Zoiets ja. Vrouwen zijn geen bedreiging voor een man, dus heel erg zal hij het niet vinden, als ik even voor mezelf spreek, als jij een nacht met haar wil doorbrengen op regelmatige basis.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Probeer eens out of the box te denken, wat is er mis met twee partners?
Waarschijnlijk zou je vriend het ook prachtig vinden als ze bij jullie in zou trekken.
Waarom is dat zo? Weet of vermoed je vriend al iets? Zijn het niet matchende persoonlijkheden? Of maken jullie allemaal graag van muggen olifanten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef Vrouwmensch het volgende:
Notificatie: Vriend en beste vriendin zijn als water en vuur.
Zou wel eens een misvatting kunnen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:29 schreef Supersoep het volgende:
Zoiets ja. Vrouwen zijn geen bedreiging voor een man, dus heel erg zal hij het niet vinden, als ik even voor mezelf spreek, als jij een nacht met haar wil doorbrengen op regelmatige basis.
Nee joh, da's nu juist de slechtste keuze die erbij staat! Ik dacht toch dat ik dat er duidelijk bij had vermeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef Vrouwmensch het volgende:
... (optie 3 van DO2 is waarschijnlijk het meest voor de hand liggend) ...
Truequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:16 schreef jaha het volgende:
Maar dat is de situatie waar je nu ook al in zit en die je niet gelukkig maakt dus
Haar viend denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:34 schreef Fascination het volgende:
Overigens ook raar dat je voor je huidige vriend overtuigd lesbienne was. Wat zorgde voor het keerpunt?
Indeed :3 .. We ontmoetten elkaar, hij startte een charme-offensief en ik werd verliefd op 'm. Voor mij was het ook een hele verrassing, ik dacht dat ik er destijds wel een keer over uit was dat ik meer tot de vrouwenliefde behoorde, maar het bleek anders.quote:
Tja, ik kan je ook verder geen raad geven ben ik bangquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
Indeed :3 .. We ontmoetten elkaar, hij startte een charme-offensief en ik werd verliefd op 'm. Voor mij was het ook een hele verrassing, ik dacht dat ik er destijds wel een keer over uit was dat ik meer tot de vrouwenliefde behoorde, maar het bleek anders.
Meer tot de vrouwenliefde behoren, maar jezelf wel lesbienne noemen. Zuchtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
Indeed :3 .. We ontmoetten elkaar, hij startte een charme-offensief en ik werd verliefd op 'm. Voor mij was het ook een hele verrassing, ik dacht dat ik er destijds wel een keer over uit was dat ik meer tot de vrouwenliefde behoorde, maar het bleek anders.
Het probleem is vaak dat mensen met biseksuele gevoelens vaak zelf ook niet (goed) weten wat ze nou precies zijn. Dat geeft verder niet. Je moet je doen waar je zelf gelukkig van wordt, en een partner zoeken die daar bij past. Te veel mensen blijven hangen in een patroon waar ze zichzelf mee ongelukkig maken en hun partner ook. Op een gegeven moment moet je dan de knoop doorhakken en erkennen dat je niet bij elkaar past.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meer tot de vrouwenliefde behoren, maar jezelf wel lesbienne noemen. Zucht
eh... als je van de vrouwenliefde bent dan ben je toch een lesbienne?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze miept over "meer van de vrouwenliefde"; ergo: kennelijk geen diehard lesbo (is háár conclusie)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... als je van de vrouwenliefde bent dan ben je toch een lesbienne?![]()
Of mis ik iets?
Of gewoon een bi. Het kan hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... als je van de vrouwenliefde bent dan ben je toch een lesbienne?![]()
Of mis ik iets?
Ah... dat hokjesdenken moet je ook niet doen denk, gebeurt vaak zat dat iemand ineens op iemandquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze miept over "meer van de vrouwenliefde"; ergo: kennelijk geen diehard lesbo (is háár conclusie)
Ja, kan ook en misschien was ze daar nog niet achter voordat ze haar huidige vriend ontmoette, zequote:
Ga jij je moeder maar even pesten met dat zure geneuzel van jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rustig maar, alles komt goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
Ga jij je moeder maar even pesten met dat zure geneuzel van je.. Overtuigd lesbienne, want; nooit een relatie met een manspersoon gehad. Ooit eens een poging tot seksuele interactie gedaan met een fijne knul, maar dat eindigde in een enorme anticlimax. Me er vervolgens niet meer aan gewaagd tot dus m'n huidige vriend in beeld kwam.
Ik zou kiezen voor de optie overtuigend exhibionistisch vreemdgaan. Gewoon op straat met videostreaming naar al je facebook vriendjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef Krullie. het volgende:
Maar wat kunnen buitenstaanders hiermee? Ik zou kiezen met wie jij de leukste tijd kunt hebben en voor die specifieke persoon gaan. Of stiekem vreemdgaan, ook een optie.
Klopt, tot een nadere leeftijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, kan ook en misschien was ze daar nog niet achter voordat ze haar huidige vriend ontmoette, ze
zal niet de eerste zijn en ook vast niet de laatste toch?
Buitenstaanders kunnen hier niks mee. Het is meer het feit dat het me af en toe hoog zit en ik er geen kant mee op kan, vandaar dat de neiging de kwestie het internet op te slingeren me vanavond in volle hevigheid overviel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef Krullie. het volgende:
Maar wat kunnen buitenstaanders hiermee? Ik zou kiezen met wie jij de leukste tijd kunt hebben en voor die specifieke persoon gaan. Of stiekem vreemdgaan, ook een optie.
Er is geen oplossing die jou kan geven wat je wilquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
Buitenstaanders kunnen hier niks mee. Het is meer het feit dat het me af en toe hoog zit en ik er geen kant mee op kan, vandaar dat de neiging de kwestie het internet op te slingeren me vanavond in volle hevigheid overviel.
Ik hoopte eigenlijk op een soort eyeopener, nieuwe inzichten, maar zoals verwacht kan ik van niemand verwachten dat 'ie de situatie begrijpt als ik 'm zo beknopt samenvat en al helemaal niet welke emoties het bij me teweeg brengt, om vervolgens een Oplossing aan te dragen ofzo.
Ik begrijp je wel, ook al ben ik zelf nooit verliefd geweest op een vrouw, maar een oplossingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
Buitenstaanders kunnen hier niks mee. Het is meer het feit dat het me af en toe hoog zit en ik er geen kant mee op kan, vandaar dat de neiging de kwestie het internet op te slingeren me vanavond in volle hevigheid overviel.
Ik hoopte eigenlijk op een soort eyeopener, nieuwe inzichten, maar zoals verwacht kan ik van niemand verwachten dat 'ie de situatie begrijpt als ik 'm zo beknopt samenvat en al helemaal niet welke emoties het bij me teweeg brengt, om vervolgens een Oplossing aan te dragen ofzo.
Jawelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is geen oplossing die jou kan geven wat je wil
Maar die zijn als water en vuur. En ze wil geen (uitsluitend) seks-relatie want ze heeft gevoelens voor allebeiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawelmaar dan moet ze vriend en vriendin zover krijgen dat ze dat ook willen
Nee, snap ik, dus op de één of andere manier moeten die twee ook vriendjes worden, de enige redenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar die zijn als water en vuur. En ze wil geen (uitsluitend) seks-relatie want ze heeft gevoelens voor allebei
En dan gaat hij het wél goedvinden dat ze een relatie heeft met allebei? Not gonna happen..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, snap ik, dus op de één of andere manier moeten die twee ook vriendjes worden, de enige reden
dat vriend het niet wil is jaloersheid of angst te verliezen van vriendin,
Of hij wil gewoon geen 2 vrouwen, meestal is eentje al genoeg om een vent pijn in zijn kop
te laten krijgen
Neh... ik denk het ook niet, maar je weet maar nooit. Geen ervaring meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan gaat hij het wél goedvinden dat ze een relatie heeft met allebei? Not gonna happen..
Vriend en beste vriendin liggen elkaar ook gewoon in het geheel niet, botsende karakters (terwijl ze toch tamelijk veel op elkaar lijken op bepaalde punten). Vriendlief staat te springen om een trio, alleen zou hij haar er niet bij willen hebben, durf ik al wel met zekerheid te zeggen :3 ..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, snap ik, dus op de één of andere manier moeten die twee ook vriendjes worden, de enige reden
dat vriend het niet wil is jaloersheid of angst te verliezen van vriendin,
Of hij wil gewoon geen 2 vrouwen, meestal is eentje al genoeg om een vent pijn in zijn kop
te laten krijgen
Online meningen vragen - zeker in R&P - is veelal toch zoeken naar bevestiging van wat je horen wil. Je bent bisexueel en geen lesbo. Je zit in een exclusieve relatie. Wil je geen exclusieve relatie meer leg dat aan je vriend voor. Zegt hij nee en jij kunt dat niet accepteren dan ga je je eigen weg. Zegt hij nee en je kunt dat wel accepteren blijft het bij hetzelfde. Zegt hij ja doe je ding.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin gewoon als platonische vriendin houden, anders ben je die man straks kwijt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:20 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]
However, het is in feite gewoon een kwestie van het uit m'n hoofd zetten en niet zo zeiken; ik denk dat veel vrouwen zich dolgelukkig zouden prijzen met de fantastische man die ik m'n vriend mag noemen.
Mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Online meningen vragen - zeker in R&P - is veelal toch zoeken naar bevestiging van wat je horen wil. Je bent bisexueel en geen lesbo. Je zit in een exclusieve relatie. Wil je geen exclusieve relatie meer leg dat aan je vriend voor. Zegt hij nee en jij kunt dat niet accepteren dan ga je je eigen weg. Zegt hij nee en je kunt dat wel accepteren blijft het bij hetzelfde. Zegt hij ja doe je ding.
Wat zal jou het bommen hoe TS zichzelf noemt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef Fascination het volgende:
Opgelost & weer een tevreden klantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mosterd na de maaltijdwe waren er al uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |