Hetzelfde heb ik met Levarlet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik volg dit topic vanaf het begin van de Tour, en kom er serieus nu pas achter dat Bookwalter meedoet
Hij heeft in elk geval mijn stem dus.
Mederel is wel in beeld geweest dacht ik, weet niet meer hoe/wanneer, maar ik kan me herinneren dat ik toen aan dit topic dacht
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kiryienka heeft op kop gesleurd. Fedrigo werd in zijn eentje, duidelijk in beeld, gelost. Dupont gaf zijn wiel aan Peraud, dacht ik toch. Schar ook een paar keer op kop.
Zie waaieretappe.quote:Wynants,
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:09 schreef TheArt het volgende:
Gerrans trok de sprint voor de 2e plaats aan, Timmer kwam vol in beeld toen hij loste, Dennis zat achteraan de groep en werd daardoor genoemd op de Belg, idem voor De Marchi, Noval kwam ook vol in beeld in de groep Kittel, Bardet staat 2e in de stand van de witte trui en Gavazzi werd 7e vandaag.
En Bookwalter kwam wel 10x in beeld vandaag, op kop van het peloton en als waterdrager.
Ik zit alle livepagina's van letour.fr bij langs te gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het meest neigen naar Lancaster.
TTT telde alleen niet meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat Lancaster hier duidelijk in beeld kwam.
[ afbeelding ]
Volgens mij de lange achter Gerrans.
Staan zwaaien met bloemen op een podium vind ik nog net iets meer dan even door beeld schuiven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef Wombcat het volgende:
In de ploegentijdrit kwam iedereen wel in beeld, dus die telt niet mee wmb.
Top 10 etappe is het eigenlijk gewoon toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Staan zwaaien met bloemen op een podium vind ik nog net iets meer dan even door beeld schuiven.
Marangoni gaat sowieso winnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het iig. even opvallend als iemand die 17 dagen geleden per ongeluk even in beeld een drinkbus kwam halen.
Een keertje 14e (etappe 3) en 9e (etappe 7) in de tussensprint. Dat was't wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Marangoni gaat sowieso winnen
Niemand wist wie hij was en niemand is er achter gekomen deze tour
Ja, ik zou zelf graag blijven pleiten voor Moser, maar die man is al 3 dagen achter elkaar goed bezigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een keertje 14e (etappe 3) en 9e (etappe 7) in de tussensprint. Dat was't wel.
Etappe 7 was de Sagan-etappe lijkt me?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet op kop gereden in de etappe die Sagan won?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Sagan won toen voor Degenkolb en Bennati.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Etappe 7 was de Sagan-etappe lijkt me?
Voor mij helpt het overigens niet echt mee dat ik toch al niet wist wie het is
Geen idee, zou maar zo kunnen. Weet het niet meer, en heb zonet de liveticker doorzocht maar daar werd ie niet benoemd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet op kop gereden in de etappe die Sagan won?
Die 9e plaats in said tussensprint maakt wel een logische conclusie dat ie wel op kop heeft gereden in die etappe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Sagan won toen voor Degenkolb en Bennati.
[..]
Geen idee, zou maar zo kunnen. Weet het niet meer, en heb zonet de liveticker doorzocht maar daar werd ie niet benoemd.
Lijkt me dus ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 9e plaats in said tussensprint maakt wel een logische conclusie dat ie wel op kop heeft gereden in die etappe.
Wmb is dat de winnaar. Is minder opvallend dan het met bloemen zwaaien na de TTT, hoewel je kunt discussieren of die meetelt, val je best op op het podium.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Levarlet ging gisteren lang mee en kwam ook een paar seconden vol in beeld tijdens het lossen.
Ik vermoed dat de reden dat niemand dat opgevallen is, is omdat niemand 'm kent.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
In die ene rit zat heel Cannondale op kop te rijden, behalve Sagan, Sabatini (die de sprint moest aantrekken) en Vandborg die gelost was.
Jep, lijkt mij ook. In geen enkele etappeliveticker voorgekomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me dus ook.
Ik vroeg me af waaorm Levarlet een aantekening had. Dat is deze:
[..]
Wmb is dat de winnaar. Is minder opvallend dan het met bloemen zwaaien na de TTT, hoewel je kunt discussieren of die meetelt, val je best op op het podium.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:34 schreef Chiappucci het volgende:
Marangoni zal best op kop hebben gereden in die Sagan-etappe, maar hij is mij nog steeds niet opgevallen hoor
Levarlet is ook een goede optie. Favilli eigenlijk ook, maar hij was blijkbaar undercover in de aanval vandaag.
Heb hem zelf niet in beeld gezien (ik herken hem dan ook niettwitter:mrconde twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 11:08:16Sprinters like Favilli and Rojas trying to break away before the big climbs. Cav also in front of the peloton. #Tdf reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |