Sorry kan het niet laten hier niet op te reageren, iedereen een chip in de nek lijkt me beter, hahahaha.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:18 schreef waht het volgende:
Een persoonsgebonden verbod lijkt me een beter idee, dat we specifieke personen uitrusten met meetapparatuur en beboeten indien ze roken.
en daarbij inherent de opkomst van de georganiseerde misdaad. Ja de prohibition was zo'n succes dat Roosevelt in 1933 er een einde aan maakte. Een totaalverbod op roken willen is enorm kortzichtig en bovenal erg dom.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom het niet wordt verboden? Zie het alcoholverbod in de USA, eind jaren 20 als ik me niet vergis.
Dat is een uitstekend plan en geheel in lijn met waar de door de democratie met z'n allen naar toe gaan. Gelijk multifunctioneel die apparatuur zodat toekomstige verboden er ook mee gehandhaafd kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:18 schreef waht het volgende:
Een persoonsgebonden verbod lijkt me een beter idee, dat we specifieke personen uitrusten met meetapparatuur en beboeten indien ze roken.
Of gelijk iets inbouwen dat je of dat iemand van afstand een stroomstoot kan krijgen als straf, hahahaha.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is een uitstekend plan en geheel in lijn met waar de door de democratie met z'n allen naar toe gaan. Gelijk multifunctioneel die apparatuur zodat toekomstige verboden er ook mee gehandhaafd kunnen worden.
En in hoeverre komt de daling van het aantal rokers door gestopte rokers, en niet door jongeren die nooit begonnen zijn met roken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom komt de daling na 1980 niet door de gezondheidsrisico's?
Als je niet serieus kan doen, blijf dan weg uit POLquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:17 schreef arjan1212 het volgende:
iedereen die het niet met mij eens is, is een gehersenspoelde slaaf
als jij met mij in een cafe gaat staan, tast je je eigen gezondheid aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zolang jij een ander zijn gezondheid aantast en die ander voor de door jou veroorzaakte medische kosten opdraagt mag die ander zich met jouw rookgedrag bemoeien.
Bezit geen auto?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zolang jij een ander zijn gezondheid aantast en die ander voor de door jou veroorzaakte medische kosten opdraagt mag die ander zich met jouw rookgedrag bemoeien.
Met Bram_van_Loon valt niet te praten, ik denk dat ie bij clean air nederland of stivoro werkt.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als jij met mij in een cafe gaat staan, tast je je eigen gezondheid aan.
ik denk dat bram bang is voor het leven.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:16 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Met Bram_van_Loon valt niet te praten, ik denk dat ie bij clean air nederland of stivoro werkt.
Nee, maar ik steun die organisaties van harte. Ze strijden voor de goede zaak.quote:Met Bram_van_Loon valt niet te praten, ik denk dat ie bij clean air nederland of stivoro werkt.
Precies.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ja daar ben ik voor, de zorgverzekeringspremie voor rokers, dikke mensen en alcohollisten halveren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Aberkullie het volgende:
Prima dat ze zichzelf COPD roken lijkt mij, maar belast ze dan met een hogere zorgpremie in plaats van waarschuwingen op pakjes, accijns etc.
Maar dat zou dan ook moeten gelden voor mensen met morbide obesitas en alcoholisten.
Ah, dus ik mag me ook bemoeien met mensen die overwerken? Of met mensen die een verhoogd risico lopen op blessures? Of met mensen die autorijden?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe tasten mensen die overwerken of een verhoogd risico lopen op blessures jouw gezondheid aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag me ook bemoeien met mensen die overwerken? Of met mensen die een verhoogd risico lopen op blessures? Of met mensen die autorijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |