'hier' als in ??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
Dan is naar de hoeren gaan hier leuker. Taxi bellen en daar komen vijf dames uit. Vervolgens mag je kiezen
* zoek lekker ding uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef Sucuk het volgende:
Wat ik mij dus afvraag: zijn er FOK!ers die kinky.nl gebruiken en dus een bezoekje brengen bij een vrouw naar keuze? Zo ja, hoe waren jullie ervaringen? Hoe ging het?
Ik zelf ben geen bezoeker of klant, maar ik vraag het mij steeds vaker af hoe het is? En nieuwsgierigheid verleid mij....
Barst maar los met jullie ervaringen.
Dan ga je niet naar de hoeren, de hoeren gaan naar jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
Dan is naar de hoeren gaan hier leuker. Taxi bellen en daar komen vijf dames uit. Vervolgens mag je kiezen
Ergens waar. Maar goed. Je moet zelf ook naar de taxi toe natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar de hoeren, de hoeren gaan naar jou
Maar waar is dat? Het klinkt als een rijdend bordeel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ergens waar. Maar goed. Je moet zelf ook naar de taxi toe natuurlijk
Foto's zijn vaak nep, oud en/of bewerkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:44 schreef Sucuk het volgende:
Wat ik mij dus afvraag: zijn er FOK!ers die kinky.nl gebruiken en dus een bezoekje brengen bij een vrouw naar keuze? Zo ja, hoe waren jullie ervaringen? Hoe ging het?
Ik zelf ben geen bezoeker of klant, maar ik vraag het mij steeds vaker af hoe het is? En nieuwsgierigheid verleid mij....
Barst maar los met jullie ervaringen.
Ja? Beetje raar dan.. Waarom zouden ze dat doen? Je komt er toch achter en dan als je arriveert en je ziet dat ze er anders uit ziet, dan kun je toch alsnog weggaan lijkt mij...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:10 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Foto's zijn vaak nep, oud en/of bewerkt.
Heb ik van horen zeggen
Ja? Welke is de beste?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:07 schreef icu_ha8n het volgende:
is net als een reguliere date. mensen posten altijd die fotos waarin ze denken dat ze net iets lekkerder en aantrekkelijk uitzien. protip: +25 jarige dames vermijden, zo voorkom je in ieder geval dat je met iemand te maken krijgt die fotos uit de '80 geretoucheerd heeft! kinky en sexjobs nl zijn zo wel de sites to browse. rest is timepass. gwn keertje proberen gap, al ist maar voor de fa2
Ja naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:00 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ja? Welke is de beste?
Zijn er ook andere mogelijkheden ipv internet om een fuckbuddy te vinden?
fuckbuddy.nl al geprobeert?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:00 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ja? Welke is de beste?
Zijn er ook andere mogelijkheden ipv internet om een fuckbuddy te vinden?
Gutte gut, wat kunnen jullie op deze warme en zonnige maandag heerlijk ouwehoeren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
Dan ga je niet naar de hoeren, de hoeren gaan naar jou
Vertel!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef KPD-AlterEgo het volgende:
Genoeg goede ervaringen mee! Alleen wel goed naar de foto's kijken. Hoe meer, hoe beter natuurlijk!
Tsja, de dames ook gewoon vervoer nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar waar is dat? Het klinkt als een rijdend bordeel.
Nog nooit van gehoord en anders is het misschien een gat in de markt.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, de dames ook gewoon vervoer nodigDus wat dat betreft is er weinig vreemds aan. Neem aan dat het in Nederland ook gewoon bestaat.
Je brengt me op ideeenquote:Op maandag 29 juli 2013 08:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord en anders is het misschien een gat in de markt.
Benzinekosten zijn tegenwoordig alleen zo hoog in NLquote:
Diesel of LPG. En die kosten kun je doorberekenen in de prijs natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Benzinekosten zijn tegenwoordig alleen zo hoog in NLMisschien maar beter een bakfiets regelen ofzo.
Ik dacht dat alleen lonend is als je veel kilometers maakt?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Diesel of LPG. En die kosten kun je doorberekenen in de prijs natuurlijk.
Volgens mij rijden bussen meestal op diesel? En als je de hele dag rondrijdt met je bus dan maak je toch veel kilometers. Kwestie van kosten-baten analyse maken. Businessplannetje, naar de bank, geld lenen, bus kopen, laat het geld maar binnenstromen.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen lonend is als je veel kilometers maakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |