abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2013 @ 17:44:24 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129052408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, voor mijn gevoel stelt het weinig voor, maar als ik mensen vertel dat ik min of meer aan 1 stuk door depressief ben geweest sinds in elk geval mijn vroege pubertijd en van burnout naar burnout ging (inclusief suicidale gedachten en andere persoonlijke strubbelingen) en pas sinds 1 1/2 jaar weer 'clean' ben, dan lijken mensen daar nogal van te schrikken. Het was bij mij dermate dat ik zelfs nu nog steeds moet wennen om niet depressief te zijn want ik ben niks anders gewend. Dat depressieve was gewoon deel van mij en nu is het weg. Niet dat ik het mis, hoor! :P

[..]

Das grappig, want morgen vlieg ik vanuit Berlijn weer terug! _O-
Mooie stad! Wat ga je daar doen? :)
p.s., een paar dagen is echt veelste kort! :P
Hmm, sucks big time maar eerlijk gezegd vind ik de mensen die daar zo van schrikken aanstellers. Het is een beetje net als mijn leven en zo spannend vind ik dat niet.
no offence richting jou overigens. En super cool dat je van de depressies af bent! Respect!

een minder heftige variant van het verhaal kan iets zijn datje al vanaf ie puberteit met depressie en later ook burnout te maken hebt gehad. en dat dit nu allemaal achter je ligt en dat ie daar onwijs blij mee bent
Daarmee laat je het buiten beschouwing of beide (depr. en burnout) vaker zijn voorgekomen of niet. Als er dan nog mensen wegrennen, dan zijn het echt zeikerds
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129052885
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Detroit het volgende:

[..]

Grappig! Twee personen uit dezelfde topicreeks bijna tegelijk in Berlijn. :P.

Ik ben er al eens eerder geweest, dus ik ken het er al. Nu de dingen bekijken die ik eerder niet kon zien. Hotelletje in Friedrichshain (hip alert! :P), en even uit de dagelijkse sleur. Weer een keer uit mijn comfort zone treden.

Nog aanbevelingen trouwens? :).
Wat dacht je van Kreutzberg? :P
Wat ik altijd probeer te doen als ik in Berlijn ben, is boule spelen in Kreutzberg en een terrasje pakken daar in de buurt. Het leuke aan boule spelen in Kreutzberg (er zijn wel meer Bouleplekken in Berlijn trouwens, maar die in Kreutzberg vind ik de leukste) is dat er echt van alles rondloopt en het is een heel makkelijke manier om met mensen in contact te komen :) Als je geen boule kogels hebt, dan kun je er altijd wel een kijkje nemen (er zaten daar gisteravond een paar tiental aan de oever te kijken en muziek te maken). En als het je niet bevalt, dan kan je er altijd een terrasje pakken of snel met de U-bahn elders naartoe vertrekken.
Ik weet niet wat je wilt gaan doen of wat je interesses zijn.
Ik heb vandaag in Kreutzberg een paar t-shirts gekocht als aandenken, maar het is zooo lastig om t-shirts met Duitse tekst te vinden, alles is Engels hierzo en dat kan ik in Nederland ook kopen! :P
En bij Checkpoint Charlie vond ik alles zo politisch getint, dat was hem ook niet helemaal :P

Als je van groen houdt, kan ik je het Grunewald aanbevelen (ligt in het zuidwesten van Berlijn), ik ben daar vroeger met de mountainbike doorheen gecrossed en je kunt er ook zwemmen aan 1 van de vele meertjes.

Als je van muziek houdt of van kunst, dan zijn de mogelijkheden ein-de-loos!

Het goeie nieuws is dat het in Berlijn zomers zou blijven, dus laat je winterjas maar daar! :P
pi_129052996
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmm, sucks big time maar eerlijk gezegd vind ik de mensen die daar zo van schrikken aanstellers. Het is een beetje net als mijn leven en zo spannend vind ik dat niet.
no offence richting jou overigens. En super cool dat je van de depressies af bent! Respect!

een minder heftige variant van het verhaal kan iets zijn datje al vanaf ie puberteit met depressie en later ook burnout te maken hebt gehad. en dat dit nu allemaal achter je ligt en dat ie daar onwijs blij mee bent
Daarmee laat je het buiten beschouwing of beide (depr. en burnout) vaker zijn voorgekomen of niet. Als er dan nog mensen wegrennen, dan zijn het echt zeikerds
Ja, misschien is duidelijker maken dat het achter me ligt (al ligt burnout bij mij altijd wel op de loer, maar dat vertel ik er maar niet bij :P ) wel het beste :Y
Bedankt voor je veelzeggende post! ^O^
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:23:40 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129053590
Burnout blijft ook bij meer mensen op de loer liggen. Is gewoon een naar iets.
feit blijft dat jij ws veel hebt geleerd in dak jaren en dat is een positief iets

Is overigens niet mijn bedoeling om jouw verleden te bagatelliseren
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129053706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:23 schreef Murmeli het volgende:
Burnout blijft ook bij meer mensen op de loer liggen. Is gewoon een naar iets.
feit blijft dat jij ws veel hebt geleerd in dak jaren en dat is een positief iets

Is overigens niet mijn bedoeling om jouw verleden te bagatelliseren
Ik heb er zeker wel wat van geleerd en mn altijd positieve instelling heeft me er doorheen gesleept!
pi_129055916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb er zeker wel wat van geleerd en mn altijd positieve instelling heeft me er doorheen gesleept!
Ik zal je even een lesje leren!
Rustig aan.
pi_129056539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zal je even een lesje leren!
Waar is jouw positieve instelling? :P
pi_129056623
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar is jouw positieve instelling? :P
Ik heb het veel beter dan alle aidskindjes in Afrika.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_129056694
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb het veel beter dan alle aidskindjes in Afrika.
SPOILER
Jouw drogredenatie??? Want ik volg je dus juist niet nu ;(
pi_129056725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jouw drogredenatie??? Want ik volg je dus juist niet nu ;(
Dat het helemaal niet een positieve instelling is dat je het ''beter hebt dan''
Rustig aan.
pi_129056742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_129056764
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat het helemaal niet een positieve instelling is dat je het ''beter hebt dan''
Dat is 't ook niet, maar je hebt nog steeds mijn vraag ontweken! :P
pi_129056841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is 't ook niet, maar je hebt nog steeds mijn vraag ontweken! :P
Vooruit jij hebt me door :@
Rustig aan.
pi_129056890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vooruit jij hebt me door :@
Dussss... :P
pi_129057001
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dussss... :P
:+
Keb geen positieve instelling, in het grote geheel.
Per onderwerp kan het daarentegen goed verschillen.
Rustig aan.
pi_129057440
Ho, foutje.
Rustig aan.
pi_129058136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:+
Keb geen positieve instelling, in het grote geheel.
Per onderwerp kan het daarentegen goed verschillen.
Ik moet gaan :W
pi_129058216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moet gaan :W
Neeeeee, ga niet weg :'(
Rustig aan.
pi_129063776
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
Hier een topweek! Ik doe van alles en ga overal heen. Morgenavond stappen, daar heb ik ook daadwerkelijk zin in ^O^
Van angst is op het moment geen sprake, vaag gedoe...

Ik voel me doordeweeks weer zoals ik me voelde voordat ik uitviel door m'n burnout. Toen was het ook niet altijd helemaal oké maar wel goed hanteerbaar. Ik ben even een blij mens, komend weekend zien we wel weer hoe m'n pet er dan bij hangt :P
Hier ook zo'n week. Ik doe ontzettend veel. Dolfinarium geweest, Amsterdam Dungeon, Strand van Scheveningen, allemaal met dinnetje' gedaan. Op stap geweest, uiteten, naar vrienden geweest, koffie hier, koffie daar. Bezig bezig bezig ..

En het doet me allemaal geen fuck, en die knop mag nog steeds om :'). Heb haar vandaag op het vliegveld afgezet en weer lopen janken als trekpaarden :'). Knooooopje ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:13:56 #295
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_129065896
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hier ook zo'n week. Ik doe ontzettend veel. Dolfinarium geweest, Amsterdam Dungeon, Strand van Scheveningen, allemaal met dinnetje' gedaan. Op stap geweest, uiteten, naar vrienden geweest, koffie hier, koffie daar. Bezig bezig bezig ..

En het doet me allemaal geen fuck, en die knop mag nog steeds om :'). Heb haar vandaag op het vliegveld afgezet en weer lopen janken als trekpaarden :'). Knooooopje ;(
Zou het kunnen zijn dat je "verslaafd" bent aan dingen doen? Denk je dat het voor jou mogelijk kan zijn om gewoon relaxed thuis te gaan zitten voor, laten we zeggen, een week?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129066599
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn dat je "verslaafd" bent aan dingen doen? Denk je dat het voor jou mogelijk kan zijn om gewoon relaxed thuis te gaan zitten voor, laten we zeggen, een week?
Heb ik ook gedaan. Weken niks doen, alleen maar praten met vrienden over skype, FB, of wat dan ook. Maar op een gegeven moment kwam ik enorm met mezelf in de knup, angst aanvallen, niet meer de supermarkt in durven gaan, jaloers naar stelletjes kijken, jaloers naar mensen kijken die 'blijkbaar wel fun' hebben. Ik kreeg enorme suicidale trekjes. Het hoefde van mij allemaal niet meer, kreeg het gevoel dat iedereen me links en rechts aan het inhalen was. Ik was het zo ontzettend zat dat ik toen dus mijn gekke driften ging opzoeken, couch surfen, de hort op en poef, nieuwe vriendjes en vriendinnetjes ontmoet, kwam mijn huidige vriendin dus ook vandaan en zo heb ik mezelf weer in een sociaal leven gegooid.

Relaxed thuis zitten is er voor mij echt niet meer bij helaas. Ik geniet niet van een tv-serie, muziek of computerspel. Of een boek of zon of wat dan ook.

Misschien ben ik er wel verslaafd aan. Maar aan de andere kant, het doet me ook geen ene fuck. Uitgaan, terrassje pakken, strand wandeling, vrienden opzoeken. Het doet me niks, en dat deed het me vroeger wel. Zelfde geld ook wel voor reizen, of ik nu in een 5-ster hotel zit in Parijs met alle luxe er op en er aan of ergens in zo'n hutje mutje kut hostel in Luxemburg zit. Zelfde gevoelens :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129066777
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Afleiding :+
Het werkt hier wél op het moment, compleet ander mens.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129067016
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Afleiding :+
Het werkt hier wél op het moment, compleet ander mens.
Keep going! :)

"Afleiding" werkt bij mij eigenlijk al heel lang niet meer. Het jezelf bezig houden voelt gewoon aan als jezelf voor de gek houden..

En veel plezier morgen! Ik slaap toevallig morgen die nacht daar ook, dus ik zal alle herrie wel meemaken lol.
pi_129067102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Keep going! :)

"Afleiding" werkt bij mij eigenlijk al heel lang niet meer. Het jezelf bezig houden voelt gewoon aan als jezelf voor de gek houden..

En veel plezier morgen! Ik slaap toevallig morgen die nacht daar ook, dus ik zal alle herrie wel meemaken lol.
Dat idee heb ik dus niet als ik iets onderneem. Ik kan er heus tegenop zien maar als ik eenmaal op de plek ben kan ik er prima van genieten.

In de binnenstad? Arme jij!! :D
Het is rond een uur of 1 afgelopen, dat scheelt :P

En dank je! O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129070433
Uff : (
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')