Maar ga je dan je kind, in zijn/haar kindertijd, bewust blootstellen aan die kinderziektes?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik probeer eerst om niet met zo'n persoon te trouwen. Dan leg ik duidelijk uit waarom je beter geen vaccinaties kunt nemen.
Een kritische houding tov informatie kan je jezelf best aanleren, zonder daarin door te slaan en alles voor leugens aan te zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat ik heb ingezien dat MSM gebruikt wordt om je dom en ontweten te houden. En dat ze propaganda gebruiken om hun doelen te gebruiken. het is moeilijk te geloven maar vaak hebben die mensen toch gelijk. Je moet er zelf achter komen dat de waarheid niet is zoals hij is. Dat kan ik niet bij je doen.
Nee dat gaat te ver.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ga je dan je kind, in zijn/haar kindertijd, bewust blootstellen aan die kinderziektes?
Zou jij naar zo'n mazelen-feestje gaan?
Wat wil je ook anders als de meeste betrouwbaar stroom informatie die door jullie als betrouwbaar wordt gezien niet is zoals hij is. Het is onzin zit vol leugens en propaganda. Daarom kan ik die bronnen niet als waarheid aanschouwen. De geschiedenis herhaalt zich. In de tweede wereld oorlog gebruikt ze trouwens ook al propganda. Het werkt prima gezien hoe de meeste mensen zich gedragen. Zou het ook invoeren als ik slechte plannen had.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Keith_Bakker het volgende:
Het zou namelijk zonde zijn om op zo'n jonge leeftijd je al blijven te gedragen als een verstokte oude en vooringenomen man.
Zeg, zijn hier vaccinaties tegen??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat wil je ook anders als de meeste betrouwbaar stroom informatie die door jullie als betrouwbaar wordt gezien niet is zoals hij is. Het is onzin zit vol leugens en propaganda. Daarom kan ik die bronnen niet als waarheid aanschouwen. De geschiedenis herhaalt zich. In de tweede wereld oorlog gebruikt ze trouwens ook al propganda. Het werkt prima gezien hoe de meeste mensen zich gedragen.
Dan ga je toch weg niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, zijn hier vaccinaties tegen??
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, zijn hier vaccinaties tegen??
nog maar 20 posts, dan zit deze vol, en bij een nieuw deeltje had je beloofd weg te blijvenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg niet mijn probleem.
Ik stop niet voordat ik jou tot wanhoop heb gedreven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg niet mijn probleem.
Gaat je nooit lukken vriend. Ik weet precies hoe ik jouw tuig moet aanpakken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stop niet voordat ik jou tot wanhoop heb gedreven.
Je bent allerminst mijn vriend.quote:
iK ga nog wel op vakantie maar daarna kom ik weer terug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent allerminst mijn vriend.
Een weekje waterboarden zou je goed doen.
Mijn tuig? Ik doe niet aan SM, dus waar je het over hebt, is me een raadsel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef tribalwars het volgende:
.. Ik weet precies hoe ik jouw tuig moet aanpakken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
iK ga nog wel op vakantie maar daarna kom ik weer terug.
Ik ook niet voor een 16 a 17 jarig jongentje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn tuig? Ik doe niet aan SM, dus waar je het over hebt, is me een raadsel.
Ik ben niet bang, en zeker niet voor een gehersenspoeld klein 17-jarig keffertje.
Oh, en jij weet als geen ander dat die kinderziektes op volwassen leeftijd meemaken wel degelijk heftige gevolgen kunnen hebben.quote:
Matador heeft zijn eigen tuig?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken vriend. Ik weet precies hoe ik jouw tuig moet aanpakken.
Vlak voor de schoolvakantie heeft de geschiedenisleraar van Tribal het over de propagandamachine van de nazi's gehad. Dat is schijnbaar wél blijven hangen, want hij strooit er scheutig mee.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef tribalwars het volgende:
iK ga nog wel op vakantie maar daarna kom ik weer terug.
nee had een film gezien en daarin hadden ze het over propaganda.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vlak voor de schoolvakantie heeft de geschiedenisleraar van Tribal het over de propagandamachine van de nazi's gehad. Dat is schijnbaar wél blijven hangen, want hij strooit er scheutig mee.
Yup, volgende week mag je hem aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Matador heeft zijn eigen tuig?![]()
Kinky.
En jij denkt dat dat voor iedereen nieuws is?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef tribalwars het volgende:
nee had een film gezien en daarin hadden ze het over propaganda.
De MSM berichten nooit over Leni Riefenstahl en Josef Goebbels!!EINS!!!1!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat voor iedereen nieuws is?
Ho, stop, wacht. Hollywood is wel de grootste propagandamachine ever. Dit was toch hopelijk wel een film van een onafhankelijke studio?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee had een film gezien en daarin hadden ze het over propaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |