quote:Op zondag 14 juli 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook 'nog meer'. Hij gaat er ook af ja.
quote:
Die zijn genoemd na het laatste lijstje, dus dat komt wel goedquote:
Vorganov ben ik ook wel een paar keer tegengekomen, de rest niet volgens mijquote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef debeterebob het volgende:
Van deze 11 is denk ik Koren nog het meest opvallend
Wie van het lijstje is nog meest bekend? Paulinho?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Chiappucci het volgende:
Wat te denken van fucking Marangoni. Ik ken die hele gast niet eens![]()
Levarlet en Favilli doen ook goed hun best.
Ja, wellicht. Meyer, Fischer en Vorganov lijken me ook niet de grootste kanshebbers.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie van het lijstje is nog meest bekend? Paulinho?
Paulinho is een oude etappe winnaar dus ik vind dat hij niet echt onbekend is.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie van het lijstje is nog meest bekend? Paulinho?
Ik ken die hele Marangoni ook niet. Maar Favilli en Levarlet idem.
Ik ken hem vooral van de Olympische Spelenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Paulinho is een oude etappe winnaar dus ik vind dat hij niet echt onbekend is.
Wat hebben zij gedaan dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:11 schreef heywoodu het volgende:
Fischer en Koren gaan het in principe sowieso niet worden, die staan er alleen nog op als "reserve" lijkt me? Mocht er dus verder niemand overblijven, zodat zij als semi-onopvallend nog mee kunnen doen.
Vorig jaar nog een etappe gewonnen dus eigenlijk kan die ook wel weg.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van de Olympische Spelen
Ook gewoon scheermesjes, kunnen ze lekker snijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
We moeten diegene eigenlijk ook een prijs geven beetje zoals het Gilette pro klassement.
Het gaat om deze Tour he, dus imo moet ie nog gewoon blijven.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een etappe gewonnen dus eigenlijk kan die ook wel weg.
Ja klopt maar imo nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat om deze Tour he, dus imo moet ie nog gewoon blijven.
Klopt misschien kunnen we een verslaggever ter plekke regelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook gewoon scheermesjes, kunnen ze lekker snijden.
Hilaire vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt misschien kunnen we een verslaggever ter plekke regelen.
Voor geld doet die ouwe alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Fischer is volgens mij gevallen? Bij die valpartij voordat Kittel won, waar EBH geblesseerd raakte. En volgens mij ook in 1 van de eerste sprints waar ze op 400 meter vielen in de achtergrond. Daarnaast ook een paar keer genoemd toen FdJ in de aanloop van een sprint naar voren ging.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor geld doet die ouwe alles.Ik denk dat zo'n onopvallende renner wel makkelijk te benaderen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als iemand nu snel even een beeldje gaat maken en die opstuurt naar Spanje en een of andere journalist ter plekke dat laat overhandigen
Via Twitter is vast wel wat te regelen
![]()
Waarom naar Spanje?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n onopvallende renner wel makkelijk te benaderen isDus als iemand nu snel even een beeldje gaat maken en die opstuurt naar Spanje en een of andere journalist ter plekke dat laat overhandigen
Via Twitter is vast wel wat te regelen
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor geld doet die ouwe alles.De zeeuwse leeuw zit achter je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fischer is volgens mij gevallen? Bij die valpartij voordat Kittel won, waar EBH geblesseerd raakte. En volgens mij ook in 1 van de eerste sprints waar ze op 400 meter vielen in de achtergrond. Daarnaast ook een paar keer genoemd toen FdJ in de aanloop van een sprint naar voren ging.
Koren was wel goed in beeld tijdens de waaieretappe dacht ik, toen hij een gaatje dicht moest rijden ergens. Ik weet in elk geval zeker dat hij genoemd is en dat er gezegd werd dat hij zo hard kan rijden ().
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |