Het touchscreen! Maar dat is omdat ik een touchscreen bij een reader sowieso niet lekker vind werken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:00 schreef De_Fietser het volgende:
Na wat dingen gelezen te hebben, lijkt de Paperwhite me wel wat.
Wat is volgens jullie het grootste nadeel aan de Paperwhite?
lagen bij de computerspullenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook nog even bij de action gaan kijken voor zo'n lampje maar niks gevonden. Morgen nog even naar de andere twee actions hier.
Ben als ik dit soort constructies zie, blij dat ik een lampje in mijn ereader heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
een beetje als deze
[ afbeelding ]
zo is hij in gebruik
[ afbeelding ]
ik heb m met opzet scheef staan nu. was liggend wat fijner
Ik heb de mijne bij de lampen en dergelijke gevonden, niet bij de computer/telefoonspullen. Duurde ook een tijdje voor ik dat door hadquote:
Ik had net geen succes bij de lampen, en ook niet bij de computerspullenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:48 schreef maen het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij de lampen en dergelijke gevonden, niet bij de computer/telefoonspullen. Duurde ook een tijdje voor ik dat door had
gruwelijk iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben als ik dit soort constructies zie, blij dat ik een lampje in mijn ereader heb.
Ik vind het niet zo erg, lees toch maar zelden in het donker maar als ik dat eens wil doen is zo'n lampje wel even handig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben als ik dit soort constructies zie, blij dat ik een lampje in mijn ereader heb.
dat is zonde!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef Natalie het volgende:
Vandaag voor 't eerst geprobeerd een PDF-bestand te lezen op de Kobo Glo.
Da's best rampzalig, zeg....
Had het document maar gedraaid, zodat ik hem in landscape kon lezen, maar moest alsnog inzoomen. En bij het 'scrollen' naar beneden bewoog die pagina van links naar rechts. Kennelijk is die inzoomde stand niet te locken, waar door het zwabbert bij iedere aanraking.
Makkelijk naar de volgende pagina wil ook niet. Moest eerst terug naar de volledig uitgezoomde stand, en pas toen kon ik een pagina verder komen door te klikken.
Heb het opgegeven. Dit is gewoon niet handig. Doe mij maar EPUB's.
(Overigens heb ik de PDF ook geconverteerd naar EPUB, en dan verpest de layout op zo'n manier dat prettig lezen niet mogelijk is...)
Geloof dat ik hier eerder iets gelezen heb over PDF-problemen met de Glo. Weet even niet bij wie.
Heb ik nog niet, maar vind het wel erg onhandig op de smartphone. Heb smalle vingertjes, maar een whatsapp typen op dat kleine touchscreen toetsenbord...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het touchscreen! Maar dat is omdat ik een touchscreen bij een reader sowieso niet lekker vind werken.
Idd!quote:
Als de Glo nou maar eens het héle scherm zou gebruiken! De onderste 2 cm. zijn standaard leeg, zonde van de ruimte. De Aura heeft toch hetzelfde euvel (zelfde firmware, toch?).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind de Glo een net iets te klein scherm hebben, vandaar de Aura!
Ja, maar wel een groter scherm, wat al scheelt.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:46 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Als de Glo nou maar eens het héle scherm zou gebruiken! De onderste 2 cm. zijn standaard leeg, zonde van de ruimte. De Aura heeft toch hetzelfde euvel (zelfde firmware, toch?).
Mijn oude Sony maakte wel gebruik van het hele schermoppervlak. Ik hoop dat Kobo dit nog eens verandert in een update.
Klopt, ben al aan mijn tweede boek toe. Bevalt prima tot nu toe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ook de sony ereader prst2 in het wit. Leest erg fijn.
Ligt lekker in de hand en ziet er ook nog eens mooi uitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, ben al aan mijn tweede boek toe. Bevalt prima tot nu toe.
En ik als ik om me heen kijk in de trein zie ik steeds meer mensen met dit apparaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |