abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128917804
En nu houd ik er mee op. I've tried ...

Maz(z)el, fijne avond verder!
"Pools are perfect for holding water"
pi_128917806
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee nooit is een vrijwillige keus en moet zo blijven. Het liefst zie ik niemand gevaccineerd worden maar dat terzijde.
Who cares what you think.
pi_128917820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

I for one care
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_128917822
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

O+ :*
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:06:40 #205
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128917894
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Als wetenschappers fouten maken komen andere wetenschappers daarachter, en wordt dat ook gepubliceerd en belandt het uiteindelijk op pubmed.

Die site is gewoon een database van ontelbaar veel vaktijdschriften (medisch/chemie/biochemie/etc)

Nu is het wel zo dat mensen gewoon fouten maken, maar als je dit onbetrouwbaar noemt, wat is dan volgens jou een wel betrouwbare bron? Ik hoor het graag.
Ja oke. Maar ik vind het raar dat ze kwik in kleine hoeveelheden goed keren. Het blijft een zeer schadelijk stof. En dat ze kwik verbindingen niet schadelijk vinden. Er zit toch kwik in dus is het ook gevaarlijk misschien iets minder maar toch. Heb wel een aantal site's geven best goede artikelen met ook veel links maar het zijn wel complot site's die vind je waarschijnlijk onzin.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_128917966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef DeToffifee het volgende:
Nu (na een ander item) op Nieuwsuur de vraag of inenten tegen mazelen verplicht moet gaan worden.
Heleen Dupuis die het gaat vergelijken met de leerplicht. :') Kansloos.
Lichamelijke integriteit, dus zal er nooit doorkomen.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:16:47 #207
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128918225
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja oke. Maar ik vind het raar dat ze kwik in kleine hoeveelheden goed keren. Het blijft een zeer schadelijk stof. En dat ze kwik verbindingen niet schadelijk vinden. Er zit toch kwik in dus is het ook gevaarlijk misschien iets minder maar toch.
Dat is een ongefundeerde aanname. Uit laboratoriummetingen blijkt namelijk dat de kwikverbinding (ethylkwik/ethylmercury) volledig uitgescheiden wordt door het lichaam.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:
Heb wel een aantal site's geven best goede artikelen met ook veel links maar het zijn wel complot site's die vind je waarschijnlijk onzin.
Daar ging het mij eigenlijk niet om. Meer waarom je die websites dan wel vertrouwt, maar heel veel andere niet? Je neemt toch niet zomaar iets aan wat op het internet staat?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:19:08 #208
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:16 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Dat is een ongefundeerde aanname. Uit laboratoriummetingen blijkt namelijk dat de kwikverbinding (ethylkwik/ethylmercury) volledig uitgescheiden wordt door het lichaam.

[..]

Daar ging het mij eigenlijk niet om. Meer waarom je die websites dan wel vertrouwt, maar heel veel andere niet? Je neemt toch niet zomaar iets aan wat op het internet staat?
Maar er blijft ook een deel in je lichaam achter en veroorzaakt schade in je lichaam. Omdat veel wat hun schrijven waarheid blijkt te bevatten niet alles maar wel veel.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_128918336
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar er blijft ook een deel in je lichaam achter en veroorzaakt schade in je lichaam. Omdat veel wat hun schrijven waarheid blijkt te bevatten niet alles maar wel veel.
Wat begrijp je niet aan volledig uitgescheiden?
pi_128918352
http://www.vaccinvrij.nl/index.html#

Deze site bevat een E-book van 4 hoofdstukken, de auteur heeft 10 jaar lang onderzoek gedaan (ook naar medisch wetenschappelijk rapporten) en heeft naar aanleiding daarvan het E-book geschreven.

'Vaccin Vrij!' is enerzijds het ervaringsverhaal van een moeder van twee ongevaccineerde kinderen, en anderzijds een gestructureerd overzicht van haar zoektocht naar wetenschappelijke onderbouwing van vaccinveiligheid. In dit e-boek vat de schrijfster duizenden uren onderzoek en persoonlijke ontwikkeling samen in vier hoofdstukken, die de lezer stap voor stap introduceren in een nieuw denken over vaccins, infectieziekten en gezondheid. Doorspekt met anekdotes en referenties naar wetenschappelijke artikelen wil het ouders inspireren en ondersteunen in het maken van een persoonlijke en bewuste vaccinatiekeuze.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:22:19 #211
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918383
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Wetenschappers blijven mensen en die zijn ook om te kopen. Dus daarom twijfel ik nog sterk aan dit feit.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:23:20 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918420
quote:

[..]

nee nooit is een vrijwillige keus en moet zo blijven. Het liefst zie ik niemand gevaccineerd worden maar dat terzijde.
:D
Mensen die niet willen vaccineren moeten die keuze hebben, maar het liefst zou jij zien dat niemand gevaccineerd wordt?
Waar is hun recht op hun keuze wel te laten vaccineren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128918435
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Een bron van mijn geef bewijs dat zelfs wetenschappers zijn om te kopen.
Je kunt ook een bron geven waarin staat wie er in het Pino pak van Sesamstraat zit, dat is niet relevant voor deze discussie.

De vraag was een bron voor wetenschappelijk bewijs dat vaccineren ernstige bijwerkingen veroorzaakt en soms dodelijk is.

Ga je het nog proberen of laat je het er maar bij?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:24:53 #214
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128918483
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen die niet willen vaccineren moeten die keuze hebben, maar het liefst zou jij zien dat niemand gevaccineerd wordt?
Ik denk dat hij bedoelt dat kinderen niet gevaccineerd moeten worden, zodat ze later zelf kunnen beslissen of ze dar wel of niet willen.
pi_128918497
Die vaccinatie-weigeraar die het had over: "het kind is niet van mij, maar van de Here". Echt erg.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:25:40 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918521
Wel grappig, de discussie gaat over mensen die op religieuze gronden niet vaccineren, en het gemiep hier komt volledig uit de alu-hoedjes en antroposofische hoek...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:26:00 #217
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat mensen een vrij keus hebben in dat soort dingen. Als we een overheid hadden die wel om ons had waren vaccinatie's afgeschaft. Als in het kabinet zat had ik vaccinatie's afgeschaft.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:26:22 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918557
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat kinderen niet gevaccineerd moeten worden, zodat ze later zelf kunnen beslissen of ze dar wel of niet willen.
Ja, daar heb je wat aan als je dood bent, of met de gevolgen van hersenvliesontsteking moet leven...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:26:37 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918567
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef hexje het volgende:

[..]

Ja pas vanaf 18 jaar bepalen of je laat vaccineren of niet. Lijkt mij een prima wet.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:26:51 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918576
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Omdat mensen een vrij keus hebben in dat soort dingen. Als we een overheid hadden die wel om ons had waren vaccinatie's afgeschaft. Als in het kabinet zat had ik vaccinatie's afgeschaft.
Mensen hebben een vrije keus :O
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_128918604
quote:

[..]

Ja pas vanaf 18 jaar bepalen of je laat vaccineren of niet. Lijkt mij een prima wet.
Heeft weinig zin bij kinderziektes.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:27:47 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918614
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij leest wel meer niet of selectief.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:28:01 #223
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128918626
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wat aan als je dood bent, of met de gevolgen van hersenvliesontsteking moet leven...
Overdrijven is ook een vak. :')
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:28:33 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128918637
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:

Heeft weinig zin bij kinderziektes.
:{w
Dan blijven ze maar wat langer kind.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:28:47 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128918648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:58 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dan bouwen mensen een eigen afweersysteem op. Dan zijn ze bestaand tegen die ziekte. Als je de mazelen hebt gehad krijg je het vaak geen tweede keer omdat je lichaam antistoffen tegen die ziekte heeft gebouwd.
En hoe is dit anders dan wat een vaccin doet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 22:29:03 #226
236264 crew  capricia
pi_128918656
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Holy fuck ... mazelen-feestjes ?!?! bestaat dat écht? (ik ken het alleen uit een southpark aflevering :') )

Brr wat eng .. dan ben je toch niet goed in je hoofd :S
Op zich is daar niet zoveel op tegen. De enige volledige immuniteit is gewoon de ziekte 'n keer meemaken. Vaccinatie geeft geen volledige immuniteit, helaas. En het gaat over 'kinderziektes'. Voor kinderen wat minder heftig om mee te maken dan voor volwassenen. Ook al gaan er wel kinderen aan dood. En die cijfers zijn gewoon bekend, dus worden meegenomen in de afweging van de 'hoogopgeleiden'.
Maar een mazelenfeestje gaat alleen om mazelen. Niet over de rest van de vaccinatie, want het zijn complete cocktails die een kindje krijgt, per vaccinatie.
Je zou je dus in iedere ziekte apart moeten verdiepen. En het afweermechanisme van je kindje antroposofisch moeten ondersteunen, per ziekte.
En daar kan ook heel wat fout bij gaan.

Het komt er op neer dat je je kindje dan de eerste levensjaren voorbereid op allerlei ziektes, en je kindje dat bewust mee laat maken. Dus ja, je kind wordt goed ziek. En meerdere keren.

Ik heb daar dus niet voor gekozen. Een vaccinatie is veel kindvriendelijker (en makkelijker).
Maar er zijn ouders die het wel bewust op die manier doen.
Zelf heb ik daar dus niets op tegen. Mensen die zich terdege bewust zijn van de risico's, maar ook van de voordelen(!) van het niet vaccineren. En die hun kinderen op een andere, levenslange, manier immuun maken voor die (kinder) ziektes.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:29:24 #227
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918668
best goede bron
quote:
Mazelenepidemie of self fulfilling prophecy?
Sinds 1994 mogen in Engeland doktoren niet meer zelfstandig vaststellen of iemand mazelen heeft. Waarom niet? Omdat, hoewel de doktoren zelf vonden dat ze mazelen vanaf een kilometer afstand konden herkennen, uit nadere laboratorium-analyse bleek dat ze het slechts 3.7% van de keren bij het rechte eind hadden.

Vergelijkbare statistieken duiken overal op waar men overschakelt van een puur klinische diagnose, naar een klinische diagnose + laboratoriumtest. Hoe dat kan? Wel, de klinische ziekte die we al sinds mensenheugenis kennen als mazelen is kennelijk voor een getrainde dokter niet te onderscheiden van infecties met relatief nieuw ontdekte microben als parvovirus B19, groep A streptococcus, menselijk herpesvirus type 6, enterovirus, adenovirus en groep C streptococcus.

Oftewel, in maar een heel klein gedeelte van de gevallen van mazelen gaat het ook echt om mazelen.

De sterke afname van de incidentie van mazelen sinds de invoering van het mazelen-vaccin kan dan ook niet te wijten zijn aan het vaccin. Maar is het gevolg van een veranderde diagnostiek. Dat verklaart ook de afname van mazelen het afgelopen decennium in Afrika. Ook hier ging de invoering van het vaccin gepaard met het toevoegen van de serologische test als diagnose-criterium.

Voor alle duidelijkheid: het is dus totaal onzinnig om cijfers van voor de invoering van serologische tests te vergelijken met cijfers van daarna. Want als dokters er nu 96% van de tijd naast zitten, dan zaten ze dat vroeger natuurlijk ook. En als je daar voor corrigeert zie je natuurlijk geen daling meer in de grafiek. Uit niets blijkt dan nog dat het mazelenvaccin effectief is in het voorkomen van mazelen.

In Nederland wordt echter nog wel vertrouwd op het oordeel van de dokter, zo leert de website van het RIVM: "Een klassiek mazelelenbeeld met hoge koorts, hoesten, conjunctivitis, Koplikse vlekjes en een grofvlekkig exantheem beginnend achter de oren en in het gezicht, is ten tijde van een epidemie door een arts die ervaring heeft met mazelen goed te herkennen. Voor de huidige generatie artsen is mazelen echter een zeldzame ziekte geworden, die bovendien niet altijd volgens het klassieke patroon verloopt en daardoor klinisch gemakkelijk verward kan worden met andere exantheemziekten. Derhalve is bij het vermoeden van mazelen laboratoriumbevestiging geïndiceerd, tenzij er een epidemiologische relatie met een reeds bevestigd geval van mazelen is en de patiënt niet ernstig ziek is.º " bron.

nu komt er een heel belangrijk stuk
Vertaling voor leken:
- als je gevaccineerd bent zal de dokter geen mazelen vermoeden, zal er geen serologische test plaats vinden en zul je niet de boeken in gaan als mazelen-geval
- als je ongevaccineerd bent, maar er is geen uitbraak kun je getest worden
- als je ongevaccineerd bent, en er is een uitbraak, dan hoef je niet getest te worden, dan is het mazelen via diagnose-op-het-oog.

Door deze kringredenering zal mazelen in de regel hoofdzakelijk vastgesteld worden bij ongevaccineerden. Lekker amateuristisch.

Oftewel, ook de huidige mazelen-uitbraak in de Bible belt is waarschijnlijk het gevolg van de richtlijnen voor diagnostiek. Als de ervaringen met serologische tests uit andere landen kloppen - en waarom zouden ze niet kloppen - dan heeft het merendeel van die Bible belt kinderen helemaal geen mazelen, maar een hier op lijkende ziekte. De enige manier om hier uitsluitsel over te krijgen is om van heel Nederland alle gevallen van mazelen en op mazelen lijkende ziektes alsnog serologisch te testen. Mocht blijken dat de gemelde gevallen van binnen de Bible belt voornamelijk positief testen op mazelen, en de gevallen van buiten de Bible belt voornamelijk niet, dan zou dat in de wereld een unicum zijn, en een eerste aanwijzing dat het mazelen-vaccin misschien werkt. Tot die tijd is het volkomen onzinnig om in te enten tegen mazelen.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)allen_niet_herkennen
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:29:35 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918681
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:21 schreef proud_mami het volgende:
http://www.vaccinvrij.nl/index.html#

Deze site bevat een E-book van 4 hoofdstukken, de auteur heeft 10 jaar lang onderzoek gedaan (ook naar medisch wetenschappelijk rapporten) en heeft naar aanleiding daarvan het E-book geschreven.

'Vaccin Vrij!' is enerzijds het ervaringsverhaal van een moeder van twee ongevaccineerde kinderen, en anderzijds een gestructureerd overzicht van haar zoektocht naar wetenschappelijke onderbouwing van vaccinveiligheid. In dit e-boek vat de schrijfster duizenden uren onderzoek en persoonlijke ontwikkeling samen in vier hoofdstukken, die de lezer stap voor stap introduceren in een nieuw denken over vaccins, infectieziekten en gezondheid. Doorspekt met anekdotes en referenties naar wetenschappelijke artikelen wil het ouders inspireren en ondersteunen in het maken van een persoonlijke en bewuste vaccinatiekeuze.
Misschien wil ze een weekje of 3 met de kinderen komen logeren op de Bible belt?
Ik heb nog wel een huis over, midden in het dorp.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:30:22 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918707
quote:
Iets is in jouw ogen een goede bron als er dingen staan die jou bevallen, of het wetenschappelijk bewezen is maakt je niet zoveel uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:32:51 #230
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918788
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iets is in jouw ogen een goede bron als er dingen staan die jou bevallen, of het wetenschappelijk bewezen is maakt je niet zoveel uit.
Nee lees maar het artikel. Nee want wetenschappers kunnen er ook naast zitten. Een onafhankelijk wetenschapper is daar in tegen heel betrouwbaar.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:34:22 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918836
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij leest wel meer niet of selectief.
Dat komt omdat ik de MSM niet meer vertrouw. Weet waar hun rotzooi vandaan komt en wie het controleert. Dus daarom neem ik al artikelen van onafhankelijk bloggers en site's.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:34:22 #232
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128918837
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nou uit grootschalig onderzoek onder baby's en prematuren blijkt dus van niet (WHO, NIAID, GAVCS + onafhankelijke partijen). De halfwaardetijd is 3-7 dagen en de tijd die tussen vaccinaties zit loopt van weken tot maanden, waardoor het voor de volgende vaccinatie al wordt volledig is uitgescheiden via poepen en plassen en er dus geen ophoping plaatsvindt. Uit meerdere onderzoeken blijkt ook dat zelfs bij meerdere vaccinaties deze kwikverbinding gewoon uitgescheiden wordt omdat het marginale hoeveelheden betreft.

Dit in tegenstelling tot de andere vormen van kwik, die vele malen schadelijker zijn. Niet dat je jezelf onbeperkt kunt vaccineren, maar een schadelijk effect is tot de dag van vandaag nog niet vastgesteld. Het enige argument tegen deze vorm van vaccineren is het woord 'KWIK'.

Je hoeft maar kwik en vaccinatie in dezelfde zin te gebruiken en pavlov iedereen staat gelijk op z'n achterste poten te roepen 'kwik toch ja kwik kwik kwik ik heb geleerd dat je dat niet op moet eten vroeger zijn er doden gevallen door kwikvergiftiging'..

Nu kun je dit in twijfel trekken en zeggen dat er toch wat in je lichaam achterblijft, maar dat moet wel ergens op gebaseerd zijn, dus dan zou ik wel een bron willen zien.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:35:11 #233
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918866
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe is dit anders dan wat een vaccin doet?
Je leert dat een vaccin precies hetzelfde doet. Maar wie zegt dat dit waar is. Er staan wel vaker leugens in je lesboek.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:35:51 #234
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128918887
quote:

[..]

Wat ben je nou voor figuur man. Eerst zeg je dat men zich niet hoeft te laten vaccineren omdat het eigen keuze is, maar aan de andere kant ontneem je mij die keuze om me wel te laten vaccineren.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:36:54 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128918926
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor figuur man. Eerst zeg je dat men zich niet hoeft te laten vaccineren omdat het eigen keuze is, maar aan de andere kant ontneem je mij die keuze om me wel te laten vaccineren.
Ja, je hebt alleen maar een vrije keuze tussen de zaken die door kabinet Tribal zijn goedgekeurd.
Net als nu eigenlijk, maar dan minder keuze.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:37:10 #236
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128918936
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee lees maar het artikel. Nee want wetenschappers kunnen er ook naast zitten. Een onafhankelijk wetenschapper is daar in tegen heel betrouwbaar.
Maar zelfs een onafhankelijk wetenschapper publiceert niet op een derderangs internetblog.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:37:27 #237
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Nou uit grootschalig onderzoek onder baby's en prematuren blijkt dus van niet (WHO, NIAID, GAVCS + onafhankelijke partijen). De halfwaardetijd is 3-7 dagen en de tijd die tussen vaccinaties zit loopt van weken tot maanden, waardoor het voor de volgende vaccinatie al wordt volledig is uitgescheiden via poepen en plassen en er dus geen ophoping plaatsvindt. Uit meerdere onderzoeken blijkt ook dat zelfs bij meerdere vaccinaties deze kwikverbinding gewoon uitgescheiden wordt omdat het marginale hoeveelheden betreft.

Dit in tegenstelling tot de andere vormen van kwik, die vele malen schadelijker zijn. Niet dat je jezelf onbeperkt kunt vaccineren, maar een schadelijk effect is tot de dag van vandaag nog niet vastgesteld. Het enige argument tegen deze vorm van vaccineren is het woord 'KWIK'.

Je hoeft maar kwik en vaccinatie in dezelfde zin te gebruiken en pavlov iedereen staat gelijk op z'n achterste poten te roepen 'kwik toch ja kwik kwik kwik ik heb geleerd dat je dat niet op moet eten vroeger zijn er doden gevallen door kwikvergiftiging'..

Nu kun je dit in twijfel trekken en zeggen dat er toch wat in je lichaam achterblijft, maar dat moet wel ergens op gebaseerd zijn, dus dan zou ik wel een bron willen zien.
Een vraag voor jouw . zijn jouw bronnen wetenschappelijk bewezen door de internationale wetenschappers of heeft een onafhankelijk wetenschapper het onderzocht.
pi_128918976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Een onafhankelijk wetenschapper hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, dat zou nou juist iemand kunnen zijn die feiten naar zijn eigen hand zet.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:38:44 #239
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128918988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Maar zelfs een onafhankelijk wetenschapper publiceert niet op een derderangs internetblog.
Nee maar die bronnen ze wel op de blogs terug te vinden. Iets als onzin zien voordat je het gelezen hebt. ;(
pi_128919032
Tja, we kunnen hier nog wel 10 topics over vol lullen maar we gaan er toch niet uitkomen zo te zien. Weinig zinvol dus.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:40:37 #241
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128919062
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Een onafhankelijk wetenschapper hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, dat zou nou juist iemand kunnen zijn die feiten naar zijn eigen hand zet.
Toch is het betrouwbaarder dan als het wetenschappelijk bewezen is. Want de bankiers/elite controleren de resultaten van internationale wetenschappers en passen het aan of ze zeggen want ze niet mogen onderzoeken.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:40:55 #242
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128919078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik de MSM niet meer vertrouw. Weet waar hun rotzooi vandaan komt en wie het controleert. Dus daarom neem ik al artikelen van onafhankelijk bloggers en site's.
Je weet niet of die onafhankelijk zijn. Misschien is het wel de afdeling marketing van GSK die die blogs heeft opgericht.
pi_128919090
quote:

[..]

Het is natuurlijk geen vrijwillige keuze voor een kind, kinderen van 14 maanden en 9 jaar maken die keuze niet zelf. Ze kunnen alleen maar hopen dat ze geen religekkies (of jou) als ouder(s) hebben. Deze kinderen hebben ontzettend te lijden onder de achterlijke keuzes van hun ouders. Ik weet er zelf weinig van, heb me er gelukkig nooit druk over hoeven maken. Jij hebt volgens mij nog niks, na vluchtig doorlezen van dit topic, nog niks zinnigs gepost. Niks wat jouw mening over vaccinaties ondersteunt, volgens mij ben je ook gewoon een vervelende schreeuwlelijk, maar ik heb toch even wat info gezocht. Opgepast dit wordt een lange post, als je alleen achterlijk wil zwetsen, moet je het maar niet lezen.
Dit zijn eventuele bijwerkingen na de BMR-inenting (de inenting tegen mazelen komt dus samen met de inenting tegen bof en rodehond, beide erg nare ziektes)

De BMR-inenting geeft meestal weinig bijwerkingen. Als ze voorkomen, zijn ze mild en duren ze kort. Bijwerkingen beginnen pas 5 tot 12 dagen na de vaccinatie.

1 op de 10 tot 20 kinderen wordt na de eerste BMR-prik hangerig, krijgt koorts en/of huiduitslag.
Dat duurt meestal 1 of 2 dagen. Sommige kinderen krijgen hoge koorts en heftige huiduitslag.
Bij heel hoge koorts kunnen sommige kinderen koortsstuipen krijgen.
Dat gebeurt bij 1 op de 5.000-10.000 kinderen. Heel zelden komt een tekort aan bloedplaatjes voor. Dat is bij 1 op de 20.000 kinderen en gaat vanzelf weer over. Zeer zelden krijgen kinderen gewrichtsklachten. Ook die gaan vanzelf weer over. Bij volwassenen komt dat iets vaker voor.
Na de tweede BMR-prik zijn er bijna nooit klachten. Oudere kinderen kunnen wel, zoals bij elke injectie, flauwvallen.

rivm.nl

inderdaad vrij milde bijwerkingen als je ze vergelijkt met de symptomen van mazelen:
Bij mazelen kunnen zich ernstige complicaties voordoen, zoals oorontsteking met blijvende doofheid of een levensbedreigende longontsteking. Die laatste wordt dan veroorzaakt door het mazelenvirus zelf, al dan niet met daarbovenop een bacteriële infectie. Zo’n combinatie komt in circa 10% van de gevallen voor. Een andere gevreesde complicatie is de acute hersenontsteking met vaak blijvende hersenschade. Dit gebeurt bij circa 1 op de 1.000 ziektegevallen. Bij 1-2 per 1.000 gevallen van mazelen is sprake van een dodelijke afloop. Het zeldzame SSPE (subacute scleroserende panencefalitis) wordt veroorzaakt door een langzaam voortschrijdende mazelenvirusinfectie van de hersenen. Jaren na een ogenschijnlijk normaal verlopen mazelenvirusinfectie ontstaan toenemende gedragsafwijkingen. De patiënt raakt in een vegetatieve toestand en overlijdt na maanden tot jaren.

Toegegeven deze ernstige ziektebeelden komen in weinig gevallen voor, maar ik zou het persoonlijk een kind niet aandoen.
Wanneer het kind niet is ingeent met het 3-in-1 BMR vaccin, heeft het ook kans op deze ziekten:

De bof is een virusinfectie die meestal lichte koorts veroorzaakt en een gezwollen kaak doordat de oorspeekselklier is opgezet. Een complicatie van de bof is een virale hersenvliesontsteking (meningitis) of ontsteking van de hersenen zelf (encefalitis). Bof kan in zeldzame gevallen een zaadbalontsteking of ontsteking van de eierstokken veroorzaken

en deze

Ook Rubella of rodehond wordt veroorzaakt door een virus. De ziekte wordt gekenmerkt door een rozerode uitslag, lichte koorts en zwellingen. Deze komen vooral in de hals voor, doordat de lymfeklieren zijn opgezet. Als een vrouw vroeg in de zwangerschap rodehond krijgt, kan het kind blind of doof geboren worden, en hartafwijkingen of een verstandelijke achterstand hebben.
bronnen: medicinfo.nl en rivm.nl

Als het kind zou mogen kiezen op basis van deze, naar mijn mening aardig betrouwbare informatie
zal het voor de vaccinatie gaan.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:41:08 #244
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128919092
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Samson het volgende:
Tja, we kunnen hier nog wel 10 topics over vol lullen maar we gaan er toch niet uitkomen zo te zien. Weinig zinvol dus.
Je hebt gelijk dit is het laatste topic. Deze mensen zijn toch niet over te halen.
pi_128919129
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je leert dat een vaccin precies hetzelfde doet. Maar wie zegt dat dit waar is. Er staan wel vaker leugens in je lesboek.
Zo valt er toch niet met je te praten... Ja... Alles kan wel een leugen zijn. Misschien bestaan de mazelen wel helemaal niet. Misschien liegt men wel over de maan, is het stiekem een stuk kaas. Misschien is het wel gelogen dat zanger Rinus niet kan zingen.

Je weet het allemaal niet!
pi_128919143
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dit is het laatste topic. Deze mensen zijn toch niet over te halen.
Die beslissing is niet aan jou, vriend.
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 22:42:34 #247
236264 crew  capricia
pi_128919144
Een tip: negeer hem. Het heeft geen zin.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_128919185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Toch is het betrouwbaarder dan als het wetenschappelijk bewezen is. Want de bankiers/elite controleren de resultaten van internationale wetenschappers en passen het aan of ze zeggen want ze niet mogen onderzoeken.
Ga.
Weg.
Alsjeblieft.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:43:48 #249
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128919201
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Die beslissing is niet aan jou, vriend.
Nee het laatste NWS mazelen topic waar ik in post. Daarna kunnen jullie weer gaan huilen over die paar kinderen die in het ziekenhuis liggen. Die waarschijnlijk allemaal weer thuis komen.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:45:00 #250
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128919243
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee maar die bronnen ze wel op de blogs terug te vinden. Iets als onzin zien voordat je het gelezen hebt. ;(
Heb ze gewoon gelezen hoor, en die bronnen zijn niks meer dan een samenraapsel van onsamenhangendheid.

Ik weet ook wel dat farmaceuten het alleen om het geld doen, en dat ze liever een kind laten sterven dan een euro minder winst maken, maar dat zegt niet dat de hele wereld zo is. En dan nog is het vreemd dat je wel een totaal onbekende vertrouwd met alles wat ie zegt, maar tal van onderzoekers, artsen en professoren aan de kant zet onder het mom van "ze worden omgekocht".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')