quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
Jezus, waarom zit Valverde zo ver achter?
Altijd. Valverde verliest altijd veel tijd in een onbelangrijke etappe in een grote ronde. Uiteindelijk niet de concentratie ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Gramulanion het volgende:
Froome heeft helemaal niet gewonnen mongool
Zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Quintana moet maar bewijzen dat hij drie weken in vorm kan blijven.Jonge renners kunnen wel vaker 1 a 2 weken goed rijden om in de laatste week volledig uit te doven.
Lekke band eerst, toen fietste hij terug tot op 0'50 en toen stortte hij in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
Terpstra vooral.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel, want hij heeft ook gewoon Belkin geholpen
Los van de gunfactor is hij ook best wel een koningquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel, want hij heeft ook gewoon Belkin geholpen
Zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ok ok! Lidwoorden is niet mijn sterkste punt
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
Zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, als ie zich nou iets beter kon concentreren had ie niet lek gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Altijd. Valverde verliest altijd veel tijd in een onbelangrijke etappe in een grote ronde. Uiteindelijk niet de concentratie ofzo.
23 jaar terug voor het laatst, laat het maar gebeuren dan dit jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker.
Kreuziger vraag ik mij ook af. Moet toch veel gaan knechten voor contador. En die is ook niet in beste vorm van zijn leven.
Dit is de kans voor mollema om podium te rijden.
Hallo, ik kom net uit mijn werk. Ik heb daarvoor niet gezien..quote:
Ah ik heb alleen laatste 10km gezien. Maar is wel typisch voor hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, als ie zich nou iets beter kon concentreren had ie niet lek gereden.
Niet zondag? 14 juli he.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Voeckler gaat morgen in de aanval mark my words.
Gastquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:22 schreef Godshand het volgende:
Bauke te moe. Morgen komt ie zo de bergen niet op
Een aantal is of een aantal zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lidwoorden zijn niet mijn sterkste punt. 'Lidwoorden is' is onzin.
Is. Maar 'een aantal' is geen meervoud (wel meerdere objecten, maar taalkundig enkelvoud) en 'lidwoorden' is wel een meervoud.quote:
Denk dat hij die ronde van Zwitserland bedoelt hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema: "Bepaalde vlakken onsportief is geweest"
Ja dat snapte ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij doelde denk ik meer op doping.
voor de leken waar heeft ie het over als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema: "Bepaalde vlakken onsportief is geweest"
Mwa... het niet winnen van een etappe door een kamikaze actie hakt erin. Zijn revanche is zoet.quote:
Ditquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lang geleden dat belkin/rabo het initiatief heeft en niet schade moet beperken. Men rijdt achter hen aan ipv andersom. Heerlijk.
Het ging hier om het gebruik van lidwoorden, niet om "de, het en een zijn".quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is. Maar 'een aantal' is geen meervoud (wel meerdere objecten, maar taalkundig enkelvoud) en 'lidwoorden' is wel een meervoud.
Ja maar neem aan dat hij we telefonisch het nodige doet? Hij was namelijk de eerste dagen ook al niet aanwezig (waarom eigenlijk?)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/35(...)alweer-weg-tour.html
Natuurlijk, eigenlijk wilde Sagan winnen, hij heeft maar 1x gewonnen deze Tour...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Remzz het volgende:
Ten Dam, Mollema en Contador hebben zoveel geluk gehad dat Sagan en Cavendish mee waren, anders hadden ze het nooit gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |