Hmm, sucks big time maar eerlijk gezegd vind ik de mensen die daar zo van schrikken aanstellers. Het is een beetje net als mijn leven en zo spannend vind ik dat niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, voor mijn gevoel stelt het weinig voor, maar als ik mensen vertel dat ik min of meer aan 1 stuk door depressief ben geweest sinds in elk geval mijn vroege pubertijd en van burnout naar burnout ging (inclusief suicidale gedachten en andere persoonlijke strubbelingen) en pas sinds 1 1/2 jaar weer 'clean' ben, dan lijken mensen daar nogal van te schrikken. Het was bij mij dermate dat ik zelfs nu nog steeds moet wennen om niet depressief te zijn want ik ben niks anders gewend. Dat depressieve was gewoon deel van mij en nu is het weg. Niet dat ik het mis, hoor!
[..]
Das grappig, want morgen vlieg ik vanuit Berlijn weer terug!![]()
Mooie stad! Wat ga je daar doen?
p.s., een paar dagen is echt veelste kort!
Wat dacht je van Kreutzberg?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Grappig! Twee personen uit dezelfde topicreeks bijna tegelijk in Berlijn..
Ik ben er al eens eerder geweest, dus ik ken het er al. Nu de dingen bekijken die ik eerder niet kon zien. Hotelletje in Friedrichshain (hip alert!), en even uit de dagelijkse sleur. Weer een keer uit mijn comfort zone treden.
Nog aanbevelingen trouwens?.
Ja, misschien is duidelijker maken dat het achter me ligt (al ligt burnout bij mij altijd wel op de loer, maar dat vertel ik er maar niet bijquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm, sucks big time maar eerlijk gezegd vind ik de mensen die daar zo van schrikken aanstellers. Het is een beetje net als mijn leven en zo spannend vind ik dat niet.
no offence richting jou overigens. En super cool dat je van de depressies af bent! Respect!
een minder heftige variant van het verhaal kan iets zijn datje al vanaf ie puberteit met depressie en later ook burnout te maken hebt gehad. en dat dit nu allemaal achter je ligt en dat ie daar onwijs blij mee bent
Daarmee laat je het buiten beschouwing of beide (depr. en burnout) vaker zijn voorgekomen of niet. Als er dan nog mensen wegrennen, dan zijn het echt zeikerds
Ik heb er zeker wel wat van geleerd en mn altijd positieve instelling heeft me er doorheen gesleept!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:23 schreef Murmeli het volgende:
Burnout blijft ook bij meer mensen op de loer liggen. Is gewoon een naar iets.
feit blijft dat jij ws veel hebt geleerd in dak jaren en dat is een positief iets
Is overigens niet mijn bedoeling om jouw verleden te bagatelliseren
Ik zal je even een lesje leren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er zeker wel wat van geleerd en mn altijd positieve instelling heeft me er doorheen gesleept!
Ik heb het veel beter dan alle aidskindjes in Afrika.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is jouw positieve instelling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het veel beter dan alle aidskindjes in Afrika.Jouw drogredenatie??? Want ik volg je dus juist niet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat het helemaal niet een positieve instelling is dat je het ''beter hebt dan''quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw drogredenatie??? Want ik volg je dus juist niet nu
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 't ook niet, maar je hebt nog steeds mijn vraag ontweken!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat het helemaal niet een positieve instelling is dat je het ''beter hebt dan''
Vooruit jij hebt me doorquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is 't ook niet, maar je hebt nog steeds mijn vraag ontweken!
quote:
Ik moet gaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb geen positieve instelling, in het grote geheel.
Per onderwerp kan het daarentegen goed verschillen.
Hier ook zo'n week. Ik doe ontzettend veel. Dolfinarium geweest, Amsterdam Dungeon, Strand van Scheveningen, allemaal met dinnetje' gedaan. Op stap geweest, uiteten, naar vrienden geweest, koffie hier, koffie daar. Bezig bezig bezig ..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
Hier een topweek! Ik doe van alles en ga overal heen. Morgenavond stappen, daar heb ik ook daadwerkelijk zin in![]()
Van angst is op het moment geen sprake, vaag gedoe...
Ik voel me doordeweeks weer zoals ik me voelde voordat ik uitviel door m'n burnout. Toen was het ook niet altijd helemaal oké maar wel goed hanteerbaar. Ik ben even een blij mens, komend weekend zien we wel weer hoe m'n pet er dan bij hangt
Zou het kunnen zijn dat je "verslaafd" bent aan dingen doen? Denk je dat het voor jou mogelijk kan zijn om gewoon relaxed thuis te gaan zitten voor, laten we zeggen, een week?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier ook zo'n week. Ik doe ontzettend veel. Dolfinarium geweest, Amsterdam Dungeon, Strand van Scheveningen, allemaal met dinnetje' gedaan. Op stap geweest, uiteten, naar vrienden geweest, koffie hier, koffie daar. Bezig bezig bezig ..
En het doet me allemaal geen fuck, en die knop mag nog steeds om. Heb haar vandaag op het vliegveld afgezet en weer lopen janken als trekpaarden
. Knooooopje
Heb ik ook gedaan. Weken niks doen, alleen maar praten met vrienden over skype, FB, of wat dan ook. Maar op een gegeven moment kwam ik enorm met mezelf in de knup, angst aanvallen, niet meer de supermarkt in durven gaan, jaloers naar stelletjes kijken, jaloers naar mensen kijken die 'blijkbaar wel fun' hebben. Ik kreeg enorme suicidale trekjes. Het hoefde van mij allemaal niet meer, kreeg het gevoel dat iedereen me links en rechts aan het inhalen was. Ik was het zo ontzettend zat dat ik toen dus mijn gekke driften ging opzoeken, couch surfen, de hort op en poef, nieuwe vriendjes en vriendinnetjes ontmoet, kwam mijn huidige vriendin dus ook vandaan en zo heb ik mezelf weer in een sociaal leven gegooid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat je "verslaafd" bent aan dingen doen? Denk je dat het voor jou mogelijk kan zijn om gewoon relaxed thuis te gaan zitten voor, laten we zeggen, een week?
Afleidingquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier ook zo'n week. Ik doe ontzettend veel. Dolfinarium geweest, Amsterdam Dungeon, Strand van Scheveningen, allemaal met dinnetje' gedaan. Op stap geweest, uiteten, naar vrienden geweest, koffie hier, koffie daar. Bezig bezig bezig ..
En het doet me allemaal geen fuck, en die knop mag nog steeds om. Heb haar vandaag op het vliegveld afgezet en weer lopen janken als trekpaarden
. Knooooopje
Keep going!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Afleiding![]()
Het werkt hier wél op het moment, compleet ander mens.
Dat idee heb ik dus niet als ik iets onderneem. Ik kan er heus tegenop zien maar als ik eenmaal op de plek ben kan ik er prima van genieten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Keep going!![]()
"Afleiding" werkt bij mij eigenlijk al heel lang niet meer. Het jezelf bezig houden voelt gewoon aan als jezelf voor de gek houden..
En veel plezier morgen! Ik slaap toevallig morgen die nacht daar ook, dus ik zal alle herrie wel meemaken lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |