Jij bent te scherp op dit tijdstipquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:12 schreef spierbal het volgende:
[..]
De zon scheint feitelijk altijd mister Know it all.
Jij niet want ik deed express een typefoutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent te scherp op dit tijdstip.
Verkeerde knopquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef spierbal het volgende:
Heb je contact met een fokker via whatsapp. Blockt hij je nadat je foto stuur.
Oke duidelijk hij vind me lelijk.
maar dan niet eens durven reageren.
Klacht: geen contact meer.
* ik ben een meid
Dit was een van de foto's
[ afbeelding ]
Die heb ik nu wel gezien wenfertje. Niets anders?quote:
Kwam ik toch te laat achter schat, ik ben maar een semimodquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ook niet gewoon even wegklikken dan
mijn ritme (lees: mijn katten) zorgen dat ik rond 7.00 weer wakker benquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:17 schreef bosgroentensoep het volgende:
verkeerd ritme, zorgt dat ik nog wel een tijdje wakker blijf
Bepaalde spieren kunnen dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:16 schreef -supergirl- het volgende:
hoe kunnen jullie je ogen opgen houden?
wenfertje?!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik nu wel gezien wenfertje. Niets anders?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bij jouw username denk ik gelijk aan wentelteefjes.
Wat ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef -supergirl- het volgende:
oh jongens het loopt helemaal uit de hand. nu heb ik al: koude tenen, schouderpijn, rugpijn, lamme arm, koud all over the place.
FUCK
niks. dat is het probleem. ja en ik lig een beetje scheef vandaar die lamme armquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen dan?
Je bent een vrouw, die hebben meestal last van al die verschijnselen. Dat komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef -supergirl- het volgende:
oh jongens het loopt helemaal uit de hand. nu heb ik al: koude tenen, schouderpijn, rugpijn, lamme arm, koud all over the place.
FUCK
ga verliggen danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. dat is het probleem. ja en ik lig een beetje scheef vandaar die lamme arm
wentelteefjes?>??!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:19 schreef spierbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar krijg ik wel een nat poesje van
LAAT ME JE MASSAGEREN BBYGIRLquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef -supergirl- het volgende:
FUCK
haha je bent een teefquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
wentelteefjes?>??!!!!!![]()
![]()
Dat klinkt nou niet echt bepaald zo prinselijk, strijdvaardig en edelmoedig zoals ik mijzelf graag zie.
![]()
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neeik laat die arm niet bepalen wat ik doe. ik heb godver de macht over mijn lichaam
huh het is 2.24quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wachte ik ga zometeen eten
Gezien het vorige topic en de foto, een romantisch liedje voor braddie.quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar heb je wel foto van melowea?
Ah, je hebt er toch meer.quote:
Je hebt werkpaarden en sierpaarden in het leven.quote:
mijn weekend = werkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
't Is weekend. Dat had je geweten als je werk had
ik streef naar 2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, je hebt er toch meer.
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden in het leven.
Kom je zo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik verlang zo naar een slotje op dit topic.. kan ik eindelijk slapen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waar kan je zulke vinden in real??
hoe vind je deze?? shitt man
me2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:
Ben ik de enige die die wijffies nu wel zat word?
Vind het fijn hoor om naar te kijken.
Maar vond de slowchat leuker dan de plaatjes
Was 't ook. Ik probeer het dan ook actief te dwarsbomen door minder leuk uitziende dames te posten, maar ze zijn hardnekkigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:
Ben ik de enige die die wijffies nu wel zat word?
Vind het fijn hoor om naar te kijken.
Maar vond de slowchat leuker dan de plaatjes
kill it with firequote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was 't ook. Ik probeer het dan ook actief te dwarsbomen door minder leuk uitziende dames te posten, maar ze zijn hardnekkig
Helemaal niet! Dit zou ook aseksueel kunnen zijn, maar eigenlijk maak ik alleen zo'n opmerking, betekent niet dat ik het ben!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |