Niet zondag? 14 juli he.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Voeckler gaat morgen in de aanval mark my words.
Gastquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:22 schreef Godshand het volgende:
Bauke te moe. Morgen komt ie zo de bergen niet op
Een aantal is of een aantal zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lidwoorden zijn niet mijn sterkste punt. 'Lidwoorden is' is onzin.
Is. Maar 'een aantal' is geen meervoud (wel meerdere objecten, maar taalkundig enkelvoud) en 'lidwoorden' is wel een meervoud.quote:
Denk dat hij die ronde van Zwitserland bedoelt hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema: "Bepaalde vlakken onsportief is geweest"
Ja dat snapte ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij doelde denk ik meer op doping.
voor de leken waar heeft ie het over als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema: "Bepaalde vlakken onsportief is geweest"
Mwa... het niet winnen van een etappe door een kamikaze actie hakt erin. Zijn revanche is zoet.quote:
Ditquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lang geleden dat belkin/rabo het initiatief heeft en niet schade moet beperken. Men rijdt achter hen aan ipv andersom. Heerlijk.
Het ging hier om het gebruik van lidwoorden, niet om "de, het en een zijn".quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is. Maar 'een aantal' is geen meervoud (wel meerdere objecten, maar taalkundig enkelvoud) en 'lidwoorden' is wel een meervoud.
Ja maar neem aan dat hij we telefonisch het nodige doet? Hij was namelijk de eerste dagen ook al niet aanwezig (waarom eigenlijk?)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/35(...)alweer-weg-tour.html
Natuurlijk, eigenlijk wilde Sagan winnen, hij heeft maar 1x gewonnen deze Tour...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Remzz het volgende:
Ten Dam, Mollema en Contador hebben zoveel geluk gehad dat Sagan en Cavendish mee waren, anders hadden ze het nooit gered.
SNEL GOOI MET URINE!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish gun ik de overwinning niet.
Geluk dwing je afquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Remzz het volgende:
Ten Dam, Mollema en Contador hebben zoveel geluk gehad dat Sagan en Cavendish mee waren, anders hadden ze het nooit gered.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bauke kan de Tour gaan winnen... mag ik dat zeggen ? ja dat mag ik zeggenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Tour du Jour en Avondetappe wordt genieten
Stiekem was ik dat ja. Ik wilde eerst mijn laptop over hem heen gooien, maar dat was te overduidelijk.quote:
Ik mag die hele man niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij heeft met zijn ploeg enorm hard gewerkt vandaag.
Ik ga voor De Avondetappe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Tour du Jour en Avondetappe wordt genieten
Zonder Cav en zijn ploegmaten reed Mollema achter Froome in het peloton.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema heeft ons in leven gehouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Bauke kan de Tour gaan winnen... mag ik dat zeggen ? ja dat mag ik zeggen
Als die niet meezaten waren Cannondale en OPQS er ook achteraan gaan fietsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat was het ook al alweer? Oh ja, 92 procent van het kopwerk was Saxo.
Als Sagan en Cav niet mee waren geweest, dan hadden OPQS en Cannondale achteraan meegewerkt, en waren ze niet weggebleven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat was het ook al alweer? Oh ja, 92 procent van het kopwerk was Saxo.
twitter:wielrennen twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:27:44De laatste keer dat een Nederlander tweede stond, was in 1993. Erik Breukink stond tweede na de tijdrit in etappe 9. http://t.co/u2ZvojoHzl reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |