Zit nou niet uit te lokkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef Tyron het volgende:
in het PSV topic deelde iemand een sneer uit aan feyenoord
ik zeg #attack
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef Tyron het volgende:
in het PSV topic deelde iemand een sneer uit aan feyenoord
ik zeg #attack
http://www.fr12.nl/nieuws(...)enste-fernandez.htmlquote:Nadat eerder deze week al duidelijk werd dat Guyon Fernandez in de nadrukkelijke belangstelling staat van Go Ahead Eagles, heeft ook Foeke Booy - de trainer van de kersverse eredivisionist - duidelijk uitgesproken de aanvaller graag te willen inlijven. 'We zien in hem een hele goede versterking,' zegt Booy tegenover RTV Rijnmond.
'Hij zit bij Feyenoord op een dood spoor en wil zich graag manifesteren,' vervolgt de oefenmeester van de club uit Deventer. 'Voor mij is het belangrijk of hij graag voor Go Ahead Eagles zou willen spelen. Daar heb ik nog geen antwoord op. We hebben gisteravond wel geprobeerd contact te leggen, maar we kregen iedere keer elkaars voicemail. Laten we hopen dat het gaat lukken.'
De voormalig coach van Sparta is gecharmeerd van Fernandez. 'Hij is snel, hij kan een bal bij zich houden en hij kan scoren. Bovendien is het een tegenhanger van Marnix Kolder (spits Go Ahead Eagles, red.) die meer balvast is. Daarnaast willen we een ander type speler,' aldus Booy.
Eerder toonden NEC, PEC Zwolle en RKC Waalwijk interesse in Fernandez. De voormalig aanvaller van Excelsior komt niet meer in de plannen voor van Feyenoord en traint zelfs niet meer mee.
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Irritatie100 het volgende:
"Kan een bal vasthouden"? Ehhhh.......
quote:
Volgens mij tikt die verdediger de bal aan, vandaarquote:Op zondag 14 juli 2013 08:11 schreef ace_eleven het volgende:
Verder zag het er niet echt spectaculair uit, en speelde Manu bij de goal mijn inziens de bal eigenlijk te ver voor zich uit,
Wel goed afgemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:11 schreef ace_eleven het volgende:
Al spreekt Foeke ook over een tegenpool van Kolder,'die wat meer balvast is'
In de samenvatting zowaar een mooi steekballetje van Verhoek![]()
Verder zag het er niet echt spectaculair uit, en speelde Manu bij de goal mijn inziens de bal eigenlijk te ver voor zich uit, maar in ieder geval blij dat we de voorbereiding makkelijk doorlopen, dat is ook wel eens slechter geweest
Uliquote:
Er staat:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
Wat een verwaande gozert die Fernandez, minste wat je als afgedankte voetballer kan doen is even antwoorden, zelfs als je geen interesse hebt. Gebeurde dit niet enkele weken ook al bij interesse van een andere Eredivisie-club?
Hij heeft dus tenminste 1x teruggebeld, maar kreeg toen Foekes voicemail. Niks aan de hand dus.quote:We hebben gisteravond wel geprobeerd contact te leggen, maar we kregen iedere keer elkaars voicemail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |