Naja bij mijn laptop ging na 4 jaar van de een op de andere dag mijn accu van 4 uur zonder kabel kunnen naar JE ACCU IS DOOD IK HEB EEN KABEL NODIGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar mijn laptop valt nu na 5 minuten zonder waarschuwing uit zonder stroomkabel en dat wil ik niet nog eens laten gebeuren.
Stroomkabel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je accu is toch je batterij? Als die er niet in zit doet ie toch niks.
wel als je flaptop aan het stroom hangt met de kabelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel als 'ie aan netstroom hangtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Om je accu niet lui te maken en er zo langer mee te kunnen doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waarom zou je de accu eruit halen en hem dan aan stroom hangen?
AH zo. Dat heb ik met de mijne nooit gedaan. Maar die laptop is toch al zo goed als gaar dus maakt nou toch niet meer uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om je accu niet lui te maken en er zo langer mee te kunnen doen
Maar ik denk dat het niet veel uit maakt in vergelijking met de andere aftakelingen van je laptop.
Ik heb 2 gb ramquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ga van 4gb ram naar 8gb, ermahgerd
About this macquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel gb ik heb
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef SixsixNine het volgende:
Even een vraag hebben jullie dat je laptop aangeeft zoals:
96% beschikbaar (aan netstroom accu wordt niet op geladen)
Hier staat 100% volledig opgeladen, maar als ik hem eraf haal flikkert ie binnen 5 minuten gewoon uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef SixsixNine het volgende:
Dan heb je denk ik toch ergens los contact zitten als je kabel er wel inzit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef SixsixNine het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij komt met DPD, moet ik nu huilen?
maar er staat verzondenquote:Let op: Producten worden pas verzonden na het ontvangen van de betaling. U ontvangt een e-mail zodra de producten worden verzonden.
Nee, heb ik niet hij is gewoon goed. mijn kabel zit er nu in en me accu ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch ergens los contact zitten als je kabel er wel inzit.
Eigenlijk snap ik daar niets vanquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik daar niets vanWant jij zit nu op je iMac toch? Als in desktop?
Apple's hebben altijd een veel lager ram-geheugen heb ik het idee dan andere computers. Dus ik snap het idee van dat geheugen niet echt
Ja maar de laptop van Spees is even oud en heeft evenveel ramquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Mijn mac is wel al bijna 4 jaar oud, zal ook wel schelen
Nog steeds 4-6-8 hoor. Soms 16 zelfsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar de laptop van Spees is even oud en heeft evenveel ramEn mijn laptop is 5 jaar en heeft er 2
*Zoekt op wat er tegenwoordig in zit*
Ja bedoel bij de macquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog steeds 4-6-8 hoor. Soms 16 zelfs
oh daar kijk ik niet eens naar, die prijsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja bedoel bij de macMaar tegenwoordig is het dus inderdaad 4 of 8.
Open alvast een topic in DIGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar nu krijg ik windows 8, RIP aan de nabestaanden. Ik kan dus niets meer vinden dan
Maar zo fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh daar kijk ik niet eens naar, die prijs
Omdat ik dacht dat het handig was,en toen kocht ik een iPad en flikkerde ik dat ding in een lade.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef SixsixNine het volgende:
Waarvoor hebben sommige mensen een mini laptop handig voor school ?
Ik heb 17,3 (Klaptafel) past nog net aan in me rugzak met 3 mappen
Het kan natuurlijk dat net in dat jaar de 4gb toegankelijker werdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar zo fijn![]()
Haha maar ik keek daar omdat er dus zo'n verschil in zit tussen jouw laptop en die van mij terwijl ze ongeveer even oud zijn. En ik kan mij herinneren dat toch ook altijd iedereen zei dat het "zo weinig" was.
Mijn laptop is 13" niet mini maar past wel in alle tassen die ik mee kan slepen en nog nooit het idee gehad dat mijn scherm te klein zou zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef SixsixNine het volgende:
Waarvoor hebben sommige mensen een mini laptop handig voor school ?
Ik heb 17,3 (Klaptafel) past nog net aan in me rugzak met 3 mappen
Das lekker op tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:36 schreef megamandy het volgende:
Ik ga maar eens even kokenVlees is nu pas ontdooit
En tussendoor chips gegeten
Eeehm!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat ding is wel echt geilquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
De 21,5 inch mac kost nu net zo veel als mijn 24 inch destijds kostte. De goedkoopste versie dan
Mijn mini is echt sloom, kutste aankoop ooit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb ook een mini en ben er altijd blij mee geweest.
Scheelt dat ze toen nog geen ipads hadden (en ik echt niet zo snel kan type op de ipad,zodat ik die leraren kan bijhouden) maar ik wilde dus echt geen grootte omdat zwaar en altijd met grootte tas zeulen (en lelijke tas).
Ik begrijp niet helemaal waarom ze de 24inch eruit hebben gegooid, ik vind het zo'n fijne maat.quote:
Huh hebben ze die maat dan niet meer? Want ze hebben toch ook een 27"? Beetje grote stap daartussen inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom ze de 24inch eruit hebben gegooid, ik vind het zo'n fijne maat.
Hopen dat deze nog heul lang meegaat
Wel de accu eruithalen als je hem aan de stroom legt!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit jaar koop ik een notitieboek en ga ik gewoon schrijven. Volgens mij hou ik t dan beter bij
Asus eee!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred heeft dus mijn oude EEE. Toen ik hier zou gaan wonen had ik er internet op gezet, maar het internet op m'n telefoon en ipad was sneller dan op die laptop
Sinds 2009 dus al niet meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh hebben ze die maat dan niet meer? Want ze hebben toch ook een 27"? Beetje grote stap daartussen in
Oke opstarten duurde lang, maar voor de rest kon ik er wel op wachten. Vriendlief vond het ook niets. Al had ik wel het geluk dat ik perongeluk een business laptop had gekocht en die dus beter was dan als die asus en acer rommel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mini is echt sloom, kutste aankoop ooit.
Bedankt ik heb een Acer en die geeft zelf aan wanneer die gaat opladenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Oke opstarten duurde lang, maar voor de rest kon ik er wel op wachten. Vriendlief vond het ook niets. Al had ik wel het geluk dat ik perongeluk een business laptop had gekocht en die dus beter was dan als die asus en acer rommel.
Hij staat nu wel te verstoffen
Ik heb altijd geschreven, nooit getypt. Zou ook niet willen typen, kan ik niet snel genoeg en lastig om dingen te markeren en zo en toch alles bij te houden. En met vergelijkingen is er helemaal kutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit jaar koop ik een notitieboek en ga ik gewoon schrijven. Volgens mij hou ik t dan beter bij
Ooh dan hebben ze inderdaad de 27" daarvoor in de plaats gepakt want die is toen inderdaad uitgekomenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sinds 2009 dus al niet meer. Ik was nog net op tijd
Die van mij ook, maar dat zeg ik toch helemaal niet?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
Bedankt ik heb een Acer en die geeft zelf aan wanneer die gaat opladen
Tijdens de eerste week was ik de enige die de laptop constant bij was, na een maand zat de hele klas vol met laptopsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb in mijn hele studie precies 1 les met de laptop gezeten. Ik voelde me continu bezwaard met dat getik van het toetsenbord.
En ik kon geen tekeningen in de kantlijn maken
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef SixsixNine het volgende:
Ik zie nu pas dat ik volgens mij in een meiden topic zit is dit waar ?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef SixsixNine het volgende:
Ik zie nu pas dat ik volgens mij in een meiden topic zit is dit waar ?
Ik heb geen Mini laptop hahaha, heb een 17,3 ik zal eens kijken hoelang hij het nu uit houd met hoge prestaties. ik gok 3 uurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar dat zeg ik toch helemaal niet?!![]()
Die asus en acer mini's waren/zijn nog langzamer en gingen heel vlug kapot...daarom ist rommel. En idd een iets mindere accu. Klasgenoten van me hadden ook een asus en hun accu was binnen een jaar gereduceerd tot max een uur zonder stroom...
HOE :p krijg je dat voor elkaar? Ik kon toen ook nog zo'n extra zware accu erbij kopen, dan ging ie ook zolang mee..maar met de orginele accu echt nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn accu van miniding gaat wel 6-7 uur mee
Dat vind ik ook zo fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Accu van de iPad gaat ook lang mee
Beetje jammer dat ik hem zo weinig gebruik
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit net te denken dat ik nog steeds hetzelfde besturingssysteem heb als toen ik m'n mac kocht.. Misschien moet ik eens upgraden.
Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje zo van "ik heb geen problemen nu, dus waarom zou ik?"
Geen idee dat was altijd zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
HOE :p krijg je dat voor elkaar? Ik kon toen ook nog zo'n extra zware accu erbij kopen, dan ging ie ook zolang mee..maar met de orginele accu echt niet
Daar kwam mijn PC ook mee, just so you knowquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
joepiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar kwam mijn PC ook mee, just so you know
Terug naar HBO, er voor gaan, er naar een andere hoek van de stad verhuizen om zelfstandig te wonen.quote:
Is die woning al rond?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Terug naar HBO, er voor gaan, er naar een andere hoek van de stad verhuizen om zelfstandig te wonen.
En ermahgerd dan zit ik op 1 km van mijn hogeschool af. En op fietsafstand van werk, centrum en Sjaan ermahgerd.
Nee, maar dat is ook een studentencomplex en die kamers worden ongeveer iedere week aangeboden. Mijn inschrijftijd is lang genoeg dus als ik eenmaal over wil zal het vrij snel rond zijn denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is die woning al rond?
Fijn dat nu alles duidelijk is voor je
Fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Terug naar HBO, er voor gaan, er naar een andere hoek van de stad verhuizen om zelfstandig te wonen.
En ermahgerd dan zit ik op 1 km van mijn hogeschool af. En op fietsafstand van werk, centrum en Sjaan ermahgerd.
Ermahgerd ik logde vandaag in bij studentenwoningweb en 1 balkje was nu al geel ipv roodquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook een studentencomplex en die kamers worden ongeveer iedere week aangeboden. Mijn inschrijftijd is lang genoeg dus als ik eenmaal over wil zal het vrij snel rond zijn denk ik.
Daar klopt echt geen ene flikker van. Ik sta voor mijn eigen woning, waar ik al 3 jaar woon, nog steeds op 'lage' kansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Ermahgerd ik logde vandaag in bij studentenwoningweb en 1 balkje was nu al geel ipv rood![]()
Sloeg ook nergens op, want een andere woning heeft dan bijvoorbeeld maar 4 inschrijvingen dus zou ik op plaats 5 komen en die was rood, maar die wat geel was had 35 inschrijvingen en daar zou ik op plaats 29 staanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar klopt echt geen ene flikker van. Ik sta voor mijn eigen woning, waar ik al 3 jaar woon, nog steeds op 'lage' kans.
Ik zou eigenlijk wel zo'n meerkamerwoning in A'dam Zuid willen, die zijn door alle huursubsidie per saldo goedkoper als wat ik nu heb, maar daar heb je honderd miljoen miljard jaar inschrijftijd voor nodig.
Ja het gaat wel naar verhouding, maar er klopt soberso vaak niks van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op, want een andere woning heeft dan bijvoorbeeld maar 4 inschrijvingen dus zou ik op plaats 5 komen en die was rood, maar die wat geel was had 35 inschrijvingen en daar zou ik op plaats 29 staan
Dat zou ik wel willen ja, maar daar heb je een studentnummer voor nodig om je in te schrijven en dat heb ik dus nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja het gaat wel naar verhouding, maar er klopt soberso vaak niks van.
Maar jij ging toch naar Diemen?
Maar die kamers in Diemen zijn toch ook iets van ¤700 per maand huur? Wij hadden daar toen zo'n folder van gekregen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen ja, maar daar heb je een studentnummer voor nodig om je in te schrijven en dat heb ik dus nog niet
Daarnaast zijn de gebouwen die nu al zijn opgeleverd allemaal al bezet, waar je je voor kan inschrijven komen in juni/juli 2014 pas.
Dus ik moet sowieso al eerder iets vindenEn van de particuliere prijzen val ik flauw
Staat op de website dat je wel na een maand inschrijftijd al kans kunt hebben op een kamer in Hoofddorp, eerst had ik zoiets van meeh. Maar nu zou ik 3 uur enkele reis moeten reizenDus alles is beter dan dat.
Geen idee hoeveel de prijs precies is, het is vanaf 470 euro ongeveer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar die kamers in Diemen zijn toch ook iets van ¤700 per maand huur? Wij hadden daar toen zo'n folder van gekregen.
Verder denk ik dat je de containers in Noord (Oslofjordweg) wel zou kunnen proberen en in West heb je ook wel het eea waar je met een korte inschrijftijd in kunt. Op Uilenstede hebben ze net de regels heel gay veranderd, dat het nu allemaal via via gaat maar dat VUstudenten wel voorrang hebben.
Hoofddorp kan ook, maar dat is bijvoorbeeld 's nachts echt kut als je dan nog helemaal terug moet.
Verklaring voor je inkomen. Heb ik toevallig ook nodig voor de Open Universiteit omdat ze niet geloofde dat ik zoveel minder was gaan verdienen in een jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
wasdat met dat ib60 formulier? Ik snap er niks van
Eauquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verklaring voor je inkomen. Heb ik toevallig ook nodig voor de Open Universiteit omdat ze niet geloofde dat ik zoveel minder was gaan verdienen in een jaar
Dus ik moet dat formulier ook nog 2x aanvragen. Enige kutte is dat het alleen per telefoon kan dus ik vergeet het overdag steedsBen al een week lang van plan om dat ding aan te vragen
Ja ik denk dat HBO gewoon een goede kans van slagen heeft en dat is wel een prettige gedachte.quote:
Zekersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik denk dat HBO gewoon een goede kans van slagen heeft en dat is wel een prettige gedachte.
En een nieuwe woning is ook wel fijn soberso
Tofquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Mss het volgende:
En dan kan ik eindelijk het keimooie semi-antieke nachtkastje wat in Limburg op mijn kamer staat meenemen
Jaaaaaaaa! Zeg dat je een andere omgeving nodig hebt omdat je tetters niet gewaardeerd worden of zoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
FusionFreak zal ook nog wel tips hebben
Nummer van de locatie staat gewoon op internet en ze wist dat ik volgende dag moest werkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:22 schreef megamandy het volgende:
Had zij wel jouw nummer dan? Omdat je die van haar ook niet had
Ik krijg ook echt verhuisvergoeding omdat ik gedwongen weg moetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
FusionFreak zal ook nog wel tips hebben
Ah zulke privé dingen zijn kutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Best tof eigenlijkGisteravond m`n ontgroening gehad
Blij dat dat niet vandaag was want ik ben er vanavond met m`n hoofd niet zo bij..beetje klotenieuws gehad over dochter van een vriendin (maar dat is privé verder)
roundhouse kickquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Nummer van de locatie staat gewoon op internet en ze wist dat ik volgende dag moest werken
Godsamme, ik heb weer zin om haar te trappen, Chuck Norris style
Haha nou er valt weinig aan in toom te houden hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah zulke privé dingen zijn kut
Ik had het gelezen hier in de SC ja, goed bezig
Lekker die hormoon wijven in toom houden
Ik heb er wel eens onbedoeld iemand mee geraakt. Die lag direct op de grond met gescheurde wenkbrauw. Blood all over the placequote:
Ja ik weet het, ben ook nog eens een tijdje modje geweest, alleen niet over OUDquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha nou er valt weinig aan in toom te houden hoorTis meer jezelf eindeloos herhalen en tussendoor puin proberen te ruimen
Bloedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens onbedoeld iemand mee geraakt. Die lag direct op de grond met gescheurde wenkbrauw. Blood all over the place![]()
Ik sla er wel wat reden in bij jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ben ook nog eens een tijdje modje geweest, alleen niet over OUD
Mocht ik ooit nageslacht gaan produceren, geef me dan even een kleine roundhouse kick als ik typisch OUD gedrag ga vertonen, wil je?
Thanksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik sla er wel wat reden in bij je![]()
Bij die laatste groep hoor(de) ik ook dus dat was wel mooi toenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
CulIk lees er graag maar heb daar nooit zoveel drang om mee te posten. Bang om afgezeken te worden door de azijnpissers
Was jij een eckte CUL-snob?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij die laatste groep hoor(de) ik ook dus dat was wel mooi toen
Maar sfeer was wat relaxter en leuker toen vond ik. Avch, ik post of kijk er nu eigenlijk nooit meer. Wel veel lol gehad en veel geleerd toen
Bwhehehehehehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien moet ik dan maar tijdelijk mijn modschap even neerleggen
Gaat niet goedkomen niet
Ja man, nooit opgevallen?quote:
Ik wil niet naar OUD. Nevaaahghhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
RIP aan Taart als ik in OUD ga posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En SQ en Priem en Miss-C en Spees en Dico en zulks
Dat worden mooie tijden![]()
![]()
Mini Spumsjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil niet naar OUD. Nevaaahghh
Die stoelen zitten aids. Slapende hol galorequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Mss het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49892928/
Ermahgerd wants
Dat weet ik wel maar ik wist niet dat je er een modje was geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, nooit opgevallen?
Geen worteltjes met rijst hier
Eauh, dan andere stoelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die stoelen zitten aids. Slapende hol galore
Resistance is fertile.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil niet naar OUD. Nevaaahghh
Niet doen, dat zijn echt brakke aids stoelen die instorten na een jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd wants
Nee das waar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet naar oud gelukkg
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar ik wist niet dat je er een modje was geweest.
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deze zitten 100x beterhttp://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29928264/
Oh het zou soberso de witte zijn gewordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet doen, dat zijn echt brakke aids stoelen die instorten na een jaar.
En die zwarte kleur past m.i. alleen in een mannelijk vrijgezellen huis
Ja die zijn fijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dezehttp://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29917307/
Maar stuk duurder
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh het zou soberso de witte zijn geworden
Oh dat is helemaal top jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zijn fijn
Of tweedehands en verfje geven, van kringloop of marktplaats. Ik heb de mijne op een veiling gekocht zelfs
Mooiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal top ja
Ik wil ook zulke, en ze dan grijsblauw verven
Benno, die heb ik ook nog gehadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:46 schreef Mss het volgende:
Ik wil dan sowieso twee eetkamerstoelen, heb een houten stoel aan mijn bureau staan en dan koop ik er wel 2 klapstoelen bij. Zoveel mensen heb ik toch niet over de vloer.
Eigenlijk wil ik ook deze, maar dan zou ik er twee moeten hebben:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10476/
Kan ik beter een tweede billy kopen, maar dat wordt misschien erg vol
Snap ook echt niet dat mijn ma het weg wil doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Theewagen
Ik ben echt een sucker voor zulke dingen.
Ik denk dat ik in een vorig leven bejaarde antiquair ben geweest ^_^
Zonde idd, zeker als het een huwelijkscadeau wasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snap ook echt niet dat mijn ma het weg wil doen
Ja, maar ik vind een kast met originele dvd's mooi, en ik kijk toch het liefste film op een tv.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Molo het volgende:
Serieus? Kun je dan niet beter een vette harddisk kopen en digitaliseren? Dat hebben we hier gedaan, scheelt bizar veel ruimte (en stof, en rommel en schoonhouden)
Gewoon YouTube of Spotify aanpleuren en lachen om de teringherrie die je toen prachtig vondquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb pas ook al m`n oude cd`s weggepleurd. Happy hardcore 7 enzo..dat ga ik echt nooooooooit meer luisteren
Ik kijk m`n films ook op tv. Gewoon streamen via appletvquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind een kast met originele dvd's mooi, en ik kijk toch het liefste film op een tv.
Haha ja. Heb het pas aan m`n jongens laten luisteren, die zeken in hun broek van het lachenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon YouTube of Spotify aanpleuren en lachen om de teringherrie die je toen prachtig vond
Jonge, ik heb geen apple tv en geen apple pc, dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kijk m`n films ook op tv. Gewoon streamen via appletv
Ik vind het rommelig staanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind een kast met originele dvd's mooi, en ik kijk toch het liefste film op een tv.
eauwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, ik heb geen apple tv en geen apple pc, dus dat gaat niet.
Zékers!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef megamandy het volgende:
En HOE burgerlijk is die foto wel niet
Hahahaha, heb je Poing en 'de rode schoentjes' enzo al laten horen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja. Heb het pas aan m`n jongens laten luisteren, die zeken in hun broek van het lachen
Rubberen kaplaarzen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha, heb je Poing en 'de rode schoentjes' enzo al laten horen?
Oeh ook een goed ideequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zékers!
Turquoise matte verf erover knallen of diep donkerblauw glans verf of zo, zoooo tof
Ik zie de berichten al voor me, "OUD zoekt nieuwe mod ivm heen gaan van De_Taartjesfeequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
EnnieHOE..ik ga naar bed. Krachten opdoen voor tuinfeest met oa 17 kinderen
Heb medelijden
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Rubberen kaplaarzen!
Als de poep de ventilator raakt. Ga uit mijn gezicht
Dat mag, maar ik vind het wel lekker studentikoos.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het rommelig staan
Bij ons zijn de schijven gewoon gekoppeld aan de TV, ik kijk altijd films en series op tv, is veel fijner idd
YouTube enzo kan ook op TV, maar daar ben ik dan weer te lui voor
Do not wantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie de berichten al voor me, "OUD zoekt nieuwe mod ivm heen gaan van De_Taartjesfee"
Met primer/grondverf en verf is dat prima wit te makenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh ook een goed idee![]()
Eigenlijk zou ik het liefst het meest wit willen hebben. Probleem is alleen dat mijn bureau + boekenkast + tv tafel allemaal die zwart/bruine IKEA kleur zijn
Wij hebben het ook 8 jaar gehad hoor, is prima, maar ik was het zat daarna. Werd allemaal zo stoffig enzo. En ik haat schoonmaken zo gruwelijk ergquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het wel lekker studentikoos.
Ja? Want daar twijfelde ik dus inderdaad over of die ikea dingen wel makkelijk te verven zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Met primer/grondverf en verf is dat prima wit te maken
Ook de spaanplaat meubels
Ja hoor, dat kan prima. Het slijt wel sneller op plekken waar veel dingen overheen schuiven, zoals bij laatjes en oppervlakken waar je spullen op zet, maar als je waterverdunbare acrylverf gebruikt is bijschilderen zo gebeurdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja? Want daar twijfelde ik dus inderdaad over of die ikea dingen wel makkelijk te verven zijn.
Maar ik vind het juist ook wel weer wat hebben als het er gebruikt uit zietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan prima. Het slijt wel sneller op plekken waar veel dingen overheen schuiven, zoals bij laatjes en oppervlakken waar je spullen op zet, maar als je waterverdunbare acrylverf gebruikt is bijschilderen zo gebeurd
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik vind het juist ook wel weer wat hebben als het er gebruikt uit ziet
Naja eerst een kamer vindenDaarna kijken hoe het eruit ziet met de meubels zwart en anders kan ik ze altijd nog wel verven.
Die stoelen hebben wij hier ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd wants
Zeker omdat er wel vaker sets met een kleine eettafel op staan, omdat mensen groter gaan wonenquote:
Nergens meer te koop, en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dit soort dingen zijn zo grappig
http://link.marktplaats.nl/697306535
100 euro voor die set![]()
![]()
![]()
Misschien zijn alle andere geïnteresseerden net allemaal dood gegaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:19 schreef Mss het volgende:
Ik maar weer eens op die studentenkamersite kijken, zie ik dat de kamers in dat complex allemaal een verschillende grootte hebben, en de handige L-vormige kamer is natuurlijk bij de grootste kamer. En daar sta ik 13e als ik zou reageren. Misschien iets te hoog gegrepen. Maar zo'n handige vorm
Ja ik hoef natuurlijk niet direct weg, maar ik hoop dat het het komende halfjaar nog bijtrekt want nu heb ik dus ook echt mijn zinnen gezet op die grootste kamerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien zijn alle andere geïnteresseerden net allemaal dood gegaan
Maar hoe zit het nou ook alweer? Moest je nou uit dit complex weg omdat andere studie, of omdat ze het gingen slopen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik hoef natuurlijk niet direct weg, maar ik hoop dat het het komende halfjaar nog bijtrekt want nu heb ik dus ook echt mijn zinnen gezet op die grootste kamer
Ik moet uit dit complex weg omdat ze mijn gang gaan verbouwen. Dit gaat allemaal via een studentenwoning verhuur website, en dat is sociale huur voor studenten. Een voorwaarde daarvan is dat je moet studeren aan een onderwijsinstelling in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou ook alweer? Moest je nou uit dit complex weg omdat andere studie, of omdat ze het gingen slopen?
En wat is het verhaal met dat andere complex? Gaat dus op basis van inschrijfduur?
En daar zijn meerdere van die grote kamers dus?
O dus je hebt niet heel veel haast, dat is wel heel fijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet uit dit complex weg omdat ze mijn gang gaan verbouwen. Dit gaat allemaal via een studentenwoning verhuur website, en dat is sociale huur voor studenten. Een voorwaarde daarvan is dat je moet studeren aan een onderwijsinstelling in Amsterdam.
Ik moest er hier dus sowieso al uit, en ik krijg ook een verhuisvergoeding, maar om dus in een nieuwe kamer te mogen moet ik op dat moment ook een bewijs van inschrijving aan een onderwijsinstelling hebben. Ze controleren namelijk ieder jaar opnieuw wie er nog ingeschreven staat, anders moet je eruit.
Nu zit ik op een campus met verschillende soorten woningen, hier heb je ook zelfstandige woningen maar heel weinig. Ook zou ik wel wat dichter bij het centrum willen zitten.
Waar ik naartoe wil is geen campus, maar wel een heel complex, met blijkbaar dus verschillende maten studio's. Op het moment dat ik daar een huurcontract teken moet ik ingeschreven staan aan een onderwijsinstelling.
En dat gaat inderdaad op basis van inschrijfduur. Voor een zelfstandige woning is hospiteren niet van toepassing. Op die website zie ik dat ik dan nr 13 van de 22 ben, en zo kun je wekelijks op een woning reageren. Ik moet uiterlijk april hier weg zijn, dus ik hoop tegen die tijd wat hoger op de lijst te staan.
Nee aan de ene kant niet, maar je kan het maar gehad hebben. En het ligt er een beetje aan wanneer de rest gaat verhuizen. Ik verwacht hier een beetje een domino effect omdat iedereen na de zomer gaat zoeken en ik heb geen zin om als enige over te blijven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dus je hebt niet heel veel haast, dat is wel heel fijn
Vergeet niet dat Mss wel iets zwaarder is dan jij en Fredquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die stoelen hebben wij hier ook.
Ze zitten prima en zijn bij ons niet gammel, Fred heeft ze al 100 miljoen jaar.
Ik vind ze alleen lillek![]()
Mijn eigen eettafel komt van marktplaats, van een stel dat de set ooit heeft overgekocht van een restaurant of een museum ofzo, dus wel kwaliteitsspul. Die stoelen zitten zo ontzettend lekker. Zij hadden de set al geverfd (toevallig in een kleur die ik leuk vind) en ik heb voor het geheel 75 euro betaald. Dus tip van de dag: Ook eens op marktplaats kijken. Sowieso is het erg grappig om te zien wat voor een bedragen sommige mensen vragen voor hun Leen Bakker jaren '90 eetkamerset
Ow jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Mss wel iets zwaarder is dan jij en Fred
Ik moet daar met stoelen ook altijd rekening mee houden
Heb je niet zo'n mooi scheer-apparaat in de vorm van een neusgat?quote:
Jup. Ging niet heel briljant, maar het ging er me meer om dat ik gegaan was.quote:
Zeker wel, maar dan nog verdomd hij het om bij te houdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n mooi scheer-apparaat in de vorm van een neusgat?
Goed man, bikkeltje!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Ging niet heel briljant, maar het ging er me meer om dat ik gegaan was.
Lekker he, met dit weerquote:
Wel warm, en we hebben -voor mijn doen- wel doorgelopen. Dus nou douchenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker he, met dit weer
Ik ga vanavond weer, als het wat koeler is, ik en de zon gaan niet goed samen
Naais.quote:
Ga dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja hardlopen_ Failure to the max.
Zijn mijn kerstballen al af?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja hardlopen_ Failure to the max.
Ik had wel mijn goede sportschoenen aan, maar eerst maar eens zien of we dit vaker gaan doen. Het idee is er wel, maar uitvoeringquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Molo het volgende:
Douchen na het lopen is zo lekker
Als je vaker wikt gaan wandelen/stevig doorlopen zijn goede schoenen met demping trouwens wel aan te raden, minder kans op last van enkels of knieën.
Schemaatje maken en 3x per week lekker gaan doen, muziekje op en gaan. Ik ga vaak het bos in, niemand die me ziet of raar aan kijktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had wel mijn goede sportschoenen aan, maar eerst maar eens zien of we dit vaker gaan doen. Het idee is er wel, maar uitvoering
Ahhhhh, kusje eropquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
harharhar. Die dingen zijn kut en niet leuk om te maken gewoon
Als het in de koelkast heeft gestaan kun je het prima nodig etenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteravond pastasalade gemaakt met tomaatjes, rucola, pesto pijnboompitten en feta. Kan ik dat morgen nog eten?
Ik ben serieus al blij als ik het wekelijks ga doen. Ik ga niet te hoog inzetten, grotere kans op falenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Schemaatje maken en 3x per week lekker gaan doen, muziekje op en gaan. Ik ga vaak het bos in, niemand die me ziet of raar aan kijkt
Bij jou ook leuke/mooie plekken om te lopen?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef Molo het volgende:
Ik heb zelf bruiner voor mijn gezicht grkocht, rip aan de nabestaanden
Ik dacht dat eerst ook fijn te vinden, maar vind uiteindelijk mensen om mee heen alleen maar irritantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben serieus al blij als ik het wekelijks ga doen. Ik ga niet te hoog inzetten, grotere kans op falen. En ik ga juist met iemand anders, anders ga ik helemaal niet.
Ik woon wel op een km of 2 van het Amsterdamse bos, dus dat is wel chill.
Ja mijn huisgenoot gaat met me mee en dan ouwehoeren we lekker en vergeet je een beetje dat je beweegt zegmaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat eerst ook fijn te vinden, maar vind uiteindelijk mensen om mee heen alleen maar irritant
Lekker even geen gezeik aan mijn kop, hoofd leeg maken, heerlijk
Tof dat je vlakbij groot bos zit, das fijn. Is er iemand die met je mee gaat? Als in, vaste date?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja mijn huisgenoot gaat met me mee en dan ouwehoeren we lekker en vergeet je een beetje dat je beweegt zegmaar.
Ik ga eerst maar klein dotje door dagcrème heen mengen denk ikquote:
http://m.youtube.com/watch?v=rniWa5LuqCYquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
Ik wil eigenlijk voordat ik op vakantie ga mijn benen een beetje bijbruinen maar ik weet niet HOE.
De duifmeneer remix ermahgerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=rniWa5LuqCY
Nee gewoon kleur, ik heb spierwitte benen. Schouders, hals en gezicht kleuren heel snel, maar benen gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:04 schreef Molo het volgende:
Zelfbruiner/spraytan een idee? Of gaat het je om pigment ipv kleur?
IK BEN INEENS BRUIN AAN HET WORDEN JONGE.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:08 schreef Molo het volgende:
Wat IJs zegt
Of zelfbruiner, heb ik weleens voor een feest gedaan, alleen bijmijn benen, ging prima
Kalm aan doen met het spul, dan komt dat wel goed.quote:
Bij loreal spray had ik dat niet hoor, bij benen valt het zeker niet zo op als bij je gezicht en handen.quote:
Volgens mij had ik die ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij loreal spray had ik dat niet hoor, bij benen valt het zeker niet zo op als bij je gezicht en handen.
Ik vind het vergelijken met m'n (spierwitte) buik zo mooi. DAN LIJK IK WEL EEN NEG0R JONGE!quote:
Ik heb voor mijn gezicht echter de goedkoopste van kruidvatmerk genomenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gezicht echter de goedkoopste van kruidvatmerk genomen
Rip aan mijn gezicht
En je witte tettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijken met m'n (spierwitte) buik zo mooi. DAN LIJK IK WEL EEN NEG0R JONGE!
Jup, is makkelijker gelijkmatig te krijgen dan een creme ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
Die van Loreal is goed? Dan ga ik die van de week even falen!
Mijn grote witte tetten.quote:
http://www.misslipgloss.nl/loreal-sublime-bronze-zelfbruiner/quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
Die van Loreal is goed? Dan ga ik die van de week even falen!
Sorry, ik zocht op white tittie squeezequote:
Ja die heb ik alweer een tijdjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Molo, heb je al je laptop kunnen gebruiken? Ik durf het bijna niet te vragen of je al een lader had gevonden
Dan is je nieuwe laptop ook een heel stuk minder leuk nu toch? Tenminste ik zou t echt verrot vindenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die heb ik alweer een tijdje
Wat een gezeik zeg....
En nog steeds : dood aan de BCC in Rotterdam, wat een kuttent en slechte service
De hoerrrrrrrrrquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:52 schreef megamandy het volgende:
Vandaag was er iemand in de winkel met een candybag. Dus toen heb ik dat als openingszin kunnen gebruikenEn ze was verbaasd dat ik de tas kende
Oh en dit klopt idd, haalde echt de lol van nieuwe laptop er wel af jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is je nieuwe laptop ook een heel stuk minder leuk nu toch? Tenminste ik zou t echt verrot vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |