SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is gewoon een hele matige half.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Vind Klaasen erg tegenvallen tot nu toe
Hele matige spelerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Vind Klaasen erg tegenvallen tot nu toe
beoordeel hem even als rechtsbackquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:21 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Eriksen laat zn man lekker lopen ook... Dat slappe moet er echt uit als hij naar een topclub wil
Hij stond linksbackquote:
eh okequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:25 schreef Sickert het volgende:
Mensen, het is een oefenduel! FFS!dan laat je de tegenstander ook een beetje voetballen. Daarbij was het een mooie aanval van RKC.
Dus wel....quote:
vrije trappen de vorige wedstrijden gemist?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dus wel....
Eriksen begint schotkracht te ontwikkelen...
Nee, die heb ik meegekregen. Maar ik bedoel dus tov vorige seizoenen.quote:
Is er een verschil?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef MrStock het volgende:
Is RKC op volle sterkte of veel B-spelers?
http://www.voetbalgoal.co(...)rigter-filmpjes.htmlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hattrick van Boerrigter, daarvoor moet ik even de geschiedenisboeken in duiken.
Volle sterkte zo ongeveer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef MrStock het volgende:
Is RKC op volle sterkte of veel B-spelers?
Ook getinte mensen kunnen bij veel zon bruiner worden hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ligt het aan mij of is Sana donkerder geworden?
Idd wat een trieste kneus is het ook. Gister was pas lachen toen psv 3-0 achter kwam tegen amateurs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha kneusje en maar janken als er mensen in het PSV topic zitten![]()
Meesterlijke aanval die eerstequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
http://www.voetbalgoal.co(...)rigter-filmpjes.html
Ja maar hij lijkt wel heel erg zwart te zijn gewordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook getinte mensen kunnen bij veel zon bruiner worden he.
GAE en Cambuur zijn stukken beter dan RKC en Heraclesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC wordt weggetikt jonguh. Met Heracles, Cambuur & GAE zijn dat de grootste degradatiekandidaten, amai.
Cambuur twijfel ik nog over. GAE ben ik wel mee eens, dat is in principe een sterke basis die ze op de mat leggen, alleen veel mindere dingen achter de hand.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GAE en Cambuur zijn stukken beter dan RKC en Heracles
Als ik nu één club moest noemen die sowieso degradeert, dan zeg ik Cambuur.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GAE en Cambuur zijn stukken beter dan RKC en Heracles
Nee joh dat is Heracles die houden echt niets meer overquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als ik nu één club moest noemen die sowieso degradeert, dan zeg ik Cambuur.
Heracles is degradatiekandidaat nummer 1. Ze kunnen helemaal niets investeren en als Duarte wordt verkocht, zijn Bruns en Quansah de enige goede spelers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als ik nu één club moest noemen die sowieso degradeert, dan zeg ik Cambuur.
Tsja. Heracles en Cambuur dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dat is Heracles die houden echt niets meer over
Die hadden al lang een groter stadion moeten hebben dan waren ze nu niet in dit parket gekomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles is degradatiekandidaat nummer 1. Ze kunnen helemaal niets investeren en als Duarte wordt verkocht, zijn Bruns en Quansah de enige goede spelers.
Het meest treurige is dat ze dit jaar moeten overleven, anders zitten ze een beetje met dat nieuwe stadion in de Juup.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hadden al lang een groter stadion moeten hebben dan waren ze nu niet in dit parket gekomen
Net zoals ADO toen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest treurige is dat ze dit jaar moeten overleven, anders zitten ze een beetje met dat nieuwe stadion in de Juup.
Maar ADO is al snel teruggekeerd, dat zie ik Heracles niet snel doen bij eventuele degradatie.quote:
Die hebben best een goed jeugd team samen met Twente toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ADO is al snel teruggekeerd, dat zie ik Heracles niet snel doen bij eventuele degradatie.
Jong FC Twente?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben best een goed jeugd team samen met Twente toch?
Fokkin hell, zie dat nou pas hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, dat was het. Er viel me al iets op aan het stadion ,wist alleen niet wat.. Reclameborden te kort.
De ''Jong'' elftallen iig niet. Lees net wel dat de A t/m F samen wordt gedaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die twee clubs doen dat toch samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |