abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:51:37 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128903853
Voormalig bestuurslid Noor Prent-Tromp liet zich ook niet onbetuigd met het verspreiden van selectieve informatie. In Trouw van 9 december 2000 zei ze bijvoorbeeld dat de vaccinatie tegen kinkhoest niet goed werkt, omdat er toch kinkhoestepidemieën waren geweest in Nederland, waarbij ze verzweeg dat die zich in de bijbelgordel hadden afgespeeld. Ze beweerde dat inenten het immuunsysteem van kleine kinderen kan schaden en dat een normale ongestoorde ontwikkeling voor kinderen onmogelijk wordt gemaakt, als ze men ze beschermt tegen ernstige ziekten.

Bron: http://www.kwakzalverij.nl/844/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128903855
13 jaar oud ja, maar de vaccins zijn nog hetzelfde. O nee, niet ... er zijn nog meer vaccins bijgekomen sindsdien en/of uitgebreid met bacteriën en 'hulp'stoffen.
pi_128903874
Mensen hou het netjes.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:32 schreef proud_mami het volgende:
Mensen, kijk eens verder dan je neus lang is: http://eindtijdnieuws.blo(...)aar-voor-de.html?m=1

Maar dit zal ook wel weer een vage bron zijn.
Een blog is een mening. Geen wetenschappelijke feiten.

Laten we het eens hebben over verplichtingen. Welke mensen zijn er voor oplegging van inenten. Wanneer je weigert zou je van mij medeverantwoordelijk zijn voor een epidemie en daar ook op afgerekend worden.

En wat het God verhaal betreft. Heb eerder een link gezien (door een user) naar een bijbelboek dat God ons ook wijsheid heeft gegeven. Ook medicijnen dus.

Ik kom uit een gereformeerd nest (mijn halve familie is gereformeerd) Iedereen in mijn omgeving vroeger is gewoon ingeënt. Al hun kinderen hebben gewoon de DKTP, BMR etc gehad. Maar generaliseren is blijkbaar een hot gegeven. ik ben hooguit een afvallige die anderen vrij laat te geloven tot het moment dat je er anderen schade mee doet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:54:12 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128903914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef proud_mami het volgende:
13 jaar oud ja, maar de vaccins zijn nog hetzelfde. O nee, niet ... er zijn nog meer vaccins bijgekomen sindsdien en/of uitgebreid met bacteriën en 'hulp'stoffen.
Ja leuk, maar een antroposoof benadert geneeskunde sowieso op een hele andere manier, en dat heeft weer niets met de redenen van de grefo's te maken.

Antroposofen zitten over het algemeen in de luxepositie dat ze hun kinderen vaccinaties kunnen onthouden omdat ze niet in de bible belt wonen en de kans op besmetting miniem is omdat de kinderen om hun kinderen heen wel gevaccineerd zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:54:27 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128903926
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
Voormalig bestuurslid Noor Prent-Tromp liet zich ook niet onbetuigd met het verspreiden van selectieve informatie. In Trouw van 9 december 2000 zei ze bijvoorbeeld dat de vaccinatie tegen kinkhoest niet goed werkt, omdat er toch kinkhoestepidemieën waren geweest in Nederland, waarbij ze verzweeg dat die zich in de bijbelgordel hadden afgespeeld. Ze beweerde dat inenten het immuunsysteem van kleine kinderen kan schaden en dat een normale ongestoorde ontwikkeling voor kinderen onmogelijk wordt gemaakt, als ze men ze beschermt tegen ernstige ziekten.

Bron: http://www.kwakzalverij.nl/844/
Duidelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:54:53 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128903941
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

tja, ik ben liever gevaccineerd en misschien wat klachten dan dat ik dood ben.
en denk je echt dat ik alleen maar op BNW zit?
Dat is ook een grote probleem mensen die bang zijn voor de dood kunnen ze ook van alles wijs maken.
Bang zijn voor de dood wordt ook gebruikt om onzin te verkopen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:55:47 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128903971
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:49 schreef Samson het volgende:

[..]

Kijk en daar zit nu net het verschil. Ik ben geïnteresseerd in kwaliteit van leven en niet in kwantiteit....
Geweldig, de kwaliteit van het leven als je hersenvliesontsteking hebt gehad door de mazelen ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_128903990
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef paddy het volgende:
Mensen hou het netjes.

[..]

Een blog is een mening. Geen wetenschappelijke feiten.

Laten we het eens hebben over verplichtingen. Welke mensen zijn er voor oplegging van inenten. Wanneer je weigert zou je van mij medeverantwoordelijk zijn voor een epidemie en daar ook op afgerekend worden.

En wat het God verhaal betreft. Heb eerder een link gezien (door een user) naar een bijbelboek dat God ons ook wijsheid heeft gegeven. Ook medicijnen dus.

Ik kom uit een gereformeerd nest (mijn halve familie is gereformeerd) Iedereen in mijn omgeving vroeger is gewoon ingeënt. Al hun kinderen hebben gewoon de DKTP, BMR etc gehad. Maar generaliseren is blijkbaar een hot gegeven. ik ben hooguit een afvallige die anderen vrij laat te geloven tot het moment dat je er anderen schade mee doet.
Ik ben tegen verplicht inenten. Ik ben voor dat ouders zich goed informeren. En dan weloverwogen een beslissen kunnen nemen inzake vaccinaties. Want tussen wel en niet vaccineren zit nog een heleboel tussen zoals later vaccineren, gefaseerd vaccineren, apart vaccineren e.d.
pi_128904024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:43 schreef proud_mami het volgende:

Het RIVM is niet alleen hoeder over het Rijks Vaccinatie Programma, maar tegelijk ook producent en distributeur van vrijwel alle vaccins. En tevens de instantie die de bijwerkingen van vaccinaties moet registreren en inventariseren. Dat maakt de niks-aan-de-handberichten die RIVM en Gezondheidsraad de wereld insturen als reactie op elke bezorgdheid over bijwerkingen ten gevolge van vaccinaties op z'n minst verdacht. Zeker wanneer ze beschouwd worden in het licht van Amerikaanse cijfers.
Ik snap die beweringen over het verdoezelen door het RIVM nooit zo. De informatie is hier toch gewoon te vinden?

quote:
In de VS worden elk jaar 11000 meldingen ingediend bij de 'Vaccine Adverse Effects Reporting System' van niet bedoelde neveneffecten, het topje van de ijsberg. Vaccine Adverse Effects Reporting System Hoe waarschijnlijk is het -gezien deze cijfers- dat de bijwerkingen-administratie van het RIVM deugt? Mag zo zijn, zeggen veel artsen, maar daar staat tegenover dat vaccinaties ook veel kinderlevens redden van ernstige ziekten.
VAERS is inderdaad een systeeem waar men in Nederland nog wel een voorbeeld aan zou kunnen nemen. Het vetgedrukte is echter wel een gevalletje 'post hoc ergo propter hoc' voor zover ik het kan zien. Het systeem is bedoeld om mogelijke bijwerkingen van vaccinaties te blijven monitoren. Dat betekent dat overlijden binnen niet al te lange tijd na een vaccinatie gerapporteerd kan worden als mogelijke bijwerkingen. Dat is echter nog heel wat anders dan 'als gevolg van'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_128904034
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Duidelijk.
Waarom hebben ze dat het kinkhoestvaccin aangepast als het alleen maar bij niet gevaccineerden voorkwam?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:57:56 #236
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128904049
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geweldig, de kwaliteit van het leven als je hersenvliesontsteking hebt gehad door de mazelen ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat hij vrijer wil leven dat hij niet gecontroleerd wil worden door alles. en dat hij niet voor elke antigeen gevaccineerd moet worden.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:58:46 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128904071
Ik leef inderdaad echt in ketens, sinds ik als kind ben gevaccineerd.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:59:46 #238
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128904104
Over groente en fruit gesproken, kijk de docu fork over knives eens. Het gaat over de relatie van voedsel en ziektes.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:00:06 #239
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128904116
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:58 schreef Copycat het volgende:
ja jij leeft liever in ketens en laat je vaccineren tegen elke antigeen dan dat je in vrijheid leeft want de dood is toch ook zo eng he. Jammer genoeg heb ik al die rotzooi al in mijn lichaam.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:00:19 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128904123
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:58 schreef Copycat het volgende:
Ben jij wel gevaccineerd tegen de mazelen? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:00:47 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128904139
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef tribalwars het volgende:

ja jij leeft liever in ketens en laat je vaccineren tegen elke antigeen dan dat je in vrijheid leeft want de dood is toch ook zo eng he. Jammer genoeg heb ik al die rotzooi al in mijn lichaam.
Sarcasme is jou ook al vreemd, hė?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:01:24 #242
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128904154
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik niet en ik leef nog nou wat een wonder he.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:01:33 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128904155
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:

Ja!
Ik zat net op de scheidslijn. Of mijn moeder heeft me voorgelogen :+ .
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:01:38 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128904158
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sarcasme is jou ook al vreemd, hė?
Hij is nog jong en weet niet beter, dat denkt hij alleen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:01:54 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128904167
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef tribalwars het volgende:

Niet liegen, jongetje!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:02:29 #246
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128904183
quote:
Vaccinatie is gevaarlijk om vijf redenen:
• Antigenen: Het aanbieden van een hoeveelheid antigenen veroorzaakt in meer of mindere mate het a-specifieke stress-syndroom, ook wel Gegeneraliseerd Adaptie Syndroom genoemd (GAS). Dit kan op verschillende manieren voor zwakke – of rond de vaccinatie met andere ziekmakers besmette – kinderen fatale gevolgen hebben.
• Kwik en aluminiumverbindingen: Kwik en aluminiumverbindingen in vaccins kunnen vanwege hun elektro-activiteit – leiden tot ladingsverschuivingen binnen de moleculen van aminozuren en eiwitten. Dat kan dan weer leiden tot afwijkende ruimtelijke structuren van deze aminozuren en eiwitten, waardoor er onvoorspelbare stoornissen kunnen optreden van alle mogelijke lichaamsfuncties, waaronder ook enzymwerking en hormonale functies. Afwijkend geraakte lichaamseigen aminozuren en eiwitten kunnen ook weer als antigeen gaan werken. In 80% van de vaccins zit al jarenlang een aluminiumverbinding.
• Kwik en aluminium zijn neurotoxisch. Op twee indirecte manieren – via snelle verlaging van de zinkspiegel en verstoring van de genexpressie – kan de werking van het zenuwstelsel worden benadeeld, met gevolgen die variëren van stoornissen van het limbisch systeem in de hersenen tot en met verlammingen.
• Formaldehyde: Voor het inactiveren van virussen en bacteriën voor vaccins wordt formaldehyde gebruikt. Dit is een hormoonverstorende stof die tevens op verschillende manieren – onder meer door het veroorzaken van metabole acidose – de kwaliteit van het veldcontact nadelig beïnvloed. Derhalve kan formaldehyde leiden tot ontwikkelingsstoornissen van het jonge kind, juist in een periode waarin het brein nog een enorme intensieve ontwikkeling doormaakt. Bekende ontwikkelingsstoornissen die in de eerste twee jaar na de geboorte nog kunnen ontstaan zijn: stoornissen in het autistische 6 spectrum, ADHD, schizofrenie, de borderline-stoornis en andere stoornissen en mengvormen hiervan.
• Depleties van calcium, fosfor en vitamine D, door de als adjuvans aan de vaccins toegevoegde aluminium hydroxide. En dat bij kinderen in de groei die juist vanwege hun relatief snelle botgroei een extra behoefte hebben aan calcium, fosfor en vitamine D. Omdat vitamine D van levensbelang is voor een goed functioneren van het immuunsysteem, zal duidelijk zijn dat depletie door vaccinaties werkt als het ‘paard achter de wagen’. Gebrek aan fosfor kan leiden tot een verminderde kwalitet van de myelinelaag rond zenuwvezels (axonen), waardoor de prikkeloverdracht tussen zenuwen en tussen zenuwen en spieren kan worden benadeeld.

mijn-broertje-heeft-autismeKwik, aluminium en formaldehyde zijn lipofiel en stapelen zich daarom in het lichaam op en blijven dus in steeds grotere concentraties levenslang hun negatieve invloed op het functioneren uitoefenen. De kinderarts dr. Robert W. Sears maakt in zijn in 2008 uitgekomen boek – getiteld: Is Aluminum the New Thimerosal?, waarin hij vermeldt dat aluminium zich opstapelt in de hersenen en daar schade kan aanrichten – berekeningen van de hoeveelheid kwik en aluminium die zich door de intersieve vaccinatieprogramma’s kan opbouwen in het lichaam en vooral ook in de hersenen die voor het grootste gedeelte uit vetten bestaan. Het is een zeer aanbevelenswaardig boek, ondanks dat de drie gevaarlijke – door mij in deze studie besproken – aspecten van aluminium hydroxide nog niet aan bod komen. Zijn boek legt daarvoor wel de basis door de evidenties dit het aandraagt voor de verontrustend grote opstapeling van kwik en aluminium hydroxide in het lichaam door vaccinaties.

Hoe deze vijf risicovariabelen op zichzelf en in combinatie met elkaar kunnen leiden tot allerlei stoornissen vanaf de eerste vaccinatie(s), wordt hieronder besproken. De recentelijk door mij ontdekte depleties van vitamine D, calcium en fosfor door aluminiumhoudende vaccins en waar die toe kunnen leiden worden aan het eind van dit stuk besproken.

De inhoud van deze studie wil niet alleen vertellen langs welke mechanismen langs welke weg de schadelijke invloed van vaccins verloopt, maar dit boek bevat ook vele van de brieven die ik schreef naar allerlei gezondheidsautoriteiten, ministers, artsen en neurologen en is daarom ook een aanklacht tegen de gevestigde medische orde die ondanks deze niet te negeren hoeveelheid wetenschappelijke bevindingen die de schadelijkheid van vaccins aantonen gewoon hardnekkig blijft doorgaan met het beschadigen van de gezondheid van iedereen en kinderen in het bijzonder.
http://martinvrijland.com(...)ren-van-vaccinaties/
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:02:30 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128904184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je post net dat je alle inentingen gewoon gehad hebt, en als jij 17 bent dan heb je dus gewoon een BMR-prik gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:02:40 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128904192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:54 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat is ook een grote probleem mensen die bang zijn voor de dood kunnen ze ook van alles wijs maken.
Bang zijn voor de dood wordt ook gebruikt om onzin te verkopen.
ik ben niet bang, ik mag nog niet de duivel duld geen concurrentie.
en je bent dus ook gevaccineerd, blijkbaar, heb jij dus wel bijwerkingen ondervonden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128904212
Zijn dat die bijwerkingen van 2 dagen pijn in je arm?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:03:29 #250
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128904217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je post net dat je alle inentingen gewoon gehad hebt, en als jij 17 bent dan heb je dus gewoon een BMR-prik gehad.
Dus heb ik al het gif al in mij. Jeej wat ben ik blij zeg. Heel mijn lichaam is van binnen verkracht door al dat gif ;( ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')