Ik geloof het pas als Lambiekje het post.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:24 schreef UltraBrain het volgende:
Ik geloof alleen de frontpage van Reddit nog tegenwoordig.
Xandernieuwsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:44 schreef UpsideDown het volgende:
VS: 'Israël vernietigde vorige week Russische kruisraketten in Syrië'
xandernieuws
Kernwapenstaat vs. kernwapenstaat. Heel goed idee!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou mooi zijn als Rusland dat Israël gewoon plat legt, lossen ze gelijk een hoop problemen op in het Midden-Oosten
Ik zie het probleem niet zolang ze elkaar nuken, maar goed voordat Israël wat merkt ligt het al platquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kernwapenstaat vs. kernwapenstaat. Heel goed idee!
Uiteraard. Israel wordt totaal niet gedekt door die andere kernwapenstaat de VS.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zolang ze elkaar nuken, maar goed voordat Israël wat merkt ligt het al plat
Mongool.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zolang ze elkaar nuken, maar goed voordat Israël wat merkt ligt het al plat
Naar verhouding is het idd niks, maar ze geven hiermee wel een duidelijk signaal af, zo van: 'fuck niet met ons, niet met onze spullen en niet met onze bondgenoten'.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
160.000 man is niks. Tijdens WOII hadden de Russen er zo'n 11.000.000 op de been! Nog geen 1%.
Bovendien zijn die 160K niet zomaar ineens in Syrië neer te zetten natuurlijk
Ik ben wel benieuwd wat de Rus nu allemaal op de mat kan leggen en hoe het presteert tov Westers materieel. De afgelopen 25 oorlogen zijn allemaal door het Westen met Westers materieel gevoerd. Hooguit had de tegenstander verouderd Russisch materieel en sowieso geen competent personeel hiervoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar verhouding is het idd niks, maar ze geven hiermee wel een duidelijk signaal af, zo van: 'fuck niet met ons, niet met onze spullen en niet met onze bondgenoten'.
Als de Russen zich er op een gegeven moment actief mee gaan bemoeien kan zomaar de poep de ventilator gaan raken. Maar het is voor iedereen te hopen dat het bij dit signal blijft.
Er gaan er best veel in een Ekranoplanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
160.000 man is niks. Tijdens WOII hadden de Russen er zo'n 11.000.000 op de been! Nog geen 1%.
160.000 man tijdens vredestijd is best wel wat, als men in Nederland hetzelfde percentage zou mobiliseren zou bijna 20.000 man de wapenen oppakken zo uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
Voor Russische begrippen is het weinig. Ze verdienen grof geld met de leveranties aan Syrië. Israël dreigt die transporten te vernietigen als er geavanceerde kruisraketten en wapenschilden aan het land worden geleverd. Daarop volgt een reactie van het Kremlin. Je zult wel veel man moeten mobiliseren om een signaal af te geven. Een paar duizend man gaat niet werken. Dit daarentegen geeft wel een signaal af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
160.000 man tijdens vredestijd is best wel wat, als men in Nederland hetzelfde percentage zou mobiliseren zou bijna 20.000 man de wapenen oppakken zo uit mijn hoofd.
Ze verdienen NIETS want Syrie heeft nog nooit betaaldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor Russische begrippen is het weinig. Ze verdienen grof geld met de leveranties aan Syrië. Israël dreigt die transporten te vernietigen als er geavanceerde kruisraketten en wapenschilden aan het land worden geleverd. Daarop volgt een reactie van het Kremlin. Je zult wel veel man moeten mobiliseren om een signaal af te geven. Een paar duizend man gaat niet werken. Dit daarentegen geeft wel een signaal af.
Nee!? Alleen voor de levering van gevechtsvliegtuigen aan Syrië is er tussen beide landen een contract getekend voor 550 miljoen dollar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ze verdienen NIETS want Syrie heeft nog nooit betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |