abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128888894
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.
pi_128888915
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

:r
Gelukkig hebben we wat dingen gemeen.... Kind wordt goddank besneden en zal geen varkensvlees eten. Ze eten al halal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je bent niet helemaal lekker en dan nog blijven volhouden hoe neutraal je bent, schaam je voor je leugens, een voorbeeld ben je niet dat is wel duidelijk.
Want? Waarom vind jij dit?
pi_128888955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ze eten al halal.
:') Dit kind gaat meer moslims dan Joods worden?
pi_128888961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we wat dingen gemeen.... Kind wordt goddank besneden en zal geen varkensvlees eten. Ze eten al halal.

[..]

Want? Waarom vind jij dit?
Idioten die 'heil' in hun mond nemen zoals jij dat doet, die roepen over Joden wat jij 'roept', en dan ook nog het lef om de vermoorde onschuld te spelen, ga toch weg met je onzin, snel.
pi_128888989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Praat maar voor jezelf.

[..]

Eigen interpretaties, zo zo, ik heb er voor gestudeerd maar jij denkt het te simplificeren, je weet simpelweg niet wat het allemaal inhoudt, hoe multidimensionaal het kan zijn, maar ook hoe het zorgt voor veel eenheid, het interesseert je niet wat leidt tot jouw domme incorrecte beweringen.
Als je met je studie nog steeds idiote opmerkingen kan maken vraag ik mij af hoe lomp je was voor het studeren gaan, maar dat is iets wat niet echt ter discussie staat.

Jouw eigen invullingen interesseren mij vrij weing ja, daar heb je helemaal gelijk in. Over de voordelen van het zionisme over de Joodse gemeenschap en de interne aspecten heb ik geen uitspraken over gedaan, dus lul niet zo slap, zionisme betekent pe definitie in alle aspecten een veilige en onafhankelijke onderkomen voor de Joden, vrij van vervolging. Details en uitvoering is een ander verhaal. Als je dat een incorrecte bewering noemt ben je niet alleen een enorme retard maar heb je er ook niet eens koosjer kaas van gegeten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 22:06:43 ]
pi_128888999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

:') Dit kind gaat meer moslims dan Joods worden?
InsAllah...

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Idioten die 'heil' in hun mond nemen zoals jij dat doet, die roepen over Joden wat jij 'roept', en dan ook nog het lef om de vermoorde onschuld te spelen, ga toch weg met je onzin, snel.
Je komt met beschuldigen en verder niets. Had je nog wat zinnigs te melden of?
Het blijkt nu dat ik jodenhater ben. Oepsie.
pi_128889018
Sarcasme trouwens :D
pi_128889042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Jah, was dat niet duidelijk genoeg :P ?
Vermoeden wel uiteraard, maar wist niet zeker.
Als je van de Sefardiem bent, ben je een baas, Chassidisch mag ook wel :7
pi_128889049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

InsAllah...
Ik kan wel een keppeltje naar adres verzenden als je wilt
pi_128889085
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:06 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik kan wel een keppeltje naar adres verzenden als je wilt
Allah korusun.
pi_128889087
En nu eten :9
pi_128889107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

InsAllah...

[..]

Je komt met beschuldigen en verder niets. Had je nog wat zinnigs te melden of?
Het blijkt nu dat ik jodenhater ben. Oepsie.
Ah is het niet concreet genoeg voor je :') :'), tuurlijk dame, ga maar door met je toneelstukje wie weet trapt er nog niemand in.
pi_128889162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vermoeden wel uiteraard, maar wist niet zeker.
Als je van de Sefardiem bent, ben je een baas, mag ook wel :7
Qua afkomst voornamelijk mizrahi. Mijn vader is Chassidisch.
pi_128889187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je met je studie nog steeds idiote opmerkingen kan maken vraag ik mij af hoe lomp je was voor het studeren gaan, maar dat is iets wat niet echt ter discussie staat.

Jouw eigen invullingen interesseren mij vrij weing ja, daar heb je helemaal gelijk in. Over de voordelen van het zionisme over de Joodse gemeenschap en de interne aspecten heb ik geen uitspraken over gedaan, dus lul niet zo slap, zionisme betekent pe definitie in alle aspecten een veilige en onafhankelijke onderkomen voor de Joden, vrij van vervolging. Details en uitvoering is een ander verhaal. Als je dat een incorrecte bewering noemt ben je niet alleen een enorme retard maar heb je er ook niet eens koosjer kaas van gegeten
Jij stelt dat alles daarna een eigen interpretatie is, ach ach dat noem ik simplificeren maar jij generaliseert het liefst, uiteraard kan je je richten op overeenkomstige aspecten maar eigenlijk niet zonder de multidimensionale achtergrond te begrijpen, dan is het overkoepelende geheel voor jou niet veel meer dan een grote vage vlek, problematisch wanneer je je met een discussie bemoeit.
pi_128889228
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Allah korusun.
Ik heb nog een mooie liggen, ik stuur 'm echt
pi_128889430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ah is het niet concreet genoeg voor je :') :'), tuurlijk dame, ga maar door met je toneelstukje wie weet trapt er nog niemand in.
Het enige wat jij doet is schoppen en schreeuwen. Voor de rest kom jij nergens met een inhoudelijk reactie :) Zolang jij dus niet kan verduidelijken, zie ik een discussie met jou als nutteloos.
pi_128889453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:11 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik heb nog een mooie liggen, ik stuur 'm echt
Allah korusun=God verhoede :)
pi_128889466
:')
pi_128889505
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef Kesefkesef het volgende:
:')
Het kind kiest zelf maar een religie uit en wordt nergens toe gedwongen. Vader en moeder willen dat het kind beide dingen meekrijgt.

Ben benieuwd :)
pi_128889525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Het enige wat jij doet is schoppen en schreeuwen. Voor de rest kom jij nergens met een inhoudelijk reactie :) Zolang jij dus niet kan verduidelijken, zie ik een discussie met jou als nutteloos.
Ik denk dat jij simpelweg niet in staat bent tot een inhoudelijke discussie :) :), dat je daar de kennis niet voor hebt, het probleem ligt niet bij mij maar bij jouw onvermogen om op een beetje ontwikkelde manier hier te kunnen reageren :) :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')