij een belachelijk hoog bod, 10+ miljoen dus.
Daarbij hebben jullie hem helemaal niet nodig, ook niet als Strootman vertrekt.
Derijck mag bij jullie blijven als het aan mij ligt trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
Ik niet. 20 miljoen is heel veel geld en PSV kan wel een goed gevuld spaarvarken gebruiken. Als Toornstra meer dan 6 miljoen moet koste, lekker laten waar hij is. Beter eerst kijken hoe de spelers die we nu hebben het gaan doen en dan eventueel in de winterstop kijken.
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Op maandag 15 juli 2013 09:02 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik niet. 20 miljoen is heel veel geld en PSV kan wel een goed gevuld spaarvarken gebruiken. Als Toornstra meer dan 6 miljoen moet koste, lekker laten waar hij is. Beter eerst kijken hoe de spelers die we nu hebben het gaan doen en dan eventueel in de winterstop kijken.

Dit soort reacties.
Ja want aan die 20 miljoen heb je als supporter ook heel veel... ik zou liever zien dat hij bleef, als supporter zijnde, zodat de kans op het halen van de groepsfase CL en het kampioenschap groter is.
Maar oké als jij liever 20 miljoen voor PSV wilt ( wat ze ook zouden verdienen bij het behalen van groepsfase CL ).....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:
Op maandag 15 juli 2013 09:04 schreef jpg97 het volgende:[..]

Dit soort reacties.
Ja want aan die 20 miljoen heb je als supporter ook heel veel... ik zou liever zien dat hij bleef, als supporter zijnde, zodat de kans op het halen van de groepsfase CL en het kampioenschap groter is.
Maar oké als jij liever 20 miljoen voor PSV wilt ( wat ze ook zouden verdienen bij het behalen van groepsfase CL ).....
Die groepsfase halen ze met Strootman net zo min. Eigen vermogen is voor een club als PSV gewoon belangrijk. Dan kun je tenminste iets kopen op de momenten dat het echt nodig is.
Je kunt wel blijven gokken dat je uiteindelijk een keer de CL haalt als je maar niemand verkoopt en flink investeert, maar we weten inmiddels wat er dan gebeurt....
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Op maandag 15 juli 2013 09:08 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Die groepsfase halen ze met Strootman net zo min. Eigen vermogen is voor een club als PSV gewoon belangrijk. Dan kun je tenminste iets kopen op de momenten dat het echt nodig is.
Je kunt wel blijven gokken dat je uiteindelijk een keer de CL haalt als je maar niemand verkoopt en flink investeert, maar we weten inmiddels wat er dan gebeurt....
Klopt, maar ze hebben al flink verkocht en redelijk ingekocht.
Ik denk alleen dat de kans groter is dat PSV de groepsfase haalt als Kevin blijft.
Daar valt dan ook flink geld te verdienen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:
Op maandag 15 juli 2013 09:39 schreef jpg97 het volgende:[..]
Klopt, maar ze hebben al flink verkocht en redelijk ingekocht.
Ik denk alleen dat de kans groter is dat PSV de groepsfase haalt als Kevin blijft.
Daar valt dan ook flink geld te verdienen.
PSV moet een hele goede dag hebben en de tegenstander een slechte dag en dan kan PSV het halen. Die kans is realistisch gezien gewoon heel erg klein.
quote:
Cocu: dit is de manier waarop ik graag wil voetballen
Phillip Cocu was na afloop van het duel tegen Hannover tegenover het Algemeen Dagblad tevreden over wat hij had gezien. 'We zijn fantastisch aan deze wedstrijd begonnen. De opbouw van achteruit, positie kiezen, de juiste keuzes en goed druk zetten. Natuurlijk was niet alles goed en zakten we later door slordigheden wat weg, maar ik heb veel goede dingen gezien.'
In een interessant artikel in het AD zet Cocu zijn visie uiteen. Cocu wil met middenveld met punt naar achteren gaan spelen. Hiljemark en Schaars komen beiden in aanmerking voor de rol van controlerende middenvelder. Daarvoor zouden dan Maher op links en Wijnaldum op rechts komen. Schaars is incidenteel ook een optie voor links, aldus Cocu.
Achterin heeft Cocu een verdedigingsduo met Bruma en Rekik voor ogen, waardoor je twee centrale verdedigers hebt die kunnen opbouwen en met ruimte in de rug kunnen spelen.
quote:
1 controleur dus die tevens de verdediging ondersteunt en 2 middenvelders met meer vrijheid. Geen echte 10 meer dus.
Precies PSV zoals ik vind dat ze moeten spelen en geen kopie van Ajax.
Betekent wel dat de buitenspelers de spits moeten gaan vinden en wisselend moeten voorgeven of naar binnen moeten komen en dat je spits moet gaan meevoetballen.
quote:
Omdat het traditionele Ajax-systeem met de punt naar voren is, vandaar dat gehuil over de '10'positie... Of heeft Ajax patent op alle 4-3-3 varianten?
quote:
Op maandag 15 juli 2013 13:09 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Omdat het traditionele Ajax-systeem met de punt naar voren is, vandaar dat gehuil over de '10'positie... Of heeft Ajax patent op alle 4-3-3 varianten?
Ajax speelt al 3 kampioenschappen op rij met de punt naar achter.
quote:
Ja? En?
Ik bedoelde te zeggen dat dit het systeem is dat ik graag zie bij PSV en dat het niet het traditionele Ajax-systeem is.
Ongelukkig uitgedrukt van me, maar nu zie je dat je daar best uitkomt als je inhoudelijk reageert ipv dat zielige gedoe van Jordiiiiiiii.
Overigens heeft de Boer ook regelmatig wedstrijden met een echte 10 gespeeld dit jaar, maar dat terzijde.
quote:
Regelmatig wil ik het niet noemen. Alleen in de CL 1 of 2 wedstrijden. Sowieso toen tegen Dortmund.
quote:
En tegen City, alleen speelde ze toen eigenlijk meer zonder spits.
quote:
Tegen City speelde ze wel met de punt naar achteren.
Schone-De Jong
------Poulsen-----
quote:
De eerste wedstrijd liep Eriksen toch spits zonder spits te zijn? Dat was meer een middenvelder op de tien.
Nou ja, boeiend. Daar ging het niet over, niet relevant ook in dit topic
quote:
Technisch manager Marcel Brands weigert in gesprek met De Telegraaf te spreken van een overgangsjaar. “Die term gebruiken wij niet, omdat je het toch nooit weet. Vorig jaar hadden wij in ieders ogen een selectie waarmee we alles konden winnen, maar uiteindelijk wonnen we niks. Je kunt zeggen dat het beste team kampioen wordt en niet de beste spelers.”
Brands die eindelijk het licht ziet.
http://instagram.com/p/bx5IRSm5p_/Comments

Ook letterlijk allemaal 13 jaar.
quote:
Dat je je daar serieus druk om maakt..
quote:
Waar zie je mij daarom druk maken?
quote:
Ik zie regelmatig zo'n post van jou voorbij komen. Blijkbaar interesseert het je wel.
quote:
Ik vind het idd grappig
Ik lees nooit comments.
einde bericht
Cavaliers
Retired.
Kan Emile meer dan twee zinnen zeggen
Nooit gemerkt bij VI
quote:
Ajacied442 voelt zich gewoon aangevallen.
quote:
P$V, wat creatief
quote:
Schroefje

Kansloos gezeik altijd, ze doen alsof Strootman een TBSer is.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 17:39:09 ]
Vrijdag uitverkocht
Ben benieuwd of nog Barca namen komen deze week.
quote:
Wat dacht je van...
![Zlatan-Ibrahimovic-5.jpg]()
vs
Cor Pot, ex-bondscoach Jong Oranje
''Ja, honderd procent. Het Italiaanse voetbal ligt hem. Dat zag je ook op het jeugd-EK in de halve finale tegen Jong Italië
Cor
Groot fan van User Wotte
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Precies, Ambrosini en Iniesta mogen wegblijven.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Zal wel niet; niemand nam hem echt serieus daar.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Daar heb je zeker wel een bron van? Nogal een flinke uitspraak.
quote:
Dat zei Derksen tijdens het afgelopen EK bij VI oranje.
RubenSosa
quote:
Zeker zin man !
Het is voor van bommel maar:
geweldig dat deze er ook zijn:
Gomes
en de goaltune van deze man ff draaien als hij scoort:
en ik spring voor luc hey!
en natuurlijk
Alex de tank !
Maar vooral:
quote:
Zlatan
Wordt die afscheidswedstrijd ergens uitgezonden via een stream?
quote:
Zo'n hele flinke uitspraak is het nou ook weer niet hoor; als je er over nadenkt is het zelfs best logisch. Voetballend is Van Bommel nooit echt veel geweest, zeker geen Barca-niveau.
Shreyas
De beste
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:[..]
Zo'n hele flinke uitspraak is het nou ook weer niet hoor; als je er over nadenkt is het zelfs best logisch. Voetballend is Van Bommel nooit echt veel geweest, zeker geen Barca-niveau.
Dat weet hij zelf ook (geldt overigens ook voor Afellay)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:[..]
Als mens (en daar gaat het bij dit soort potjes om) konden ze hem echter wel zeer waarderen.
En voetballend had hij niet zo zeer het niveau niet, meer dat hij de verkeerde capaciteiten had.
quote:
Bron?
quote:
Tja, dat mag je vinden. Ik vind dat hij het niveau niet had.
quote:
Nee, die wil gewoon bij Barca blijven
quote:
Aha... erg objectief.
quote:
al snel beter dan Derksen natuurlijk.
quote:
Ha, Tom. Nog weddenschappen niet nagekomen de laatste tijd?
quote:
Ah, je argumenten zijn weer op. Mooi man
quote:
Aldus iemand die een stelling dropt zonder ook maar één argument

Je kan het nog steeds Tom. Chapeau.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:[..]
Aldus iemand die een stelling dropt zonder ook maar één argument

Je kan het nog steeds Tom. Chapeau.
Altijd mooi hoe je er weer andere dingen bij gaat halen als je het niet meer kan winnen. Ik kan daar wel van genieten eigenlijk. Ga vooral zo door. Ik lach me hier helemaal dood.
En vooral Derksen heel serieus blijven nemen he. Die heeft de wijsheid wel in pacht. Dat heeft ie in de afgelopen jaren wel bewezen
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Altijd mooi hoe je er weer andere dingen bij gaat halen als je het niet meer kan winnen. Ik kan daar wel van genieten eigenlijk. Ga vooral zo door. Ik lach me hier helemaal dood.
En vooral Derksen heel serieus blijven nemen he. Die heeft de wijsheid wel in pacht. Dat heeft ie in de afgelopen jaren wel bewezen

Ja, is goed.
quote:
Ja, gelukkig heeft Derksen overduidelijk geen dubbele agenda..... Bovendien kon je dat ook zien voor de wk-finale en bij andere gelegenheden waar hij Barcelona tijdgenoten treft.
quote:
Zou niet weten wat zijn voordeel is om Van Bommel af te kraken, eigenlijk.
quote:
Is me niet opgevallen, maar ze zullen hem heus niet bespugen inderdaad; ik zei dat hij niet zo serieus genomen werd.
quote:
Ja, prima toch. Vind het wel tof dat Zlatan komt
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 juli 2013 @ 20:35:26
rubbereend
JUICHEN
Ik heb wat gemist, wat is er nou weer aan de hand
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Helaas zit ik best hoog
quote:
van Bommel heeft een afscheidswedstrijd.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 juli 2013 @ 20:36:20
rubbereend
JUICHEN
quote:
i know, heb kaarten
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Boeie, gewoon tof om daar bij te zijn als PSVer.
quote:
Populaire weetjes doen het beter als ze de mening van het grote publiek bevestigen.
Oftewel, scoren over de rug van Bommel omdat de meeste Nederlandse voetbal supporters hem niet pruimen.
Kijkcijfers, je weet toch.
quote:
Ik heb best laat kaarten gekocht en zit rij 8 met 5 man ofzo.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Populaire weetjes doen het beter als ze de mening van het grote publiek bevestigen.
Oftewel, scoren over de rug van Bommel omdat de meeste Nederlandse voetbal supporters hem niet pruimen.
Kijkcijfers, je weet toch.
Pure speculatie, maar goed; eerlijk gezegd vind ik het ook allemaal niet zo boeiend; snap wel dat jij anders wil geloven, prima verder. Wilde in principe geen discussie starten, zei gewoon wat ik zelf weer bij VI heb gehoord.
quote:
Uh. 1,5 weekie geleden ofzo.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:[..]
Pure speculatie, maar goed; eerlijk gezegd vind ik het ook allemaal niet zo boeiend; snap wel dat jij anders wil geloven, prima verder. Wilde in principe geen discussie starten, zei gewoon wat ik zelf weer bij VI heb gehoord.

Pure speculatie, en jouw keuze om De Snor te geloven heeft wel een steviger fundament?
quote:
Is ook wel verdomd laat jonge. Maargoed. Helaas geen biertjes drinken bij de Aftrap (

) maar Mark verdient mijn aanwezigheid
Wordt een mooi daggie
quote:
Niet de snor onderschatten, die praat dagelijks met de spelers van Barca
quote:
De hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland heeft bij mij wat meer geloofwaardigheid dan de voor mij verder ombekende oom van Van Bommel of jouw vermoedens, ja.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:[..]
De hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland heeft bij mij wat meer geloofwaardigheid dan de voor mij verder ombekende oom van Van Bommel of jouw vermoedens, ja.
Zo heerlijk naïef. Schattig wel hoor.
quote:
Ja, dat zou ik ook van jou kunnen zeggen over je keuze om de oom van Van Bommel te geloven, maar ik laat iedereen verder lekker in z'n waarde.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, dat zou ik ook van jou kunnen zeggen over je keuze om de oom van Van Bommel te geloven, maar ik laat iedereen verder lekker in z'n waarde.

Goed bezig man.
quote:
Ja, bedankt. Een beetje karma ontwikkelen kan nooit kwaad toch.
quote:
Je hebt nogal wat inhaal werk te doen ja. Maar goed dat je het licht hebt gezien. Respect.
Kap eens.
quote:
Nogmaals bedankt.

Sinds de start van onze vriendschap zit ik sowieso een stuk beter in m'n vel.
quote:
Neuh.
quote:
Op maandag 15 juli 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:[..]
Nogmaals bedankt.

Sinds de start van onze vriendschap zit ik sowieso een stuk beter in m'n vel.
Dat effect heb ik ja. Ik ben vanochtend trouwens ook vrolijker opgestaan dan anders. Fluitend naar mijn werk, dat soort gebeuren.
Als je ziet wie allemaal voor vBommel komt

een en al respect, Mark

Gaat genieten worden, ik ben er iig bij

Over Strootman gesproken, Roma zorgt ervoor dat Maicon gelijk al in Rome is voor de keuring terwijl dat van Strootman al bijna een week loopt. Ik denk dat ze geen garantie kunnen geven ondanks dat ze gisteren 35 miljoen erbij hebben.
Beter ook
Edit van de edit
Rik was me dus voor, morgen of woensdag...
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 21:36:14 ]
quote:
Nederlands talent
Voor een Jozefzoon prijsje altijd welkom
quote:
Is natuurlijk niet voor een Jozefzoon prijs beschikbaar. Heracles vraagt 2 miljoen of iets in die richting.
quote:
Misschien is Heracles zelfs bereid geld te betalen als jullie hem overnemen.
quote:
Iets teveel voor een bankzitter, hij zal niet in de basis spelen denk ik.
quote:
Ok
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 21:45:36 ]
quote:
Verrassend
Ben niet zo weg van die man. Dan maar Toornstra.