hooguit naar de catcavequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij gaan we vanaaf de deur niet meer uit.
vreemd?! Nou jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:56 schreef Cat22 het volgende:
En aangezien Satsu gisteravond bijna een hartverzakking kreeg toen ik opeens een vreemde man mee naar binnen nam ben ik maar wat eerder opgestaan om de katten ontbijt te geven.
Voor Satsu wel.quote:
vanaf mainstage gezien. Links of rechts?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, sp3c is bij het kleid. Met bier.
rechtsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
vanaf mainstage gezien. Links of rechts?
Ten tijde van deze post zaten wij nog bij Takke.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, sp3c is bij het kleid. Met bier.
Zijn ze er weer? Goede tip!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef frederik het volgende:
Voor de mensen die van ver naar Rotterdam gaan voor het sjoelen (met het OV), misschien is het handig om komende week bij de AH een treinkaart te halen (17 euro pp)
En de samensjoelerts kunnen gebruikmaken van de meereiskaarten van de spoordeelwekenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef frederik het volgende:
Voor de mensen die van ver naar Rotterdam gaan voor het sjoelen (met het OV), misschien is het handig om komende week bij de AH een treinkaart te halen (17 euro pp)
De aanbiedingen kunnen alleen niet gelijktijdig gebruikt worden (AH kaart + samenreiskaart is niet mogelijk). AH kaarten zijn dit keer overigens te gebruiken van 15 juli tot 13 oktober.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En de samensjoelerts kunnen gebruikmaken van de meereiskaarten van de spoordeelweken.
hoe duur zijn de ah kaarten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:34 schreef frederik het volgende:
[..]
De aanbiedingen kunnen alleen niet gelijktijdig gebruikt worden (AH kaart + samenreiskaart is niet mogelijk). AH kaarten zijn dit keer overigens te gebruiken van 15 juli tot 13 oktober
oic. Ga ik ook maar halen, 40 cent winst aan het begin van hetschooljaar. Per dag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef frederik het volgende:
Je staat erbijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:51 schreef DaMart het volgende:
19 augustus weer? Even onder voorbehoud dan.
Whahaha lolquote:Op zondag 14 juli 2013 10:30 schreef Cat22 het volgende:
RUST in huis. Toek heeft geen stem meer.![]()
Hij gaat de rest van de dag niet meer praten... zegt hij.
Dat ja!quote:
Ik vertrek na de lunch, denk ergens tussen 2 en half 3 op bp te arriverenquote:
Dat is ook zo ongeveer mijn tijd. Toek komt net onder de douche vandaan gerold, dadelijk ontbijt chez Takke, heren afzetten op het station, nog even naar huis en dan op tijd op BP voor Within Temptation.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vertrek na de lunch, denk ergens tussen 2 en half 3 op bp te arriveren
Dat was ik al van planquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer mijn tijd. Toek komt net onder de douche vandaan gerold, dadelijk ontbijt chez Takke, heren afzetten op het station, nog even naar huis en dan op tijd op BP voor Within Temptation.![]()
Als je met de auto komt: zet je waggie in de wijk Boshoven. Plek zat, gratis en een stuk dichterbij dan de officiële parkeerplaats die op pendelbusafstand ligt.
jaja. Je luistert gewoon braaf.quote:
Wist je dat katten zelf hun baasjes uitzoeken Toekquote:Op zondag 14 juli 2013 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Opvangpoes Twiggy laft Toek. Hij krijgt de hele tijd kopjes en wordt achtervolgd.
als ik er tijd voor had had ik Twiggy wel willen hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wist je dat katten zelf hun baasjes uitzoeken Toek
in sjoeltopic kan allesquote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet handig om dat in FHF te gaan posten
voordat je het weet helpt iemand je bij dat vertrek
Hij logeerde bij mij. Ik heb hem gewoon genote en op de trein gezet.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet handig om dat in FHF te gaan posten
voordat je het weet helpt iemand je bij dat vertrek
Faal.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
Mijn kaartje kan de conductrice niet lezen. Maar ze kan hem scannen als ze wil. Alleen doet ze dat niet. Maar zeurt over de printer van mijn baas
Maargoed we zitten inmiddels in Eindhoven in de IC naar Den Haag/Rotterdam!
ik loop net CS in Roffa uit. Kortom sp3c is nu alleen.quote:
Nou ja heb wel de hele familie gemist. Gisteren mijn oom met vrouw + kids en de kids van de jarige tante gemist en vandaag was mijn andere oom met vrouw en kids dr en die gingen weg toen ik nog niet in R'dam was. Maar ik was op tijd voor de BBQquote:
ohquote:
Hoe waren die? Die had ik beide wel willen zienquote:Within Temptation![]()
Golden Earring![]()
Verbazendquote:Dat is alles wat ik gezien heb. En toen had ik geen zin meer om op ZZ Top te wachten en ben ik vertrokken.
Takke schuift als vanouds al de hele dag van Kleid naar tent.
Nope, echt alleen die twee die ik noemde.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
en heb je George en the Destroyers nog gezien vandaag?
hoewassut!
ik deel de pijnquote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Was verder wel gezellig, maar het gezelschap was niet meer compleet![]()
Gaat hem niet worden. Zelfs als je zegt je stem kwijt te zijn lul je nog door.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Zelfs als je zegt je stem kwijt te zijn lul je nog door.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
dat lijkt me inderdaad niet cool.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:11 schreef Cat22 het volgende:
Om half tien wakker gebeld worden omdat de rolluikmonteur een uur vroeger komt is niet leuk.
Mhehehequote:Op maandag 15 juli 2013 10:11 schreef Cat22 het volgende:
Om half tien wakker gebeld worden omdat de rolluikmonteur een uur vroeger komt is niet leuk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:44 schreef sp3c het volgende:
jullie gasten misten de rest van het festival en natuurlijk de gastvrouwtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Cat22 heeft de helft niet gezien!!!!!!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, echt alleen die twee die ik noemde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
had deze gemist maar het moet toch ff:
[..]
Cat22 heeft de helft niet gezien!!!!!!!!flauw +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Zijn ik en mijn broer ook al ons hele leven volgens de familiequote:Op maandag 15 juli 2013 12:21 schreef Toekito het volgende:
In de groepsapp met Mart en MPG is nu de titel: Toek de reservebelg
Met zoorvleisquote:Op maandag 15 juli 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
Dames ik zal Henk vragen of het de 19de een Limburgse avond kan worden
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
toek vond me flauw +1
ik reken het als progressie
flauwquote:Op maandag 15 juli 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
toek vond me flauw +1
ik reken het als progressie
Laat die beren nou eens weg man, das duitschquote:
als ze brood gaan smeren mogen die beren komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Laat die beren nou eens weg man, das duitsch
hihihi hahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze brood gaan smeren mogen die beren komen.
ik heb alleen honingdrop en cola in huis en ben luiquote:
We hebben je teveel verwendquote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb alleen honingdrop en cola in huis en ben lui
Gelukkig belden ze telefonisch dat ze er over een kwartiertje zouden zijn. Net tijd genoeg om me uit bed te hijsen en de autist+rest ontbijt te geven.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mhehehe
Zie je er ook altijd zo charmant uit als je zo uit bed gebeld wordt
wie is dat?quote:
Het was de emooootsiequote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
wie is dat?
Of noem je sp3c nu een spas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |