abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:05:33 #1
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128902715


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4
Ts is op zoek naar een riolu of lucario vrouwtje.
Gen 5
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:29:36 #2
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_128904886
Ik dacht dat het nog niet genoemd is, maar (Serebii over XY):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het waar. Ein-de-lijk. God zij geprezen.
pi_128904940
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ik dacht dat het nog niet genoemd is, maar (Serebii over XY):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het waar. Ein-de-lijk. God zij geprezen.
maakt het veel makkelijker, wel jammer.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:01:45 #4
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_128905660
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ik dacht dat het nog niet genoemd is, maar (Serebii over XY):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het waar. Ein-de-lijk. God zij geprezen.
Nooit problemen mee gehad eilk, GTS trades vind ik sowieso waardeloos, tenzij dat ik een version exclusive nodig heb om te breeden :D
pi_128905693
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Nooit problemen mee gehad eilk, GTS trades vind ik sowieso waardeloos, tenzij dat ik een version exclusive nodig heb om te breeden :D
Het s wel handig om een manntje en een vrouwtje van een soort te krijgen, maar bijna niemand wilactief traden :')
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:05:41 #6
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_128905755
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef blow... het volgende:

[..]

Het s wel handig om een manntje en een vrouwtje van een soort te krijgen, maar bijna niemand wilactief traden :')
voor de gene die je wilt breeden heb je alleen een vrouwtje nodig en dan nog een mannetjes pokemon die compatible is en moves heeft die je het kind wilt leren(en evt een everstone op de ouder die de gewenste nature heeft)
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 juli 2013 @ 16:33:33 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128908008
Er komt zo iets als Lucky trade toch dat je een Pokémon ruilt maar niet weet welke je er voor terug krijgt. Klinkt leuk maar iedereen gaat natuurlijk zijn meest gare pokemon daarin doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:46:06 #8
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128908395
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ik dacht dat het nog niet genoemd is, maar (Serebii over XY):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het waar. Ein-de-lijk. God zij geprezen.
Godverdomme eindelijk _O_
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:47:13 #9
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128908420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt zo iets als Lucky trade toch dat je een Pokémon ruilt maar niet weet welke je er voor terug krijgt. Klinkt leuk maar iedereen gaat natuurlijk zijn meest gare pokemon daarin doen.
Ja wie gaat dat dan ook doen :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128908547
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ja wie gaat dat dan ook doen :')
tenzij ze een soort classificatie hebben dat ke als je er een zeldzame instopt, je ook een zledzame krijgt...
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 juli 2013 @ 17:02:28 #11
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_128908886
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt zo iets als Lucky trade toch dat je een Pokémon ruilt maar niet weet welke je er voor terug krijgt. Klinkt leuk maar iedereen gaat natuurlijk zijn meest gare pokemon daarin doen.
dan krijg je in 90% van de gevallen een rattata/pidgey achtige terug voor jou rattata/pidgey achtige, of een gehackede pokemon :D
  zaterdag 13 juli 2013 @ 19:31:58 #12
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_128912774
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt zo iets als Lucky trade toch dat je een Pokémon ruilt maar niet weet welke je er voor terug krijgt. Klinkt leuk maar iedereen gaat natuurlijk zijn meest gare pokemon daarin doen.
Ach, nu vragen mensen soms ook om een wat moeilijker te krijgen Pokemon zoals een starter in ruil voor een simpele Patrat. (En soms ga ik daar nog op in ook. Why not.)

Meer in het algemeen vraag ik me af of mijn vreugde gerechtvaardigd is. GameFreak is al zo vaak de mist in gegaan met het online gedeelte van de Pokemonspellen... Echt goed zijn ze er gewoon niet in. Dus misschien wordt een bepaald aspect beter, maar een ander aspect weer slechter.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:38:17 #13
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128914733
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef blow... het volgende:

[..]

tenzij ze een soort classificatie hebben dat ke als je er een zeldzame instopt, je ook een zledzame krijgt...
Of op zijn minst een "same level" trade.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128914888
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:38 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Of op zijn minst een "same level" trade.
mja zou me niets verbazen als die pokemon weer teruggezet worden naar level 1...
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:43:39 #15
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128914921
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef blow... het volgende:

[..]

mja zou me niets verbazen als die pokemon weer teruggezet worden naar level 1...
:Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:43:56 #16
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_128914932
Pokémon X&Y *O*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:44:10 #17
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_128914944
Wat zien die spellen er moeilijk gaaf uit zeg _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:45:41 #18
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128914996
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef Faux. het volgende:
Wat zien die spellen er moeilijk gaaf uit zeg _O_
Kan wel zijn, maar ik word toch écht veel vreugdiger van GBA graphics.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:48:22 #19
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_128915073
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:45 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar ik word toch écht veel vreugdiger van GBA graphics.
Tss :{w. De GBA-spellen waren awesome, maar vernieuwing is een goede zaak. Diamond en Pearl waren geweldig, ik heb er maanden en maanden vantevoren naar uitgekeken. Black en White waren ook heel gaaf. B&W2 waren dan weer niets, maar goed, dat kan je dan ook moeilijk vernieuwing noemen. Conclusie: vernieuwing bij Pokémon is ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_128915641
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef Faux. het volgende:

[..]

Tss :{w. De GBA-spellen waren awesome, maar vernieuwing is een goede zaak. Diamond en Pearl waren geweldig, ik heb er maanden en maanden vantevoren naar uitgekeken. Black en White waren ook heel gaaf. B&W2 waren dan weer niets, maar goed, dat kan je dan ook moeilijk vernieuwing noemen. Conclusie: vernieuwing bij Pokémon is ^O^
meh. Dde graphich zijn bij pokemon niet belangrijk. Diamond ^O^
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:15:34 #21
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_128916101
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef blow... het volgende:

[..]

meh. Dde graphich zijn bij pokemon niet belangrijk. Diamond ^O^
Het oog wil ook wat. Vechten in B&W vind ik prettiger en levendiger dan in bijvoorbeeld Emerald.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:20:27 #22
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_128916305
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef Faux. het volgende:

[..]

Tss :{w. De GBA-spellen waren awesome, maar vernieuwing is een goede zaak. Diamond en Pearl waren geweldig, ik heb er maanden en maanden vantevoren naar uitgekeken. Black en White waren ook heel gaaf. B&W2 waren dan weer niets, maar goed, dat kan je dan ook moeilijk vernieuwing noemen. Conclusie: vernieuwing bij Pokémon is ^O^
Ja bij diamond krijg ik nog wel kinderkriebels. Maar bij BW stopt t wel.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_128916747
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het oog wil ook wat. Vechten in B&W vind ik prettiger en levendiger dan in bijvoorbeeld Emerald.
Mijn pog wil diamond and pearl graphics. _O_
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:35:13 #24
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_128916826
Persoonlijk stopt de nostalgie wat mezelf betreft bij Gold/Silver(wat ook mijn favoriete generatie is), vanaf Gen III is het wat mij betreft leuk tijdverdrijf.
  Redactie Games zaterdag 13 juli 2013 @ 22:27:22 #25
181272 crew  Noppie2000
pi_128918594
Nostalgie is uiteraard de eerste en in mindere mate ook de tweede, al was die als game wel een stuk beter en completer.

Gen III was dan weer minder, IV deed weer een vette nieuwe richting en V kon ik nooit ECHT inkomen, al heb ik het wel zeer regelmatig gespeeld. VI wordt in oktober wel de dikste pokemon ever though _O_
pi_128918636
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Nostalgie is uiteraard de eerste en in mindere mate ook de tweede, al was die als game wel een stuk beter en completer.

Gen III was dan weer minder, IV deed weer een vette nieuwe richting en V kon ik nooit ECHT inkomen, al heb ik het wel zeer regelmatig gespeeld. VI wordt in oktober wel de dikste pokemon ever though _O_
hopen we. :')
Because you know i'm all about that ass
pi_128924604
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef Faux. het volgende:

[..]

Tss :{w. De GBA-spellen waren awesome, maar vernieuwing is een goede zaak. Diamond en Pearl waren geweldig, ik heb er maanden en maanden vantevoren naar uitgekeken. Black en White waren ook heel gaaf. B&W2 waren dan weer niets, maar goed, dat kan je dan ook moeilijk vernieuwing noemen. Conclusie: vernieuwing bij Pokémon is ^O^
Welke versies vonden jullie het vetst om te spelen?

Heb wel weer zin in een hip pokemonavontuur nu ik vakantie heb, dus zit te twijfelen welke ik nu ga spelen... Heb R/B/Y, Leaf Green en Soul Silver ooit al eens gespeeld.
  zondag 14 juli 2013 @ 01:35:45 #28
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_128924753
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Welke versies vonden jullie het vetst om te spelen?

Heb wel weer zin in een hip pokemonavontuur nu ik vakantie heb, dus zit te twijfelen welke ik nu ga spelen... Heb R/B/Y, Leaf Green en Soul Silver ooit al eens gespeeld.
Emerald, Platinum of Black/White (2) zijn je opties, omdat je de andere versies al gespeeld hebt.

Ik zou het niet weten eilk, gen 2((heart)gold/(soul)silver/crystal) is mijn favo, daarna komt gen 3(ruby/saphire/emerald) vanwege de moeite die er in nieuwe types/designs gestoken is en daarna Gen I(R/B/Y) vanwege de nostalgie. Gen IV en V vind ik zelf maar mwoah, alhoewel de gameplay wel beter is.
pi_128928241
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Welke versies vonden jullie het vetst om te spelen?

Heb wel weer zin in een hip pokemonavontuur nu ik vakantie heb, dus zit te twijfelen welke ik nu ga spelen... Heb R/B/Y, Leaf Green en Soul Silver ooit al eens gespeeld.
Wachten op 12 oktober? :)
pi_128929362
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Welke versies vonden jullie het vetst om te spelen?

Heb wel weer zin in een hip pokemonavontuur nu ik vakantie heb, dus zit te twijfelen welke ik nu ga spelen... Heb R/B/Y, Leaf Green en Soul Silver ooit al eens gespeeld.
diamond/pearl. *)
Because you know i'm all about that ass
  zondag 14 juli 2013 @ 11:59:13 #31
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_128929422
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Welke versies vonden jullie het vetst om te spelen?

Heb wel weer zin in een hip pokemonavontuur nu ik vakantie heb, dus zit te twijfelen welke ik nu ga spelen... Heb R/B/Y, Leaf Green en Soul Silver ooit al eens gespeeld.
Black en White (geen 2). Geweldige spellen, leuk verhaal, lekker vernieuwend ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:02:06 #32
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_128929471
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:56 schreef blow... het volgende:

[..]

diamond/pearl. *)
Die zijn leuk, maar Platinum is dan nog beter.

quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:59 schreef Faux. het volgende:

[..]

Black en White (geen 2). Geweldige spellen, leuk verhaal, lekker vernieuwend ^O^
Waarom geen 2? Daar zit alleen maar meer in.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:03:35 #33
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_128929498
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:02 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Die zijn leuk, maar Platinum is dan nog beter.

[..]

Waarom geen 2? Daar zit alleen maar meer in.
Moah. 2 vond ik echt veel minder dan de voorgaande spellen. Het verhaal sloeg echt nergens op, het was angstaanjagend lineair en gaf veel minder dat avonturengevoel dat ik normaal bij Pokémongames heb.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 14 juli 2013 @ 12:27:32 #34
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128929991
Ik ben door de Black Tower/White Forest eindelijk eens doorgaan met Pokémon na het avontuur.
Eigenlijk moeten ze zo iets in elke Pokémon game doen vanaf nu, Om die dingen in oudere games naar level 100 te trainen is echt een ergernis.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128931558
100 is dan ook katsoverbodig
Because you know i'm all about that ass
  zondag 14 juli 2013 @ 15:36:28 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_128936385
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef Faux. het volgende:
Black en White waren ook heel gaaf. B&W2 waren dan weer niets, maar goed, dat kan je dan ook moeilijk vernieuwing noemen. Conclusie: vernieuwing bij Pokémon is ^O^
Ik vind Black 2 en White 2 juist veel leuker dan Black en White.
X & Y worden misschien de eerste spellen die ik niet ga kopen. Hoe meer er bekend wordt over de gameplay, des te minder enthousiast word ik. :N
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 14 juli 2013 @ 22:04:16 #37
388285 roy9
Oude Koek
pi_128951860
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vind Black 2 en White 2 juist veel leuker dan Black en White.
X & Y worden misschien de eerste spellen die ik niet ga kopen. Hoe meer er bekend wordt over de gameplay, des te minder enthousiast word ik. :N
Uiteindelijk moet je er toch aan toegeven :Y

Welke spellen zijn jullie op dit moment aan het spelen en wat zijn je teams en wat doe je?
pi_128952367
Diamond,
Roserade
Staraptor
Ambipom
Steelix
Infernape
Volgens mij azumarill?
En ik probeer een munchlax/riolu/lucario vrouwtje te krijgen :')
Because you know i'm all about that ass
  maandag 15 juli 2013 @ 13:47:45 #39
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_128968977
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef roy9 het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je er toch aan toegeven :Y

Welke spellen zijn jullie op dit moment aan het spelen en wat zijn je teams en wat doe je?
firered omega, zit net voor lt surge met een jynx, een breloom, een houndoom en een seadra op l33
pi_128974997
Ik dacht net, laat ik mijn Pokémannen eens trainen tot plots, ik voor het eerst in mijn leven een shiny Pokémon tegenkwam in het wilde gras. :P Een shiny Deerling, zomerversie.

Dus. Dit zal wel wat waard zijn zeker? Ik zal hem maar ruilen denk ik.
Even kijken, Chlorophyll ability, Brave nature, Good endurance, vrouw.

Wie wil? :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_128975376
Welke versie?
Because you know i'm all about that ass
pi_128975456
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:08 schreef blow... het volgende:
Welke versie?
B/W2
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_128975522
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

B/W2
damn.
Because you know i'm all about that ass
pi_128975578
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef blow... het volgende:

[..]

damn.
Is die niet compatible met B/W1? Of wilde je niet ruilen. :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_128975606
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Is die niet compatible met B/W1? Of wilde je niet ruilen. :P
die heb ik ook niet ;(
Because you know i'm all about that ass
pi_128975675
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef blow... het volgende:

[..]

die heb ik ook niet ;(
Deerling is een 5th gen Pokémon, dus ik zou het knap vinden als je die ergens anders tegenkwam. ;)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_128975700
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Deerling is een 5th gen Pokémon, dus ik zou het knap vinden als je die ergens anders tegenkwam. ;)
geen idee nee, al kwam hij me wel bekend voor. Geen idee hoe...
Because you know i'm all about that ass
pi_129000588
Ondertussen begonnen met Platinum. *O*
Heb nog nooit getrade in Pokemon dus heb geen flauw idee hoe het werkt.. Dus zou iemand me kunnen helpen m'n Porygon en Scyther te traden? (Al heb ik nog geen metal coat voor Scyther)
pi_129008919
Ik kan je binnenkort wel ff helpen, al heb ik ook nog nooit met plat/HG getrade. Ik ga binnenkort de paar leuke pokemon die in die versies staan (heb beide 2dehands aangeschaft, dus er staan nog savegames op) traden richting m'n black 2, dus dan kan ik jou ook wel ff helpen.

Ik ben wel een tijdje bezig geweest met traden nu met Black 2, en ook wat forever-alone trading gedaan om starters te krijgen (dmv een emulator). En zo moet ik ze ook maar om gaan zetten van m'n HG en Platinum, traden naar dezelfde versie vanuit een Emulator en dan omzetten naar Gen 5, en die weer terug traden naar m'n DS game. Omslachtig, maar goedkoper dan een 2de (3)DS aan te schaffen :').
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:19:36 #50
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129018477
Ik speel op dit moment 3 spellen (alle drie 5th gen):

White: Druddigon, Mienfoo, Galvantula.
White 2: Gallade, Kabutops, Electivire, Togekiss. (Mijn 3e team. Daarvoor had ik Tyranitar, Kingdra, Yanmega en daarvoor had ik Azumarill, Volcarono, Braviary.)
Black 2: Hydreigon, Muk, Gliscor. (Mijn 2e team. Daarvoor had ik Sigilyph, Cinccino, Beartic, Golurk.)

Ik kies een ander team wanneer mijn Pokémon op level 100 zitten. Mijn 2e team bij Black 2 zit vandaag ook op level 100. Pokémon zitten bij mij veel te snel op level 100. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_129019493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik speel op dit moment 3 spellen (alle drie 5th gen):

White: Druddigon, Mienfoo, Galvantula.
White 2: Gallade, Kabutops, Electivire, Togekiss. (Mijn 3e team. Daarvoor had ik Tyranitar, Kingdra, Yanmega en daarvoor had ik Azumarill, Volcarono, Braviary.)
Black 2: Hydreigon, Muk, Gliscor. (Mijn 2e team. Daarvoor had ik Sigilyph, Cinccino, Beartic, Golurk.)

Ik kies een ander team wanneer mijn Pokémon op level 100 zitten. Mijn 2e team bij Black 2 zit vandaag ook op level 100. Pokémon zitten bij mij veel te snel op level 100. ;(
hoe doe je dat zo snel?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:48:37 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129019643
Inderdaad. Vooral in gen 5. Je krijgt enorm weinig exp als je hoger komt.
Moet je 200 lvl 40 audino's verslaan ongeveer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:50:26 #53
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129019736
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe doe je dat zo snel?
Lucky Eggs, elke dag de trainers verslaan in Big Stadium en Small Court, de Gamefreaktrainers verslaan in Castelia City, je rival verslaan in Driftveil City, dubbelgevechten houden met Chili, Cress en Cilan in Striaton City, de Black Tower/White Treehollow uitdagen, etc.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_129020103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Lucky Eggs, elke dag de trainers verslaan in Big Stadium en Small Court, de Gamefreaktrainers verslaan in Castelia City, je rival verslaan in Driftveil City, dubbelgevechten houden met Chili, Cress en Cilan in Striaton City, de Black Tower/White Treehollow uitdagen, etc.
met lucky eggs krijg je nog steeds niet zoveel exp...
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:49:03 #55
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129104055
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef blow... het volgende:

[..]

met lucky eggs krijg je nog steeds niet zoveel exp...
Wel als je veel Pokémon van > level 60 verslaat.

In White 2 Togekiss, Electivire, Kabutops en Gallade ook al op level 100. :') Op naar het volgende team.

De nieuwe slechteriken, Team Flare, vind ik er lachwekkend uitzien:



_O- Dat kun je toch niet serieus nemen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:50:17 #56
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129104105
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wel als je veel Pokémon van > level 60 verslaat.

In White 2 Togekiss, Electivire, Kabutops en Gallade ook al op level 100. :') Op naar het volgende team.

De nieuwe slechteriken, Team Flare, vind ik er lachwekkend uitzien:

[ afbeelding ]

_O- Dat kun je toch niet serieus nemen?
Nee die piraten van bw2 dan _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129104143
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wel als je veel Pokémon van > level 60 verslaat.

In White 2 Togekiss, Electivire, Kabutops en Gallade ook al op level 100. :') Op naar het volgende team.

De nieuwe slechteriken, Team Flare, vind ik er lachwekkend uitzien:

[ afbeelding ]

_O- Dat kun je toch niet serieus nemen?
_O-
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:52:25 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129104186
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Faux. het volgende:

[..]

Nee die piraten van bw2 dan _O-
Die vond ik wel meevallen. En ze hadden natuurlijk een briljante tune. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_129104268
Mijn ds trekt bw2 niet :') :'(
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:02:18 #60
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129104586
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die vond ik wel meevallen. En ze hadden natuurlijk een briljante tune. _O_
Shadow Triad dan _O_

Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:02:34 #61
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129104597
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef blow... het volgende:
Mijn ds trekt bw2 niet :') :'(
Wat dan?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129104664
quote:
11s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Faux. het volgende:

[..]

Wat dan?
als ik hem erin stop dan speelt hij de intro, dan krijg je die grote pokemon zegmaar en dan een zwart scherm met geluid op decachtergrond...
Because you know i'm all about that ass
pi_129142560
Ik hen een eevee in lg :9~

Is een evo aan te raden? Zo ja, welke?
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 20 juli 2013 @ 08:17:19 #64
388285 roy9
Oude Koek
pi_129147123
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef blow... het volgende:
Ik hen een eevee in lg :9~

Is een evo aan te raden? Zo ja, welke?
Hangt er vanaf wat de rest van je team is.
pi_129147680
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 08:17 schreef roy9 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat de rest van je team is.
hm dan bewaar ik hem nog even. Ikcheb nog niet echt een vast team...
Because you know i'm all about that ass
pi_129148588
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:38 schreef blow... het volgende:

[..]

hm dan bewaar ik hem nog even. Ikcheb nog niet echt een vast team...
Dat is juist zo'n beetje het eerste wat ik doe als ik een nieuw spel start, uitzoeken wie ik in mn team wil hebben.
pi_129149245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:48 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Dat is juist zo'n beetje het eerste wat ik doe als ik een nieuw spel start, uitzoeken wie ik in mn team wil hebben.
ik heb wel een basis maar je komt steeds betere tegen...
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:02:13 #68
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129149753
Ik ga opnieuw beginnen met Diamond. DP _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129152215
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef blow... het volgende:
Mijn ds trekt bw2 niet :') :'(
Je speelt illegaal?
pi_129152289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef DjNivek het volgende:
Ik kan je binnenkort wel ff helpen, al heb ik ook nog nooit met plat/HG getrade. Ik ga binnenkort de paar leuke pokemon die in die versies staan (heb beide 2dehands aangeschaft, dus er staan nog savegames op) traden richting m'n black 2, dus dan kan ik jou ook wel ff helpen.

Ik ben wel een tijdje bezig geweest met traden nu met Black 2, en ook wat forever-alone trading gedaan om starters te krijgen (dmv een emulator). En zo moet ik ze ook maar om gaan zetten van m'n HG en Platinum, traden naar dezelfde versie vanuit een Emulator en dan omzetten naar Gen 5, en die weer terug traden naar m'n DS game. Omslachtig, maar goedkoper dan een 2de (3)DS aan te schaffen :').
Geef maar een keer een dm als je beschikbaar bent ^O^
pi_129152884
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:50 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Je speelt illegaal?
ik had eerst de legale maar die doet het niet. Illegaal doet helemaal niets, ook geen intro.
Because you know i'm all about that ass
pi_129153052
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef blow... het volgende:

[..]

ik had eerst de legale maar die doet het niet. Illegaal doet helemaal niets, ook geen intro.
Dan is je DS brak of je spel is kapot.
pi_129153109
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan is je DS brak of je spel is kapot.
ik denk dat eerste, al kan hij wel andere spellen.
Because you know i'm all about that ass
pi_129153148
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:17 schreef blow... het volgende:

[..]

ik denk dat eerste, al kan hij wel andere spellen.
Welke DS, de Phat nog?
pi_129153793
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:17 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Welke DS, de Phat nog?
nop lite.
Because you know i'm all about that ass
pi_129153968
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:38 schreef blow... het volgende:

[..]

nop lite.
het kan ook nog aan je spel liggen. Geeft ie geen melding aan dat het spel corrupt is ofzo. je kan ook poberen je illegale software te updaten naar de nieuwste versie en dan Bw2 opnieuw op te starten. grote kans dat i het dan wel doet.
pi_129154127
Laat ik dat maar een keer doen dan :)
Because you know i'm all about that ass
pi_129197982
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:53 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Geef maar een keer een dm als je beschikbaar bent ^O^
Ik zal wss morgenavond wel beschikbaar zijn. Ik kijk zo even welke versie makkelijk te gebruiken is voor de trade, beide versies zijn iig wel ver genoeg om te traden.
pi_129297027
Hoe ik me voelde om een female Charmander te krijgen:



On that note, iemand die een Charmander in gen 5 wilt? Hoef er niet perse iets voor terug, maar als iemand me aan een Rufflet/Braviary kan helpen (of een andere White 2 exclusive, zoals Solosis/Numel) zou dat fijn zijn :)

Ik kan ook een andere starter ervoor terug geven, heb ze van iedere generatie nu en ben de meeste nog wel even aan het breeden richting een female zodat ik er egg moves aan mee kan geven.
pi_129438211
Hoe krijgen jullie die starters?

Wil nu trouwens een team van:
Ditto
Snorlax
Kaputops
Dragonite
Mewtwo
Aerodactyl
Eevee
Entei
Zapdos
Moltres
Articuno
Venusaur

En een pokemon met sleep powder (mag ook de eevee zijn als dat kan?)

Maar, welke zijn het sterkst?
Het liefst heb ik wel een water, gras, vuur en een met fly.
Ik dacht: kabutops, moltres, (sleep powder pokemon, maar de tm heb ik niet en mijn venu kan geen sleep powder meer) en nog 3 anderen...
Because you know i'm all about that ass
pi_129438602
Ik heb zelf van iedere generatie wel een versie, al heb ik HG/Plat nog niet actief gespeeld. Daar ga ik in de vakantie mee beginnen. Welke is de 'leukere' van Plat en HG? Ik zat aan HG te denken, maar ik heb vroeger Gold gespeeld dus het voelt dan mogelijk net wat te bekend aan, dus in dat opzicht is Platinum weer de betere. Argh!
pi_129438638
Ohja, mijn post gaat om leaf green.

Platinum zeker doen, al vind ik diamond en pearl vergelijkbaar, maar iets beter.
Because you know i'm all about that ass
pi_129438716
Uit jouw post kan alleen Venusaur Sleep Powder leren, dus ik weet niet of je het perse als een vereiste wilt stellen? Een andere optie is evt. Butterfree/Venonath, dan heb je ook een flying (en bug) type.
pi_129438783
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:20 schreef DjNivek het volgende:
Uit jouw post kan alleen Venusaur Sleep Powder leren, dus ik weet niet of je het perse als een vereiste wilt stellen? Een andere optie is evt. Butterfree/Venonath, dan heb je ook een flying (en bug) type.
ohja, ik heb een butterfree, thx. Die doe ik wel tijdelijk en dan breed ik een bulbasaur, (of kan venusaur mannelijk niet met ditto breeden? En geef ik die een everstone, want ik vind bulbasaur leuker dan venusaur en dan kan bulba sleep powder leren.

Edit1:
Okay ditto kan met mannen breeden dus...

Dan denk ik dat ik ditto in de daycare houd (die verprutst toch geen moves, kan alleen transform leren) en bij me houd:
1:zapdos
2:moltres
3:atricuno
4: kabutops
5:bulbasaur met everstone
6: mewtwo/dragonite/snorlax/eevee

Edit 2:
Hey als ik nu pokemon van mijn mobiel (de gba versie, met save met mewtwo kopier naar mijn computer en dan naar mijn dstt met pokemon pearl (al uitgespeeld, heb diamond legit gekocht dus die kan niet op dstt), kan ik dan mewtwo migreren, pokemon lg verwijderen en de save met mewtwo er weer opzetten zodat ik eindeloos mewtwo's kan krijgen? Of gaat dat niet lukken (gba save en spel op 1 kaartje?)

[ Bericht 15% gewijzigd door blow... op 28-07-2013 18:41:02 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_129438932
-

[ Bericht 100% gewijzigd door blow... op 28-07-2013 18:40:22 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_129439239
-

[ Bericht 100% gewijzigd door blow... op 28-07-2013 18:40:51 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_129439884
Geen idee eigenlijk, maar dat maakt het sowieso minder leuk als dat zou kunnen. Ik heb zelf jammer genoeg maar 1 device dus moet wel wat truukjes uitvoeren om m'n HG/Plat te transferen naar Black 2 (met name traden naar een emulator). Maar ik wil sowieso m'n pokemon wel 'legit' houden, dus geen clones ervan.
pi_129440063
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:59 schreef DjNivek het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar dat maakt het sowieso minder leuk als dat zou kunnen. Ik heb zelf jammer genoeg maar 1 device dus moet wel wat truukjes uitvoeren om m'n HG/Plat te transferen naar Black 2 (met name traden naar een emulator). Maar ik wil sowieso m'n pokemon wel 'legit' houden, dus geen clones ervan.
mja dan kan ik mewtwo houden op lg en een mewtwo op diamond. Clones hoef ik niet ...
Because you know i'm all about that ass
  zondag 28 juli 2013 @ 23:25:58 #89
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129452349
blow... pokémonmaatje _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129455707
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef Faux. het volgende:
blow... pokémonmaatje _O_
:D.

Ik kan die entei niet vinden en helaas kan ik lugia en ho-ho niet vangen :(.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 01:42:48 #91
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129457163
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:46 schreef blow... het volgende:

[..]

:D.

Ik kan die entei niet vinden en helaas kan ik lugia en ho-ho niet vangen :(.
Ho-Oh* :P. En welke game?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129457237
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ho-Oh* :P. En welke game?
Leaf green via emulator, dus ik kan geen link kabeltje pakken naar mijn gba :(.

Heb het op de mobiel gedaan voor onderweg, maar het is erop neergekomen dat ik na 4 avonden op de bank de elite 4 al had verslagen...
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 02:04:39 #93
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129457515
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:46 schreef blow... het volgende:

[..]

Leaf green via emulator, dus ik kan geen link kabeltje pakken naar mijn gba :(.

Heb het op de mobiel gedaan voor onderweg, maar het is erop neergekomen dat ik na 4 avonden op de bank de elite 4 al had verslagen...
ORIGINEEL SPELEN. NU.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129457524
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:04 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

ORIGINEEL SPELEN. NU.
ik heb de originele gewoon hoor :)
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 02:08:11 #95
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129457546
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:05 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb de originele gewoon hoor :)
Waarom dan emu's, je laat me schrikken ;(
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129457642
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:08 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Waarom dan emu's, je laat me schrikken ;(
omdat ik had bedacht dit onderweg en ip de wc te doen :(.

Mijn verkratste gba speelt wel fijner, dus achteraf had ik die beter kunnen zoeken.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 02:24:50 #97
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_129457765
Net bij PokeMMO ff voor de 2e keer de elite 4 verslagen. Daarna de top doggs van PokeMMO uitgedaagd en anaal vernederd. Vervolgens een poke-feest gegeven met mn Pokemon en samen poke-bier gesdronken en poke-peostituees besteld.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_129457780
Over dogs gesproken, ik heb na 24cmax repels nog syeeds geen entei gezien :(.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 03:32:31 #99
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129458652
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:26 schreef blow... het volgende:
Over dogs gesproken, ik heb na 24cmax repels nog syeeds geen entei gezien :(.
:o hunt it down
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 29 juli 2013 @ 09:52:30 #100
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129461133
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:46 schreef blow... het volgende:

[..]

:D.

Ik kan die entei niet vinden en helaas kan ik lugia en ho-ho niet vangen :(.
welk spel?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129461966
quote:
11s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:52 schreef Faux. het volgende:

[..]

welk spel?
leafgreen.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 12:36:36 #102
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_129465722
Ben sinds vorige week begonnen met Pokémon Black 2. Heb een team op het oog met alleen maar Fighting:

- Emboar
- Lucario
- Poliwrath
- Scrafty
- Conkeldurr
- Heracross

Moet zeggen dat het erg leuk is na zo lang weer Pokémon te spelen :D.
I see peas of green, red roses too....
  maandag 29 juli 2013 @ 13:36:38 #103
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129467490
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:36 schreef Greenpeas het volgende:
Ben sinds vorige week begonnen met Pokémon Black 2. Heb een team op het oog met alleen maar Fighting:

- Emboar
- Lucario
- Poliwrath
- Scrafty
- Conkeldurr
- Heracross

Moet zeggen dat het erg leuk is na zo lang weer Pokémon te spelen :D.
Ik zou Conceldurr vervangen door gallade/meditite(coverage tegen poison/grass danwel poison/bug types en defense tegen psychic types), maar voor de rest is het een leuk team :D
  maandag 29 juli 2013 @ 13:39:52 #104
388285 roy9
Oude Koek
pi_129467634
Op dit moment bezig met HG, alweer opnieuw begonnen. Ben nu in Kanto aaan jet rondbanjeren

Feraligatr lv.59
/Torrent
-Waterfall -Ice Beam -Crunch -Earthquake

Dragonite lv.59
/Inner Focus
-Dragon Claw -Flamethrower -Surf -Fly

Dragon Claw word waarschijnlijk Outrage

Blaziken lv.59
/Blaze
-Blaze Kick -Sky Uppercut -Thunderpunch -Rock Slide

Helaas word Rock Slide straks vervangen door Rock Climb, omdat ik alle HM's op mijn team wil. Als item krijgt hij een Wide Lens.

Espeon lv.59
/Synchronize
-Psychic -Shadow Ball -Grass Knot -Cut

Togekiss lv.59
/Serene Grace
-Thunder Wave -Air Slash -Aura Sphere -Rock Smash

Scizor lv.59
/Technician
-X Scissor -Bullet Punch -Brick Break -Strength

Iemand nog suggesties voor items?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:47:25 #105
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129467919
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef roy9 het volgende:
Op dit moment bezig met HG, alweer opnieuw begonnen. Ben nu in Kanto aaan jet rondbanjeren

Feraligatr lv.59
/Torrent
-Waterfall -Ice Beam -Crunch -Earthquake

Dragonite lv.59
/Inner Focus
-Dragon Claw -Flamethrower -Surf -Fly

Dragon Claw word waarschijnlijk Outrage

Blaziken lv.59
/Blaze
-Blaze Kick -Sky Uppercut -Thunderpunch -Rock Slide

Helaas word Rock Slide straks vervangen door Rock Climb, omdat ik alle HM's op mijn team wil. Als item krijgt hij een Wide Lens.

Espeon lv.59
/Synchronize
-Psychic -Shadow Ball -Grass Knot -Cut

Togekiss lv.59
/Serene Grace
-Thunder Wave -Air Slash -Aura Sphere -Rock Smash

Scizor lv.59
/Technician
-X Scissor -Bullet Punch -Brick Break -Strength

Iemand nog suggesties voor items?
Niet echt, ik heb wel een advies voor je scizor, aangezien je al 2 pkmn hebt die fighting moves coveren zou ik hem aerial ace en swords dance (her-)leren ipv bullet punch en brick break[x-scissor raakt 4 van de pkmn van karen en will super effective, icm swords dance kun je met aerial ace 2 van kogas pkmn en 5 van brunos pkmn OHKOen, waar de stl/bug type defens voor zorgt dat je alles op fire na overleeft, aerial ace heeft daarbij 60 Attack (wat de techincian skill met 1.5x vermenigvuldigd) en kan niet missen, je hebt er, zonder swords dance, weinig aan tegen lance, maar dat heb je ook met je huidige moveset) :)

[edit] Ik zou dragon claw trouwens niet vervangen voor outrage, voornamelijk omdat je niet kan switchen als lance bijv zijn gyarados inzet en outrage 2 tot 3 keer attacked en je daarna confused achter laat wat in de weg kan zitten tegen de overige dragon types icm full restores en dragon moves, waar dragonite zelf niet goed tegen bestand is[/edit]

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-07-2013 14:52:37 ]
pi_129469078
Hoe komen jullie pokemon zo hoog?

Ik heb de elite 4 (met veel revives en full restores) gedaan met een lvl 48 snorlax, 49 eevee, 42 venusaur. Lvl 5 kabuto, lvl 5 aerodactyl (voor fly en surf) en een lvl 38 primeape...
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 14:22:20 #107
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129469214
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:18 schreef blow... het volgende:
Hoe komen jullie pokemon zo hoog?

Ik heb de elite 4 (met veel revives en full restores) gedaan met een lvl 48 snorlax, 49 eevee, 42 venusaur. Lvl 5 kabuto, lvl 5 aerodactyl (voor fly en surf) en een lvl 38 primeape...
Grinden en exp share/lucky egg :')
pi_129470081
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Grinden en exp share/lucky egg :')
ik kan geen lucky egg vinden :'(
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 juli 2013 @ 14:51:18 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129470097
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:50 schreef blow... het volgende:

[..]

ik kan geen lucky egg vinden :'(
leaf green heeft dan ook geen lucky egg
pi_129470976
quote:
9s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

leaf green heeft dan ook geen lucky egg
ik vind ze ook niet op diamond, maar chansey is ook best uncommon
Because you know i'm all about that ass
pi_129475466
Ik blijf de eerste 2 (red en blue) de tofste vinden:

pi_129475695
Is dat pokemmo leuk?
Because you know i'm all about that ass
pi_129475773
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef blow... het volgende:
Is dat pokemmo leuk?
Ik was er snel klaar mee eigenlijk. Het idee is wel tof :Y
pi_129476927
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 29 juli 2013 @ 19:01:06 #115
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129477934
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf de eerste 2 (red en blue) de tofste vinden:

[ afbeelding ]
Alhoewel gen 2(gold/silver/crystal) wat gameplay en content betreft gewoon vele malen beter is.
pi_129479972
quote:
16s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Alhoewel gen 2(gold/silver/crystal) wat gameplay en content betreft gewoon vele malen beter is.
Naar Johto EN Kanto reizen + alle gyms. Hoe awesome was dat! Hopen dat ze bij 'het eind van pokemon' nog 1 laatste game uitpoepen waarbij we naar alle regios kunnen gaan O+
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 29 juli 2013 @ 22:18:54 #117
388285 roy9
Oude Koek
pi_129487005
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf de eerste 2 (red en blue) de tofste vinden:

[ afbeelding ]
Tja ik snap dat nostalgie mee speelt, maar FRLG is gewoon beter. Sws zuigt gen 1 met de mechanics. Gen 2 verbetert al wat, gen 3 begint er op te lijken, 4 is bijna hetzelfde als nu en 5 is het recentste. Sommige dingen uit 4 missen weer in 5 (naar mijn mening) en andersom ook.
pi_129487150
quote:
bosmongolen die shinies cheaten en zeggen dat ze legit zijn incoming. :')
Because you know i'm all about that ass
pi_129487347
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef blow... het volgende:

[..]

bosmongolen die shinies cheaten en zeggen dat ze legit zijn incoming. :')
Ik zie hier het cheaten niet in :) Ze worden door Nintendo uitgegeven, ook in andere landen. Het maakt ze natuurlijk wel een stuk minder zeldzaam :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_129487471
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zie hier het cheaten niet in :) Ze worden door Nintendo uitgegeven, ook in andere landen. Het maakt ze natuurlijk wel een stuk minder zeldzaam :+
er zijn cheats dat wilde pokemon shiny zijn,
Because you know i'm all about that ass
pi_129487499
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef blow... het volgende:

[..]

er zijn cheats dat wilde pokemon shiny zijn,
Vast, maar in dit geval worden ze gewoonweg gegeven door Nintendo :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_129487532
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vast, maar in dit geval worden ze gewoonweg gegeven door Nintendo :P
ja klopt, maar niet legit shinies zijn waardeloos :(.
Because you know i'm all about that ass
pi_129489274
quote:
16s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Alhoewel gen 2(gold/silver/crystal) wat gameplay en content betreft gewoon vele malen beter is.
Je bedoelt ook de vele bug fixes... Elke nieuwe versie heeft dat en eens in de x delen een lijst met nieuwe pokemons én nieuwe map + verhaal en characters.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 02:29:08 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_129495230
quote:
16s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Je bedoelt ook de vele bug fixes... Elke nieuwe versie heeft dat en eens in de x delen een lijst met nieuwe pokemons én nieuwe map + verhaal en characters.
Niet perse , ik vind gen 2 en gen 3(incl de remakes van gen 1) beter dan gen 1, in gen 1(afgezien van yellow dan) zien de designs van bepaalde 'toffe' pokemon er zelfs niet uit, en dat is nog afgezien van de bugs en de balans in gameplay die bijna helemaal afwezig is. Gen 1 heeft een bepaalde nostalgische waarde voor mij, maar het is niet meer dan dat.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:29:49 #125
388285 roy9
Oude Koek
pi_129496072
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 02:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niet perse , ik vind gen 2 en gen 3(incl de remakes van gen 1) beter dan gen 1, in gen 1(afgezien van yellow dan) zien de designs van bepaalde 'toffe' pokemon er zelfs niet uit, en dat is nog afgezien van de bugs en de balans in gameplay die bijna helemaal afwezig is. Gen 1 heeft een bepaalde nostalgische waarde voor mij, maar het is niet meer dan dat.
Dit

Ik heb gen 1 en 2 beide gespeelt, maar de nostalgie ligt bij 3 en 4
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:16:02 #126
366803 AthCom
Overigens ...
pi_129496847
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 02:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niet perse , ik vind gen 2 en gen 3(incl de remakes van gen 1) beter dan gen 1, in gen 1(afgezien van yellow dan) zien de designs van bepaalde 'toffe' pokemon er zelfs niet uit, en dat is nog afgezien van de bugs en de balans in gameplay die bijna helemaal afwezig is. Gen 1 heeft een bepaalde nostalgische waarde voor mij, maar het is niet meer dan dat.
Die sprite van Venusaur als je hem inzet. Damn.
Moira. is tof. :7
pi_129589886
Vanwege het warme weer maar begonnen met black.
Because you know i'm all about that ass
pi_129593917
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef blow... het volgende:
Vanwege het warme weer maar begonnen met black.
Door het warme weer kom ik er niet aan toe...
pi_129594206
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef roy9 het volgende:

[..]

Door het warme weer kom ik er niet aan toe...
Ik zit de hele dag eigenlijk maar te nietsen nu het zo warm is...
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:20:05 #130
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129595898
Iemand die pokemonshowdown.com doet?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129607291
Nope :(
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:41:45 #132
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129607523
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:35 schreef blow... het volgende:
Nope :(
ga doen ;( het werkt echt geweldig
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129607909
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

ga doen ;( het werkt echt geweldig
ik kijk ff qks ik thuis ben w/
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:06:43 #134
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129608380
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:52 schreef blow... het volgende:

[..]

ik kijk ff qks ik thuis ben w/
^O^
random team battle doen, topvermaak :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129608690
Kun je ook tegen elkaar :D
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:17:26 #136
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129608745
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:16 schreef blow... het volgende:
Kun je ook tegen elkaar :D
Ja dat is de lol :D Het is gewoon online Pokémon :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:17:54 #137
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129608763
dus niet prut als pokemoncrater, maar gewoon traditioneel battlen zonder DS ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129609024
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:17 schreef Faux. het volgende:
dus niet prut als pokemoncrater, maar gewoon traditioneel battlen zonder DS ^O^
:D is goed :)
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:27:55 #139
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129609123
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:25 schreef blow... het volgende:

[..]

:D is goed :)
zeg maar als je kan :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129615483
Wie maak ik blij met pansear/panpour?
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:14:59 #141
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129630418
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129630654
Hijcwas mooi idd _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_129712777
Ik heb ontdekt dat je een premier ball krijgt als je meer dan 10 pokeballs koopt (normale) maar bij 10 great balls krijg je niets. Zijn ef nog meer van dit soort leuke dingetjes die je niet kunt kopen maar wel kunt krijgen?
Because you know i'm all about that ass
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:06:33 #144
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_129714257
quote:
Is dit dan ook bij de Bart Smit?
:)
pi_129716296
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:06 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Is dit dan ook bij de Bart Smit?
dat weet ik niet. Dit was wat ze te melden hadden :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:40:39 #146
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_129751817
Ik kijk wel dan een keer bij de Bart Smit. Vorige keer was ik vergeten om mijn DS mee te nemen toen ik White 2 ging halen in Amsterdam, dus miste ik het Meloetta event.
Ik wou dat ik kon traden maar op een of andere manier kan het niet.
:)
pi_129820303
Zijn er trouwens mensen hier die vroeger ook van die kaartjen hebben gespaard? :')
Because you know i'm all about that ass
pi_129820664
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 04:31 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die vroeger ook van die kaartjen hebben gespaard? :')
Ja, heb ze gelukkig net niet verkocht. Was al bezig een advertentie aan het maken, tot ik begon te huilen.
pi_129823346
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:34 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ja, heb ze gelukkig net niet verkocht. Was al bezig een advertentie aan het maken, tot ik begon te huilen.
Haha, ik heb ze ook nog maar weet niet wat ik ermee moet :'). Wil ze toch niet wegdoen :')
Because you know i'm all about that ass
pi_129823384
Pokémon is saahaai. :P
pi_129823742
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef CandyApplez het volgende:
Pokémon is saahaai. :P
wat?
Because you know i'm all about that ass
pi_129825178
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef blow... het volgende:

[..]

wat?
Pokémon is SAAI. :')
pi_129825428
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef CandyApplez het volgende:

[..]

Pokémon is SAAI. :')
wat ervan :')
Because you know i'm all about that ass
pi_129826504
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:39 schreef CandyApplez het volgende:

[..]

Pokémon is SAAI. :')
Inderdaad
pi_129826806
Wat zouden die kaarten eigenlijk nog waard zijn? Zie vrij dure op ebay
Because you know i'm all about that ass
pi_129836437
http://www.serebii.net/index2.shtml

Nieuwe info ia de Coro Coro leak... MEGAlutions... :'))))))))))))) WETF. zo kan ik wel 1000 pokemons verzinnen ja!

Nieuwe pokemon zijn wel cool.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2013 17:17:50 ]
pi_129836692
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://www.serebii.net/index2.shtml

Nieuwe info ia de Coro Coro leak... MEGAlutions... :'))))))))))))) WETF. zo kan ik wel 1000 pokemons verzinnen ja!

Nieuwe pokemon zijn wel cool.
haha idd, maar aan de andere kant opzich wel vet eindelijk een keer een 4e evolutie :9
pi_129836948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:25 schreef boik het volgende:

[..]

haha idd, maar aan de andere kant opzich wel vet eindelijk een keer een 4e evolutie :9
ik hoop niet dat we wewr moeten kiezen zoals bij eevee.
Because you know i'm all about that ass
pi_129837384
Back in my day, there were only 2 evolutions of a pokemon...
pi_129837928
Snap alleen niet waarom Absol en bv Mawile evolven in megalutions. Hd toch gewoon een evolutie kunnen zijn :?
pi_129838302
MegaAmpharos is nu een Glamrock Pokemon :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:02:05 #162
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129841262
Ik wil MegaBlaziken. Speed boost :9
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:02:35 #163
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129841284
blowtje, wanneer gaan we weer battlen? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129841598
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:02 schreef Faux. het volgende:
blowtje, wanneer gaan we weer battlen? :D
nu?
Because you know i'm all about that ass
pi_129846789
http://pokebeach.com/2013(...)-three-kalos-pokemon

meer ''info/theorie'' pover de Megalutions. De theorie die daar staat klinkt wel logisch!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:36:43 #166
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129847686
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 04:31 schreef blow... het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die vroeger ook van die kaartjen hebben gespaard? :')
Ik heb zo ongeveer al mijn zakgeld aan Pokémonkaarten uitgegeven. :')
Mijn moeder heeft ze weggegooid. }:|

quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://www.serebii.net/index2.shtml

Nieuwe info ia de Coro Coro leak... MEGAlutions... :'))))))))))))) WETF. zo kan ik wel 1000 pokemons verzinnen ja!

Nieuwe pokemon zijn wel cool.
:')__!
Oké, that's it. I'm done. X&Y worden de eerste spellen die ik níet ga kopen.

Ik heb een 2ehands versie van Platinum gekocht. Er stond nog een Save file op, dus ik ging kijken welke Pokémon diegene had. Gewoon allerlei legendaries, waaronder Shaymin, Manaphy en Darkrai. _O_ Die ga ik meteen overzetten naar White 2. Heb je zulke zeldzame Pokémon, doe je je spel weg. :o Onbegrijpelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_129847813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:36 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb zo ongeveer al mijn zakgeld aan Pokémonkaarten uitgegeven. :')
Mijn moeder heeft ze weggegooid. }:|

[..]

:')__!
Oké, that's it. I'm done. X&Y worden de eerste spellen die ik níet ga kopen.

Ik heb een 2ehands versie van Platinum gekocht. Er stond nog een Save file op, dus ik ging kijken welke Pokémon diegene had. Gewoon allerlei legendaries, waaronder Shaymin, Manaphy en Darkrai. _O_ Die ga ik meteen overzetten naar White 2. Heb je zulke zeldzame Pokémon, doe je je spel weg. :o Onbegrijpelijk.
chill _O_

Ik heb ook veel van die pakjes gehad :')
Ze zijn in de kast geeindigd en nu zie ik 1 filmpje om erachter te komen dat ik er dus gewoon geen klote van snapte.
Because you know i'm all about that ass
pi_129848401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:36 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb zo ongeveer al mijn zakgeld aan Pokémonkaarten uitgegeven. :')
Mijn moeder heeft ze weggegooid. }:|

[..]

:')__!
Oké, that's it. I'm done. X&Y worden de eerste spellen die ik níet ga kopen.

Ik heb een 2ehands versie van Platinum gekocht. Er stond nog een Save file op, dus ik ging kijken welke Pokémon diegene had. Gewoon allerlei legendaries, waaronder Shaymin, Manaphy en Darkrai. _O_ Die ga ik meteen overzetten naar White 2. Heb je zulke zeldzame Pokémon, doe je je spel weg. :o Onbegrijpelijk.
Lees bericht hierboven. het zijn geen evoluties mar een soort pokemon forms... denk ik.
pi_129849003
Zo jammer van xy :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_129849386
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Lees bericht hierboven. het zijn geen evoluties mar een soort pokemon forms... denk ik.
Denk het ook. Misschien een beetje vergelijkbaar met de 'zen'-vorm van Darmanitan ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_129868834
A brand new feature of the Pokémon X & Y games are Mega Evolutions. These are special features of Pokémon, different to evolutions and forms, that have your Pokémon Mega Evolve in battle into these appearances. Their abilities, stats and sometimes even types are different. To get a Pokémon to Mega Evolve, they need to be holding a special Mega Stone item unique to their species. It begins when they begin battle and ends when they leave it

Dus het zijn tijdelijke ''super''vormen van bepaalde pokemon..
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 augustus 2013 @ 16:14:34 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_129868903
Die Megavorm onzin hoeft voor mij niet.
Maar ze zullen we het stetkste van het sterkst zijn dus ontkom je er niet aan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_129871735
Mega evolutie? oprotten met die kul aub :r
There are only 151 Pokémon.
pi_129886045
Voordeel van die Mega-evoluties is, dat als het niet aanslaat of gepikt wordt door de community, het in een volgende generatie gewoon weer geskipt kan worden. Simpelweg door de items niet meer beschikbaar te maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_129935925
Faux online?
Because you know i'm all about that ass
pi_130071987
Is het slim om mijn pansage te vervangen voor een panpour? Panpour kan 3 hm's leren en pansage maar 1, hoewel ik dan geen gras type meer heb.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:24:38 #178
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130075215
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef blow... het volgende:
Faux online?
nu wel 8)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130090338
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Faux. het volgende:

[..]

nu wel 8)
nu dan?
Because you know i'm all about that ass
pi_130091035
Qat is er mis met mijn techniek om entei te vangen? Ik heb 40 max repels en 4 lvl 50 poekmon mee (eevee, zapdos, moltres, articuno) omdat ik weet dat entei ook lvl 50 is. Ik spray een max repel en ren op route 2 door het gras. Daarna ga ik een gebouw in en uit en ik probeer het nog een keer. Dit totdat ik hem vind. (Als repel op is gebruik ik een nieuwe).
Na 80 repels ben ik nog niet eebs 1 cm verder.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:31:03 #181
366803 AthCom
Overigens ...
pi_130091449
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:18 schreef blow... het volgende:
Qat is er mis met mijn techniek om entei te vangen? Ik heb 40 max repels en 4 lvl 50 poekmon mee (eevee, zapdos, moltres, articuno) omdat ik weet dat entei ook lvl 50 is. Ik spray een max repel en ren op route 2 door het gras. Daarna ga ik een gebouw in en uit en ik probeer het nog een keer. Dit totdat ik hem vind. (Als repel op is gebruik ik een nieuwe).
Na 80 repels ben ik nog niet eebs 1 cm verder.
Ik weet niet precies welk spel je speelt, maar kon je niet ergens zien of Entei überhaupt op je route zit? Zo ja, loop in en weer uit het gebouw totdat je ziet dat Entei op je route is, en loop daarna door het gras. Je zou eigenlijk niet eens repel nodig hoeven hebben.
Moira. is tof. :7
pi_130091694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik weet niet precies welk spel je speelt, maar kon je niet ergens zien of Entei überhaupt op je route zit? Zo ja, loop in en weer uit het gebouw totdat je ziet dat Entei op je route is, en loop daarna door het gras. Je zou eigenlijk niet eens repel nodig hoeven hebben.
leaf green. Entei transporteert van route ald je een gebouw in en uit gaat of van route wisselt. Omdat entei een legendary dog is is hij lvl 50. Om ratata en pidgey te onzeileb gebruik ik repwk en haal ik alle 50+ pokemon uit mb party, anders werkt repel niet.
Because you know i'm all about that ass
pi_130092320
Verdomme :')
Je meot blijkbaar alle sevii islands gedaan hebben ;(
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:47:52 #184
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130094058
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef blow... het volgende:

[..]

nu dan?
jup :) shall we?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130094671
Eindelijk gelukt.

Ja hoor faux, ff com opstarten ;).
Because you know i'm all about that ass
pi_130094905
Of ben jer er niet meer
Because you know i'm all about that ass
pi_130241634
Hoe moet je pokemon hernoemen? Ik heb op blach een chicorita maar hij heeft een japanse naam :(.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:57:45 #188
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_130243867
HAllo wie wil op pokemmo voor de pc tegen me battlen? 1vs1 of 2vs2. Ik heb pokemon van level 60-70!
Voeg me maar toe ik heet epicdaniel!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_130250324
Cobalion os best moeilijk te vongen vind ik :(.
Because you know i'm all about that ass
pi_130268891
Oke ik weet dat je virizion op black2 de eerste keer kunt verslaan om heb vervolgens 20 lvl hoger te vangen na de elite 4. Hebben black en White 1 ook zoiets bij een legendary?
Because you know i'm all about that ass
pi_130269635
Verdomme in het vervolg ga ik die dingen weer in de nacht vangen :(
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:09:12 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130275352
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:44 schreef blow... het volgende:
Hoe moet je pokemon hernoemen? Ik heb op blach een chicorita maar hij heeft een japanse naam :(.
Bij de name rater, maar dat kan alleen als je de original trainer bent.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef blow... het volgende:
Oke ik weet dat je virizion op black2 de eerste keer kunt verslaan om heb vervolgens 20 lvl hoger te vangen na de elite 4. Hebben black en White 1 ook zoiets bij een legendary?
Voor zover ik weet niet.

Mijn 2ehands Platinum had ook nog een shiny Pokémon (en nog met een goede nature ook). Jackpot. :D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130276082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Bij de name rater, maar dat kan alleen als je de original trainer bent.

[..]

Voor zover ik weet niet.

Mijn 2ehands Platinum had ook nog een shiny Pokémon (en nog met een goede nature ook). Jackpot. :D
ah, jammer, maar hij wordt na de elite 4 toch gebruikt voor breeden en doorruilen. Dan ruil ik evt gewoon die door ipv een gebreedde. Jammer dat ditto pas na de elite 4 in het spel komt :(. Naizz. Welke pokemon is het?

Mijn leafgreen mewtwo heeft helaas de allerslechtste nature :(.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:31:15 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130276178
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef blow... het volgende:

[..]

ah, jammer, maar hij wordt na de elite 4 toch gebruikt voor breeden en doorruilen. Dan ruil ik evt gewoon die door ipv een gebreedde. Jammer dat ditto pas na de elite 4 in het spel komt :(. Naizz. Welke pokemon is het?

Mijn leafgreen mewtwo heeft helaas de allerslechtste nature :(.
Een Pichu. En het is een vrouwtje (niet dat een mannetje erg zou zijn, maar ik heb liever een vrouwtjespokémon). _O_

Welke nature? Een brave nature? Dat heeft mijn shiny Magby namelijk wel. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130277994
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een Pichu. En het is een vrouwtje (niet dat een mannetje erg zou zijn, maar ik heb liever een vrouwtjespokémon). _O_

Welke nature? Een brave nature? Dat heeft mijn shiny Magby namelijk wel. :'(
:o nice. Houd je pichu of wordt het een pikachu of een raichu?
Adamant helaas :/. Ik heb niet zoveel shineys (geen), maar ik heb dus ook geen idee hoe ik daaraan kom op geluk na :(.

Ohja: een vriend van mij beweerde dat mannetjes sterker zijn en dat shineys ook sterker zijnm maakt niet veel uit toch? Ik heb ook liever een vrouwtje ivm breeding maar helaas is mijn emboar een mannetje omdat een vriend van mij zei dat je ditto al heel snel kon krijgen en ik dus dacht dat het geen probleem was :/. Maar ik ben al bij gym 7 anyways.
Because you know i'm all about that ass
pi_130278613
EDIT: mewtwo heeft een goede nature, docile (neutraal).
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:32:26 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130280320
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:18 schreef blow... het volgende:

[..]

:o nice. Houd je pichu of wordt het een pikachu of een raichu?
Adamant helaas :/. Ik heb niet zoveel shineys (geen), maar ik heb dus ook geen idee hoe ik daaraan kom op geluk na :(.

Ohja: een vriend van mij beweerde dat mannetjes sterker zijn en dat shineys ook sterker zijnm maakt niet veel uit toch? Ik heb ook liever een vrouwtje ivm breeding maar helaas is mijn emboar een mannetje omdat een vriend van mij zei dat je ditto al heel snel kon krijgen en ik dus dacht dat het geen probleem was :/. Maar ik ben al bij gym 7 anyways.
Het wordt een Raichu.
Mannetjes en shiny's zijn niet sterker of minder sterk dan vrouwtjes. Het ligt puur aan de nature en aan hoe je 'm traint. En evt. aan de ability (Bjiv. een Azumarill met Huge Power is offensief veel sterker dan eentje met Thick Fat).

Ik speel al zo'n 13 jaar Pokémon en ik ben in die tijd 7 shiny's tegengekomen waarvan ik er 6 heb gevangen (Graveler deed Selfdestruct :(). En ik ben ooit zo dom geweest om 2 shiny's weg te gooien door de save files te wissen: Sandshrew in Sapphire en Floatzel in Pearl. :'(
Veel Pokémon spelen en heel veel grinden is mijn manier om shiny's te vinden. :P En in Black 2 en White 2 kun je een Shiny Charm gebruiken (die krijg je pas als je álle 649 Pokémon hebt gevangen), maar dan is de kans nog steeds niet heel groot:
quote:
This Key Item increases the likelihood that you will encounter Shiny Pokémon. When you have the item in your bag, then the chances of encountering Shiny Pokémon in the wild is increased to 300% of normal, making it a 1 in 2,730.6 chance. If, however, you're using the Masuda Method to breed, it increased it from 1 in 1,365.3 down to 1 in 1024.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130280547
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het wordt een Raichu.
Mannetjes en shiny's zijn niet sterker of minder sterk dan vrouwtjes. Het ligt puur aan de nature en aan hoe je 'm traint. En evt. aan de ability (Bjiv. een Azumarill met Huge Power is offensief veel sterker dan eentje met Thick Fat).

Ik speel al zo'n 13 jaar Pokémon en ik ben in die tijd 7 shiny's tegengekomen waarvan ik er 6 heb gevangen (Graveler deed Selfdestruct :(). En ik ben ooit zo dom geweest om 2 shiny's weg te gooien door de save files te wissen: Sandshrew in Sapphire en Floatzel in Pearl. :'(
Veel Pokémon spelen en heel veel grinden is mijn manier om shiny's te vinden. :P En in Black 2 en White 2 kun je een Shiny Charm gebruiken (die krijg je pas als je álle 649 Pokémon hebt gevangen), maar dan is de kans nog steeds niet heel groot:

[..]

bedoel je met:hoe je hem traint: gewoon de moveset? Ik heb 1 shiney gehad maar ik dacht dat mijn schermpje stuk was dus heb hen geruild :( (lillipup). Ik zit op black ni dacht ik aan bijna 30 uur en bij leafgreen heb ij 50 uur. Emerald 1.5 uur en diamond bijna 120 uur dacht ik. Wat is dat grinden precies? Ken swarmen wel maar weet niet hoe het werkt :/.

Damn 13 jaar geleden zat ik nog op de peuterschool :P

[ Bericht 3% gewijzigd door blow... op 20-08-2013 17:48:23 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_130280644
Oke iemand die ik ken heeft serieus mew als hm slave gebruikt :')
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:58:34 #200
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130281022
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef blow... het volgende:

[..]

bedoel je met:hoe je hem traint: gewoon de moveset? Ik heb 1 shiney gehad maar ik dacht dat mijn schermpje stuk was dus heb hen geruild :( (lillipup). Ik zit op black ni dacht ik aan bijna 30 uur en bij leafgreen heb ij 50 uur. Emerald 1.5 uur en diamond bijna 120 uur dacht ik. Wat is dat grinden precies? Ken swarmen wel maar weet niet hoe het werkt :/.

Damn 13 jaar geleden zat ik nog op de peuterschool :P
Zonde van je Lillipup. Diegene wil hem zeker niet meer terugruilen?
Het kan trouwens nog erger:

:X
Grinden is eigenlijk gewoon het (overdreven veel) trainen van je Pokémon.
Met trainen bedoel ik EV-trainen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:45 schreef blow... het volgende:
Oke iemand die ik ken heeft serieus mew als hm slave gebruikt :')
:'),-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130281173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zonde van je Lillipup. Diegene wil hem zeker niet meer terugruilen?
Het kan trouwens nog erger:
[ afbeelding ]
:X
Grinden is eigenlijk gewoon het (overdreven veel) trainen van je Pokémon.
Met trainen bedoel ik EV-trainen.

[..]

:'),-
die is wel heel erg ja _O-

Ohja:dingen als carbos en hp up. Die doen altijc maar 1 puntje of is dat gewoon een percentage :p
Because you know i'm all about that ass
pi_130281262
Oh dat ev trainen is best interessant. Ik heb altijd de amulet coin vs seeker combo gebruikt om die drankjes en pilletjes te kopen :P
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:20:21 #203
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130281643
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef blow... het volgende:

[..]

die is wel heel erg ja _O-

Ohja:dingen als carbos en hp up. Die doen altijc maar 1 puntje of is dat gewoon een percentage :p
Een HP Up/Carbos/etc. geeft je Pokémon 10 punten in een bepaalde stat. Je Pokémon heeft in totaal ruimte voor 510 punten, waarvan hoogstens 255 in dezelfde stat.
Je kunt maximaal 10 Irons (bijv.) gebruiken op een Pokémon, dan gaat hij 100 punten omhoog in zijn Defensestat, wat neerkomt op 25 extra Defense op level 100 (dan heeft hij bijv. een Defensestat van 200 i.p.v. 175).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130281859
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Een HP Up/Carbos/etc. geeft je Pokémon 10 punten in een bepaalde stat. Je Pokémon heeft in totaal ruimte voor 510 punten, waarvan hoogstens 255 in dezelfde stat.
Je kunt maximaal 10 Irons (bijv.) gebruiken op een Pokémon, dan gaat hij 100 punten omhoog in zijn Defensestat, wat neerkomt op 25 extra Defense op level 100 (dan heeft hij bijv. een Defensestat van 200 i.p.v. 175).
aah vandaar. Best wel interessant. Gebruik jij ev's om verhoudingen gelijk te maken (300 atk 100 def 200 sp def) bijvoorbeeld dat je dan de def compenseert of boost je atk om de pokemon nog verder te specialiseren :?
Because you know i'm all about that ass
pi_130282281


Dit is mijn team voor nu :p. Lillipup wordt nog vervangen door een lvl 100 axew maar ik wil eerst effe profiteren van de ability van lillipup eb ik heb de axew nog niet (krijg ik morgen). Is dit team een beetje normaal?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:48:03 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_130282436
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef blow... het volgende:

[..]

aah vandaar. Best wel interessant. Gebruik jij ev's om verhoudingen gelijk te maken (300 atk 100 def 200 sp def) bijvoorbeeld dat je dan de def compenseert of boost je atk om de pokemon nog verder te specialiseren :?
Ik probeer de verhoudingen altijd een beetje gelijk te maken. Pokémon met een lage base speed train ik vooral op speed, Pokémon met een lage base defense train ik vooral op defense, etc. Ik heb ook een keer Pokémon getraind puur op speed en attack, maar dat bevalt me een stuk minder. Ze zijn dan weliswaar heel snel en slaan heel hard, maar zodra ze geraakt worden, zijn ze ook vaak in één keer af. Dan heb ik liever een Pokémon die iets minder hard slaat, maar wel aanvallen kan incasseren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:32:34 #207
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130284079
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef blow... het volgende:

[..]

aah vandaar. Best wel interessant. Gebruik jij ev's om verhoudingen gelijk te maken (300 atk 100 def 200 sp def) bijvoorbeeld dat je dan de def compenseert of boost je atk om de pokemon nog verder te specialiseren :?
Ik doe zelf over het algemeen niet aan compensatie, ik versterk liever de punten die al sterk zijn. Aangezien ik bij breeden altijd een everstone gebruik, heb ik over het algemeen ook een pokemon met de gewenste nature. Ik vind het over het algemeen ook niet de moeite waard om EV te trainen op de zwakke punten.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:35:21 #208
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130284206
Ohja, mijn enige shiny is nog steeds mn adamant impish mamoswine.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:38:22 #209
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130284327
ik ben zeer gelukkig met m'n shiny Gengar
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130284427
Ah, 2 verschillende meningen dus. Ik maak ook vooral gelijk en ev trainen wist ik nog niet... ik dacht wel eerst dat blauw wwn blauwe naam omhoog betekende en rood omlaag, maar het is dus anderson (ik heb het over de kleuren vaneen stat icm een nature).

Legendaries train en ggebruik ik over het algemeen niet en die staan vooral in mijn box bij elkaar. Als ik via het gts een legendary kan krijgen doe ik dat wel meestal.
Because you know i'm all about that ass
pi_130284463
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:38 schreef Faux. het volgende:
ik ben zeer gelukkig met m'n shiny Gengar
ik heb echt zo'n hekel aan vechten tegen gengar en steeltypetjes ^.^)
Because you know i'm all about that ass
pi_130284488
Iemand zin om te battelen via wifi?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:43:43 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130284559
Voor de SP vind ik balans in EV niet echt belangrijk, aangezien de gym leaders en e4 toch maar een overlappend type gebruiken, als je daarintegen EV traint om in MP te gebruiken kun je hier en daar het een en ander tweaken.
pi_130284599
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voor de SP vind ik balans in EV niet echt belangrijk, aangezien de gym leaders en e4 toch maar een overlappend type gebruiken, als je daarintegen EV traint om in MP te gebruiken kun je hier en daar het een en ander tweaken.
sp en mp? :?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:46:25 #215
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130284660
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef blow... het volgende:

[..]

sp en mp? :?
single player/multi player(wi-fi en dingen) :)
pi_130284705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

single player/multi player(wi-fi en dingen) :)
ooh zo. :).
Wie van jullie gebruikt er wel eens gts en wie gebruikt er gts negotiations?
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:41:21 #217
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130287054
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef blow... het volgende:

[..]

ik heb echt zo'n hekel aan vechten tegen gengar en steeltypetjes ^.^)
ik ook, daarom heb ik er zelf best wel veel :D ik hou van alternatieve types. Bug is mijn favoriete type, maar staal-, geest- en ijs-pokemon ontbreken ook nooit in m'n team. Draken daarentegen :r
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130287438
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

ik ook, daarom heb ik er zelf best wel veel :D ik hou van alternatieve types. Bug is mijn favoriete type, maar staal-, geest- en ijs-pokemon ontbreken ook nooit in m'n team. Draken daarentegen :r
draak is niet zo vind ik idd. Ik heb zekf een hekel aan het hebben van gras en bugtypes, maar heb er wel altijd een. Draak is vooral erg met levelen maar de mijne is lvl 100 anyways. Heb hem net binnen. Lvl 100 axew. De moves zijn geleveld volgens het daycare systeem maar ik doe wss een accuaryverhogende move omdat guillotine maar een 30 procent accuary heeft. X cissors doe ik ook...
Because you know i'm all about that ass
pi_130287544
Verdonmen hij luistert niet :(. Ff gym 8 halen dan.
Ijstype en zandtype heb ik altijd wel maar niet mee. Gebruik ze in gebieden waar het weer kut is vior anderevtypes.
Because you know i'm all about that ass
pi_130291615
Als ik ash was had ik echt wel haar telefoonnummer gevraagd
_O_ O+
Because you know i'm all about that ass
pi_130296494
Shiny unfezant O+
Because you know i'm all about that ass
pi_130296567
Grmbl. Het is dus geen shiny maar gewoon de gender difference :'(

EDIT: oh ik heb 5 posts op een rij :')




Hier een superhandig EV schematje voor black en white.

[ Bericht 52% gewijzigd door blow... op 21-08-2013 02:50:08 ]
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:57:25 #223
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130308080
Ik heb trouwens nu echt kneiterveel zin in Pokemon.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130308946
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:57 schreef Faux. het volgende:
Ik heb trouwens nu echt kneiterveel zin in Pokemon.
ik ook :p. Ik ga nu maar ff black speleb en voor de lil ff hp EV'S trainen. Eerst effe zo, n item halen en dan trainen. Ik zal de link ff posten want ik zie dat mijn fantastische schema slechts een victini plaatje is hier.

EDIT: http://www.marriland.com/black_white/3906-how-to-ev-train
Because you know i'm all about that ass
pi_130310008
Ik had pokemon black met DS mee op vakantie, geen seconde gespeeld :') ik voel me vies ;(
There are only 151 Pokémon.
pi_130310123
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:06 schreef Eenskijken het volgende:
Ik had pokemon black met DS mee op vakantie, geen seconde gespeeld :') ik voel me vies ;(
wat doe je :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_130313011
Zijn er nog andere manieren om die piwer weight te krijgen? Hij is 16 bp dus je moet 6 treinen met 7 trainers met 4 pokemin verslaab wat echt gigaveel is :/. En dan heb je pas 1 v.d. 6 items. ..
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:11:11 #228
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130315807
Het enige type dat ik echt nooit gebruik is normal, de rest vind ik allemaal wel best 8-)
pi_130316654
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het enige type dat ik echt nooit gebruik is normal, de rest vind ik allemaal wel best 8-)
wel kuttype idd. Ik ben meer van de combi's maar als ik 1 type moet kiezen is dat vuur...
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:54:41 #230
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130317228
ohja, flying gebruik ik ook niet echt vaak, hooguit als dat in een combi is.
pi_130317864
Ik hen wel een unfezant in mijn team. Heel handing op de battle subway voor souble battles want air cutter kan 2 targets tegelijk.
Because you know i'm all about that ass
pi_130317870
Ohja en hm fly ofcourse.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:18:48 #233
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130317944
Niets irritanter dan een team zonder Fly
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130318011
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Faux. het volgende:
Niets irritanter dan een team zonder Fly
klopt en in leafgreen en daarvoor is cut echt essentieel.

Wat vinden jullie trouwens van ditto?
En gebruiken jullie legendraties?
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:33:43 #235
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130318440
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef blow... het volgende:

[..]

klopt en in leafgreen en daarvoor is cut echt essentieel.

Wat vinden jullie trouwens van ditto?
En gebruiken jullie legendraties?
Ditto is veels te onvoorspelbaar. Legendarische vang ik wel altijd (met Pokeball, ultraballen zijn voor watjes :D) maar kijk ik verder niet naar om. Vooral omdat ze al in een hoog level zitten en daarom niet meer van jongs af aan te trainen zijn.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:42:45 #236
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130318748
Fly gebruik ik alleen om van plek tot plek te komen, ik gebruik er eilk altijd een l2-5 pidgey/hoothoot/taillow(oid) voor. Ik gebruik deze zeker niet voor een pokemon die in mn team zit, aangezien ik moves als areal ace of air cutter ookal zijn deze minder sterk toch effectiever vind, vanwege evt pokemon met endure, mind reader of protect(zoals zo'n beetje iedere fighting pokemon).
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:47:58 #237
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130318892
blow... ik wil je op mijn laatste dag als 15-jarige nog één keer keihard inmaken op showdown :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130319077
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:47 schreef Faux. het volgende:
blow... ik wil je op mijn laatste dag als 15-jarige nog één keer keihard inmaken op showdown :D
ik wil wel showdown doen zo maar je gaat me niet inmaken
Because you know i'm all about that ass
pi_130319115
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ditto is veels te onvoorspelbaar. Legendarische vang ik wel altijd (met Pokeball, ultraballen zijn voor watjes :D) maar kijk ik verder niet naar om. Vooral omdat ze al in een hoog level zitten en daarom niet meer van jongs af aan te trainen zijn.
ditto is meestal mn sexslave (ik hebruik geen hm slaves btw) maar ik hoyd er niet van dat ditto sws 1 beurt transform moet doen.. legendaries zvang ik ook altijd maar ik gebruik ze wel als ik vecht zonder trainen (als je geen xp krijgt).
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:04:30 #240
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130319312
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef blow... het volgende:

[..]

ik wil wel showdown doen zo maar je gaat me niet inmaken
zeg zodra je kan :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130319493
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

zeg zodra je kan :)
na het etwn (nu beginnen we).
Because you know i'm all about that ass
pi_130320148
Ik kan ).
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:01:11 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130320777
En, wie heeft er gewonnen?
Laffe huichelaar
pi_130320815
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef timmmmm het volgende:
En, wie heeft er gewonnen?
fauxje is denk ik offline :(
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:22:12 #245
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130321518
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef timmmmm het volgende:
En, wie heeft er gewonnen?
ik nog niet
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130322699
Gaat niet door :'(
Because you know i'm all about that ass
pi_130326773
GamaMania heeft ook een geweldige inruilactie voor Pokémon XY. 2 games inruilen en vervolgens XY preorder plaatsen voor ¤19! De totale USED verkoopwaarde van de games moet wel boven de ¤25 zitten.
pi_130326913
Ik heb geen 3ds en mijn nieuwe puppy heeft de l knop van mijn ds bijna verneukt ;(
Because you know i'm all about that ass
pi_130327648
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef blow... het volgende:
Ik heb geen 3ds en mijn nieuwe puppy heeft de l knop van mijn ds bijna verneukt ;(
afschieten dat word dus een 3ds kopen...
pi_130328035
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef roy9 het volgende:

[..]

afschieten dat word dus een 3ds kopen...
hij doet het nog :).
Because you know i'm all about that ass
pi_130329412
Shit. Ik was net bih ee dragonspiral tower maar bianca en cheren namen m w mee naar buiten aan het einde. Ik dacht slim te zijn door weer terug te gaan op reshiram/zekrom? Te vangen maar hij is weg dus kan ik weer naar benedeb :(.
Because you know i'm all about that ass
pi_130361134
Geez een bitch die alleen maar shineys had daar trap ik niet in.
Because you know i'm all about that ass
pi_130368615
Ik heb nu 2 reshirams. Iemand interesse?

Edit:geruild voor mesprit.

Edit: mesprit boeek gecheat te zijn :'(

[ Bericht 40% gewijzigd door blow... op 23-08-2013 00:30:29 ]
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:27:44 #254
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_130415337
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef blow... het volgende:

[..]

ooh zo. :).
Wie van jullie gebruikt er wel eens gts en wie gebruikt er gts negotiations?
GTS heel vaak.

GTS Negotations heb ik een paar keer gedaan, maar of daar was niemand of voornamelijk mensen die bizar hoge eisen hebben. Bovendien kun je niet goed aangeven wat je wilt.
pi_130427600

Nieuwe anime (tekenfilm) in Japan van de originele Pokémon Red game. Ze gaan de complete game animeren alsof je het zelf speelt.
Geruchten gaan dat Red en Blue opnieuw worden uitgebracht met betere graphics...

De anime start 10 februari 2014.

Ik heb mijn Gameboy Pocket uit het stof gehaald en heb nu Pokémon Yellow erin. Pokémon Blue wil ik niet aankomen, want ik heb die compleet uitgespeeld zonder cheats (151 gevangen).
pi_130430413
Ze gaan de originele manga animeren toch? Als ik het goed begreep.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:13:50 #257
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130431287

Ben ik de enige die dit topvermaak vindt? :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 25 augustus 2013 @ 08:01:02 #258
388285 roy9
Oude Koek
pi_130434963
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Qunix het volgende:

Nieuwe anime (tekenfilm) in Japan van de originele Pokémon Red game. Ze gaan de complete game animeren alsof je het zelf speelt.
Geruchten gaan dat Red en Blue opnieuw worden uitgebracht met betere graphics...

De anime start 10 februari 2014.

Ik heb mijn Gameboy Pocket uit het stof gehaald en heb nu Pokémon Yellow erin. Pokémon Blue wil ik niet aankomen, want ik heb die compleet uitgespeeld zonder cheats (151 gevangen).
Die Anime lijkt me vet, en het in BW werd het behoorlijk kinderachtiger. Maar ik wil gvd Hoenn remakes! Red en Blue hebben al een remake gehad.
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:49:21 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130439336
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:01 schreef roy9 het volgende:

[..]

Die Anime lijkt me vet, en het in BW werd het behoorlijk kinderachtiger. Maar ik wil gvd Hoenn remakes! Red en Blue hebben al een remake gehad.


:')
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:26:16 #260
388285 roy9
Oude Koek
pi_130442722
quote:
16s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
:')
  maandag 26 augustus 2013 @ 07:19:25 #262
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130472498
magikarp <3 De goede oude dagen van Silver toen ik er een ving net na Violet city, en het bloed zweet en tranen kostte om 'm uiteindelijk naar lvl 20 te krijgen _O_ (om 'm vervolgens 10 lvls later alsnog in de computer te dumpen toen ik lapras kreeg _O- )
There are only 151 Pokémon.
pi_130472694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:27 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

GTS heel vaak.

GTS Negotations heb ik een paar keer gedaan, maar of daar was niemand of voornamelijk mensen die bizar hoge eisen hebben. Bovendien kun je niet goed aangeven wat je wilt.
ah. Ik vind gts vaak hoge eisen. Ik heb wel alle starters enzo :).
Because you know i'm all about that ass
  maandag 26 augustus 2013 @ 13:43:05 #265
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130476159
snapt er hier iemand iets van ev/iv-traning? Ik snap er geen neuk van :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:43:24 #266
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130484910
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef Faux. het volgende:
snapt er hier iemand iets van ev/iv-traning? Ik snap er geen neuk van :')
EV is niet zo moeilijk, elke pokemon die je verslaat heeft een EV waarde(het verslaan van een rattata geeft je bijvoorbeeld een EV punt op speed), voor elke 4 EV puntenten die je verdient krijg je een +1 base value in deze stat, je kun max 510 EV punten per pokemon trainen, en max 255 in een stat.
Van EV training merk je trouwens pas het meest als je je pokemon tot l100 traint, daarvoor merk je ook wel een verschil maar dat is lang niet zo groot.

http://www.serebii.net/games/evs.shtml
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:30:18 #268
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130488897
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

EV is niet zo moeilijk, elke pokemon die je verslaat heeft een EV waarde(het verslaan van een rattata geeft je bijvoorbeeld een EV punt op speed), voor elke 4 EV puntenten die je verdient krijg je een +1 base value in deze stat, je kun max 510 EV punten per pokemon trainen, en max 255 in een stat.
Van EV training merk je trouwens pas het meest als je je pokemon tot l100 traint, daarvoor merk je ook wel een verschil maar dat is lang niet zo groot.

http://www.serebii.net/games/evs.shtml
En hoe werkt het met IV-breeding? Stel ik wil een perfecte Eevee, hoe kan ik ervoor zorgen en vervolgens controleren dat ik een perfecte Eevee heb?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:33:02 #269
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130489058
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

En hoe werkt het met IV-breeding? Stel ik wil een perfecte Eevee, hoe kan ik ervoor zorgen en vervolgens controleren dat ik een perfecte Eevee heb?
Zo ver train ik niet eens :')

Ik breed alleen voor de gewenste nature en dan max ik de stats die ik wil maxen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:38:30 #270
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130489342
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zo ver train ik niet eens :')

Ik breed alleen voor de gewenste nature en dan max ik de stats die ik wil maxen.
Ik ook niet, maar leek me wel geinig om een keertje dé perfecte Pokémon te hebben :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:40:57 #271
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_130489454
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar leek me wel geinig om een keertje dé perfecte Pokémon te hebben :P
Perfecte pokemon bestaan niet. :6
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:41:56 #272
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130489501
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Perfecte pokemon bestaan niet. :6
Wellus ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:32:27 #273
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130500999

Wat een kutgevecht zeg. Wat zwak om alles maar te sporen :r Lang leve de Sleep Clause *O*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130528235
quote:
16s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Wellus ;(
blowtje gaat je helpen. Zorg eerst dat je alle power items van yet battle station in nimbasa hebt.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:34:29 #275
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130532756
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:12 schreef blow... het volgende:

[..]

blowtje gaat je helpen. Zorg eerst dat je alle power items van yet battle station in nimbasa hebt.
oke dat gaat even duren _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130534331
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:

[..]

oke dat gaat even duren _O-
jep. Maar dan kun je ditto vangen met de perfecte iv en die doorgeven aan je ei. Ik had trouwens sneasel geevoed maar dan raak je derazor claw kwijt, een vrij duur iitem...
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:06:31 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130534920
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef blow... het volgende:

[..]

jep. Maar dan kun je ditto vangen met de perfecte iv en die doorgeven aan je ei. Ik had trouwens sneasel geevoed maar dan raak je derazor claw kwijt, een vrij duur iitem...
ik snap niets van iv ;( stel ik wil 'gewoon' een perfecte Eevee. Welke Pokemon moet ik dan in de daycare doen?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130548817
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:

[..]

ik snap niets van iv ;( stel ik wil 'gewoon' een perfecte Eevee. Welke Pokemon moet ik dan in de daycare doen?
eevee en 6 keer een perfecte ditto.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:34:08 #279
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130549118
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef blow... het volgende:

[..]

eevee en 6 keer een perfecte ditto.
hoe krijg ik een perfecte ditto? trouwens zin in showdown? :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130549489
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:34 schreef Faux. het volgende:

[..]

hoe krijg ik een perfecte ditto? trouwens zin in showdown? :)
die kun je vangen in se giant chasm. 1 v.d. 6 iv's moeten perfect zijn. Nope sorry ben op vakantie ;).
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:46:55 #281
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130549540
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef blow... het volgende:

[..]

die kun je vangen in se giant chasm. 1 v.d. 6 iv's moeten perfect zijn. Nope sorry ben op vakantie ;).
ah ok :) waar?
Hoe kan ik controleren of de iv's van de ditto die ik vang goed zijn?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130549563
De tabel voor 31 ditto ev's staat op de helft

http://www.marriland.com/black_white/3907-advanced-breeding
Because you know i'm all about that ass
pi_130549616
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef Faux. het volgende:

[..]

ah ok :) waar?
Hoe kan ik controleren of de iv's van de ditto die ik vang goed zijn?
na de grot, in het dikke gras zitten de hoge levels. Je moet de eerste grot door ( vanaf lacunosa town facht ik) en dan in de eerste stukjes gras. Als je het niet kan vinden moet je ff youtube zoeken
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:49:29 #284
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130549641
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef blow... het volgende:

[..]

na de grot, in het dikke gras zitten de hoge levels. Je moet de eerste grot door ( vanaf lacunosa town facht ik) en dan in de eerste stukjes gras. Als je het niet kan vinden moet je ff youtube zoeken
nee waar je op vakantie bent :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130549675
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef Faux. het volgende:

[..]

nee waar je op vakantie bent :D
ooh oke _O-

Vegas :p _O_
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:11:44 #286
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130550363
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef blow... het volgende:

[..]

ooh oke _O-

Vegas :p _O_
Zeker gaaf :D

Ik heb even de IV-calculator losgelaten op Yanmega:



Wat betekent dat allemaal? :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:07:13 #287
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130552632


blow die 31 is toch goed? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130553384
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]

blow die 31 is toch goed? :D
als 31 de enigw mogelijke is wel ja :D. Ik heb al 9 ditto,'s maar nog steeds geen perfecte ;(. Hoe je de iv doorgeeft staat in mijn linkje ;)
Because you know i'm all about that ass
pi_130553422
Maar je hebt je ditto toch nog niet gebruijt voor battlen he?
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:25:15 #290
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130553462
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef blow... het volgende:
Maar je hebt je ditto toch nog niet gebruijt voor battlen he?
Nee, gevangen en gelijk in de calculator gegooid _O-
Wat een tyfuswerkje is het trouwens. Al minstens twintig ditto's met nog maar ééntje een perfecte IV ;( Je moet er toch zes hebben?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130553638
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef Faux. het volgende:

[..]

Nee, gevangen en gelijk in de calculator gegooid _O-
Wat een tyfuswerkje is het trouwens. Al minstens twintig ditto's met nog maar ééntje een perfecte IV ;( Je moet er toch zes hebben?
6 verschillende perfecte ja _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_130553650
Tip: vang ze meteen met repeat ball
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:11 #293
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130553675
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef blow... het volgende:
Tip: vang ze meteen met repeat ball
waar koop je die? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130553751
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

waar koop je die? :D
ligt aan de game, maar de pkmn leaguekan sws.

http://www.serebii.net/itemdex/repeatball.shtml
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:33:22 #295
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130553807
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef blow... het volgende:

[..]

ligt aan de game, maar de pkmn leaguekan sws.

http://www.serebii.net/itemdex/repeatball.shtml
Ah top :)

http://serebii.net/xy/pokemonamie.shtml:

quote:
Paralysis: The Pokémon has a chance of healing itself from paralysis
Survival: The Pokémon has a chance of enduring a hit which would have knocked it out
Smogon wordt gek _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130553850
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ah top :)

http://serebii.net/xy/pokemonamie.shtml:

[..]

Smogon wordt gek _O-
ik snap er niets van haha _O-

Trouwens: sturdy> endure :)
Because you know i'm all about that ass
pi_130553877
Heb je trouwens al een ditto met een imposter ab8lity?
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:36:27 #298
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130553926
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:34 schreef blow... het volgende:

[..]

ik snap er niets van haha _O-

Trouwens: sturdy> endure :)
Als je heel lang nintendogs speelt met je Pokémonsters kunnen ze dus opeens recoveren van paralysis of opeens een hit enduren. Maar dat weet je dus niet nooit zeker, het hangt van toeval af. En als Smogon ergens een hekel aan heeft dan is het wel toeval :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:36:58 #299
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130553952
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:35 schreef blow... het volgende:
Heb je trouwens al een ditto met een imposter ab8lity?
Nog niet langs zien komen. Is geloof ik een hidden ability toch? Kan je die wel in het wild tegenkomen?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_130553965
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:36 schreef Faux. het volgende:

[..]

Als je heel lang nintendogs speelt met je Pokémonsters kunnen ze dus opeens recoveren van paralysis of opeens een hit enduren. Maar dat weet je dus niet nooit zeker, het hangt van toeval af. En als Smogon ergens een hekel aan heeft dan is het wel toeval :D
:? _O-
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:37:14 #301
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130553966
hiephoi
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')