Verder relatief weinig van meegekregen omdat ik dus op de Ventoux was en daarna niet terug heb gekeken..quote:
Ik wel. Het is wel een lastige berg (want >1300 hm), maar ik vind b.v. de Bernina of Gavia nog een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, begin er niet eens aan
Die zitten niet in het parcoursquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wel. Het is wel een lastige berg (want >1300 hm), maar ik vind b.v. de Bernina of Gavia nog een stuk lastiger.
Wedje erop zetten?quote:
Als ik me tot het parkoers moet beperken, dan doet de Madeleine niet onder voor de Ventoux.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die zitten niet in het parcours
Kan niet anders, met Porte in de vorm van zijn leven, Kennaugh het toptalent wat altijd bij hem was, Stannard die als geen ander de berg op kan racen. Om nog maar te zwijgen over Thomasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk gaat het beginnen![]()
![]()
Deze etappe is voor deze eindbaas:
[ afbeelding ]
Mollema gaat janken en kruipend naar zijn moeder, omdat hij vrijdag die waaier deed bij Froome![]()
Waarom vergeet je Lopez Garcia? Zelden een Sky-renner zo zien rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan niet anders, met Porte in de vorm van zijn leven, Kennaugh het toptalent wat altijd bij hem was, Stannard die als geen ander de berg op kan racen. Om nog maar te zwijgen over Thomas
Als er zoveel bazen om je heen zitten wordt je wel eens vergetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom vergeet je Lopez Garcia? Zelden een Sky-renner zo zien rijden.
Iedereen vergeet Belkinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als er zoveel bazen om je heen zitten wordt je wel eens vergeten
Wat een ploeg in de breedte ook!
Zoveel sterker dan Saxo en Movistar
Ja of FDJ, die rijden ook maar matig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Wombcat het volgende:
Zouden ze zich bij Cofidis allemaal gespaard hebben voor deze etappe?
De Ventoux kan heel erg zwaar zijn, hij kan ook meevallen. Toen ik hem fietste stond er bijna geen wind, na Chalet Reynard had ik het gevoel dat ik vloog. Als je de pech hebt dat er wel wind staat is 'ie een stuk minder vermakelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ik me tot het parkoers moet beperken, dan doet de Madeleine niet onder voor de Ventoux.
Die hebben op Sardinië een klimmetje vol kop gereden. Waarschijnlijk zich daar opgeblazenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja of FDJ, die rijden ook maar matig.
Die ze rijden. De andere kant ben ik nooit opgefietst.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Ventoux kan heel erg zwaar zijn, hij kan ook meevallen. Toen ik hem fietste stond er bijna geen wind, na Chalet Reynard had ik het gevoel dat ik vloog. Als je de pech hebt dat er wel wind staat is 'ie een stuk minder vermakelijk.
Welke kant van de Madeleine bedoel je?
Corsica.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die hebben op Sardinië een klimmetje vol kop gereden. Waarschijnlijk zich daar opgeblazen
Zeker weten. Ben benieuwd hoeveel mannetjes ze morgen meesturen in de kopgroep. Misschien sturen ze Valverde wel mee. Al is de etappe van morgen daar niet super geschikt voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind Movistar en Saxo in de breedte beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |