regel dat ze hem voor je koopt danquote:
Had hem bijna mogen reviewen, had ik hem gratis gehad.quote:
MOARquote:
ik vind het stom dat de ps4 niet rond de release van Fifa 14 komtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had hem bijna mogen reviewen, had ik hem gratis gehad.Maar ik heb PES en FIFA al in die periode.
Gewoon op PC spelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het stom dat de ps4 niet rond de release van Fifa 14 komtnu moet ik wachten, maar vind het echt onzin die game iets eerder te halen voor een dan oude console
dmz?quote:
Ja true. Al is FIFA voor mij wel een uitzondering qua games, die speel ik gewoon heel het jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het stom dat de ps4 niet rond de release van Fifa 14 komtnu moet ik wachten, maar vind het echt onzin die game iets eerder te halen voor een dan oude console
ja dat sowieso, maar om nou voor 5 tientjes (of nja voor jou niet dan he..) maar 2 maandjes te spelen.. dan haal ik die 2 maanden (of zelfs minder) nog wel door met 13, er veranderd toch geen kut met de Xbox/ps3 versiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja true. Al is FIFA voor mij wel een uitzondering qua games, die speel ik gewoon heel het jaar.
Een demilitarized zone (afgekort: DMZ) is een netwerksegment dat zich tussen het interne en externe netwerk bevindt. Het externe netwerk is meestal het Internet.quote:
kan je je pc savegame naar de ps3 overzetten? wutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je alles op de pc spelen, save-game import enzo.
Ja klopt. Had ik ook gedaan hoor. Ik hoop dat ik de next-gen versie ook krijg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar om nou voor 5 tientjes (of nja voor jou niet dan he..) maar 2 maandjes te spelen.. dan haal ik die 2 maanden (of zelfs minder) nog wel door met 13, er veranderd toch geen kut met de Xbox/ps3 versie
http://social.bioware.com(...)n-PS3-7752419-1.htmlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je je pc savegame naar de ps3 overzetten? wut
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
GTA ga ik wel halen, maar niet gelijk
uiteraard, even geen alcohol voor mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]______________!
Teveel gezopen de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |