?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:17 schreef F_JD het volgende:
Gekke redacteurs.twitter:sporza_koers twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:12:15Contador pakt minuut op Froome in waaierrit http://t.co/YBUR3t84ar reageer retweet
Goede zaak.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze fietsen gewoon heel hard weg en Froome kon alleen niet mee en zijn ploeggenoten lieten hem in de steek.
Podium. Twee keer Saxo achter Mollema en de eerstvolgende van een andere ploeg staat al op 2'.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Ericr het volgende:
Dit mag je niet meer uit handen geven als Belkin. Top 5 is nu toch wel het minimale waar je voor moet strijden.
Helemaal mee eens, wat een kutetappe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef freaky40 het volgende:
Elke etappe waarin een Cav. wint is een kutetappe, hoe goed de Nederlanders het ook gedaan hebben vandaag.
Als niemand het dicht wil rijden dan wint hij gewoon andersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk niets van wielrennen, Terpstra wilde niet persoonlijk winnen, gewoon het makkelijker maken voor Cavendish.
De NOS commentatoren begrijpen het ook niet
Quintana moet maar bewijzen dat hij drie weken in vorm kan blijven.Jonge renners kunnen wel vaker 1 a 2 weken goed rijden om in de laatste week volledig uit te doven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Top 5 voor mollema nu stuk zekerder.
Contador, quintana en kreuziger grootste concurrenten.
Journalistiek correct.quote:
Dus Steve Jobs had ook niks te maken met de Iphone aangezien de productie in China lag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/35(...)alweer-weg-tour.html
Het.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saxo wint nog eerder de ploegenklassement..
Hij is alweer terug volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/35(...)alweer-weg-tour.html
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
Jezus, waarom zit Valverde zo ver achter?
Altijd. Valverde verliest altijd veel tijd in een onbelangrijke etappe in een grote ronde. Uiteindelijk niet de concentratie ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Gramulanion het volgende:
Froome heeft helemaal niet gewonnen mongool
Zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Quintana moet maar bewijzen dat hij drie weken in vorm kan blijven.Jonge renners kunnen wel vaker 1 a 2 weken goed rijden om in de laatste week volledig uit te doven.
Lekke band eerst, toen fietste hij terug tot op 0'50 en toen stortte hij in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
Terpstra vooral.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel, want hij heeft ook gewoon Belkin geholpen
Los van de gunfactor is hij ook best wel een koningquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook wel, want hij heeft ook gewoon Belkin geholpen
Zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ok ok! Lidwoorden is niet mijn sterkste punt
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Godshand het volgende:
Zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, als ie zich nou iets beter kon concentreren had ie niet lek gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Altijd. Valverde verliest altijd veel tijd in een onbelangrijke etappe in een grote ronde. Uiteindelijk niet de concentratie ofzo.
23 jaar terug voor het laatst, laat het maar gebeuren dan dit jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker.
Kreuziger vraag ik mij ook af. Moet toch veel gaan knechten voor contador. En die is ook niet in beste vorm van zijn leven.
Dit is de kans voor mollema om podium te rijden.
Hallo, ik kom net uit mijn werk. Ik heb daarvoor niet gezien..quote:
Ah ik heb alleen laatste 10km gezien. Maar is wel typisch voor hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, als ie zich nou iets beter kon concentreren had ie niet lek gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |