En hij is als laatste binnen op 50 min. Die kan wel van de lijst af lijkt me.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hivert ligt nu al achter, als ie zo nog evt in beeld komt..
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook 'nog meer'. Hij gaat er ook af ja.
quote:
Die zijn genoemd na het laatste lijstje, dus dat komt wel goedquote:
Vorganov ben ik ook wel een paar keer tegengekomen, de rest niet volgens mijquote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef debeterebob het volgende:
Van deze 11 is denk ik Koren nog het meest opvallend
Wie van het lijstje is nog meest bekend? Paulinho?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:07 schreef Chiappucci het volgende:
Wat te denken van fucking Marangoni. Ik ken die hele gast niet eens![]()
Levarlet en Favilli doen ook goed hun best.
Ja, wellicht. Meyer, Fischer en Vorganov lijken me ook niet de grootste kanshebbers.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie van het lijstje is nog meest bekend? Paulinho?
Paulinho is een oude etappe winnaar dus ik vind dat hij niet echt onbekend is.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie van het lijstje is nog meest bekend? Paulinho?
Ik ken die hele Marangoni ook niet. Maar Favilli en Levarlet idem.
Ik ken hem vooral van de Olympische Spelenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Paulinho is een oude etappe winnaar dus ik vind dat hij niet echt onbekend is.
Wat hebben zij gedaan dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:11 schreef heywoodu het volgende:
Fischer en Koren gaan het in principe sowieso niet worden, die staan er alleen nog op als "reserve" lijkt me? Mocht er dus verder niemand overblijven, zodat zij als semi-onopvallend nog mee kunnen doen.
Vorig jaar nog een etappe gewonnen dus eigenlijk kan die ook wel weg.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van de Olympische Spelen
Ook gewoon scheermesjes, kunnen ze lekker snijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
We moeten diegene eigenlijk ook een prijs geven beetje zoals het Gilette pro klassement.
Het gaat om deze Tour he, dus imo moet ie nog gewoon blijven.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een etappe gewonnen dus eigenlijk kan die ook wel weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |