Bepaalde spieren kunnen dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:16 schreef -supergirl- het volgende:
hoe kunnen jullie je ogen opgen houden?
wenfertje?!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik nu wel gezien wenfertje. Niets anders?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bij jouw username denk ik gelijk aan wentelteefjes.
Wat ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef -supergirl- het volgende:
oh jongens het loopt helemaal uit de hand. nu heb ik al: koude tenen, schouderpijn, rugpijn, lamme arm, koud all over the place.
FUCK
niks. dat is het probleem. ja en ik lig een beetje scheef vandaar die lamme armquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen dan?
Je bent een vrouw, die hebben meestal last van al die verschijnselen. Dat komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef -supergirl- het volgende:
oh jongens het loopt helemaal uit de hand. nu heb ik al: koude tenen, schouderpijn, rugpijn, lamme arm, koud all over the place.
FUCK
ga verliggen danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. dat is het probleem. ja en ik lig een beetje scheef vandaar die lamme arm
wentelteefjes?>??!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:19 schreef spierbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar krijg ik wel een nat poesje van
LAAT ME JE MASSAGEREN BBYGIRLquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef -supergirl- het volgende:
FUCK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |