Idd maar Sky is gewoon een laffe ploeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind Froome wel laf trouwens, hij heeft natuurlijk een ruime voorsprong maar hij zou nu gewoon op kop moeten. Vroeger ging de gele trui ook gewoon meedoen, maar bij Sky niet
Gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
Die 2 van Belkin zijn ook wel helden hoor, die laten constant gaten vallen
Quintana natuurlijk bij Froome, dat is ook gunstig.
@Stijnda nu 30 sec.
14 kilometer dus dat ga je niet halenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat de goede kant ophoeveel km nog? Misschien haal ik net het einde van de etappe. Thuis over half uurtje ofzo.
Terwijl er niet eens iemand inzit die die plek bedreigd toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
AG2R gaat rijden voor de 10e plek van Peraud
Froome voor het eerst naar voren
?? Is toch gewoon een redelijk pack, 300 coins winst ofzo. Maar waarom post je dit?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]_______________________!
Nee... hij gaat toch niet stijgen. Of ze moeten rijden voor een sprint van Bonnet ofzo...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Terwijl er niet eens iemand inzit die die plek bedreigd toch?
Wel jammer maar wel begrijpelijk. Zometeen nog een stukje omhoog ook. Ze zullen in ieder geval de laatste 2 km volle bak kunnen doortrekken terwijl Lotto daarachter dan wel kan stoppen als het niet lukt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Terpstra en Chavanel mogen ook wel even meerijden hoor.
Toen ik die neger vooraan zag staan schrok ik een beetje van z'n hoofd..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
?? Is toch gewoon een redelijk pack, 300 coins winst ofzo. Maar waarom post je dit?
Ik hoop het, maar het kan ook nog flink fout gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel jammer maar wel begrijpelijk. Zometeen nog een stukje omhoog ook. Ze zullen in ieder geval de laatste 2 km volle bak kunnen doortrekken terwijl Lotto daarachter dan wel kan stoppen als het niet lukt.
Hij moet nog getuned worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
leuk hoor die formation price checker.
jammer dat het niet werkt.
Froome zit alleen. Als iedereen nu stilhoudt... maar nee we gaan voor plekkie 10quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat die domme andere ploegen ff kappen met rijden
Welke etappe is zondag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Froome zit alleen. Als iedereen nu stilhoudt... maar nee we gaan voor plekkie 10
Alleen nog Thomas denk ik.
Misschien dat Froome gewoon zondag voor de winst gaat
Wss wel, maar dit is toch wel leuk en bravoure. Ipv kut skyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Froome zit alleen. Als iedereen nu stilhoudt... maar nee we gaan voor plekkie 10
Alleen nog Thomas denk ik.
Misschien dat Froome gewoon zondag voor de winst gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |