Khedira, Xabi. Middenvelders genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
En hebben ze huppelepup mendi? ook nog gehaald voor 35 miljoen en dan heb je Özil Modric ook nog
Alonso wilde toch weg?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Khedira, Xabi. Middenvelders genoeg.
Nah, van der Meyde ging door het stof, van der Gijp is juist trots op wat hij heeft gedaan en dat siert hem niet bepaald.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Gijp ergerde zich ook aan v/d Meyde. Terwijl dat die twee best op elkaar leken.
Heb hem nooit echt bezig gezien toen hij de beste in de wereld was, keek toen meer naar Ronaldinhoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen Kaka nog de beste in de wereld was
Van der Meyde vertelde ook lachend dat hij dronken door de stad reed enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nah, van der Meyde ging door het stof, van der Gijp is juist trots op wat hij heeft gedaan en dat siert hem niet bepaald.
Jammer dan heb je toch heel wat gemistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb hem nooit echt bezig gezien toen hij de beste in de wereld was, keek toen meer naar Ronaldinho
Van der Gijp dat ze achterin gingen zitten bij een controle en net deden alsof de chauffeur was weggerend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Meyde vertelde ook lachend dat hij dronken door de stad reed enzo.
Niet verkeerd, bij Feyenoord zullen ze volgend jaar wel een Opel uit kunnen zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
Als speler van Madrid mag je zulke auto's uitkiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja, dat zou je wel zeggen dan ja..quote:
Maar met dat boek is hij diep door het stof gegaan, van der Gijp is te vol van zichzelf, die weigert zich kwetsbaar op te stellen terwijl hij genoeg heeft om over na te denken lijkt me toch zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Meyde vertelde ook lachend dat hij dronken door de stad reed enzo.
dat starvation modequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou ja, dat zou je wel zeggen dan ja..
maar ik heb echt 0.0 eetlust sinds ik sport, dus ik eet al zn 20% van wat ik normaal naar binnen krijg
Doet me helemaal niks zo'n Audi R8. Vind het een net niet sportwagen eerlijk gezegd. Ik zou voor een RS6 Avant gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
Als speler van Madrid mag je zulke auto's uitkiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef Jimbo het volgende:
tevens ook wel het vermelden waard; sinds ik sport word ik voor het eerst in +- 8-9 jaar, wakker ZONDER pijn in mn onderrug
ik vind aan het hele sporten ect geen kut aan, maar het lekker slapen en wakker worden bevalt me goed !
Verschil moet er wezen, bij PSV Mercedes ook niet verkeerd. Cocu rijd zelf in een BMWquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet verkeerd, bij Feyenoord zullen ze volgend jaar wel een Opel uit kunnen zoeken denk ik.
Van der Gijp heeft ook een boekje hoor. En verteld over zijn depressie enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar met dat boek is hij diep door het stof gegaan, van der Gijp is te vol van zichzelf, die weigert zich kwetsbaar op te stellen terwijl hij genoeg heeft om over na te denken lijkt me toch zo.
Welnee, maar waarom moet iemand die in de put heeft gezeten zich daar constant voor blijven verantwoorden op een of andere manier? Ik vind het maar onzin.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar met dat boek is hij diep door het stof gegaan, van der Gijp is te vol van zichzelf, die weigert zich kwetsbaar op te stellen terwijl hij genoeg heeft om over na te denken lijkt me toch zo.
Sporadisch, heel af en toe, maar denk dat hij er gewoon niet goed tegen kan, daarnaast heeft hij een heleboel niet verteld, vermoedelijk uiteraard, nou ja hij is zelf nooit een speler geweest die het spel serieus heeft genomen, soms hilarisch soms uiterst irritant, schijt-aan-de-wereld-mentaliteit heeft hij, maar dat leidt er ook toe dat hij schijt heeft aan bijna iedereen die hij tegenkomt, medelijden of gematigdheid komen in zijn woordenboek niet voor, jammer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Gijp heeft ook een boekje hoor. En verteld over zijn depressie enzo.
Hoeft niet, hij moet doen wat hem goed dunkt, zijn privé-leven is zijn privé-leven maar als hij desalniettemin met twee maten gaat meten, tsja, dat vind ik toch zeer kwalijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee, maar waarom moet iemand die in de put heeft gezeten zich daar constant voor blijven verantwoorden op een of andere manier? Ik vind het maar onzin.
Hij praat gewoon niet graag over zichzelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sporadisch, heel af en toe, maar denk dat hij er gewoon niet goed tegen kan, daarnaast heeft hij een heleboel niet verteld, vermoedelijk uiteraard, nou ja hij is zelf nooit een speler geweest die het spel serieus heeft genomen, soms hilarisch soms uiterst irritant, schijt-aan-de-wereld-mentaliteit heeft hij, maar dat leidt er ook toe dat hij schijt heeft aan bijna iedereen die hij tegenkomt, medelijden of gematigdheid komen in zijn woordenboek niet voor, jammer.
Hoezo zou je jezelf kwetsbaar op stellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef DeParo het volgende:
an der Gijp is te vol van zichzelf, die weigert zich kwetsbaar op te stellen
Ik snap je punt wel overigens, maar dat 'ik kan hem niet meer serieus nemen sinds hij depressief was' van sommige mensen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sporadisch, heel af en toe, maar denk dat hij er gewoon niet goed tegen kan, daarnaast heeft hij een heleboel niet verteld, vermoedelijk uiteraard, nou ja hij is zelf nooit een speler geweest die het spel serieus heeft genomen, soms hilarisch soms uiterst irritant, schijt-aan-de-wereld-mentaliteit heeft hij, maar dat leidt er ook toe dat hij schijt heeft aan bijna iedereen die hij tegenkomt, medelijden of gematigdheid komen in zijn woordenboek niet voor, jammer.
[..]
Hoeft niet, hij moet doen wat hem goed dunkt, zijn privé-leven is zijn privé-leven maar als hij desalniettemin met twee maten gaat meten, tsja, dat vind ik toch zeer kwalijk.
Haha toch confronterend als hij zelf niets liever doet dan over andere mensen pratenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij praat gewoon niet graag over zichzelf. Beetje autistisch misschien. Maar ach.
Hij heeft genoeg om kwetsbaar voor te zijn, en zo komt hij behoorlijk arrogant over, naar mijn mening uiteraard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je jezelf kwetsbaar op stellen.
Oh dat vind ik ook onzin en dom als mensen dat zeggen, ik vind dat V/D Gijp veel zinnige dingen zegt wat betreft voetbal en soms ook best grappig is, maar doordat hij graag overdrijft en mensen voor het blok zet gaat hij soms te ver, veel te ver, en soms komen er dan voorbeelden voorbij van mensen die iets psychologisch hebben meegemaakt of iets anders in die richting, met zijn verleden, had hij eigenlijk beter moeten weten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel overigens, maar dat 'ik kan hem niet meer serieus nemen sinds hij depressief was' van sommige mensen slaat natuurlijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |