SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is gewoon een hele matige half.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Vind Klaasen erg tegenvallen tot nu toe
Hele matige spelerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Vind Klaasen erg tegenvallen tot nu toe
beoordeel hem even als rechtsbackquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:21 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Eriksen laat zn man lekker lopen ook... Dat slappe moet er echt uit als hij naar een topclub wil
Hij stond linksbackquote:
eh okequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:25 schreef Sickert het volgende:
Mensen, het is een oefenduel! FFS!dan laat je de tegenstander ook een beetje voetballen. Daarbij was het een mooie aanval van RKC.
Dus wel....quote:
vrije trappen de vorige wedstrijden gemist?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dus wel....
Eriksen begint schotkracht te ontwikkelen...
Nee, die heb ik meegekregen. Maar ik bedoel dus tov vorige seizoenen.quote:
Is er een verschil?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef MrStock het volgende:
Is RKC op volle sterkte of veel B-spelers?
http://www.voetbalgoal.co(...)rigter-filmpjes.htmlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hattrick van Boerrigter, daarvoor moet ik even de geschiedenisboeken in duiken.
Volle sterkte zo ongeveer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef MrStock het volgende:
Is RKC op volle sterkte of veel B-spelers?
Ook getinte mensen kunnen bij veel zon bruiner worden hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ligt het aan mij of is Sana donkerder geworden?
Idd wat een trieste kneus is het ook. Gister was pas lachen toen psv 3-0 achter kwam tegen amateurs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha kneusje en maar janken als er mensen in het PSV topic zitten![]()
Meesterlijke aanval die eerstequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
http://www.voetbalgoal.co(...)rigter-filmpjes.html
Ja maar hij lijkt wel heel erg zwart te zijn gewordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook getinte mensen kunnen bij veel zon bruiner worden he.
GAE en Cambuur zijn stukken beter dan RKC en Heraclesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC wordt weggetikt jonguh. Met Heracles, Cambuur & GAE zijn dat de grootste degradatiekandidaten, amai.
Cambuur twijfel ik nog over. GAE ben ik wel mee eens, dat is in principe een sterke basis die ze op de mat leggen, alleen veel mindere dingen achter de hand.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GAE en Cambuur zijn stukken beter dan RKC en Heracles
Als ik nu één club moest noemen die sowieso degradeert, dan zeg ik Cambuur.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GAE en Cambuur zijn stukken beter dan RKC en Heracles
Nee joh dat is Heracles die houden echt niets meer overquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als ik nu één club moest noemen die sowieso degradeert, dan zeg ik Cambuur.
Heracles is degradatiekandidaat nummer 1. Ze kunnen helemaal niets investeren en als Duarte wordt verkocht, zijn Bruns en Quansah de enige goede spelers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als ik nu één club moest noemen die sowieso degradeert, dan zeg ik Cambuur.
Tsja. Heracles en Cambuur dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dat is Heracles die houden echt niets meer over
Die hadden al lang een groter stadion moeten hebben dan waren ze nu niet in dit parket gekomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles is degradatiekandidaat nummer 1. Ze kunnen helemaal niets investeren en als Duarte wordt verkocht, zijn Bruns en Quansah de enige goede spelers.
Het meest treurige is dat ze dit jaar moeten overleven, anders zitten ze een beetje met dat nieuwe stadion in de Juup.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hadden al lang een groter stadion moeten hebben dan waren ze nu niet in dit parket gekomen
Net zoals ADO toen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest treurige is dat ze dit jaar moeten overleven, anders zitten ze een beetje met dat nieuwe stadion in de Juup.
Maar ADO is al snel teruggekeerd, dat zie ik Heracles niet snel doen bij eventuele degradatie.quote:
Die hebben best een goed jeugd team samen met Twente toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ADO is al snel teruggekeerd, dat zie ik Heracles niet snel doen bij eventuele degradatie.
Jong FC Twente?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben best een goed jeugd team samen met Twente toch?
Fokkin hell, zie dat nou pas hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, dat was het. Er viel me al iets op aan het stadion ,wist alleen niet wat.. Reclameborden te kort.
De ''Jong'' elftallen iig niet. Lees net wel dat de A t/m F samen wordt gedaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die twee clubs doen dat toch samen?
Hoop het ook ben benieuwd wat De Boer gaat doen met de linksback positie komend seizoenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zeker. Hopelijk blijft hij heel.
Ik denk dat Blind blijft staan, DeBoer is heel loyaal. Zodra het drukke programma begint zal Boilesen meer speeltijd krijgen denk ik. Sowieso kan Boilesen nog niet meer dan 1 x per week wedstrijdbelasting aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop het ook ben benieuwd wat De Boer gaat doen met de linksback positie komend seizoen
Klaasen heeft als half nog geen goede wedstrijd gespeeld. Komt op veel dingen te kort vooralsnog.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef wieisboos het volgende:
Klaassen is gelijk al weer afgeschreven?
Hoeveel wedstrijden heeft hij uberhaubt als half in Ajax 1 gespeeld?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klaasen heeft als half nog geen goede wedstrijd gespeeld. Komt op veel dingen te kort vooralsnog.
Eerste helft gemist, maar zo slecht? Jongen is wel een jaar geblesseerd geweest he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klaasen heeft als half nog geen goede wedstrijd gespeeld. Komt op veel dingen te kort vooralsnog.
Ik heb ze niet geteld. Maar ik zie al snel dat hij het nog niet heeft. Komt niet in de bal, zijn balaannames zijn matig, handelingssnelheid te laag. Ik zou hem graag bij een club als RKC 1 jaar meters laten maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij uberhaubt als half in Ajax 1 gespeeld?
Boilesen is ook anderhalf jaar geblesseerd geweest maar die laat zien wel te kunnen voetballen tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eerste helft gemist, maar zo slecht? Jongen is wel een jaar geblesseerd geweest he.
Of gewoon Jupiler League.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jaar verhuur zou inderdaad het beste zijn voor hem
Zal hij technisch niet veel beter worden. Liever RKC, GAE of clubs van dat kaliber.quote:
weer goed, eindelijk vanaf linksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe speelt Derk? Hij heeft er 3 inliggen las ik. Helaas geen beeld.
De goals waren niet heel bijzonder, maar zijn voorzet is vandaag heel goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe speelt Derk? Hij heeft er 3 inliggen las ik. Helaas geen beeld.
Das mooi.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
weer goed, eindelijk vanaf links
Buiten zijn goals om speelt hij ook bijzonder sterk gaat goed mee in de combinatie en maakt ruimte voor Boilesenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De goals waren niet heel bijzonder, maar zijn voorzet is vandaag heel goed.
Eens hoor. Maar vooral zijn goede voorzet valt op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buiten zijn goals om speelt hij ook bijzonder sterk gaat goed mee in de combinatie en maakt ruimte voor Boilesen
Boerrigter!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MOTM tot nu toe is trouwens Poulsen wat mij betreft
En dat terwijl hij maar 5cm groter is dan Eriksenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Poulsen is in de lucht zo sterk he. Zijn timing is super.
Dat zou wel mooi meegenomen zijn.quote:
THquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch mooi om te zien dat Poulsen op zijn leeftijd nog grote stappen zet. Als je hem nu ziet spelen dan herken je hem bijna niet terug met toen hij net bij Ajax zat
Kan me die wedstrijden in het begin nog herinneren toen hij bijna tussen de twee centrale verdedigers in stondquote:
Was de opdracht toen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me die wedstrijden in het begin nog herinneren toen hij bijna tussen de twee centrale verdedigers in stond
RKC heeft ook wit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Sckakel net in maar wat zijn die rode kouden lelijk. Waarom niet gewoon wit ?
Wat heeft RKC daar mee te maken ? Real Madrid heeft ook witte kousen.quote:
Lijkt me sterk dat De Boer heeft gezegd dat hij tussen de twee centrale verdedigers moest gaan staan en vooral niet naar voren moest gaanquote:
Wel zodat de CV's naar voren kunnen gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat De Boer heeft gezegd dat hij tussen de twee centrale verdedigers moest gaan staan en vooral niet naar voren moest gaan
Toch is het zo. Had het liever ook niet gezien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat De Boer heeft gezegd dat hij tussen de twee centrale verdedigers moest gaan staan en vooral niet naar voren moest gaan
Was hij ook tot afgelopen seizoen, toen is hij omgetoverd tot CV.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik dacht dat gravenberch een spitsje was
Was het ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar nu vooral als verdediger.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh okequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was hij ook tot afgelopen seizoen, toen is hij omgetoverd tot CV.
Die is vorig jaar van Sparta gekomen toch ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die El Hasnaoui is ook nog wel een aardige speler
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is vorig jaar van Sparta gekomen toch ?
http://www.ajax.nl/Ajax-n(...)El-Hasnaoui-vast.htmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cultheld, nu alquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Moses Daddy zit weer op Facebook trouwens, heeft de lord vandaag al 5 keer bedankt voor de wedstrijd van vandaag.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Moses Daddy zit weer op Facebook trouwens, heeft de lord vandaag al 5 keer bedankt voor de wedstrijd van vandaag.
Dat is El-Ghazi.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/simon.ajala.94
Autist, jonguh,.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
Al die spelers.die erbij zitten van J Ajax en A1 enz , ken ik allemaal.niet.
Hoe spelen die?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
Al die spelers.die erbij zitten van J Ajax en A1 enz , ken ik allemaal.niet.
quote:
ohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gastje die later bij een Jupiler league club zit of onderkant Eredivisie
En als Eriksen blijft worden we heel erg makkelijk kampioen.quote:
Ik zie niet in waarom we in het PSV topic moeten gaan verkondigen dat Ajax kampioen wordt.quote:
Daar zie ik ook niks inquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom we in het PSV topic moeten gaan verkondigen dat Ajax kampioen wordt.
oke shreyasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
Laten we andere clubs gaan onderschatten en onszelf heel arrogant vast de nieuwe titel toeeigenen
Want?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik neem aan dat Bojan weet dat dit Jong Ajax spelers zijn.
wij zijn niet arrogant, we zijn gewoon de bestequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
Laten we andere clubs gaan onderschatten en onszelf heel arrogant vast de nieuwe titel toeeigenen
Als we dat nu en masse doen, dan moet dat net het negativisme van Shreyas compenseren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
Vlak psv niet uit dit jaar. Kunnen best eens gaan verrassenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn niet arrogant, we zijn gewoon de beste
Als er niemand meer weg gaat worden we met minimaal 85 punten kampioen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
Nee joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vlak psv niet uit dit jaar. Kunnen best eens gaan verrassen
Studio Sport scoutingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
moeten eerst 2 maanden wennenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
onzin. alleen vorig jaar toen anita jantje etc weg gingen dachten sommige van een tussenjaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Van Ajax dachten we ook dat het niks werd toen Suarez weg ging
Ja 1 speler en een heel elftal weg is hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
1 speler vervang je makkelijker dan 8 tegelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vorig jaar ook de belangrijkste spelers weg bij onsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja 1 speler en een heel elftal weg is hetzelfde ja.
Het zijn ook 8 mooiweervoetballers. Het collectief zal er niet op achteruit gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 speler vervang je makkelijker dan 8 tegelijk.
Afgelopen 3 jaar was t wel slecht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
onzin. alleen vorig jaar toen anita jantje etc weg gingen dachten sommige van een tussenjaar
wij kunnen dat opvangenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vorig jaar ook de belangrijkste spelers weg bij ons
2, niet 8.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vorig jaar ook de belangrijkste spelers weg bij ons
Dat moeten we nog maar zien. Verder ben ik op Rekik en Maher na niet onder de indruk van de nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het zijn ook 8 mooiweervoetballers. Het collectief zal er niet op achteruit gaan
Jantje was dan ook wel de man die ons kampioen maaktequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
2, niet 8.
Daarnaast schat ik Schaars en Bruma zeer laag in.
en rekik is een onzekere factor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
2, niet 8.
Schaar was bij AZ prima.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
2, niet 8.
Om van dat "talent" van Sporting maar niet te spreken.
Negativisme? Ik spreek eerder van realisme.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als we dat nu en masse doen, dan moet dat net het negativisme van Shreyas compenseren.
maar ze hebben een goede coach dus snap wel dat j ze hoog heb zien zittenquote:
jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef Stiggie het volgende:
Staat Bojan in de spits trouwens? (niet dat hij de bal al heeft gehad eigenlijk)
Je dikke vingers zitten weer op de verkeerde knoppenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DAT waren occara en sporkslede ook , kijk waar die.nu zijn.
Ik doel uiteraard op dat clowneske geneuzel van je tijdens iedere wedstrijd in het afgelopen seizoen waarmee je jezelf keer op keer onsterfelijk belachelijk maakte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Negativisme? Ik spreek eerder van realisme.
Komend seizoen zal het kampioenschap net als anders gaan tussen Ajax en PSV, wellicht tot in ieder geval speelronde 31 ofzo. Met Vitesse en Feyenoord daar vlak achter.
Het is sowieso naïef om te denken dat Ajax met alle gemak van de wereld kampioen wordt met 85+ punten zeven speelronden voor het einde.
Een hand zit in mn broek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je dikke vingers zitten weer op de verkeerde knoppen
Daar heb ik wel mijn twijels bij, maar voor het zelfde geldt kan die Cocu echt coachenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ze hebben een goede coach dus snap wel dat j ze hoog heb zien zitten
Cocu is z,on dooiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Daar heb ik wel mijn twijels bij, maar voor het zelfde geldt kan die Cocu echt coachen
jong ajax ookkampioen. ik laat mijn tattoo alvast zetten hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:49 schreef Tyron het volgende:
ja ik heb genoeg gezien
we worden weer kampioen, zelfs met het 2de elftal
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:51 schreef Smoofie het volgende:
FCT weer verloren , die gaan het mieilijk krijgrn .
Real Madrid is dit jaar kansloos tegen ons.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Tjacka het volgende:
jammer dat hè nu al beslist is.
ik ben alleen benieuwd wat we in Europa gaan doen.
Ik hoop op een keertje een normale loting en dan overwinterenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Tjacka het volgende:
jammer dat hè nu al beslist is.
ik ben alleen benieuwd wat we in Europa gaan doen.
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is dit jaar kansloos tegen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |