Kwam vrij vermoeid over en niet heel gemotiveerd.(menselijke maat)quote:Op zondag 14 juli 2013 08:13 schreef crv het volgende:
[..]
waarom vindt je dat ?
Heeft ie al teveel gegeven de laatste dagen ?
Het is maar net hoe het uitpakt, hoe is Bauke? En als Bauke eraf moet, is hij dan op? Pakt ie gewoon zijn eigen tempo en komt dan rustig terug?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Psies. En Ten Dam mag zich ook wel opofferen.
Ze zullen de berg wel opvliegen met zo'n vlakke aanloop, dat is nou niet bepaald de specialiteit van Gesink. Als ie goed is dan zal hij later wel kunnen aansluiten en zijn werk kunnen doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:09 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het is maar net hoe het uitpakt, hoe is Bauke? En als Bauke eraf moet, is hij dan op? Pakt ie gewoon zijn eigen tempo en komt dan rustig terug?
Als Gesink goed genoeg is hoeft LTD niet te knechten vind ik. Ik zou Gesink dus ook niet opblazen door halverwege de col te zeggen 'ga maar strak tempo rijden' gewoon bij je houden tot je echt je joker in moet zetten. Als hij dat kan natuurlijk.
Voordeel van de Ventoux is wel dat het eerst een paar kilometer aan 4-5% is, dus niet in een keer van 50 km/u op het vlakke naar 10% klimmen. Je kunt iets meer in je tempo komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zullen de berg wel opvliegen met zo'n vlakke aanloop, dat is nou niet bepaald de specialiteit van Gesink. Als ie goed is dan zal hij later wel kunnen aansluiten en zijn werk kunnen doen.
Tegen vier uur begint het feest wel serieus.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat is de verwachting dat ze aan die Ventoux gaan beginnen?
Hoef niet heel die etappe te zien namelijk!
Dank! Zorg ik dat ik dan thuis benquote:Op zondag 14 juli 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tegen vier uur begint het feest wel serieus.
Op het einde is het toch heel steil? Dat is voor een Gesink natuurlijk het best, dan kan hij in zijn ritme komen en dan nog het verschil maken. Niet dat het begin te snel te steil is en dat het 2e deel dan te vlak is om profijt van een klimmer als Gesink te hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voordeel van de Ventoux is wel dat het eerst een paar kilometer aan 4-5% is, dus niet in een keer van 50 km/u op het vlakke naar 10% klimmen. Je kunt iets meer in je tempo komen.
"My legs are feeling great". Dan zag hij er slechter uit dan hij zich voelde gister.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:36 schreef Pino112 het volgende:
10:33
Comments from Mollema and Ten Dam...
“After yesterday, I felt that I recovered well," said Bauke Mollema after stage 14. "It was nice to have an easier final today ahead of Mont Ventoux.”His team-mate Laurens Ten Dam is also in the top five overall and the Dutch pair are going to do all they can to take back some of the time they have lost to Froome in the first 14 stages.
“It was not easy today with the climbs at the start of the stage and almost every team fighting to make it in the escape," said Ten Dam in Lyon after yesterday's stage. "Once the escape went, the race settled down for us. My legs are feeling great and I hope to do well tomorrow on Mont Ventoux.”
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:37 schreef TWP het volgende:
[..]
"My legs are feeling great". Dan zag hij er slechter uit dan hij zich voelde gister.
Omgekeerdee pokerfacequote:Op zondag 14 juli 2013 10:37 schreef TWP het volgende:
[..]
"My legs are feeling great". Dan zag hij er slechter uit dan hij zich voelde gister.
Ik denk niet dat de helikopters al in de lucht zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:44 schreef TWP het volgende:
Laten we dan maar hopen dat Ten Dam een hele goede pokeraar is.
Hoe moeilijk kan het trouwens zijn om gewoon even een stream op internet te gooien? [ afbeelding ]
Ze zenden gewoon niet eerder uit. France 2 is er btw eerder bij: 13.41u. http://www.francetvsport.fr/tour-de-france/directquote:Op zondag 14 juli 2013 10:44 schreef TWP het volgende:
Laten we dan maar hopen dat Ten Dam een hele goede pokeraar is.
Hoe moeilijk kan het trouwens zijn om gewoon even een stream op internet te gooien? [ afbeelding ]
Hm, ja dat is waar.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de helikopters al in de lucht zijn.
Ik denk dat het geen reet uitmaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat het feit dat Mollema de Ventoux nog nooit beklommen heeft in zijn nadeel gaat werken?
Ax-3-Domaines had ie ook nog nooit eerder beklommen.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat het feit dat Mollema de Ventoux nog nooit beklommen heeft in zijn nadeel gaat werken?
Zijn nuchtere benadering, dat het een flinke klim is aan het einde van een etappe staat me wel aan. Als je goed bent lukt het als je niet goed bent helpt een verkenning ook niet...quote:Op zondag 14 juli 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |