abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128890781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Vrouwmensch het volgende:

[..]

Indeed :3 .. We ontmoetten elkaar, hij startte een charme-offensief en ik werd verliefd op 'm. Voor mij was het ook een hele verrassing, ik dacht dat ik er destijds wel een keer over uit was dat ik meer tot de vrouwenliefde behoorde, maar het bleek anders.
Meer tot de vrouwenliefde behoren, maar jezelf wel lesbienne noemen. Zucht
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128890862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Deckard het volgende:

[..]

Matig.
_O-
pi_128891002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het probleem is vaak dat mensen met biseksuele gevoelens vaak zelf ook niet (goed) weten wat ze nou precies zijn. Dat geeft verder niet. Je moet je doen waar je zelf gelukkig van wordt, en een partner zoeken die daar bij past. Te veel mensen blijven hangen in een patroon waar ze zichzelf mee ongelukkig maken en hun partner ook. Op een gegeven moment moet je dan de knoop doorhakken en erkennen dat je niet bij elkaar past.
pi_128891436
quote:

[..]

eh... als je van de vrouwenliefde bent dan ben je toch een lesbienne? :@
Of mis ik iets? :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:10:15 #30
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128891491
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ze miept over "meer van de vrouwenliefde"; ergo: kennelijk geen diehard lesbo (is háár conclusie)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128891626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of gewoon een bi. Het kan hoor.
pi_128891629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze miept over "meer van de vrouwenliefde"; ergo: kennelijk geen diehard lesbo (is háár conclusie)
Ah... dat hokjesdenken moet je ook niet doen denk, gebeurt vaak zat dat iemand ineens op iemand
van hetzelfde geslacht valt, of ineens een hetero relatie aangaat, zo uniek is dat nu ook weer niet.
pi_128891675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:13 schreef Deckard het volgende:

[..]

Of gewoon een bi. Het kan hoor.
Ja, kan ook en misschien was ze daar nog niet achter voordat ze haar huidige vriend ontmoette, ze
zal niet de eerste zijn en ook vast niet de laatste toch?
pi_128891743
quote:

[..]

Ga jij je moeder maar even pesten met dat zure geneuzel van je :* .. Overtuigd lesbienne, want; nooit een relatie met een manspersoon gehad. Ooit eens een poging tot seksuele interactie gedaan met een fijne knul, maar dat eindigde in een enorme anticlimax. Me er vervolgens niet meer aan gewaagd tot dus m'n huidige vriend in beeld kwam.
pi_128891817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Vrouwmensch het volgende:

[..]

Ga jij je moeder maar even pesten met dat zure geneuzel van je :* .. Overtuigd lesbienne, want; nooit een relatie met een manspersoon gehad. Ooit eens een poging tot seksuele interactie gedaan met een fijne knul, maar dat eindigde in een enorme anticlimax. Me er vervolgens niet meer aan gewaagd tot dus m'n huidige vriend in beeld kwam.
Rustig maar, alles komt goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128891833
Maar wat kunnen buitenstaanders hiermee? Ik zou kiezen met wie jij de leukste tijd kunt hebben en voor die specifieke persoon gaan. Of stiekem vreemdgaan, ook een optie.
pi_128891916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef Krullie. het volgende:
Maar wat kunnen buitenstaanders hiermee? Ik zou kiezen met wie jij de leukste tijd kunt hebben en voor die specifieke persoon gaan. Of stiekem vreemdgaan, ook een optie.
Ik zou kiezen voor de optie overtuigend exhibionistisch vreemdgaan. Gewoon op straat met videostreaming naar al je facebook vriendjes

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, kan ook en misschien was ze daar nog niet achter voordat ze haar huidige vriend ontmoette, ze
zal niet de eerste zijn en ook vast niet de laatste toch?
Klopt, tot een nadere leeftijd.
pi_128892495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef Krullie. het volgende:
Buitenstaanders kunnen hier niks mee. Het is meer het feit dat het me af en toe hoog zit en ik er geen kant mee op kan, vandaar dat de neiging de kwestie het internet op te slingeren me vanavond in volle hevigheid overviel.

Ik hoopte eigenlijk op een soort eyeopener, nieuwe inzichten, maar zoals verwacht kan ik van niemand verwachten dat 'ie de situatie begrijpt als ik 'm zo beknopt samenvat en al helemaal niet welke emoties het bij me teweeg brengt, om vervolgens een Oplossing aan te dragen ofzo.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:42:35 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128892728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Vrouwmensch het volgende:

[..]

Buitenstaanders kunnen hier niks mee. Het is meer het feit dat het me af en toe hoog zit en ik er geen kant mee op kan, vandaar dat de neiging de kwestie het internet op te slingeren me vanavond in volle hevigheid overviel.

Ik hoopte eigenlijk op een soort eyeopener, nieuwe inzichten, maar zoals verwacht kan ik van niemand verwachten dat 'ie de situatie begrijpt als ik 'm zo beknopt samenvat en al helemaal niet welke emoties het bij me teweeg brengt, om vervolgens een Oplossing aan te dragen ofzo.
Er is geen oplossing die jou kan geven wat je wil ;)
pi_128893140
quote:

[..]

Ik begrijp je wel, ook al ben ik zelf nooit verliefd geweest op een vrouw, maar een oplossing
heb ik niet voor je, ik denk dat je die zelf moet vinden.
pi_128893201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is geen oplossing die jou kan geven wat je wil ;)
Jawel :P maar dan moet ze vriend en vriendin zover krijgen dat ze dat ook willen :+
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:58:32 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128893258
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jawel :P maar dan moet ze vriend en vriendin zover krijgen dat ze dat ook willen :+
Maar die zijn als water en vuur. En ze wil geen (uitsluitend) seks-relatie want ze heeft gevoelens voor allebei ;)
pi_128893376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar die zijn als water en vuur. En ze wil geen (uitsluitend) seks-relatie want ze heeft gevoelens voor allebei ;)
Nee, snap ik, dus op de één of andere manier moeten die twee ook vriendjes worden, de enige reden
dat vriend het niet wil is jaloersheid of angst te verliezen van vriendin,

Of hij wil gewoon geen 2 vrouwen, meestal is eentje al genoeg om een vent pijn in zijn kop
te laten krijgen :D
  zaterdag 13 juli 2013 @ 00:04:01 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128893459
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, snap ik, dus op de één of andere manier moeten die twee ook vriendjes worden, de enige reden

Of hij wil gewoon geen 2 vrouwen, meestal is eentje al genoeg om een vent pijn in zijn kop
En dan gaat hij het wél goedvinden dat ze een relatie heeft met allebei? Not gonna happen.. :N
pi_128893503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dan gaat hij het wél goedvinden dat ze een relatie heeft met allebei? Not gonna happen.. :N
Neh... ik denk het ook niet, maar je weet maar nooit. Geen ervaring mee :+
pi_128893954
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vriend en beste vriendin liggen elkaar ook gewoon in het geheel niet, botsende karakters (terwijl ze toch tamelijk veel op elkaar lijken op bepaalde punten). Vriendlief staat te springen om een trio, alleen zou hij haar er niet bij willen hebben, durf ik al wel met zekerheid te zeggen :3 ..

However, het is in feite gewoon een kwestie van het uit m'n hoofd zetten en niet zo zeiken; ik denk dat veel vrouwen zich dolgelukkig zouden prijzen met de fantastische man die ik m'n vriend mag noemen.
pi_128894051
quote:

[..]

Online meningen vragen - zeker in R&P - is veelal toch zoeken naar bevestiging van wat je horen wil. Je bent bisexueel en geen lesbo. Je zit in een exclusieve relatie. Wil je geen exclusieve relatie meer leg dat aan je vriend voor. Zegt hij nee en jij kunt dat niet accepteren dan ga je je eigen weg. Zegt hij nee en je kunt dat wel accepteren blijft het bij hetzelfde. Zegt hij ja doe je ding.
Ja nee
pi_128894054
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef Vrouwmensch het volgende:

[..]

However, het is in feite gewoon een kwestie van het uit m'n hoofd zetten en niet zo zeiken; ik denk dat veel vrouwen zich dolgelukkig zouden prijzen met de fantastische man die ik m'n vriend mag noemen.
Dan moet je je vriendin gewoon als platonische vriendin houden, anders ben je die man straks kwijt.
Dus eigenlijk weet je prima wat je moet doen :D
pi_128894118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Online meningen vragen - zeker in R&P - is veelal toch zoeken naar bevestiging van wat je horen wil. Je bent bisexueel en geen lesbo. Je zit in een exclusieve relatie. Wil je geen exclusieve relatie meer leg dat aan je vriend voor. Zegt hij nee en jij kunt dat niet accepteren dan ga je je eigen weg. Zegt hij nee en je kunt dat wel accepteren blijft het bij hetzelfde. Zegt hij ja doe je ding.
Mosterd na de maaltijd (8> we waren er al uit :')
pi_128894352
quote:

Wat zal jou het bommen hoe TS zichzelf noemt? :?
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mosterd na de maaltijd (8> we waren er al uit :')
Opgelost & weer een tevreden klant O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')