PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ineens gaat de tijd wel weer heel hard achteruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Bij deze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef el-blanchito het volgende:
liev dagboek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee als dat mijn zus zou ik het gewoon meteen afwijzen, verzin gewoon iets dat je niet met je kop op YT hoeft![]()
Je kan toch wel eerlijk zijn tegen je familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon mentaal slopen. Terug laten komen tot 20 seconde en dan weer wegrijden. Helaas komt het door de Australiėrsquote:![]()
Het is je zus, gewoon zeggen dat ze niet kan zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Je kan niet zingen. Kom op je kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat is dit voor vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Zo geweldig is het nietquote:
Geef mij maar een bergritquote:
Tsja zondag pas weer maar voor een vlakke etappe is dit gewoon mooi. Waaieretappes zijn altijd wel spannend vind ik. Nu zit Valverde weer met 10 manquote:
Op dit moment is het van 40 seconde weer 50 seconde dus gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ken het ook niet volgenZit in de trein. Rijden ze Valverde er nu nog af of komt die terug?
Valverde en Rolland rijden op 50 seconden in een groepje met 14 man. Daarachter zit nog een peloton met onder andere Kittel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ken het ook niet volgenZit in de trein. Rijden ze Valverde er nu nog af of komt die terug?
Dan kan het nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
Jouw prive zaken aangaande je valse zus ook, so what?quote:
Geen lekkere zus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw prive zaken aangaande je valse zus ook, so what?
Ik vind dat je als ploeg altijd aanvallend en met een idee moet koersen. Belkin neemt initiatief en dat is mooi (ook al rijd je Froome er nu natuurlijk niet af).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is maar in een iemands voordeel en dat is Froome. Ipv zijn ploeg uitroken worden nu de sterke ploegen die er nog waren uitgerookt
Ach.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pics van je valse zus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien Voeckler pas op 5 minuten zit valt het wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
Als je gelost bent uit het 2e peloton ben je wel zwaar de lul. Ben benieuwd of iedereen op tijd bnnen komt
[..]
Ik vind dat je als ploeg altijd aanvallend en met een idee moet koersen. Belkin neemt initiatief en dat is mooi (ook al rijd je Froome er nu natuurlijk niet af).
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventouxquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nice. Jammer van Kittel maar boeie Valverde eraf rijden in een vlakke etappe#teammollema #fietsenvoorjeleven
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
tijd om eens een bronze team te proberenmisschien wel handig voor clubs ook.
Iemand een goede 352? Zoveel mogelijk 4* en zoveel mogelijk pace.
Daaromquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is toch een SC dus mij hoor je ook niet meer zeuren over fietsen
daar heb je wel een goed puntquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventoux
[..]
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkie
Ik ben ook geen liefhebber, maar dit vind ik wel mooi, omdat nu Nederlanders het goed doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is toch een SC dus mij hoor je ook niet meer zeuren over fietsen
Lek gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft Valverde gedaan dat hij zo ver naar achteren zit?
Lek rijden en in plaats van een fiets van een ploeggenoot nemen ging hij de band eruit halen en vervangen. Dat kostte 30 seconden en met deze wind en waaiers ben je dan gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft Valverde gedaan dat hij zo ver naar achteren zit?
Lekker voor ze. Het zijn toch maar kut Spanjaardenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lek rijden en in plaats van een fiets van een ploeggenoot nemen ging hij de band eruit halen en vervangen. Dat kostte 30 seconden en met deze wind en waaiers ben je dan gezien
Je hebt ook niet veel aan Gesink in een vlakke etappequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventoux
[..]
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkie
Hoorde ook dat Mollema het niet zo op Valverde heeft vanwege zijn doping verleden + blijven ontkennen. Ik weet niet of dat waar isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Het zijn toch maar kut SpanjaardenDit is de wraak voor 2010
Tjah dat is ook voor Van den Broecke die viel. Zo werkt de sport.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Is het niet normaal om hem dan terug te laten komen? Best wel ongelukkig om zo de tour uit gereden te worden. Maar jawel dom vna hem
Bij F1 wachten ze ook niet als iemand een lekke band heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Is het niet normaal om hem dan terug te laten komen? Best wel ongelukkig om zo de tour uit gereden te worden. Maar jawel dom vna hem
Dan Contador er ook nog maar ff afrijden danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoorde ook dat Mollema het niet zo op Valverde heeft vanwege zijn doping verleden + blijven ontkennen. Ik weet niet of dat waar is
Mwah Gesink kan dat best wel hoor. Reed ook geen slechte tijdrit en is dit wel gewend uit de jeugdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel aan Gesink in een vlakke etappeZeker met zoveel wind.
Gewoon met Boom op kop knallen
Bij een valpartij oid wel, maar als je zo dom bent om bij een etappe met mogelijk waaiers achterin gaat zitten nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
Bij voetbal schoppen ze vaak de bal buiten. Al is het de laatste tijd veel minder, maar dat komt door dat nep gejank.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij F1 wachten ze ook niet als iemand een lekke band heeft.
Bij voetbal wachten ze ook niet altijd bij een blessure.
Bij schaatsen stopt ook niet iedereen als iemand valt.
Het hoort gewoon bij de sport
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.nl/formations/
Leuke nieuwe feature wel
Wat voor feature is het? Kan niet openen hier op het werkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.nl/formations/
Leuke nieuwe feature wel
Vaak... niet altijd. En dan zijn hier de belangen nog een stuk groter. Als je altijd zou stoppen gaat iedereen die moet lossen ook met zijn band staan zwaaien alsof hij lek heeft gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij voetbal schoppen ze vaak de bal buiten. Al is het de laatste tijd veel minder, maar dat komt door dat nep gejank.
Bij een waaier zorg je dat slechts weinig renners kunnen profiteren van de wind die jij weghoudt. Daardoor komen meer renners in de wind te rijden wat natuurlijk meer energie kost. Daardoor lossen meer renners.quote:
quote:Een waaier is een techniek uit het wielrennen. Een waaier is de benaming voor de formatie die een groep renners aanneemt als de wind schuin van voren komt om zo de windweerstand zo klein als mogelijk te maken. De techniek bestaat uit het schuin achter elkaar rijden van een aantal renners.
Degene die de voorste positie in de groep inneemt, de koprijder, is het meest onderhevig aan de windinvloed en elke positie daarachter telkens minder. De koprijder beschermt de anderen tegen de wind, het zogenaamde 'uit de wind houden'. De koppositie in een groep rouleert, teneinde de arbeid in min of meer gelijke mate over de verschillende renners te spreiden. Dit laatste is een ongeschreven wielerwet. Uit tactisch oogpunt (het sparen van energie) pogen sommige coureurs zich te onttrekken aan deze verplichting.
Ik zou geld inzetten op Mollema, en dan in een berg etappe Froome van zn fiets duwen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij een valpartij oid wel, maar als je zo dom bent om bij een etappe met mogelijk waaiers achterin gaat zitten nieteigen schuld.
Formation price tracker. Kun je voordelige formatiekaartjes oppikken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:26 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat voor feature is het? Kan niet openen hier op het werk
Toppertje!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Formation price tracker. Kun je voordelige formatiekaartjes oppikken.
Die zitten in de slag met Valverde hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat die Euskaltels nog zo hun best doen, die bakken er toch niks van in het AK
En dan je hele ploeg opofferen? Dat is dom zeg als je het moet hebben van een dagoverwinning.quote:
Mollema wint de tour hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan je hele ploeg opofferen? Dat is dom zeg als je het moet hebben van een dagoverwinning.
Froome krijgt deze tour gewoon cadeau
Ik heb 'm even getest en ook die van FUTWIZ en ultimateteamtrading.net.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Formation price tracker. Kun je voordelige formatiekaartjes oppikken.
Nou nog even een betaalde auto buy functie en klaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even getest en ook die van FUTWIZ en ultimateteamtrading.net.
Die van ultimateteamtrading geeft geen tijden weer, dus dat is nogal kut zoeken. De twee goedkoopste 3-5-2's kon ik in ieder geval niet vinden.
Die van FUTWIZ klopt wel, alleen de tijden zijn daar niet accuraat. Op WeFUT loopt de tijd gewoon mee, dus die kloppen op de seconde.
Beetje schaamteloze reclame, maar het is in ieder geval op feiten gebaseerd.
Facking netjes, en nu als een malle overal gaan spammenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even getest en ook die van FUTWIZ en ultimateteamtrading.net.
Die van ultimateteamtrading geeft geen tijden weer, dus dat is nogal kut zoeken. De twee goedkoopste 3-5-2's kon ik in ieder geval niet vinden.
Die van FUTWIZ klopt wel, alleen de tijden zijn daar niet accuraat. Op WeFUT loopt de tijd gewoon mee, dus die kloppen op de seconde.
Beetje schaamteloze reclame, maar het is in ieder geval op feiten gebaseerd.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nou nog even een betaalde auto buy functie en klaar
Remi heeft dit gemaakt. Maar alles is top secret natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Facking netjes, en nu als een malle overal gaan spammen
Hoe doe je dat? Heb je nu een speciaal account Vrijgemaakt hiervoor ofzo? Of heb je toegang met je site tot de auctions?
Mag ik geen DM met een kleine uitleg? Hoeft niet te technisch maar zou het wel graag willen weten hoe dat werktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Remi heeft dit gemaakt. Maar alles is top secret natuurlijk.
We hebben gewoon een paar Chinezen in dienst die alle auctions bijhouden en in een database zetten. Niets technisch aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ik geen DM met een kleine uitleg? Hoeft niet te technisch maar zou het wel graag willen weten hoe dat werkt
Even koeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef Shygirl18 het volgende:
Pricechecker van FUThead is best handig btw
FF 3 en halve minuut goedrijdenquote:
Natuurlijk niet maar het is wel leuk dat dit gebeurt. Het gaat alleen niet lukken door Evansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FF 3 en halve minuut goedrijden
Maar zou kunnen, Froome heeft geen mannen
Ja kutkneus. Grootste budget en ze verneuken de koers alleenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar het is wel leuk dat dit gebeurt. Het gaat alleen niet lukken door Evans
Contador zijn mannen zetten de boel opnieuw op de kant toen Froome te ver van achter zat. Mollema, Ten Dam, Kreuziger, Cav en Sagan zijn o.a. mee.quote:
Zij hebben geen formatiekaarten tracker toch? Alleen spelers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FUTHEAD is zo verneukt geworden. Hoe vind ik de prijs van een 3-5-2 kaartje?
Wow slimquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Contador zijn mannen zetten de boel opnieuw op de kant toen Froome te ver van achter zat. Mollema, Ten Dam, Kreuziger, Cav en Sagan zijn o.a. mee.
Nu gaan BMC, Katusha en Sky in de achtervolging.
Froome komt wel weer terug zo te zien.
Gat is 15 seconden denk ik, met nog 27 kilometer te gaan. BMC rijdt het dichtquote:
Klopt, zit gewoon aan de buis gekluisterd al 2 uur langquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
Dit is 1 van de leukste sportmomenten van dit jaar
2e dag wel, maar eerste dag er hard afgereden inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die staat 14deDie vent kon in de bergen toch ook niet mee?
Typisch Cadel, straks staat hij misschien 10equote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef StijnDa het volgende:
Canon Evans15e plek in het klassement verdedigen
Even niet offtopic gaan aub.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmiddags! Iemand tips/suggesties voor een spaanse/liga adelante verdediging? En dan voor al de linkerkant
Cadel Evans in je verdediging, gaat overal achteraanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmiddags! Iemand tips/suggesties voor een spaanse/liga adelante verdediging? En dan voor al de linkerkant
Lol mazzelpik feliquote:
Nu gaat het de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef Thorb het volgende:
Saxo gaat gewoon voor het ploegen klassement natuurlijk. Die staan straks 1e, Belkin 2.
Echt raar wat ik nu achter elkaar uit packs krijg. Tijdje echt niks maar vandaag die Real RB en nu Agbonquote:
Wat is Agbon nog waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt raar wat ik nu achter elkaar uit packs krijg. Tijdje echt niks maar vandaag die Real RB en nu Agbon
23 seconde voor op Froomequote:
110k ofzo. Zal straks even wat potjes met hem spelen, eerst als spits misschien nog als CAMquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is Agbon nog waardWel lekker man, mijn is een of andere Jamaicaanse CDM van 1k
Wss zijn ze ook verantwoordelijk voor het gat waar Froome achter zat jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
Die 2 van Belkin zijn ook wel helden hoor, die laten constant gaten vallen
Quintana natuurlijk bij Froome, dat is ook gunstig.
@Stijnda nu 30 sec.
Ik vind Froome wel laf trouwens, hij heeft natuurlijk een ruime voorsprong maar hij zou nu gewoon op kop moeten. Vroeger ging de gele trui ook gewoon meedoen, maar bij Sky nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wss zijn ze ook verantwoordelijk voor het gat waar Froome achter zat ja
Hoe oud is ze denk je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
Zit een chick tegenover me in de trein, bh komt net een stukje boven haar shirt uit. Best geil. Maar ze is net wat te jongBen nog in dubio of dit foute gedachten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |