Dit ja, Akerfeldt was geloof ik ook een van de hoofdredenen waarom ze uberhaupt weer bij elkaar warenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:12 schreef Bosbeetle het volgende:
nou dan kan comus ook wel weer komen
Wow ja, ik had inderdaad niet een dergelijke lijst van die waailap verwacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De line-up die hij toen eens opgooide was best een leuke geweest
• Moving Sidewalks (HEADLINER)
• Diamanda Galas (HEADLINER)
• Jandek
• Zeitkratzer (Plays Metal Machine Music) OR
• Zeitkratzer with Keiji Haino
• Nifelheim
• Zombi
• Grand Magus
• Brant Bjork & The Bros
• Ben Frost
• Yamantaka Eye
• Church Of Misery
• Shining (Norge)
• Sacrifice
• Gentleman's Pistols
• Hirax
• The Doomriders
• Colin Stetson
• Brothers Of The Sonic Cloth
• Sons Of Otis
• Burning Love
• Bombass
• Danava
• Beaver
• Evil United
Ik vind 'm een vervelende mannetje met ditto muziek, maar zijn eigen muzieksmaak lijkt prima
Vreemde doodsoorzaak.quote:Eyehategod have issued the following statement regarding the passing of Joey LaCaze:
Joseph M. LaCaze, New Orleans native and drummer for EyeHateGod, Mystick Krewe of Clearlight and Outlaw Order passed away on Aug. 23rd in New Orleans after a very successful five week UK and European tour with EHG.
He also performed ceremonial voodoo drumming and in numerous solo experimental electronic projects.
Doctors confirmed to family members the cause as respiratory failure. He also suffered from severe long term asthma.
An account is set up for the benefit of his daughter Lilith LaCaze. Checks can be made payable to the Lilith LaCaze or Joseph. LaCaze donation fund at any Capital One Bank in any city.
So far no word as to the status of the 25th Anniversary shows in the US.
Our heart goes out to the Eyehategod families and especially LaCaze’s family.
Hoezo een vreemde doodsoorzaak? Eerder onverwacht als ik het zo lees maar de man heeft een historie van luchtwegproblemen gehad.quote:
Ja, daar heb je gelijk in. Misschien had ik wel iets heftigers verwacht, hoorde al dingen over heroïne enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo een vreemde doodsoorzaak? Eerder onverwacht als ik het zo lees maar de man heeft een historie van luchtwegproblemen gehad.
Die Vista Chino plaat is niet verkeerd btw.
Vind hem ook erg lekker, Dargona, Dragona is mijn favoriet van dat album.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef Trashcanman het volgende:
Die Vista Chino plaat is niet verkeerd btw.
quote:Southern Lord have announced the exciting news of their European expansion, starting with a European distribution office based in Amsterdam.
Bringing faster and cheaper shipping and service (and the crushing noise that comes with it) to all its European customers and distributors (specifically, Norway, Denmark, Finland, Germany, Belgium, the Netherlands, Luxembourg, France, Spain, Portugal, Italy, Czech Republic, Switzerland and Austria), we can already see the praiseworthy effects of this venture – meaning it will now be a lot easier to get your hands on vinyl copies of their back catalogue, current releases from Dead In The Dirt, All Pigs Must Die and Centuries as well as the upcoming releases from Pelican, A Storm of Light, BL’AST! and inevitably many, many more.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Gehenna het volgende:
http://www.roadburn.com/?p=31169
[..]ein-de-lijk! die verzendkosten van hun waren DE reden om tot op heden niets bij hun besteld te hebben.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Gehenna het volgende:
http://www.roadburn.com/?p=31169
[..]ein-de-lijk! die verzendkosten van hun waren DE reden om tot op heden niets bij hun besteld te hebben.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Scorpion Child, Aqua Nebula Oscillator en Sula Bassana zijn bevestigd voor Roadburn
Kwam vandaag overigens tijdens het arbeiten op spotify True Widow tegen, klonk ook best wel tof
Zambia he.quote:Op maandag 2 september 2013 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand hier bekend met de Botswaanse band Witch? Fijne band hoor.
Niet al te beste kwaliteit dit, maar het geeft een aardige indruk.
Opgericht in Zambia inderdaad, nu blijkbaar in Botswana. 50/50 dan maar?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zambia he.![]()
Maar dat is echt een geweldige plaat.
Wat een lief vogeltje!quote:
Een zogenaamde sula bassanaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Opgericht in Zambia inderdaad, nu blijkbaar in Botswana. 50/50 dan maar?
[..]
Wat een lief vogeltje!
Die wil ik op mijn hoofd dragen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een zogenaamde sula bassanain het nederlands jan van gent.
Somebody in your nose.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:12 schreef Gehenna het volgende:
Oeh ANO![]()
nooit echt naar geluisterdmaar ik weet dat TCM en BB hier behoorlijk fan van zijn, dus dat zit wel goed
Voor de mensen in (de kop) van Noord Hollandquote:Op donderdag 5 september 2013 16:34 schreef Trashcanman het volgende:
Den Helder is me te ver weg.
[..]
Somebody in your nose.
Altijd goed, zulke iniatieven. Mocht ik eens in de buurt zijn en om herrie en een drankje verlegen zitten weet ik iig waar ik moet zoekenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de mensen in (de kop) van Noord HollandTreedt nu bijna wekelijks wel één of meerdere bands op in De Engel en de eigenaar is ook een stonerfan dus het genre komt wel vaker langs
Stel dat ik de NLse vloot zou willen inspecteren of op doorreis ben naar Texel?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:52 schreef Darkestrah het volgende:
Makkelijk praten, wanneer komt een gemiddeld mens nu in de buurt van Den Helder?
Als het in de rest van het land regent schijnt hier de zon.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:52 schreef Darkestrah het volgende:
Makkelijk praten, wanneer komt een gemiddeld mens nu in de buurt van Den Helder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |