Lijkt me dus ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 9e plaats in said tussensprint maakt wel een logische conclusie dat ie wel op kop heeft gereden in die etappe.
Wmb is dat de winnaar. Is minder opvallend dan het met bloemen zwaaien na de TTT, hoewel je kunt discussieren of die meetelt, val je best op op het podium.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Levarlet ging gisteren lang mee en kwam ook een paar seconden vol in beeld tijdens het lossen.
Ik vermoed dat de reden dat niemand dat opgevallen is, is omdat niemand 'm kent.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
In die ene rit zat heel Cannondale op kop te rijden, behalve Sagan, Sabatini (die de sprint moest aantrekken) en Vandborg die gelost was.
Jep, lijkt mij ook. In geen enkele etappeliveticker voorgekomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me dus ook.
Ik vroeg me af waaorm Levarlet een aantekening had. Dat is deze:
[..]
Wmb is dat de winnaar. Is minder opvallend dan het met bloemen zwaaien na de TTT, hoewel je kunt discussieren of die meetelt, val je best op op het podium.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:34 schreef Chiappucci het volgende:
Marangoni zal best op kop hebben gereden in die Sagan-etappe, maar hij is mij nog steeds niet opgevallen hoor
Levarlet is ook een goede optie. Favilli eigenlijk ook, maar hij was blijkbaar undercover in de aanval vandaag.
Heb hem zelf niet in beeld gezien (ik herken hem dan ook niettwitter:mrconde twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 11:08:16Sprinters like Favilli and Rojas trying to break away before the big climbs. Cav also in front of the peloton. #Tdf reageer retweet
Was dan ook een kopgroep van 44 man waarin hij zat verscholenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]Heb hem zelf niet in beeld gezien (ik herken hem dan ook niettwitter:mrconde twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 11:08:16Sprinters like Favilli and Rojas trying to break away before the big climbs. Cav also in front of the peloton. #Tdf reageer retweet
)
Lampre is nog triester.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:23 schreef Wombcat het volgende:
Cofidis is ook de minst zichtbare ploeg., Die verdienen deze prijs wel.
naam heb ik zeker wel in de koers gehoord en gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef AXI-OMA het volgende:
Blijft natuurlijk een subjectief verhaal.
Persoonlijk vond ik Kasjetsjkin (=eerste uitvaller) het meest onopvallend. Spate na de tweede rit niet meer op, maar ja gezien de gestelde criteria komt hij uiteraard niet in aanmerking.
Is meneer Mori nog een alternatief?
Mori reed top 10 in de Sagan-etappe en zat in de kopgroep met Bakelants op weg naar Ajaccio.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef AXI-OMA het volgende:
Blijft natuurlijk een subjectief verhaal.
Persoonlijk vond ik Kasjetsjkin (=eerste uitvaller) het meest onopvallend. Spate na de tweede rit niet meer op, maar ja gezien de gestelde criteria komt hij uiteraard niet in aanmerking.
Is meneer Mori nog een alternatief?
Levarlet?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus dit jaar gaan we eigenlijk helemaal geen onopvallende renner krijgen die aan alle regels voldoet? Dat moet ook een unicum zijn?
Lancaster voldoet aan alle criteria als je de TTT niet meetelt. Heeft alleen wel meegedeeld in een etappezege, op het podium gestaan enz. Dat helpt volgens een aantal niet mee, wat op zich begrijpelijk is.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus dit jaar gaan we eigenlijk helemaal geen onopvallende renner krijgen die aan alle regels voldoet? Dat moet ook een unicum zijn?
Eens. Zijn naam is geen enkele keer genoemd op zowel de NOS als de tour-site als ik het goed heb.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:59 schreef marcodej het volgende:
Alan Marangoni, mijn adoptierenner neem ik aan?
Geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:59 schreef marcodej het volgende:
Alan Marangoni, mijn adoptierenner neem ik aan?
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik sluit mij aan bij de Lancaster stemmers. Niet gezien en niet gehoord. Marangoni kan echt niet die heeft gewoon 2 uur op kop van het peloton gesleurd in de etappe die Sagan won.
Als het dan toch geen Lancaster wordt, zou ik gaan voor Levarlet.
Oke daar heb je misschien een punt, al is het geen officieel criterium. Alleen hebben Bookwalter, Levarlet en Mederel nog onopvallender gereden dan Marangoni.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:32 schreef Sdivad het volgende:
Wat mij betreft wint Marangoni ten opzichte van Lancaster. De TTT winnen en dus op het podium staan, dat is toch een stuk opvallender dan 'slechts' op kop te hebben gereden van het peloton.
WMB neemt Pino112 de beslissing, die heeft de hele tour zijn best gedaan om het bij de houden.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Oke daar heb je misschien een punt, al is het geen officieel criterium. Alleen hebben Bookwalter, Levarlet en Mederel nog onopvallender gereden dan Marangoni.
Wie gaat de beslissing nu nemen anders blijven we maar aanmodderen.
Ja dat was vooral jullie input.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
WMB neemt Pino112 de beslissing, die heeft de hele tour zijn best gedaan om het bij de houden.
Als je het over Dijkstra en Ducrot hebt, dan zegt dat niet zoveel natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef marcodej het volgende:
Marangoni heeft misschien wel op kop gereden, maar is daarbij nooit genoemd door de commentatoren. Dan ben je pas écht onopvallend.
Moet je wel snel zijn anders is dit forum gesloten en hebben we geen winnaar van deze prestigieuze prijsquote:Op maandag 22 juli 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat was vooral jullie input.
We kunnen wel een poll maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |