regel dat ze hem voor je koopt danquote:
Had hem bijna mogen reviewen, had ik hem gratis gehad.quote:
MOARquote:
ik vind het stom dat de ps4 niet rond de release van Fifa 14 komtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had hem bijna mogen reviewen, had ik hem gratis gehad.Maar ik heb PES en FIFA al in die periode.
Gewoon op PC spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het stom dat de ps4 niet rond de release van Fifa 14 komtnu moet ik wachten, maar vind het echt onzin die game iets eerder te halen voor een dan oude console
dmz?quote:
Ja true. Al is FIFA voor mij wel een uitzondering qua games, die speel ik gewoon heel het jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het stom dat de ps4 niet rond de release van Fifa 14 komtnu moet ik wachten, maar vind het echt onzin die game iets eerder te halen voor een dan oude console
ja dat sowieso, maar om nou voor 5 tientjes (of nja voor jou niet dan he..) maar 2 maandjes te spelen.. dan haal ik die 2 maanden (of zelfs minder) nog wel door met 13, er veranderd toch geen kut met de Xbox/ps3 versiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja true. Al is FIFA voor mij wel een uitzondering qua games, die speel ik gewoon heel het jaar.
Een demilitarized zone (afgekort: DMZ) is een netwerksegment dat zich tussen het interne en externe netwerk bevindt. Het externe netwerk is meestal het Internet.quote:
kan je je pc savegame naar de ps3 overzetten? wutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je alles op de pc spelen, save-game import enzo.
Ja klopt. Had ik ook gedaan hoor. Ik hoop dat ik de next-gen versie ook krijg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar om nou voor 5 tientjes (of nja voor jou niet dan he..) maar 2 maandjes te spelen.. dan haal ik die 2 maanden (of zelfs minder) nog wel door met 13, er veranderd toch geen kut met de Xbox/ps3 versie
http://social.bioware.com(...)n-PS3-7752419-1.htmlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je je pc savegame naar de ps3 overzetten? wut
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
GTA ga ik wel halen, maar niet gelijk
uiteraard, even geen alcohol voor mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]______________!
Teveel gezopen de laatste weken.
Ik ga mij met GTA 5 meer vermaken dan dat ik zou kunnen met je nichtje. Einde bericht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard, even geen alcohol voor mij.
Maar ik wacht tot hij wat goedkoper is.
Eerst een zooi series inhalen om te kijken
en wat is hier het voordeel vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een demilitarized zone (afgekort: DMZ) is een netwerksegment dat zich tussen het interne en externe netwerk bevindt. Het externe netwerk is meestal het Internet.
Een DMZ is feitelijk een andere naam voor een extranet, een gedeelte van het netwerk dat voor de buitenwereld volledig toegankelijk is.
DMZ-Host:
Er zijn enkele routers die thuis door particulieren gebruikt worden en naar 1 specifiek IP-adres verwijzen als een "DMZ-host". Dit is echter geen echte DMZ volgens de definitie"
en dat kon niet bij kpn
ik hou wel van GTA, maar niet zo erg dat ik hem direct wil hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga mij met GTA 5 meer vermaken dan dat ik zou kunnen met je nichtje. Einde bericht.
Je hebt de gameplay trailer nog niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou wel van GTA, maar niet zo erg dat ik hem direct wil hebben
true dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja klopt. Had ik ook gedaan hoor. Ik hoop dat ik de next-gen versie ook krijg.Maar ik denk dat ik die periode toch vooral GTA speel.
nee niet echtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt de gameplay trailer nog niet gezien zeker?
Aanbod staat nog steeds. Zet je ME3 van de PS3 gewoon voor twee knaak vijftig weer te koop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true dat.
ME1 heeft trouwens geen ps3 versiealleen 2 en 3
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:05 schreef Tjacka het volgende:
ik heb besloten om de ps4 niet gelijk te kopen
Ah ik snap hem, je keuzes beinvloeden je games dus...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://social.bioware.com(...)n-PS3-7752419-1.html
Gaat niet. Dus de hele trilogie zou ik op één platform spelen. Anders maak je keuzes en schiet je bijv een squad mate neer die er in de volgende versie gewoon weer is.
dalijk heb je dr een gratis bij je onequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:07 schreef Typisch het volgende:
gvd, moet nog een headset kopen. Mijn oude is verrot en mijn turtlebeach loopt te kutten op de 360.
einde bericht
lik mn ballen tyron.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga mij met GTA 5 meer vermaken dan dat ik zou kunnen met je nichtje. Einde bericht.
Hoe is het je nichtje en die mooiboy?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou wel van GTA, maar niet zo erg dat ik hem direct wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |