Ja klopt maar imo nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat om deze Tour he, dus imo moet ie nog gewoon blijven.
Klopt misschien kunnen we een verslaggever ter plekke regelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook gewoon scheermesjes, kunnen ze lekker snijden.
Hilaire vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt misschien kunnen we een verslaggever ter plekke regelen.
Voor geld doet die ouwe alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Fischer is volgens mij gevallen? Bij die valpartij voordat Kittel won, waar EBH geblesseerd raakte. En volgens mij ook in 1 van de eerste sprints waar ze op 400 meter vielen in de achtergrond. Daarnaast ook een paar keer genoemd toen FdJ in de aanloop van een sprint naar voren ging.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor geld doet die ouwe alles.Ik denk dat zo'n onopvallende renner wel makkelijk te benaderen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als iemand nu snel even een beeldje gaat maken en die opstuurt naar Spanje en een of andere journalist ter plekke dat laat overhandigen
Via Twitter is vast wel wat te regelen
![]()
Waarom naar Spanje?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n onopvallende renner wel makkelijk te benaderen isDus als iemand nu snel even een beeldje gaat maken en die opstuurt naar Spanje en een of andere journalist ter plekke dat laat overhandigen
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor geld doet die ouwe alles.De zeeuwse leeuw zit achter je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fischer is volgens mij gevallen? Bij die valpartij voordat Kittel won, waar EBH geblesseerd raakte. En volgens mij ook in 1 van de eerste sprints waar ze op 400 meter vielen in de achtergrond. Daarnaast ook een paar keer genoemd toen FdJ in de aanloop van een sprint naar voren ging.
Koren was wel goed in beeld tijdens de waaieretappe dacht ik, toen hij een gaatje dicht moest rijden ergens. Ik weet in elk geval zeker dat hij genoemd is en dat er gezegd werd dat hij zo hard kan rijden ().
Misschien wil Wytse er voor TdJ een item over maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n onopvallende renner wel makkelijk te benaderen isDus als iemand nu snel even een beeldje gaat maken en die opstuurt naar Spanje en een of andere journalist ter plekke dat laat overhandigen
Dan moeten we wel op tijd een keuze makenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wil Wytse er voor TdJ een item over maken?
Mailen man, nuquote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wil Wytse er voor TdJ een item over maken?
Ja klopt hij is niet voor niets de onopvallendste renner.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik stel vanmiddag wel even een mail op, moet er vanochtend vroeg uit. Zou baas zijn als het luktquote:
Kan ook, ik wil ook best mailenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Anders vragen we wel of Foksport een mailtje stuurt naar diegene zijn twitter account.
Anders bereiken we diegene wel op twitter.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef Chiappucci het volgende:
Goed idee![]()
Kan niet wachten om dan de reactie van die renner te horen als Wytse zegt: "FOK-sports has awarded you a trophy for the most invisible rider of this year's Tour!"![]()
Ze hebben alleen een mail voor de tourtochten.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook, ik wil ook best mailen![]()
Wat is het mailadres voor de vragen bij TdJ eigenlijk?
Kijkersvragen ondertijd dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een mail voor de tourtochten.
Niet te vroeg he. Straks gaat ie in een mongolenontsnappingquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
@ALANMARAGONI heeft maar 4,6 duizend volgers dus die kunnen we wel bereiken denk ik.
Voorbeeldje wat wel kut is als de renner die het geworden is geen twitter en geen facebook heeft,quote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet te vroeg he. Straks gaat ie in een mongolenontsnapping
Anders blijven we bij zn ploeg zaniken of we een gesprek met hem krijgen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elia Favilli heeft niet eens twitter, hoe onopvallend is dat?
Het is mijn adoptierenner, dus dat wist ik alquote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Chiappucci het volgende:
Favilli is wel de man die vorig jaar Giro in volle eindsprint over een gevallen renner/fiets heen jumpte
Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Meest onopvallende renner 2013 na etappe 15:
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
75 FISCHER Murilo Antoniobil
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
96 PAULINHO Sergio Miguel Moreira
KATUSHA TEAM / RUS
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
109 VORGANOV Eduard
COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS / FRA
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
ORICA GREENEDGE / AUS
186 LANCASTER Brett Daniel
187 MEYER Cameron
Sabatini, Hivert, El Fares, Wynants en Gadret er af.
Wordt een spannend weekje voor de 11 overgebleven onopvallenden.
Aanvullingen en/of verbeteringen welkom
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
KATUSHA TEAM / RUS
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
109 VORGANOV Eduard
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
ORICA GREENEDGE / AUS
187 MEYER Cameron
quote:Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?
19 Brian Vandborg
29 Frederick Willems
32 Brent Bookwalter
35 Amael Moinard
37 Manuel Quinziatio
76 Alexandre Geniez
155 Jerome Pineau
198 Albert Timmer
207 Boy van Poppel
217 Maxime Mederel
Geintje zeker? Van Poppel al zoveel gezien en gehoord, evenals Moinard, Pineau, Timmer en Quinziato. Dus die zijn zeker niet onopvallend geweest.quote:Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?
19 Brian Vandborg
29 Frederick Willems
32 Brent Bookwalter
35 Amael Moinard
37 Manuel Quinziatio
76 Alexandre Geniez
155 Jerome Pineau
198 Albert Timmer
207 Boy van Poppel
217 Maxime Mederel
Niet zo haten. Het lijntje is dun.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Buffell het volgende:
[..]
Geintje zeker? Van Poppel al zoveel gezien en gehoord, evenals Moinard, Pineau, Timmer en Quinziato. Dus die zijn zeker niet onopvallend geweest.
Dan zou ik de topics even doornemen, ze zijn als het goed is allemaal wel genoemd.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?
19 Brian Vandborg
29 Frederick Willems
32 Brent Bookwalter
35 Amael Moinard
37 Manuel Quinziatio
76 Alexandre Geniez
155 Jerome Pineau
198 Albert Timmer
207 Boy van Poppel
217 Maxime Mederel
Mwa, voor sommigen staat wel een erg lame reden. Geniez bv. omdat ie is gevallen ooit een keer.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zou ik de topics even doornemen, ze zijn als het goed is allemaal wel genoemd.
Nee. Boy van Poppel rijdt gewoon erg onopvallend en D&D hebben het alleen maar over Danny. De anderen zijn ook niet in beeld geweest en door dit topic let ik erg goed op tijdens de uitzendingen. Misschien incidenteel een keer genoemd bij het bespreken van een ploeg, maar niet koers-gerelateerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Buffell het volgende:
[..]
Geintje zeker? Van Poppel al zoveel gezien en gehoord, evenals Moinard, Pineau, Timmer en Quinziato. Dus die zijn zeker niet onopvallend geweest.
Nou vooruit, dat is misschien dan wat overdreven, maar van die anderen die ik opnoemde heb ik echt toch al het e.e.a. koersgerelateerd gehoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. Boy van Poppel rijdt gewoon erg onopvallend en D&D hebben het alleen maar over Danny. De anderen zijn ook niet in beeld geweest en door dit topic let ik erg goed op tijdens de uitzendingen. Misschien incidenteel een keer genoemd bij het bespreken van een ploeg, maar niet koers-gerelateerd.
Boy was duidelijk in beeld bij de valpartij waar EBH zijn schouder brak.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. Boy van Poppel rijdt gewoon erg onopvallend en D&D hebben het alleen maar over Danny. De anderen zijn ook niet in beeld geweest en door dit topic let ik erg goed op tijdens de uitzendingen. Misschien incidenteel een keer genoemd bij het bespreken van een ploeg, maar niet koers-gerelateerd.
Ja nu je het zegt, ik vermoedde al dat ik ergens wat had gemist wat betreft Boy v Poppel. Dat is de enige etappe die ik niet heb gezien.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boy was duidelijk in beeld bij de valpartij waar EBH zijn schouder brak.
Maar goed, jij mag het wel overnemen![]()
Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
KATUSHA TEAM / RUS
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
109 VORGANOV Eduard
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
ORICA GREENEDGE / AUS
187 MEYER Cameron
Paulinho en Vorganov deze weken ook al gezien hoor, dus ik zou eerder naar je eigen criteria kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zou ik de topics even doornemen, ze zijn als het goed is allemaal wel genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |