BNW is een paar deuren verderop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
http://martinvrijland.com(...)ren-van-vaccinaties/
En ondanks die prik heb ik toch de mazelen gehad. Nou wat een wonder middel is het toch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je post net dat je alle inentingen gewoon gehad hebt, en als jij 17 bent dan heb je dus gewoon een BMR-prik gehad.
Nee maar ik vind het geen prettig gevoel om kwik in je te laten spuiten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben niet bang, ik mag nog niet de duivel duld geen concurrentie.
en je bent dus ook gevaccineerd, blijkbaar, heb jij dus wel bijwerkingen ondervonden!
maar verder niks, geen aids kanker of andere mankementen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het geen prettig gevoel om kwik in je te laten spuiten.
Lijkt me geen reden om dit soort kolder in een serieuzer subforum te tolereren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
mag niet heeft hij ban op.
Tribal was ff niet lief
i know.. scroll verder terug had m al verwezen naar truth.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me geen reden om dit soort kolder in een serieuzer subforum te tolereren.
Eerst ben je overal tegen gevaccineerd, dan weer niet, en nu heb je ondanks die vaccinatie de mazelen gehad?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En ondanks die prik heb ik toch de mazelen gehad. Nou wat een wonder middel is het toch.
ook een tabel voor sterfgevallen door de vaccinaties er van?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:08 schreef Leandra het volgende:
Aantal sterfgevallen door Mazelen:
[ afbeelding ]
In 1950 hadden we 10 miljoen inwoners.
het was mazzelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst ben je overal tegen gevaccineerd, dan weer niet, en nu heb je ondanks die vaccinatie de mazelen gehad?
Wanneer was dat?
Wacht maar, er komt zo een grafiekje met AIDS gerelateerde sterfgevallen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:08 schreef Leandra het volgende:
Aantal sterfgevallen door Mazelen:
[ afbeelding ]
In 1950 hadden we 10 miljoen inwoners.
Nee, die zou al 2 topics door tribal geleverd worden, want hij wist zeker dat er meer kinderen doodgingen aan vaccinaties, maar ik heb die tabel nog niet gezien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
ook een tabel voor sterfgevallen door de vaccinaties er van?
hoi mootie,quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:15 schreef mootie het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, laat hem alsjeblieft ophouden.
ah ik las het begin ..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die zou al 2 topics door tribal geleverd worden, want hij wist zeker dat er meer kinderen doodgingen aan vaccinaties, maar ik heb die tabel nog niet gezien.
Is dat dezelfde Martin als deze? http://nieuwsbreker.wordp(...)door-met-oplichting/quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
http://martinvrijland.com(...)ren-van-vaccinaties/
En ik had nog wel zulk grenzeloos vertrouwen in die bron.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Martin als deze? http://nieuwsbreker.wordp(...)door-met-oplichting/
wtf weer zo'n hilarische site, thnx man mijn dag kan niet meer stukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Martin als deze? http://nieuwsbreker.wordp(...)door-met-oplichting/
Yep. Dat is dezelfde Martin/Martijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef paddy het volgende:
Nee, dat klopt, daar ga ik ook vanuit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ik las het begin ..
we mogen er gewoon vanuit gaan dat zonder vaccinaties de wereldbevolking gewoon anders niet gegroeid is naar 7 miljard![]()
Dus als een mod dit topic naar BNW verplaatst zijn de nutteloze posts met onbetrouwbare bronnen voorbij?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
mag niet heeft hij ban op.
Tribal was ff niet lief
er loopt al een soortgelijk forum, + tribal mag daar niet op, dit was gewoon een NWS topic.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Dus als een mod dit topic naar BNW verplaatst zijn de nutteloze posts met onbetrouwbare bronnen voorbij?
Dan wordt het nog erger.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Dus als een mod dit topic naar BNW verplaatst zijn de nutteloze posts met onbetrouwbare bronnen voorbij?
Ook weer zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan wordt het nog erger.
Dit is een NWS topic.
Pff, wat ben jij toch een negatief zeikwijf zeg...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig, de kwaliteit van het leven als je hersenvliesontsteking hebt gehad door de mazelen
Geen immuniteit tegen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Pff, wat ben jij toch een negatief zeikwijf zeg...
Als daar een vaccin tegen bestond liet ik het morgen inspuitenquote:
Ik probeer de voordelen van een hersenvliesontsteking te zien maar lukt niet echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Pff, wat ben jij toch een negatief zeikwijf zeg...
Waarschijnlijk omdat er bosjes kinderen tegelijk hersenvliesontsteking hebben opgelopen omdat ze niet ingeënt waren tegen de mazelen (NOT)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik probeer de voordelen van een hersesnvliesontsteking te zien maar lukt niet echt.
Waarom negeer je mijn complete post? Zie je bijvoorbeeld echt niet wat er mis is met het gelijk stellen van de correlatie en de oorzaak-gevolg delen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat we van een mug een olifant maken.
Doe toch niet zo simpel johquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou wel er is paniek om een aantal doden dat nog niet eens op een hand te tellen is en daarvoor moeten we ons laten inenten. We laten ons snel bang maken. Je praat zelf steeds over het nut om te vaccineren tegen de mazelen.
Ja maar dat is trouwens een slecht artikel bedoelt om iemand helemaal zwart te maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou volgens een bron die hier eerder gepost werd viel er in totaal 200 doden door de mazelen niet bepaald veel. Nog niet echt nuttig om gelijk iedereen te vaccineren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe toch niet zo simpel johHet aantal doden was niet op een hand te tellen OMDAT er juist zo breed tegen gevaccineerd wordt. Ga jij maar eens naar een land waar bijvoorbeeld polio nog voorkomt. Dan zie je hoeveel goeds de vaccins doen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou volgens een bron die hier eerder gepost werd viel er in totaal 200 doden door de mazelen niet bepaald veel. Nog niet echt nuttig om gelijk iedereen te vaccineren.
Dat bedoel ik idd, zeker omdat het risico te verwaarlozen is, maar het komt niet echt over bij die dame. Het zou mij niets verbazen als er op lange termijn een virus ontstaat waar kinderen helemaal niet meer tegen gewapend zijn omdat ze hun eigen afweersysteem al lam hebben laten leggen door talloze vaccinatiecocktails. Moet je iedereen dan gaan horen.....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt dat hij vrijer wil leven dat hij niet gecontroleerd wil worden door alles. en dat hij niet voor elke antigeen gevaccineerd moet worden.
Die k..smiley vind ik toch altijd wel het grootste zwaktebod in een discussie (en ja, nu zul je er natuurlijk ook eentje onder mijn post gaan zetten....)quote:
Ja maar daar maat geen kip zich druk om.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd, zeker omdat het risico te verwaarlozen is, maar het komt niet echt over bij die dame. Het zou mij niets verbazen als er op lange termijn een virus ontstaat waar kinderen helemaal niet meer tegen gewapend zijn omdat ze hun eigen afweersysteem al lam hebben laten leggen door talloze vaccinatiecocktails. Moet je iedereen dan gaan horen.....
Volgens mij moet je even wat meer gaan lezen over de werking van vaccins en het immuunsysteem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd, zeker omdat het risico te verwaarlozen is, maar het komt niet echt over bij die dame. Het zou mij niets verbazen als er op lange termijn een virus ontstaat waar kinderen helemaal niet meer tegen gewapend zijn omdat ze hun eigen afweersysteem al lam hebben laten leggen door talloze vaccinatiecocktails. Moet je iedereen dan gaan horen.....
PV krijgt wrs een euro voor elke keer dat hij die smiley in dit topic plempt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Die k..smiley vind ik toch altijd wel het grootste zwaktebod in een discussie (en ja, nu zul je er natuurlijk ook eentje onder mijn post gaan zetten....)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar tot die tijd zijn ze wel vrij van allerlei nare ziektes. En voor hetzelfde geld komt dat virus er niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Iedereen kan verkoop praatjes maken. het is een feit dat de vaccinatie's industrie door niemand gecontroleerd wordt ze worden door zichzelf gecontroleerd dus kunnen ze alles maken. Eerder in dit topic was er al een bron over.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even wat meer gaan lezen over de werking van vaccins en het immuunsysteem.
Denk eerder dat je er zwak van wordt je bent nergens meer tegen bestand.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:52 schreef Copycat het volgende:
Maar zonder vaccinaties worden alle kindertjes van de toekomst superkindertjes. Overal tegen bestand enzo! Heus!
Maar met vaccininaties gaan er nooit meer kindertjes dood. Overal tegen beschermd enzo! Heus!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:52 schreef Copycat het volgende:
Maar zonder vaccinaties worden alle kindertjes van de toekomst superkindertjes. Overal tegen bestand enzo! Heus!
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:57 schreef Kingstown het volgende:
Maar met vaccininaties gaan er nooit meer kindertjes dood. Overal tegen beschermd enzo! Heus!
Dat zegt ook niemand maar dat denken de meeste Nederlands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |