Er komen hier de laatste tijd veel dingen voorbij die ik al in maanden/jaren niet meer op heb, dat vind ik niet zo fijn.quote:
kroketquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er komen hier de laatste tijd veel dingen voorbij die ik al in maanden/jaren niet meer op heb, dat vind ik niet zo fijn.
einde bericht
boeler!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik doe gek op mijn zolderkamer.
Zoals dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er komen hier de laatste tijd veel dingen voorbij die ik al in maanden/jaren niet meer op heb, dat vind ik niet zo fijn.
einde bericht
Jep.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hebt ook echt gegoogled op hot chick of niet?
Jep deze staat bij al die verwijzingen bovenaan bij google afbeeldingenquote:
Lekker wijf ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep deze staat bij al die verwijzingen bovenaan bij google afbeeldingen. Is wel een bekend plaatje
hoi ga je nog vechten vanavondquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep deze staat bij al die verwijzingen bovenaan bij google afbeeldingen. Is wel een bekend plaatje
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoi, ik weet niet wat op mijn pad komt. Gr. gr.
Ik ben woensdag en donderdag geweest en ga vanavond ook. Kan toch gewoon als je daarna maar er even mee kapt. Ik ga op vakantie dus sowieso 2 weken rustquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel of ik vanavond de stad in moet gaan. :/ Zal laatste keer zijn voor de komende maand dat 't nog kan, maar ben woensdag en gisteravond ook al geweest.
Die specifieke chick inderdaad niet.quote:
Gewoon gaan man. Ben gister en donderdag ook al geweest en vanavond weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel of ik vanavond de stad in moet gaan. :/ Zal laatste keer zijn voor de komende maand dat 't nog kan, maar ben woensdag en gisteravond ook al geweest.
Yeah, wrs ga ik wel. Hangt ff af of een vriend van me nog kan vanavond. Ik ga zo eens een rondje fietsen denk ik. Geen zin om hard te lopen, maar wil wel ff bewegen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben woensdag en donderdag geweest en ga vanavond ook. Kan toch gewoon als je daarna maar er even mee kapt. Ik ga op vakantie dus sowieso 2 weken rust
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die specifieke chick inderdaad niet.
[..]
Gewoon gaan man. Ben gister en donderdag ook al geweest en vanavond weer.
Geld als water nigga, young money ditdat.
Stinho in zijn jongere jaren. Toen was hij nog jong en onbezonnen.quote:
Straaljagers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=42233
Als we toch met WTF shit bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |