ja ik weet het, was mn 1e gitaar, erg leuke lp kopie's voor die prijs. prima hout, en met een hardware upgrade heb je iets wat net zo goed zo niet lekkerder speelt dan een epi.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, nee, die ESP is véél toffer dan een Richwood LP kopie, met alle respect, want Richwood maakt tof spul (Verkocht het veel in de muziekzaak waar ik liep)
Ik heb nu een Coilsplit functie, en hij heeft heel veel fijne tonal mogelijkheden.
stuur jij maar keertje eerst nou verdorriequote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maak jij dan een foto van je snor
Maargoed, een Epiphone speelt ook héél fijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:18 schreef probeer het volgende:
[..]
ja ik weet het, was mn 1e gitaar, erg leuke lp kopie's voor die prijs. prima hout, en met een hardware upgrade heb je iets wat net zo goed zo niet lekkerder speelt dan een epi.
krijg als het goed is volgende week een setje GFS pickups binnen (http://www.guitarfetish.com) voor mn zelfbouw jaguar, zal daar eens fotos van posten als ik weer bij mijn ouders (en de knutselschuur van papa) ben. heb er iig goede ervaringen over gehoord.
en nu ga ik ook slapen. welterusten allen.
Ooow, zeker weten. Die hadden ze echter toen niet in een sunburst staan, en probeer wist er destijds niets van af en ging voor de looksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maargoed, een Epiphone speelt ook héél fijn
Waarom, ik wil nu een verklaringquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
helaas. we zullen tot morgen moeten wachten
Denk het, morgen danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat hij niet aanwezig is lijkt hetof hij zit gewoon stiekem mee te lezen
ikk heb je pic gestuurdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat hij niet aanwezig is lijkt hetof hij zit gewoon stiekem mee te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |