PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ineens gaat de tijd wel weer heel hard achteruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Bij deze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef el-blanchito het volgende:
liev dagboek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee als dat mijn zus zou ik het gewoon meteen afwijzen, verzin gewoon iets dat je niet met je kop op YT hoeft![]()
Je kan toch wel eerlijk zijn tegen je familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon mentaal slopen. Terug laten komen tot 20 seconde en dan weer wegrijden. Helaas komt het door de Australiėrsquote:![]()
Het is je zus, gewoon zeggen dat ze niet kan zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Je kan niet zingen. Kom op je kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat is dit voor vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Zo geweldig is het nietquote:
Geef mij maar een bergritquote:
Tsja zondag pas weer maar voor een vlakke etappe is dit gewoon mooi. Waaieretappes zijn altijd wel spannend vind ik. Nu zit Valverde weer met 10 manquote:
Op dit moment is het van 40 seconde weer 50 seconde dus gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ken het ook niet volgenZit in de trein. Rijden ze Valverde er nu nog af of komt die terug?
Valverde en Rolland rijden op 50 seconden in een groepje met 14 man. Daarachter zit nog een peloton met onder andere Kittel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ken het ook niet volgenZit in de trein. Rijden ze Valverde er nu nog af of komt die terug?
Dan kan het nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
Jouw prive zaken aangaande je valse zus ook, so what?quote:
Geen lekkere zus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw prive zaken aangaande je valse zus ook, so what?
Ik vind dat je als ploeg altijd aanvallend en met een idee moet koersen. Belkin neemt initiatief en dat is mooi (ook al rijd je Froome er nu natuurlijk niet af).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is maar in een iemands voordeel en dat is Froome. Ipv zijn ploeg uitroken worden nu de sterke ploegen die er nog waren uitgerookt
Ach.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pics van je valse zus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien Voeckler pas op 5 minuten zit valt het wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
Als je gelost bent uit het 2e peloton ben je wel zwaar de lul. Ben benieuwd of iedereen op tijd bnnen komt
[..]
Ik vind dat je als ploeg altijd aanvallend en met een idee moet koersen. Belkin neemt initiatief en dat is mooi (ook al rijd je Froome er nu natuurlijk niet af).
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventouxquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nice. Jammer van Kittel maar boeie Valverde eraf rijden in een vlakke etappe#teammollema #fietsenvoorjeleven
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
tijd om eens een bronze team te proberenmisschien wel handig voor clubs ook.
Iemand een goede 352? Zoveel mogelijk 4* en zoveel mogelijk pace.
Daaromquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is toch een SC dus mij hoor je ook niet meer zeuren over fietsen
daar heb je wel een goed puntquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventoux
[..]
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkie
Ik ben ook geen liefhebber, maar dit vind ik wel mooi, omdat nu Nederlanders het goed doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is toch een SC dus mij hoor je ook niet meer zeuren over fietsen
Lek gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft Valverde gedaan dat hij zo ver naar achteren zit?
Lek rijden en in plaats van een fiets van een ploeggenoot nemen ging hij de band eruit halen en vervangen. Dat kostte 30 seconden en met deze wind en waaiers ben je dan gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft Valverde gedaan dat hij zo ver naar achteren zit?
Lekker voor ze. Het zijn toch maar kut Spanjaardenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lek rijden en in plaats van een fiets van een ploeggenoot nemen ging hij de band eruit halen en vervangen. Dat kostte 30 seconden en met deze wind en waaiers ben je dan gezien
Je hebt ook niet veel aan Gesink in een vlakke etappequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventoux
[..]
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkie
Hoorde ook dat Mollema het niet zo op Valverde heeft vanwege zijn doping verleden + blijven ontkennen. Ik weet niet of dat waar isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Het zijn toch maar kut SpanjaardenDit is de wraak voor 2010
Tjah dat is ook voor Van den Broecke die viel. Zo werkt de sport.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Is het niet normaal om hem dan terug te laten komen? Best wel ongelukkig om zo de tour uit gereden te worden. Maar jawel dom vna hem
Bij F1 wachten ze ook niet als iemand een lekke band heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Is het niet normaal om hem dan terug te laten komen? Best wel ongelukkig om zo de tour uit gereden te worden. Maar jawel dom vna hem
Dan Contador er ook nog maar ff afrijden danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoorde ook dat Mollema het niet zo op Valverde heeft vanwege zijn doping verleden + blijven ontkennen. Ik weet niet of dat waar is
Mwah Gesink kan dat best wel hoor. Reed ook geen slechte tijdrit en is dit wel gewend uit de jeugdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel aan Gesink in een vlakke etappeZeker met zoveel wind.
Gewoon met Boom op kop knallen
Bij een valpartij oid wel, maar als je zo dom bent om bij een etappe met mogelijk waaiers achterin gaat zitten nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Bij voetbal schoppen ze vaak de bal buiten. Al is het de laatste tijd veel minder, maar dat komt door dat nep gejank.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij F1 wachten ze ook niet als iemand een lekke band heeft.
Bij voetbal wachten ze ook niet altijd bij een blessure.
Bij schaatsen stopt ook niet iedereen als iemand valt.
Het hoort gewoon bij de sport
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.nl/formations/
Leuke nieuwe feature wel
Wat voor feature is het? Kan niet openen hier op het werkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.nl/formations/
Leuke nieuwe feature wel
Vaak... niet altijd. En dan zijn hier de belangen nog een stuk groter. Als je altijd zou stoppen gaat iedereen die moet lossen ook met zijn band staan zwaaien alsof hij lek heeft gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij voetbal schoppen ze vaak de bal buiten. Al is het de laatste tijd veel minder, maar dat komt door dat nep gejank.
Bij een waaier zorg je dat slechts weinig renners kunnen profiteren van de wind die jij weghoudt. Daardoor komen meer renners in de wind te rijden wat natuurlijk meer energie kost. Daardoor lossen meer renners.quote:
quote:Een waaier is een techniek uit het wielrennen. Een waaier is de benaming voor de formatie die een groep renners aanneemt als de wind schuin van voren komt om zo de windweerstand zo klein als mogelijk te maken. De techniek bestaat uit het schuin achter elkaar rijden van een aantal renners.
Degene die de voorste positie in de groep inneemt, de koprijder, is het meest onderhevig aan de windinvloed en elke positie daarachter telkens minder. De koprijder beschermt de anderen tegen de wind, het zogenaamde 'uit de wind houden'. De koppositie in een groep rouleert, teneinde de arbeid in min of meer gelijke mate over de verschillende renners te spreiden. Dit laatste is een ongeschreven wielerwet. Uit tactisch oogpunt (het sparen van energie) pogen sommige coureurs zich te onttrekken aan deze verplichting.
Ik zou geld inzetten op Mollema, en dan in een berg etappe Froome van zn fiets duwen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij een valpartij oid wel, maar als je zo dom bent om bij een etappe met mogelijk waaiers achterin gaat zitten nieteigen schuld.
Formation price tracker. Kun je voordelige formatiekaartjes oppikken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat voor feature is het? Kan niet openen hier op het werk
Toppertje!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Formation price tracker. Kun je voordelige formatiekaartjes oppikken.
Die zitten in de slag met Valverde hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat die Euskaltels nog zo hun best doen, die bakken er toch niks van in het AK
En dan je hele ploeg opofferen? Dat is dom zeg als je het moet hebben van een dagoverwinning.quote:
Mollema wint de tour hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan je hele ploeg opofferen? Dat is dom zeg als je het moet hebben van een dagoverwinning.
Froome krijgt deze tour gewoon cadeau
Ik heb 'm even getest en ook die van FUTWIZ en ultimateteamtrading.net.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Formation price tracker. Kun je voordelige formatiekaartjes oppikken.
Nou nog even een betaalde auto buy functie en klaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even getest en ook die van FUTWIZ en ultimateteamtrading.net.
Die van ultimateteamtrading geeft geen tijden weer, dus dat is nogal kut zoeken. De twee goedkoopste 3-5-2's kon ik in ieder geval niet vinden.
Die van FUTWIZ klopt wel, alleen de tijden zijn daar niet accuraat. Op WeFUT loopt de tijd gewoon mee, dus die kloppen op de seconde.
Beetje schaamteloze reclame, maar het is in ieder geval op feiten gebaseerd.
Facking netjes, en nu als een malle overal gaan spammenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even getest en ook die van FUTWIZ en ultimateteamtrading.net.
Die van ultimateteamtrading geeft geen tijden weer, dus dat is nogal kut zoeken. De twee goedkoopste 3-5-2's kon ik in ieder geval niet vinden.
Die van FUTWIZ klopt wel, alleen de tijden zijn daar niet accuraat. Op WeFUT loopt de tijd gewoon mee, dus die kloppen op de seconde.
Beetje schaamteloze reclame, maar het is in ieder geval op feiten gebaseerd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nou nog even een betaalde auto buy functie en klaar
Remi heeft dit gemaakt. Maar alles is top secret natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Facking netjes, en nu als een malle overal gaan spammen
Hoe doe je dat? Heb je nu een speciaal account Vrijgemaakt hiervoor ofzo? Of heb je toegang met je site tot de auctions?
Mag ik geen DM met een kleine uitleg? Hoeft niet te technisch maar zou het wel graag willen weten hoe dat werktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Remi heeft dit gemaakt. Maar alles is top secret natuurlijk.
We hebben gewoon een paar Chinezen in dienst die alle auctions bijhouden en in een database zetten. Niets technisch aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ik geen DM met een kleine uitleg? Hoeft niet te technisch maar zou het wel graag willen weten hoe dat werkt
Even koeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef Shygirl18 het volgende:
Pricechecker van FUThead is best handig btw
FF 3 en halve minuut goedrijdenquote:
Natuurlijk niet maar het is wel leuk dat dit gebeurt. Het gaat alleen niet lukken door Evansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FF 3 en halve minuut goedrijden
Maar zou kunnen, Froome heeft geen mannen
Ja kutkneus. Grootste budget en ze verneuken de koers alleenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar het is wel leuk dat dit gebeurt. Het gaat alleen niet lukken door Evans
Contador zijn mannen zetten de boel opnieuw op de kant toen Froome te ver van achter zat. Mollema, Ten Dam, Kreuziger, Cav en Sagan zijn o.a. mee.quote:
Zij hebben geen formatiekaarten tracker toch? Alleen spelers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUTHEAD is zo verneukt geworden. Hoe vind ik de prijs van een 3-5-2 kaartje?
Wow slimquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Contador zijn mannen zetten de boel opnieuw op de kant toen Froome te ver van achter zat. Mollema, Ten Dam, Kreuziger, Cav en Sagan zijn o.a. mee.
Nu gaan BMC, Katusha en Sky in de achtervolging.
Froome komt wel weer terug zo te zien.
Gat is 15 seconden denk ik, met nog 27 kilometer te gaan. BMC rijdt het dichtquote:
Klopt, zit gewoon aan de buis gekluisterd al 2 uur langquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
Dit is 1 van de leukste sportmomenten van dit jaar
2e dag wel, maar eerste dag er hard afgereden inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die staat 14deDie vent kon in de bergen toch ook niet mee?
Typisch Cadel, straks staat hij misschien 10equote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef StijnDa het volgende:
Canon Evans15e plek in het klassement verdedigen
Even niet offtopic gaan aub.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmiddags! Iemand tips/suggesties voor een spaanse/liga adelante verdediging? En dan voor al de linkerkant
Cadel Evans in je verdediging, gaat overal achteraanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmiddags! Iemand tips/suggesties voor een spaanse/liga adelante verdediging? En dan voor al de linkerkant
Lol mazzelpik feliquote:
Nu gaat het de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef Thorb het volgende:
Saxo gaat gewoon voor het ploegen klassement natuurlijk. Die staan straks 1e, Belkin 2.
Echt raar wat ik nu achter elkaar uit packs krijg. Tijdje echt niks maar vandaag die Real RB en nu Agbonquote:
Wat is Agbon nog waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt raar wat ik nu achter elkaar uit packs krijg. Tijdje echt niks maar vandaag die Real RB en nu Agbon
23 seconde voor op Froomequote:
110k ofzo. Zal straks even wat potjes met hem spelen, eerst als spits misschien nog als CAMquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is Agbon nog waardWel lekker man, mijn is een of andere Jamaicaanse CDM van 1k
Wss zijn ze ook verantwoordelijk voor het gat waar Froome achter zat jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
Die 2 van Belkin zijn ook wel helden hoor, die laten constant gaten vallen
Quintana natuurlijk bij Froome, dat is ook gunstig.
@Stijnda nu 30 sec.
Ik vind Froome wel laf trouwens, hij heeft natuurlijk een ruime voorsprong maar hij zou nu gewoon op kop moeten. Vroeger ging de gele trui ook gewoon meedoen, maar bij Sky nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wss zijn ze ook verantwoordelijk voor het gat waar Froome achter zat ja
Hoe oud is ze denk je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
Zit een chick tegenover me in de trein, bh komt net een stukje boven haar shirt uit. Best geil. Maar ze is net wat te jongBen nog in dubio of dit foute gedachten zijn
Idd maar Sky is gewoon een laffe ploeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind Froome wel laf trouwens, hij heeft natuurlijk een ruime voorsprong maar hij zou nu gewoon op kop moeten. Vroeger ging de gele trui ook gewoon meedoen, maar bij Sky niet
Gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
Die 2 van Belkin zijn ook wel helden hoor, die laten constant gaten vallen
Quintana natuurlijk bij Froome, dat is ook gunstig.
@Stijnda nu 30 sec.
14 kilometer dus dat ga je niet halenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat de goede kant ophoeveel km nog? Misschien haal ik net het einde van de etappe. Thuis over half uurtje ofzo.
Terwijl er niet eens iemand inzit die die plek bedreigd toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
AG2R gaat rijden voor de 10e plek van Peraud
Froome voor het eerst naar voren
?? Is toch gewoon een redelijk pack, 300 coins winst ofzo. Maar waarom post je dit?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]_______________________!
Nee... hij gaat toch niet stijgen. Of ze moeten rijden voor een sprint van Bonnet ofzo...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Terwijl er niet eens iemand inzit die die plek bedreigd toch?
Wel jammer maar wel begrijpelijk. Zometeen nog een stukje omhoog ook. Ze zullen in ieder geval de laatste 2 km volle bak kunnen doortrekken terwijl Lotto daarachter dan wel kan stoppen als het niet lukt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Terpstra en Chavanel mogen ook wel even meerijden hoor.
Toen ik die neger vooraan zag staan schrok ik een beetje van z'n hoofd..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
?? Is toch gewoon een redelijk pack, 300 coins winst ofzo. Maar waarom post je dit?
Ik hoop het, maar het kan ook nog flink fout gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel jammer maar wel begrijpelijk. Zometeen nog een stukje omhoog ook. Ze zullen in ieder geval de laatste 2 km volle bak kunnen doortrekken terwijl Lotto daarachter dan wel kan stoppen als het niet lukt.
Hij moet nog getuned worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
leuk hoor die formation price checker.
jammer dat het niet werkt.
Froome zit alleen. Als iedereen nu stilhoudt... maar nee we gaan voor plekkie 10quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat die domme andere ploegen ff kappen met rijden
Welke etappe is zondag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Froome zit alleen. Als iedereen nu stilhoudt... maar nee we gaan voor plekkie 10
Alleen nog Thomas denk ik.
Misschien dat Froome gewoon zondag voor de winst gaat
Wss wel, maar dit is toch wel leuk en bravoure. Ipv kut skyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Froome zit alleen. Als iedereen nu stilhoudt... maar nee we gaan voor plekkie 10
Alleen nog Thomas denk ik.
Misschien dat Froome gewoon zondag voor de winst gaat
Naar de Mont-Ventouxquote:
Ah, mooi. Zondag lekker de hele dag bankhangen en een prachtige etappe kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Naar de Mont-Ventoux
Verder zijn o.a. donderdag met 2x Alpe d'Huez en vrijdag met een paar flinke klimmen er leuk
ja ik zag het, hij was er bij mij ook de dag voordat wij aankwamen, echt jammerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tuurlijk, paar keer.
Vooral toen Polska kwam werd iedereen lijp.
Ook naar Totally Summer geweest en Lunacy fest ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik zag het, hij was er bij mij ook de dag voordat wij aankwamen, echt jammer
Ja jonge echt belachelijk gewoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
Wat doen al die Franse ploegen... 1 minuut in 3 kilometer lukt je toch niet dus het kan alleen voor het klassement zijn maar dat hebben ze niet. Krijgen zeker betaald van Froome.
alleen Totally Summer, bij Barca toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ook naar Totally Summer geweest en Lunacy fest ofzo?
JAAAAA TERPSTRA GOGOquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een Nederlander gaat toch geen etappe winnen
Ja die ploegen zijn echt tyfus domquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
Ag2r en Garmin op kop, voor Daniel Martin en Peraud
Dat ze als mogen krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die ploegen zijn echt tyfus dom
Morgen misschien eindelijk een keer een ontsnapping die wegblijft al is het ook wel een Sagan etappe. Zondag wordt mooi jaquote:
Ja ligt bij Barca,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen Totally Summer, bij Barca toch?die ander hadden wij niet nee.
Ze hadden die etappe wel wat zwaarder mogen maken verderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen misschien eindelijk een keer een ontsnapping die wegblijft al is het ook wel een Sagan etappe. Zondag wordt mooi ja
Weet ik niet hoor. Van zijn ploeg hoeft hij het niet te hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan gaat Froome het verschil weer goedmaken lijkt mij.
ja daar was ik, met Gogo inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja ligt bij Barca,
Ging je trouwens met Gogo?
Tsja in de Vogezen bij de Ventoux liggen niet zo heel veel bergen dacht ik (vanaf de kant waar ze vandaan komen).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze hadden die etappe wel wat zwaarder mogen maken verderNu denk ik toch dat het daar nog mee gaat vallen.
Porte rijdt gewoon die hele berg mee op hoor. Rest van de etappe stelt weinig voorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Van zijn ploeg hoeft hij het niet te hebben
Die etappe van Garate en Martin toendertijd was toen toch echt veel zwaarderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja in de Vogezen bij de Ventoux liggen niet zo heel veel bergen dacht ik (vanaf de kant waar ze vandaan komen).
Al weet ik dit niet zeker.
Porte heeft niet zo'n goeie benen meer lijkt wel na die eerste bergetappequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Porte rijdt gewoon die hele berg mee op hoor. Rest van de etappe stelt weinig voor
Kwamen ze toen ook van deze kant. Het zou kunnen hoor.. ze willen nou eenmaal niet allemaal zware etappes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die etappe van Garate en Martin toendertijd was toen toch echt veel zwaarder
Die spaart zich gewoon, die heeft nu toch geen nut meer in vlakke etappes. Die vent is daar gewoon dik 2de geworden manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Porte heeft niet zo'n goeie benen meer lijkt wel na die eerste berg etappe
Ik denk iig dat op de Mont Ventoux een ontsnapping wint, dat gaat ook schelen denk ik. De etappe naar Alp duhuez wordt de beslissing. Daar komt het of bij elkaar of wint Froome de tour. En ik hoop op het eerste want dan wordt Zaterdag echt geweldig op die laatste klimquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwamen ze toen ook van deze kant. Het zou kunnen hoor.. ze willen nou eenmaal niet allemaal zware etappes.
Ik snap het ook niet. Ik keek net al of ik wel in het goede topic zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Shygirl18 het volgende:
Ben zeker de enige die hier niks van snapt.
Tijdrit bestaat uit 2 bergjes en 2 afdalingen volgens mij. Al is hij natuurlijk ook erg sterk bergop maar toch zal het verschil met de klimmers wel wat kleiner zijn denk ik. Hoop dat Mollema geen minuut verliestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk iig dat op de Mont Ventoux een ontsnapping wint, dat gaat ook schelen denk ik. De etappe naar Alp duhuez wordt de beslissing. Daar komt het of bij elkaar of wint Froome de tour. En ik hoop op het eerste want dan wordt Zaterdag echt geweldig op die laatste klim![]()
Froome pakt woensdag natuurlijk sowieso nog een minuutje extra in de tijdrit, als het niet meer wordt
ik ook niet hoor. zal zo wel weer afgelopen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik keek net al of ik wel in het goede topic zat.
Hij pakt woensdag 2 minutenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tijdrit bestaat uit 2 bergjes en 2 afdalingen volgens mij. Al is hij natuurlijk ook erg sterk bergop maar toch zal het verschil met de klimmers wel wat kleiner zijn denk ik.
Echt he. Een beetje naar fietsen zitten kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik keek net al of ik wel in het goede topic zat.
Ja dat wel, bedoelde ook t.o.v. afgelopen tijdrit maar dat was natuurlijk al 2 minuten. Als Nederland 2 en 5 wordt bijvoorbeeld hebben we ook gewoon een prachtige tour gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij pakt woensdag 2 minutenDaarbij is er ook nog een stuk vlak. 1 minuut pakt ie zeker
Ik val al in slaap als ik lees dat het op de tv komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Echt he. Een beetje naar fietsen zitten kijken.
Idd, al denk ik dat Contador er nog onderdoor gaat normaal gesproken. Maar het zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat wel, bedoelde ook t.o.v. afgelopen tijdrit maar dat was natuurlijk al 2 minuten. Als Nederland 2 en 5 wordt bijvoorbeeld hebben we ook gewoon een prachtige tour gehad
Dat was Leopard toen iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat Valverde zelf op andere vlakken onsportief is geweest de afgelopen jaren (lees: doping).
[ afbeelding ]
Volgens andere mensen was het niet Movstar maar Leopard maar dit zou ook iets verklaren
pics pics picsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wooow. Die studio sport presentatrice is die nieuw
yoo jij nog een goed bronzeteam voor me, of 2 teams? budget 100k. eisen> 352, 4* skillers het liefst en pace of course.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik ook zoveel geluk heb als ik de hele dag silver packs open. Tot nu toe heb ik vandaag niet veel gepulld.
Speelt ie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:20 schreef Nickskuh het volgende:
Morgen live de kunsten van Bojan bewonderen
Ik heb geen idee wie het is, ik kan er ook niets over vinden op internetquote:
Ik heb het niet gezien, was het deze?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, ik kan er ook niets over vinden op internet
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, was het deze?
[ afbeelding ]
Ja maar ze zag er net veel beter uit. Had het inmiddels ook gevondenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar zelfs op de belg hebben ze het nog niet over Mollema en Ten Dam. Ik hoop zo dat ze daar extra motivatie uit putten
quote:
Dan kunnen twee volledige elftallen voldoende speeltijd opdoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op dat Ajax op 1 dag 2 oefenwedstrijden speelt?
En dat moet dan op dezelfde dag? Lijkt me onhandig voor trainers ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan kunnen twee volledige elftallen voldoende speeltijd opdoen.
Is toch juist handig? Anders ben je er meerdere dagen aan kwijtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat moet dan op dezelfde dag? Lijkt me onhandig voor trainers ook
Tjah daar is ook wel wat voor te zeggen. Toch zou ik het niet zo doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is toch juist handig? Anders ben je er meerdere dagen aan kwijt
Wat een pinda. Wel benieuwd wat Brammie geantwoord heeft danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahaah Froome is blijkbaar naar Tankink gegaan tijdens de etappe om te vragen waar Mollema en Ten dam waren![]()
![]()
Sowieso voor ons Nederlandersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leukste tour in jaren iig en dat met alleen 2 pyreneenetappes tot nu toe
Iemand tips/suggesties voor dit team?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.com/squad/2801
Wat een geweldig kutteam weer
Ik heb geen 3-5-2 bronze team maar je kan iets doen met Taylor, Benzia, Rogic enzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yoo jij nog een goed bronzeteam voor me, of 2 teams? budget 100k. eisen> 352, 4* skillers het liefst en pace of course.
Hij zei blijkbaar: 'Zijn ze al weg dan? Ik zie er daar nog een rijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een pinda. Wel benieuwd wat Brammie geantwoord heeft dan
Meen je dit?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zei blijkbaar: 'Zijn ze al weg dan? Ik zie er daar nog een rijden![]()
![]()
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 09:41:20Makkie vandaag als je zoet wat we de komende week voor de kiezen krijgen! Maar makkelijk in de Tour is het nooit! http://t.co/bWJZCUS8t6 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:50:24Ongelofelijk. Wat een etappe. Geen goede benen, 100 km vollenbak moeten rijden om binnen tijd te zijn. #datisookdetour reageer retweet
Ja maar de bron is hier van het forum Kan het interview zelf niet vindenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 09:41:20Makkie vandaag als je zoet wat we de komende week voor de kiezen krijgen! Maar makkelijk in de Tour is het nooit! http://t.co/bWJZCUS8t6 reageer retweet
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:50:24Ongelofelijk. Wat een etappe. Geen goede benen, 100 km vollenbak moeten rijden om binnen tijd te zijn. #datisookdetour reageer retweet
Zij is pot.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alleen niets over Arias
twitter:psvnetwerk twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:23:14Portugese publieke omroep: akkoord PSV en Sporting over Schaars en Arias, medische keuring volgt #psv reageer retweet
Oke ben benieuwd. Schaars dus iig in Nederland, ik wacht nog even op bevestiging van Rikkie over Ariasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:psvnetwerk twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:23:14Portugese publieke omroep: akkoord PSV en Sporting over Schaars en Arias, medische keuring volgt #psv reageer retweet
Blijkbaar was Belkin toen al aant rijden, want dit was al maanden geleden afgesproken met Quickstepquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef StijnDa het volgende:
Ik zie nu pas hoe vies Valverde eraf is gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |