Net als de groeven in z'n kopquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dan z`n handen, volledig opgezwollen vingers door de reuma...
maak jij dan een foto van je snorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maak eens foto van je nagels via app
Het is net een 45toeren plaat.quote:
ja hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is net een 45toeren plaat.
Het heeft wel wat vind ik die groeven.
Kan je Keith aan de botox voorstellen?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb op dit moment een Squier Classic Vibe 60s Stratocaster sunburst. in OPEN G staan.
En een LTD ESP EC256 LD (Slash kleur)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In je fucking wife beaterquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb op dit moment een Squier Classic Vibe 60s Stratocaster sunburst. in OPEN G staan.
En een LTD ESP EC256 LD (Slash kleur)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik moet m`n *imago* toch hoog houden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In je fucking wife beater
Braddie wat is deze?
wat staat hier. dit is geen pokemonkaartruilplaats ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:12 schreef probeer het volgende:
Goddomme die ESP is een mooi plankje.
hier n richwood lp en n mex strat, beide met een setje seymour duncans
(ruilen tegen die ESP :p ?)
Die Mex strat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:12 schreef probeer het volgende:
Goddomme die ESP is een mooi plankje.
hier n richwood lp en n mex strat, beide met een setje seymour duncans
(ruilen tegen die ESP :p ?)
sjongejongequote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik moet m`n *imago* toch hoog houden?
Sorry schatz, gitaarpraatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat staat hier. dit is geen pokemonkaartruilplaats ofzo
hehe, nee niet de stratquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Mex strat?
Dat is een Fender? zo ja, ja graag.
Haha, nee, die ESP is véél toffer dan een Richwood LP kopie, met alle respect, want Richwood maakt tof spul (Verkocht het veel in de muziekzaak waar ik liep)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:14 schreef probeer het volgende:
[..]
hehe, nee niet de strat(niet dat ie zoveel waard is, maar gekregen van mn overleden opa)
Noooeessssquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:16 schreef -supergirl- het volgende:
oke ik ga echt slapen dit is echt te erg ik wilde 3 uur geleden al slapen.
Groeten aan de teletubbiesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:17 schreef -supergirl- het volgende:
veel plezier met jullie pokemonplaatjes
daag
Die geeft hij ook vast niet.quote:
Lekker soppen met een spons, hè?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik droom enkel en alleen over mijn idool spongebob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |