Who cares what you think.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee nooit is een vrijwillige keus en moet zo blijven. Het liefst zie ik niemand gevaccineerd worden maar dat terzijde.
Ja oke. Maar ik vind het raar dat ze kwik in kleine hoeveelheden goed keren. Het blijft een zeer schadelijk stof. En dat ze kwik verbindingen niet schadelijk vinden. Er zit toch kwik in dus is het ook gevaarlijk misschien iets minder maar toch. Heb wel een aantal site's geven best goede artikelen met ook veel links maar het zijn wel complot site's die vind je waarschijnlijk onzin.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Als wetenschappers fouten maken komen andere wetenschappers daarachter, en wordt dat ook gepubliceerd en belandt het uiteindelijk op pubmed.
Die site is gewoon een database van ontelbaar veel vaktijdschriften (medisch/chemie/biochemie/etc)
Nu is het wel zo dat mensen gewoon fouten maken, maar als je dit onbetrouwbaar noemt, wat is dan volgens jou een wel betrouwbare bron? Ik hoor het graag.
Heleen Dupuis die het gaat vergelijken met de leerplicht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef DeToffifee het volgende:
Nu (na een ander item) op Nieuwsuur de vraag of inenten tegen mazelen verplicht moet gaan worden.
Dat is een ongefundeerde aanname. Uit laboratoriummetingen blijkt namelijk dat de kwikverbinding (ethylkwik/ethylmercury) volledig uitgescheiden wordt door het lichaam.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik vind het raar dat ze kwik in kleine hoeveelheden goed keren. Het blijft een zeer schadelijk stof. En dat ze kwik verbindingen niet schadelijk vinden. Er zit toch kwik in dus is het ook gevaarlijk misschien iets minder maar toch.
Daar ging het mij eigenlijk niet om. Meer waarom je die websites dan wel vertrouwt, maar heel veel andere niet? Je neemt toch niet zomaar iets aan wat op het internet staat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:
Heb wel een aantal site's geven best goede artikelen met ook veel links maar het zijn wel complot site's die vind je waarschijnlijk onzin.
Maar er blijft ook een deel in je lichaam achter en veroorzaakt schade in je lichaam. Omdat veel wat hun schrijven waarheid blijkt te bevatten niet alles maar wel veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:16 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Dat is een ongefundeerde aanname. Uit laboratoriummetingen blijkt namelijk dat de kwikverbinding (ethylkwik/ethylmercury) volledig uitgescheiden wordt door het lichaam.
[..]
Daar ging het mij eigenlijk niet om. Meer waarom je die websites dan wel vertrouwt, maar heel veel andere niet? Je neemt toch niet zomaar iets aan wat op het internet staat?
Wat begrijp je niet aan volledig uitgescheiden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar er blijft ook een deel in je lichaam achter en veroorzaakt schade in je lichaam. Omdat veel wat hun schrijven waarheid blijkt te bevatten niet alles maar wel veel.
Wetenschappers blijven mensen en die zijn ook om te kopen. Dus daarom twijfel ik nog sterk aan dit feit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan volledig uitgescheiden?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee nooit is een vrijwillige keus en moet zo blijven. Het liefst zie ik niemand gevaccineerd worden maar dat terzijde.
Je kunt ook een bron geven waarin staat wie er in het Pino pak van Sesamstraat zit, dat is niet relevant voor deze discussie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een bron van mijn geef bewijs dat zelfs wetenschappers zijn om te kopen.
Ik denk dat hij bedoelt dat kinderen niet gevaccineerd moeten worden, zodat ze later zelf kunnen beslissen of ze dar wel of niet willen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die niet willen vaccineren moeten die keuze hebben, maar het liefst zou jij zien dat niemand gevaccineerd wordt?
Waar is hun recht op hun keuze wel te laten vaccineren?
Omdat mensen een vrij keus hebben in dat soort dingen. Als we een overheid hadden die wel om ons had waren vaccinatie's afgeschaft. Als in het kabinet zat had ik vaccinatie's afgeschaft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die niet willen vaccineren moeten die keuze hebben, maar het liefst zou jij zien dat niemand gevaccineerd wordt?
Waar is hun recht op hun keuze wel te laten vaccineren?
Ja, daar heb je wat aan als je dood bent, of met de gevolgen van hersenvliesontsteking moet leven...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat kinderen niet gevaccineerd moeten worden, zodat ze later zelf kunnen beslissen of ze dar wel of niet willen.
Ja pas vanaf 18 jaar bepalen of je laat vaccineren of niet. Lijkt mij een prima wet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat kinderen niet gevaccineerd moeten worden, zodat ze later zelf kunnen beslissen of ze dar wel of niet willen.
Mensen hebben een vrije keusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat mensen een vrij keus hebben in dat soort dingen. Als we een overheid hadden die wel om ons had waren vaccinatie's afgeschaft. Als in het kabinet zat had ik vaccinatie's afgeschaft.
Heeft weinig zin bij kinderziektes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja pas vanaf 18 jaar bepalen of je laat vaccineren of niet. Lijkt mij een prima wet.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wat aan als je dood bent, of met de gevolgen van hersenvliesontsteking moet leven...
quote:
En hoe is dit anders dan wat een vaccin doet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan bouwen mensen een eigen afweersysteem op. Dan zijn ze bestaand tegen die ziekte. Als je de mazelen hebt gehad krijg je het vaak geen tweede keer omdat je lichaam antistoffen tegen die ziekte heeft gebouwd.
Op zich is daar niet zoveel op tegen. De enige volledige immuniteit is gewoon de ziekte 'n keer meemaken. Vaccinatie geeft geen volledige immuniteit, helaas. En het gaat over 'kinderziektes'. Voor kinderen wat minder heftig om mee te maken dan voor volwassenen. Ook al gaan er wel kinderen aan dood. En die cijfers zijn gewoon bekend, dus worden meegenomen in de afweging van de 'hoogopgeleiden'.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Holy fuck ... mazelen-feestjes ?!?! bestaat dat écht? (ik ken het alleen uit een southpark aflevering)
Brr wat eng .. dan ben je toch niet goed in je hoofd :S
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)allen_niet_herkennenquote:Mazelenepidemie of self fulfilling prophecy?
Sinds 1994 mogen in Engeland doktoren niet meer zelfstandig vaststellen of iemand mazelen heeft. Waarom niet? Omdat, hoewel de doktoren zelf vonden dat ze mazelen vanaf een kilometer afstand konden herkennen, uit nadere laboratorium-analyse bleek dat ze het slechts 3.7% van de keren bij het rechte eind hadden.
Vergelijkbare statistieken duiken overal op waar men overschakelt van een puur klinische diagnose, naar een klinische diagnose + laboratoriumtest. Hoe dat kan? Wel, de klinische ziekte die we al sinds mensenheugenis kennen als mazelen is kennelijk voor een getrainde dokter niet te onderscheiden van infecties met relatief nieuw ontdekte microben als parvovirus B19, groep A streptococcus, menselijk herpesvirus type 6, enterovirus, adenovirus en groep C streptococcus.
Oftewel, in maar een heel klein gedeelte van de gevallen van mazelen gaat het ook echt om mazelen.
De sterke afname van de incidentie van mazelen sinds de invoering van het mazelen-vaccin kan dan ook niet te wijten zijn aan het vaccin. Maar is het gevolg van een veranderde diagnostiek. Dat verklaart ook de afname van mazelen het afgelopen decennium in Afrika. Ook hier ging de invoering van het vaccin gepaard met het toevoegen van de serologische test als diagnose-criterium.
Voor alle duidelijkheid: het is dus totaal onzinnig om cijfers van voor de invoering van serologische tests te vergelijken met cijfers van daarna. Want als dokters er nu 96% van de tijd naast zitten, dan zaten ze dat vroeger natuurlijk ook. En als je daar voor corrigeert zie je natuurlijk geen daling meer in de grafiek. Uit niets blijkt dan nog dat het mazelenvaccin effectief is in het voorkomen van mazelen.
In Nederland wordt echter nog wel vertrouwd op het oordeel van de dokter, zo leert de website van het RIVM: "Een klassiek mazelelenbeeld met hoge koorts, hoesten, conjunctivitis, Koplikse vlekjes en een grofvlekkig exantheem beginnend achter de oren en in het gezicht, is ten tijde van een epidemie door een arts die ervaring heeft met mazelen goed te herkennen. Voor de huidige generatie artsen is mazelen echter een zeldzame ziekte geworden, die bovendien niet altijd volgens het klassieke patroon verloopt en daardoor klinisch gemakkelijk verward kan worden met andere exantheemziekten. Derhalve is bij het vermoeden van mazelen laboratoriumbevestiging geïndiceerd, tenzij er een epidemiologische relatie met een reeds bevestigd geval van mazelen is en de patiënt niet ernstig ziek is.º " bron.
nu komt er een heel belangrijk stuk
Vertaling voor leken:
- als je gevaccineerd bent zal de dokter geen mazelen vermoeden, zal er geen serologische test plaats vinden en zul je niet de boeken in gaan als mazelen-geval
- als je ongevaccineerd bent, maar er is geen uitbraak kun je getest worden
- als je ongevaccineerd bent, en er is een uitbraak, dan hoef je niet getest te worden, dan is het mazelen via diagnose-op-het-oog.
Door deze kringredenering zal mazelen in de regel hoofdzakelijk vastgesteld worden bij ongevaccineerden. Lekker amateuristisch.
Oftewel, ook de huidige mazelen-uitbraak in de Bible belt is waarschijnlijk het gevolg van de richtlijnen voor diagnostiek. Als de ervaringen met serologische tests uit andere landen kloppen - en waarom zouden ze niet kloppen - dan heeft het merendeel van die Bible belt kinderen helemaal geen mazelen, maar een hier op lijkende ziekte. De enige manier om hier uitsluitsel over te krijgen is om van heel Nederland alle gevallen van mazelen en op mazelen lijkende ziektes alsnog serologisch te testen. Mocht blijken dat de gemelde gevallen van binnen de Bible belt voornamelijk positief testen op mazelen, en de gevallen van buiten de Bible belt voornamelijk niet, dan zou dat in de wereld een unicum zijn, en een eerste aanwijzing dat het mazelen-vaccin misschien werkt. Tot die tijd is het volkomen onzinnig om in te enten tegen mazelen.
Misschien wil ze een weekje of 3 met de kinderen komen logeren op de Bible belt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:21 schreef proud_mami het volgende:
http://www.vaccinvrij.nl/index.html#
Deze site bevat een E-book van 4 hoofdstukken, de auteur heeft 10 jaar lang onderzoek gedaan (ook naar medisch wetenschappelijk rapporten) en heeft naar aanleiding daarvan het E-book geschreven.
'Vaccin Vrij!' is enerzijds het ervaringsverhaal van een moeder van twee ongevaccineerde kinderen, en anderzijds een gestructureerd overzicht van haar zoektocht naar wetenschappelijke onderbouwing van vaccinveiligheid. In dit e-boek vat de schrijfster duizenden uren onderzoek en persoonlijke ontwikkeling samen in vier hoofdstukken, die de lezer stap voor stap introduceren in een nieuw denken over vaccins, infectieziekten en gezondheid. Doorspekt met anekdotes en referenties naar wetenschappelijke artikelen wil het ouders inspireren en ondersteunen in het maken van een persoonlijke en bewuste vaccinatiekeuze.
Iets is in jouw ogen een goede bron als er dingen staan die jou bevallen, of het wetenschappelijk bewezen is maakt je niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:29 schreef tribalwars het volgende:
best goede bron
[..]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)allen_niet_herkennen
Nee lees maar het artikel. Nee want wetenschappers kunnen er ook naast zitten. Een onafhankelijk wetenschapper is daar in tegen heel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets is in jouw ogen een goede bron als er dingen staan die jou bevallen, of het wetenschappelijk bewezen is maakt je niet zoveel uit.
Dat komt omdat ik de MSM niet meer vertrouw. Weet waar hun rotzooi vandaan komt en wie het controleert. Dus daarom neem ik al artikelen van onafhankelijk bloggers en site's.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij leest wel meer niet of selectief.
Nou uit grootschalig onderzoek onder baby's en prematuren blijkt dus van niet (WHO, NIAID, GAVCS + onafhankelijke partijen). De halfwaardetijd is 3-7 dagen en de tijd die tussen vaccinaties zit loopt van weken tot maanden, waardoor het voor de volgende vaccinatie al wordt volledig is uitgescheiden via poepen en plassen en er dus geen ophoping plaatsvindt. Uit meerdere onderzoeken blijkt ook dat zelfs bij meerdere vaccinaties deze kwikverbinding gewoon uitgescheiden wordt omdat het marginale hoeveelheden betreft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar er blijft ook een deel in je lichaam achter en veroorzaakt schade in je lichaam. Omdat veel wat hun schrijven waarheid blijkt te bevatten niet alles maar wel veel.
Je leert dat een vaccin precies hetzelfde doet. Maar wie zegt dat dit waar is. Er staan wel vaker leugens in je lesboek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe is dit anders dan wat een vaccin doet?
Wat ben je nou voor figuur man. Eerst zeg je dat men zich niet hoeft te laten vaccineren omdat het eigen keuze is, maar aan de andere kant ontneem je mij die keuze om me wel te laten vaccineren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat mensen een vrij keus hebben in dat soort dingen. Als we een overheid hadden die wel om ons had waren vaccinatie's afgeschaft. Als in het kabinet zat had ik vaccinatie's afgeschaft.
Ja, je hebt alleen maar een vrije keuze tussen de zaken die door kabinet Tribal zijn goedgekeurd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor figuur man. Eerst zeg je dat men zich niet hoeft te laten vaccineren omdat het eigen keuze is, maar aan de andere kant ontneem je mij die keuze om me wel te laten vaccineren.
Maar zelfs een onafhankelijk wetenschapper publiceert niet op een derderangs internetblog.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee lees maar het artikel. Nee want wetenschappers kunnen er ook naast zitten. Een onafhankelijk wetenschapper is daar in tegen heel betrouwbaar.
Een vraag voor jouw . zijn jouw bronnen wetenschappelijk bewezen door de internationale wetenschappers of heeft een onafhankelijk wetenschapper het onderzocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Nou uit grootschalig onderzoek onder baby's en prematuren blijkt dus van niet (WHO, NIAID, GAVCS + onafhankelijke partijen). De halfwaardetijd is 3-7 dagen en de tijd die tussen vaccinaties zit loopt van weken tot maanden, waardoor het voor de volgende vaccinatie al wordt volledig is uitgescheiden via poepen en plassen en er dus geen ophoping plaatsvindt. Uit meerdere onderzoeken blijkt ook dat zelfs bij meerdere vaccinaties deze kwikverbinding gewoon uitgescheiden wordt omdat het marginale hoeveelheden betreft.
Dit in tegenstelling tot de andere vormen van kwik, die vele malen schadelijker zijn. Niet dat je jezelf onbeperkt kunt vaccineren, maar een schadelijk effect is tot de dag van vandaag nog niet vastgesteld. Het enige argument tegen deze vorm van vaccineren is het woord 'KWIK'.
Je hoeft maar kwik en vaccinatie in dezelfde zin te gebruiken en pavlov iedereen staat gelijk op z'n achterste poten te roepen 'kwik toch ja kwik kwik kwik ik heb geleerd dat je dat niet op moet eten vroeger zijn er doden gevallen door kwikvergiftiging'..
Nu kun je dit in twijfel trekken en zeggen dat er toch wat in je lichaam achterblijft, maar dat moet wel ergens op gebaseerd zijn, dus dan zou ik wel een bron willen zien.
Een onafhankelijk wetenschapper hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, dat zou nou juist iemand kunnen zijn die feiten naar zijn eigen hand zet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee lees maar het artikel. Nee want wetenschappers kunnen er ook naast zitten. Een onafhankelijk wetenschapper is daar in tegen heel betrouwbaar.
Nee maar die bronnen ze wel op de blogs terug te vinden. Iets als onzin zien voordat je het gelezen hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Maar zelfs een onafhankelijk wetenschapper publiceert niet op een derderangs internetblog.
Toch is het betrouwbaarder dan als het wetenschappelijk bewezen is. Want de bankiers/elite controleren de resultaten van internationale wetenschappers en passen het aan of ze zeggen want ze niet mogen onderzoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Een onafhankelijk wetenschapper hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, dat zou nou juist iemand kunnen zijn die feiten naar zijn eigen hand zet.
Je weet niet of die onafhankelijk zijn. Misschien is het wel de afdeling marketing van GSK die die blogs heeft opgericht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de MSM niet meer vertrouw. Weet waar hun rotzooi vandaan komt en wie het controleert. Dus daarom neem ik al artikelen van onafhankelijk bloggers en site's.
Het is natuurlijk geen vrijwillige keuze voor een kind, kinderen van 14 maanden en 9 jaar maken die keuze niet zelf. Ze kunnen alleen maar hopen dat ze geen religekkies (of jou) als ouder(s) hebben. Deze kinderen hebben ontzettend te lijden onder de achterlijke keuzes van hun ouders. Ik weet er zelf weinig van, heb me er gelukkig nooit druk over hoeven maken. Jij hebt volgens mij nog niks, na vluchtig doorlezen van dit topic, nog niks zinnigs gepost. Niks wat jouw mening over vaccinaties ondersteunt, volgens mij ben je ook gewoon een vervelende schreeuwlelijk, maar ik heb toch even wat info gezocht. Opgepast dit wordt een lange post, als je alleen achterlijk wil zwetsen, moet je het maar niet lezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dit is het laatste topic. Deze mensen zijn toch niet over te halen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef Samson het volgende:
Tja, we kunnen hier nog wel 10 topics over vol lullen maar we gaan er toch niet uitkomen zo te zien. Weinig zinvol dus.
Zo valt er toch niet met je te praten... Ja... Alles kan wel een leugen zijn. Misschien bestaan de mazelen wel helemaal niet. Misschien liegt men wel over de maan, is het stiekem een stuk kaas. Misschien is het wel gelogen dat zanger Rinus niet kan zingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je leert dat een vaccin precies hetzelfde doet. Maar wie zegt dat dit waar is. Er staan wel vaker leugens in je lesboek.
Die beslissing is niet aan jou, vriend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dit is het laatste topic. Deze mensen zijn toch niet over te halen.
Ga.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Toch is het betrouwbaarder dan als het wetenschappelijk bewezen is. Want de bankiers/elite controleren de resultaten van internationale wetenschappers en passen het aan of ze zeggen want ze niet mogen onderzoeken.
Nee het laatste NWS mazelen topic waar ik in post. Daarna kunnen jullie weer gaan huilen over die paar kinderen die in het ziekenhuis liggen. Die waarschijnlijk allemaal weer thuis komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Die beslissing is niet aan jou, vriend.
Heb ze gewoon gelezen hoor, en die bronnen zijn niks meer dan een samenraapsel van onsamenhangendheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar die bronnen ze wel op de blogs terug te vinden. Iets als onzin zien voordat je het gelezen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |