Alweer?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente heeft een probleem, ze verliezen van een kutclubje uit de 3e bundesliga.
Gaan we weer de jaarlijkse discussie voeren over oefenwedstrijden, jeugd en testspelers?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente heeft een probleem, ze verliezen van een kutclubje uit de 3e bundesliga.
Twente heeft natuurlijk een geniaal team, dit is een incident.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaan we weer de jaarlijkse discussie voeren over oefenwedstrijden, jeugd en testspelers?
Nee.
Als we dit jaar 6e worden hebben we het prima gedaan.. qua selectie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft natuurlijk een geniaal team, dit is een incident.
Onder Steve was dit nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft natuurlijk een geniaal team, dit is een incident.
Misschien moet ik maar stoppen met sporten dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef Jimbo het volgende:
tevens ook wel het vermelden waard; sinds ik sport word ik voor het eerst in +- 8-9 jaar, wakker ZONDER pijn in mn onderrug
ik wou eigenlijk nooit beginnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar stoppen met sporten dan.
Jij bent gewoon topzwaar door die enorm gespierde borstkas van je.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar stoppen met sporten dan.
Okquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Verveel mezelf de grafkanjer.Al m'n matties zijn andere dingen gaan doen. Straks zit ik op zaterdagavond een beetje te Fok!-en.
gezellig met jr en stinhoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Verveel mezelf de grafkanjer.Al m'n matties zijn andere dingen gaan doen. Straks zit ik op zaterdagavond een beetje te Fok!-en.
Wa ne hippies.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:48 schreef Happel het volgende:
Wat ik nu weer tegenkom
Met dank aan Geenstijl. Blafsite
Nee, ik doe gek op mijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarna gek doen in het dorpscafé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |