Jawel die heeft wat extra wormenspuiten genomen, had daar wat last van afgelopen dagen en gaat morgen na een solo van 200 km als een raket naar boven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan snap je er dus helemaal niets van.
Denk dat jij Voecklee onderschat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan snap je er dus helemaal niets van.
Ja, hij versloeg hem. Ducrot heeft ooit de wereld in gebracht dat Martin die rit verkocht zou hebben, bedoeld als grap, maar die had niet verwacht dat het zo serieus opgepakt zou worden. Heeft het later ook gewoon aangegeven dat dit niet waar was.quote:
Joh. Ik loop daarover te grappen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij versloeg hem. Ducrot heeft ooit de wereld in gebracht dat Martin die rit verkocht zou hebben, bedoeld als grap, maar die had niet verwacht dat het zo serieus opgepakt zou worden. Heeft het later ook gewoon aangegeven dat dit niet waar was.
Redelijk saai profiel tot de Mont Ventoux, dus ja, tel daarbij zondag uitslaapdag op... je snapt het wel.quote:
Strootman hoort geen grappen te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Ik loop daarover te grappen.
Het zou zomaar eens kunnen dat Thoma er in deze rit opeens staat, maar deze hele Tour valt hij al tegen. Als ik geld moest zetten op een Fransman, dan zou ik mijn geld op Rolland zetten.quote:
De vorige tour ook in het begin.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat Thoma er in deze rit opeens staat, maar deze hele Tour valt hij al tegen. Als ik geld moest zetten op een Fransman, dan zou ik mijn geld op Rolland zetten.
De oude Contador , de oude Schlecks Nibali van de Broek , Lancequote:Op zondag 14 juli 2013 00:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ah, 2009 het jaar dat Lance een comeback maakte en in die rit gingen de klassementsrenners linkeballen zodat Martin en Garate om de rit konden strijden. Dit was het jaar dat Wiggins opeens een ronderenner was.
Snappen zeker, maar uitslapen kan ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 00:18 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Redelijk saai profiel tot de Mont Ventoux, dus ja, tel daarbij zondag uitslaapdag op... je snapt het wel.
Ten Dam ziet er niet best uit indd.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mollema verwacht ik wel goed morgen, Ten Dam ontploft denk ik.
Verwacht de klassementsmannen wel als eerste boven. Benieuwd wat een Rodriquez kan. Nog weinig gezien.
Pantani ging hem sowieso krijgenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso moet je nooit een overwinning verkopen/weggeven op de Ventoux. Daar weet Armstrong alles van.
denk ook wel dat het hele franse deel van het peloton vandaag tot over de nek in de adrenaline zitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien, maar als de boel al vroeg op de klim ontploft kunnen de klassementsrenners zomaar meer dan tien minuten sneller zijn dan de vluchters.
waarom vindt je dat ?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ten Dam ziet er niet best uit indd.
Hij moet juist helemaal niet knechten tot onderaan de berg, daar heb je genoeg anderen voor. Laat 'm bergop Mollema maar helpen..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:15 schreef Ferdii het volgende:
Gesink moet 100% kunnen knechten tot onderaan de berg, liefst nog stuk omhoog
Psies. En Ten Dam mag zich ook wel opofferen.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij moet juist helemaal niet knechten tot onderaan de berg, daar heb je genoeg anderen voor. Laat 'm bergop Mollema maar helpen..
Nee dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Psies. En Ten Dam mag zich ook wel opofferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |