PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ineens gaat de tijd wel weer heel hard achteruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Bij deze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef el-blanchito het volgende:
liev dagboek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee als dat mijn zus zou ik het gewoon meteen afwijzen, verzin gewoon iets dat je niet met je kop op YT hoeft![]()
Je kan toch wel eerlijk zijn tegen je familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon mentaal slopen. Terug laten komen tot 20 seconde en dan weer wegrijden. Helaas komt het door de Australiėrsquote:![]()
Het is je zus, gewoon zeggen dat ze niet kan zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Je kan niet zingen. Kom op je kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat is dit voor vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Zo geweldig is het nietquote:
Geef mij maar een bergritquote:
Tsja zondag pas weer maar voor een vlakke etappe is dit gewoon mooi. Waaieretappes zijn altijd wel spannend vind ik. Nu zit Valverde weer met 10 manquote:
Op dit moment is het van 40 seconde weer 50 seconde dus gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ken het ook niet volgenZit in de trein. Rijden ze Valverde er nu nog af of komt die terug?
Valverde en Rolland rijden op 50 seconden in een groepje met 14 man. Daarachter zit nog een peloton met onder andere Kittel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik ken het ook niet volgenZit in de trein. Rijden ze Valverde er nu nog af of komt die terug?
Dan kan het nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
Jouw prive zaken aangaande je valse zus ook, so what?quote:
Geen lekkere zus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw prive zaken aangaande je valse zus ook, so what?
Ik vind dat je als ploeg altijd aanvallend en met een idee moet koersen. Belkin neemt initiatief en dat is mooi (ook al rijd je Froome er nu natuurlijk niet af).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is maar in een iemands voordeel en dat is Froome. Ipv zijn ploeg uitroken worden nu de sterke ploegen die er nog waren uitgerookt
Ach.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pics van je valse zus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien Voeckler pas op 5 minuten zit valt het wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
Als je gelost bent uit het 2e peloton ben je wel zwaar de lul. Ben benieuwd of iedereen op tijd bnnen komt
[..]
Ik vind dat je als ploeg altijd aanvallend en met een idee moet koersen. Belkin neemt initiatief en dat is mooi (ook al rijd je Froome er nu natuurlijk niet af).
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventouxquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Nice. Jammer van Kittel maar boeie Valverde eraf rijden in een vlakke etappe#teammollema #fietsenvoorjeleven
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
tijd om eens een bronze team te proberenmisschien wel handig voor clubs ook.
Iemand een goede 352? Zoveel mogelijk 4* en zoveel mogelijk pace.
Daaromquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is toch een SC dus mij hoor je ook niet meer zeuren over fietsen
daar heb je wel een goed puntquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gesink is er nu ook af, wel goed zijn werk gedaan en nu knallen op de Ventoux
[..]
dan moet je juist geen pace en skills nemen gekkie
Ik ben ook geen liefhebber, maar dit vind ik wel mooi, omdat nu Nederlanders het goed doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is toch een SC dus mij hoor je ook niet meer zeuren over fietsen
Lek gereden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft Valverde gedaan dat hij zo ver naar achteren zit?
Lek rijden en in plaats van een fiets van een ploeggenoot nemen ging hij de band eruit halen en vervangen. Dat kostte 30 seconden en met deze wind en waaiers ben je dan gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Wat heeft Valverde gedaan dat hij zo ver naar achteren zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |