Something wrong, way too low, Holy Fuck !! Sowieso al erg grappig, maar als dit dan ook nog echt serieus op TV wordt uitgezonden geniaal!quote:Zender blundert met namen gecrashte piloten
OAKLAND -
De Amerikaanse tv-zender KTVU is diep door het stof gegaan na een blunder in de berichtgeving over de vliegtuigcrash in San Francisco. In een nieuwsuitzending meldde de zender vrijdag de 'namen' van de piloten van de Zuid-Koreaanse luchtvaartmaatschappij Asiana Airlines. Kennelijk realiseerde niemand zich dat sprake was van een grap.
Volkomen serieus las de nieuwslezeres de namen voor: Sum Ting Wong, Wi Tu Lo, Ho Lee Fuk en Bang Ding Ow. Hardop uitgesproken (something wrong - er gaat iets verkeerd, way too low - veel te laag) is voor iedereen duidelijk dat het om een misplaatste grap gaat.
De redactie had de namen nog geverifieerd bij de NTSB, de instantie die het ongeluk onderzoekt. Een stagiair had onterecht bevestigd dat de namen klopten. De NTSB heeft ook excuses aangeboden.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Zienswijze het volgende:
Kan er eerlijk gezegd niet om lachen gezien er 2 doden en tig zwaargewonden zijn gevallen. Zouden de Amerikanen net zo hard meelachen als een Nederlandse zender soortgelijke grappen over de aanslag in Boston zou maken?
Getuigt overigens ook weinig respect jegens de slachtoffers.
ik denk:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik dacht dat dit topic over planking ging![]()
===================
Bang Ding Ow
Iemand die deze kan uitleggen?
Nigga please.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Zienswijze het volgende:
Kan er eerlijk gezegd niet om lachen gezien er 2 doden en tig zwaargewonden zijn gevallen. Zouden de Amerikanen net zo hard meelachen als een Nederlandse zender soortgelijke grappen over de aanslag in Boston zou maken?
Huilie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Zienswijze het volgende:
Dat de crash erg is en de gemaakte fout ernstig maakt het feit dat men zo'n domme domme fout maakt niet opeens minder lachwekkend...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens. Het is smakeloos.
Ja, op zich wel. Maar het was toch een bijzonder fantastische grap.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens. Het is smakeloos.
Zeikerd...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Zienswijze het volgende:
Bang => Boemquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik dacht dat dit topic over planking ging![]()
===================
Bang Ding Ow
Iemand die deze kan uitleggen?
Het gaat om de combinatie met het artikel in de OP. Matig grappig, maar niet zomaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:53 schreef SillyWalks het volgende:
"Beste plank evel"
Huh? Ohhh je hebt de r's vervangen door l's, want Aziaten doen dat altijd, dus dat is geen goeie, originele grap! HAHAHAHAHA!
Oh nee.![]()
Mensen die denken humor te hebben...
Schitterende combi was dat iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vond het eigenlijk nog veel grappiger dat Benno Baksteen de voorzitter was van de vereniging van verkeersvliegers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benno_Baksteen
Inderdaad, zowel Ho Lee Fuk als Sum Ting Wong zijn echt standaard, uitgekauwde grappen die iedere Amerikaan al een miljoen keer heeft gehoord ergens rond zijn 12de levensjaar. Een beetje zoals Nederlanders (met een slechts gevoel voor humor) 'sambal bij' en 'lijst' zeggen om grappen te maken over Chinezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef Franknfurter het volgende:
Bij Ho Lee Fuk hadden er echt wel 10.000 alarmbelletjes mogen gaan rinkelen hoor
amerikanen hebben geen humor, anders hadden ze het wel door he?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Zienswijze het volgende:
allemaal chinezen, een pot nat, zelfs uit koreaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef Franknfurter het volgende:
Bij Ho Lee Fuk hadden er echt wel 10.000 alarmbelletjes mogen gaan rinkelen hoor
Nee, zeer matig en niet grappigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie met het artikel in de OP. Matig grappig, maar niet zomaar.
Ik maak die grap nog maandelijks bij de plaatselijke Chinees.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Inderdaad, zowel Ho Lee Fuk als Sum Ting Wong zijn echt standaard, uitgekauwde grappen die iedere Amerikaan al een miljoen keer heeft gehoord ergens rond zijn 12de levensjaar. Een beetje zoals Nederlanders (met een slechts gevoel voor humor) 'sambal bij' en 'lijst' zeggen om grappen te maken over Chinezen.
Dan zou ik me toch ernstig zorgen maken over de inhoud van je bak chinees..quote:Op zondag 14 juli 2013 13:30 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Ik maak die grap nog maandelijks bij de plaatselijke Chinees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |