Naja bij mijn laptop ging na 4 jaar van de een op de andere dag mijn accu van 4 uur zonder kabel kunnen naar JE ACCU IS DOOD IK HEB EEN KABEL NODIGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar mijn laptop valt nu na 5 minuten zonder waarschuwing uit zonder stroomkabel en dat wil ik niet nog eens laten gebeuren.
Stroomkabel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je accu is toch je batterij? Als die er niet in zit doet ie toch niks.
wel als je flaptop aan het stroom hangt met de kabelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel als 'ie aan netstroom hangtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Om je accu niet lui te maken en er zo langer mee te kunnen doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waarom zou je de accu eruit halen en hem dan aan stroom hangen?
AH zo. Dat heb ik met de mijne nooit gedaan. Maar die laptop is toch al zo goed als gaar dus maakt nou toch niet meer uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om je accu niet lui te maken en er zo langer mee te kunnen doen
Maar ik denk dat het niet veel uit maakt in vergelijking met de andere aftakelingen van je laptop.
Ik heb 2 gb ramquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ga van 4gb ram naar 8gb, ermahgerd
About this macquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel gb ik heb
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef SixsixNine het volgende:
Even een vraag hebben jullie dat je laptop aangeeft zoals:
96% beschikbaar (aan netstroom accu wordt niet op geladen)
Hier staat 100% volledig opgeladen, maar als ik hem eraf haal flikkert ie binnen 5 minuten gewoon uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef SixsixNine het volgende:
Dan heb je denk ik toch ergens los contact zitten als je kabel er wel inzit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:25 schreef SixsixNine het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij komt met DPD, moet ik nu huilen?
maar er staat verzondenquote:Let op: Producten worden pas verzonden na het ontvangen van de betaling. U ontvangt een e-mail zodra de producten worden verzonden.
Nee, heb ik niet hij is gewoon goed. mijn kabel zit er nu in en me accu ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch ergens los contact zitten als je kabel er wel inzit.
Eigenlijk snap ik daar niets vanquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik daar niets vanWant jij zit nu op je iMac toch? Als in desktop?
Apple's hebben altijd een veel lager ram-geheugen heb ik het idee dan andere computers. Dus ik snap het idee van dat geheugen niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |