Je bedoelt ?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik houd mijn mening nog even voor me.
Want als ik wat zeg gaan mensen ofwel juist wel ofwel juist niet kijken.
Dan wordt dit misschien een vies praatje voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
quote:Op zondag 14 juli 2013 01:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan wordt dit misschien een vies praatje voor je.
Melk, zoals wij die drinken, wordt gemaakt van melk die uit de uiers van koeien wordt gehaald.
Koeien ken je vast uit de reclameblokken: dat zijn die beesten die een beetje dommig kijken en over het algemeen wit zijn met paarse, rode of zwarte vlekken. Koeien zijn de wijfjes van het zogenaamde huisrund. De mannetjes worden stieren genoemd.
Zoals alle zoogdieren hebben ook de wijfjes van het rund melkklieren, die bij runderen uiers genoemd worden. De tepels zijn langwerpig cilindervormig en heten spenen. Bij runderen zitten de uiers net iets voor de achterpoten, dus vlak bij de anus en vagina, maar, hoewel de achterpoten van koeien meestal vol opgedroogde stront zitten, blijven de spenen meestal vrij daarvan.
Ik zie dat de inhoud van dit onderwerp gewijzigd is en eigenlijk is dit erg buiten de orde. Vind je het goed als we daar een volgende keer of misschien elders over doorgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 01:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan wordt dit misschien een vies praatje voor je.
Melk, zoals wij die drinken, wordt gemaakt van melk die uit de uiers van koeien wordt gehaald.
Koeien ken je vast uit de reclameblokken: dat zijn die beesten die een beetje dommig kijken en over het algemeen wit zijn met paarse, rode of zwarte vlekken. Koeien zijn de wijfjes van het zogenaamde huisrund. De mannetjes worden stieren genoemd.
Zoals alle zoogdieren hebben ook de wijfjes van het rund melkklieren, die bij runderen uiers genoemd worden. De tepels zijn langwerpig cilindervormig en heten spenen. Bij runderen zitten de uiers net iets voor de achterpoten, dus vlak bij de anus en vagina, maar, hoewel de achterpoten van koeien meestal vol opgedroogde stront zitten, blijven de spenen meestal vrij daarvan.
Ik zie dat de inhoud van dit onderwerp gewijzigd is en eigenlijk is dit erg buiten de orde. Vind je het goed als we daar een volgende keer of misschien elders over doorgaan?En waar komen olijven dan vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat weet je ook niet?quote:
Wikipedia is prima, maar dan vooral de Engelse versie. Die wordt beter gecontroleerd op fouten.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, dat weet je ook niet?
Hoe kun je dan zeggen dat je zo maar een boom opnieuw plant? En dat afbranden van olijvenboomgaarden niet erg is?
Ik had je al een link gestuurd naar een wikipedia-lemma. Toegegeven: wikipedia is een twijfelachtig medium, maar ik vond de informatie op dit lemma wel geloofwaardig.
Eerlijk gezegd zou ik het even op moeten zoeken, want mijn vader had wel koeien, maar geen olijvenbomen. Dus ik ga liever even door over de koeien, want daar weet ik meer van.
Dus ik ben een leugenaar omdat propagandistische leugen-bronnen iets anders zeggen?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wikipedia is prima, maar dan vooral de Engelse versie. Die wordt beter gecontroleerd op fouten.
Ik heb nergens gezegd dat afbranden van olijfbomen niet erg is. Palestijnse dorpelingen die zeggen dat het afbranden van hun olijfbomen een "Israëlische terreurcampagne" is, terwijl dat wordt gedaan door individuele kolonisten waarnaar de politie een onderzoek heeft ingesteld, vind ik demonisering.
Daarnaast keurde dat dorpje het vermoorden van een kolonistenfamilie (hoe dubieus het koloniseren moreel ook is) wel goed, een aanval die wel degelijk door Palestijnen werd gepleegd, anders dan Papierversnipperaar stelt. Wat ik wilde zeggen is dat olijfbomen wellicht wat minder waardevol zijn dan mensenlevens. Zeker als je je moord dan nog even wat kracht bijzet door het hoofd van een baby af te zagen.
Hoezo terreurcampagne, denk ik dan.
Verkeerd? Zeker. Strafbaar? Lijkt me wel. Maar ga niet zo miepen over boompjes als je eigen volk wel carte blanche heeft wat betreft kolonisten.
Je bent een leugenaar omdat twee Palestijnse jongens hebben toegegeven de moord te hebben gepleegd en daar ook voor zijn veroordeeld door een rechtbank van een rechtsstaat. Geef me anders één betrouwbare bron waaruit zou moeten blijken dat zij die moord niet gepleegd hebben, maar dat het daadwerkelijk Thaise gastarbeiders waren, zoals de Palestijnse media dat de wereld inhielpen.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus ik ben een leugenaar omdat propagandistische leugen-bronnen iets anders zeggen?
je bedoeld dat een paar palestijnen zijn gemarteld om te bekennen? En het vernietigen van iemands inkomen is gewoon economische oormogsvoering.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je bent een leugenaar omdat twee Palestijnse jongens hebben toegegeven de moord te hebben gepleegd en daar ook voor zijn veroordeeld door een rechtbank van een rechtsstaat. Geef me anders één betrouwbare bron waaruit zou moeten blijken dat zij die moord niet gepleegd hebben, maar dat het daadwerkelijk Thaise gastarbeiders waren.
En het vernietigen van iemands inkomen is geen moord, maar gewoon een strafbaar feit. Kom nou.
Kom nou met een bron waaruit blijkt dat het gastarbeiders waren dan? Nu roep je gewoon maar wat, daar kan ik niets mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
je bedoeld dat een paar palestijnen zijn gemarteld om te bekennen? En het vernietigen van iemands inkomen is gewoon economische oormogsvoering.
Dat maakt toch niet uit? Of de IDT nou toestaat dat kolonisten de boel slopen of het zelf doen maakt toch niet uit?quote:Op zondag 14 juli 2013 04:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Kom nou met een bron waaruit blijkt dat het gastarbeiders waren dan? Nu roep je gewoon maar wat, daar kan ik niets mee.
Hoe het ook zij, het vernietigen van iemands inkomen is inderdaad economische oorlogsvoering, als het werd uitgevoerd door het Israëlische leger. Dat is hier niet het geval, net als het dus geen moord is.
Hoe weet je dat ze het toestaan? Dat is toch gewoon een aanname.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Of de IDT nou toestaat dat kolonisten de boel slopen of het zelf doen maakt toch niet uit?
Lul toch niet zo slap. Israel is systematisch de Palestijnen eaan het treiteren, al decennia lang. Met geweld, met schietende kolonisten en met het slopen van hun economie. En je kan altijd "bronnen" vinden om je gelijk te bewijzen.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze het toestaan? Dat is toch gewoon een aanname.
Hoe ver sta jij van de werkelijkheid?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus ik ben een leugenaar omdat propagandistische leugen-bronnen iets anders zeggen?
Ik sta er bovenop. En aangezien ik verder niets heb met Israel, Palestina, Joden of moslims, ben ik ook nog objectief.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hoe ver sta jij van de werkelijkheid?
Lul toch niet zo slap. Arabische buurlanden zijn de Palestijnen aan het treiteren , behandelen als honden en tweede rangsburger en ook nog eens verjagen envermoorden ( In Syrie dit jaar al 2000 vermoord) In Jordanie zijn ze helemaal niks waard. Zogenaamd broeders ai?quote:Op zondag 14 juli 2013 04:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap. Israel is systematisch de Palestijnen eaan het treiteren, al decennia lang. Met geweld, met schietende kolonisten en met het slopen van hun economie. En je kan altijd "bronnen" vinden om je gelijk te bewijzen.
Helemaal niet, want zij zijn de lokale supermacht. En ze treineren structureel het "vredesproces" door nederzettingen te blijven bouwen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:16 schreef Skillsy het volgende:
Het is veel te simpel om altijd vinger te wijzen naar de staat Israel
En daarmee is Israëls gedrag goed gesproken? Laten we er for the sake of argument van uit gaan dat er een holocaust plaats vind op Palestijnen in Arabische landen. Hoe is dit een argument om Israëlische misdragingen goed te spreken?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:16 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap. Arabische buurlanden zijn de Palestijnen aan het treiteren , behandelen als honden en tweede rangsburger en ook nog eens verjagen envermoorden ( In Syrie dit jaar al 2000 vermoord) In Jordanie zijn ze helemaal niks waard. Zogenaamd broeders ai?
Het is veel te simpel om altijd vinger te wijzen naar de staat Israel want de Arabische buurlanden doen keihard mee en spugen op de Palestijnen.
Het is wel grappig hoe jij om gaat met bronnen. Wanneer anderen met bron X(VN, Israëlische organisaties voor mensenrechten) komen weet jij heel snel uit te leggen dat het allemaal propaganda van de tegenpartij is. Maar nu kom jij zelf met een Joodse krant om je gelijk te bewijzen.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze het toestaan? Dat is toch gewoon een aanname.
zeker niet, waar beweer ik dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
En daarmee is Israëls gedrag goed gesproken?
Niet, dat zeg ik toch? In de vorige delen ook. Ik zeg zelfs dat Israel een terreur staat is ('licht voor andere volkeren' is geen sprake!!), tevens ongeldig ook nog volgens het traditionele jodendom. Dus kom nu niet met deze debiele quotequote:Laten we er for the sake of argument van uit gaan dat er een holocaust plaats vind op Palestijnen in Arabische landen. Hoe is dit een argument om Israëlische misdragingen goed te spreken?
Lokale supermacht met 7 miljoen mensen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet, want zij zijn de lokale supermacht. En ze treineren structureel het "vredesproces" door nederzettingen te blijven bouwen.
Ben je een Nederlander?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet, want zij zijn de lokale supermacht. En ze treineren structureel het "vredesproces" door nederzettingen te blijven bouwen.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ga in op argumenten of blijf stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |