Laat nou eens zien hoeveel mensen overlijden door vaccinaties. Jouw bron gaf alleen maar aan dat de sterfte door mazelen met 71% was afgenomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Sinds ze het niet meer kunnen winnen met hun argumenten. Ze denken dat ze het kunnen winnen door mensen te pesten.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik jouw ook niet heb wel bronnen gebruikt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
schoon en goed voedsel kan veel bescherming bieden tegen ziektes. Niet die GMO en gespoten troep in de winkel.
bronnen groeten en fruit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat nou eens zien hoeveel mensen overlijden door vaccinaties. Jouw bron gaf alleen maar aan dat de sterfte door mazelen met 71% was afgenomen.
Een bron die bevestigt dat biologisch fruit en kruid kanker geneest zou ik ook graag zien.
een smiley plaatsen vereist wel veel denk vermogen.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen groeten en fruit.
[..]
een smiley plaatsen vereist wel veel denk vermogen.
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1802quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat nou eens zien hoeveel mensen overlijden door vaccinaties. Jouw bron gaf alleen maar aan dat de sterfte door mazelen met 71% was afgenomen.
Een bron die bevestigt dat biologisch fruit en kruid kanker geneest zou ik ook graag zien.
Je bent oud genoeg om users die in jouw ogen trollen te negeren ipv te gaan pesten.quote:
Groenten en fruit zijn de bronnen van groenten en fruit.quote:
Je neemt toch niet de kans om te lezen dus voor jouw is de post niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Groenten en fruit zijn de bronnen van groenten en fruit.
De groeten!
Ook van wikipedia:quote:
Je kunt dus blijvende handicaps overhouden aan de mazelen, als jong kind. Dat heb je bij een griepje niet.quote:Soms kunnen zich complicaties voordoen zoals middenoorontsteking of longontsteking. Een gevreesde complicatie is hersenvliesontsteking en de zeldzame subacute scleroserende panencefalitis, die wordt veroorzaakt door een langzaam voortschrijdende mazelenvirusinfectie in de hersenen.
Ja, ja, daar voorkom je kanker mee ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja je kunt je beter niet behandelen leef je korter maar leid je minder. Of je gaat met behulp van fruit en kruiden een dieet vormen waardoor je beter wordt. Maar dan wel biologisch fruit.
Kanker komt helemaal niet altijd terug, klets geen onzin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd erg bizar. En uiteindelijk ga je veelal toch dood na een ellendige weg verwoestende chemobehandelingen. Heb ik veel om me heen gezien. Kanker komt eigenlijk altijd weer terug, na welke chemo of bestraling dan ook.
Die kans daarop is 0,001 % dus daarvoor hoef je eigen niet te vaccineren. In die bron van mijn is te lezen dat er in Amerika jaarlijks 0,13 % overlijdt aan de gevolgen van de vaccinatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ook van wikipedia:
[..]
Je kunt dus blijvende handicaps overhouden aan de mazelen, als jong kind. Dat heb je bij een griepje niet.
En daar gaat het vooral om.
Net als dat polio ook nare handicaps tot gevolg kan hebben (er zijn nog veel mensen in NL die met de gevolgen leven) en rode hond heel gevaarlijk is voor zwangere vrouwen.
Weeg dat ook maar eens mee.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef tribalwars het volgende:
hier de bronnen over vaccinatie's
http://www.wanttoknow.nl/(...)nsen-na-vaccinaties/
http://www.deverborgenwaarheid.nl/?p=42
Je hebt ze niet eens gelezen dus kun je er geen mening over maken.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen groeten en fruit.
[..]
een smiley plaatsen vereist wel veel denk vermogen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens gelezen dus kun je er geen mening over maken.
Niet altijd is geen 100 % en dus geen onzin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kanker komt helemaal niet altijd terug, klets geen onzin.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet altijd is geen 100 % en dus geen onzin.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet altijd is geen 100 % en dus geen onzin.
Gelezen je gaaf alleen bronnen van Wikipedia weer over de mazelen verder heb je nog niks ingebracht in dit topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]Lees jij nu maar eens goed wat ik quote, wijsneus, met je alu-hoedjes 'bronnen' .
Oh, ik heb nog even wat meer van wikipedia neergezet, als je goed had gelezen had je gezien dat ik dat posts eerder al heb neergezet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Gelezen je gaaf alleen bronnen van Wikipedia weer over de mazelen verder heb je nog niks ingebracht in dit topic.
Ik mag hopen dat de ouders zelf de mazelen krijgen en een langzame hersendood stervenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:50 schreef theunderdog het volgende:
Ik hoop oprecht dat veel van die mensen hun kinderen niet laten inenten. je komt toch telkens in een vicieuze cirkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |