Bomen zijn juist niet nuttig voor waaiers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:13 schreef IbanMayo het volgende:
Boom duidelijk in z'n element. Genieten dit
Is toch zo? Ik zie alleen wie er in die kneuzenwaaier van Voeckler zitten, maar niet wie er in dat 2e peloton zitten.quote:
Het Orakelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Thijs had al waaiers weten te voorspellen. Zit die man er eigenlijk ooit wel naast?
Thijs = Messias.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bomen zijn juist niet nuttig voor waaiers.
Die zou toch niet winnen.quote:
Om zelf geen tijd te verliezen?quote:
wint?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Boogerd wint zich echt op over dat ze geen waaier kunnen rijden
Dat snap ik, maar ik snap niet waarom Orica zich zo uit slooft voor Goss.quote:
Die weten de weg. GPS enzo...quote:
En over 10 jaar hebben ze allemaal al een hartaanval gehad?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:15 schreef DeeBee het volgende:
Belkin sloopt iedereen gewoon joh, nog 100 km ploegentijdrit in de traditie van de Post-ploegen, Hollandse glorie, alles, die Keniaan kent toch geen wind.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met z'n allen in de mongolenwaaier ook weer kunnen afstrepen van de Euskaltelbingo.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met z'n allen in de mongolenwaaier ook weer kunnen afstrepen van de Euskaltelbingo.
Heeft Euskaltel ook een bingo? Waarom staat die niet in de OP?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bakelmansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat er deze Tour nog een kopgroep vooruit blijven tot de finish?
Alpe d'Huez laten ze Kadri of Bardet ofzo winnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat er deze Tour nog een kopgroep vooruit blijven tot de finish?
Euskaltelbingoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heb jij een ongelofelijke teringui.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Thijs had al waaiers weten te voorspellen. Zit die man er eigenlijk ooit wel naast?
Thijs = Messias.
Bakeveld.quote:
Ik ook net, stiekumquote:
Kijk anders gewoon op letour.fr. Laten ze dat prima zien...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef Fides het volgende:
Kom op, laat even zien welke klassementsspanjolen in dat 2e groepje zitten...
Contador? Valverde?
Same, maar dan werk.quote:
Geen vakantie hebbenquote:
Vanochtend in dit topic al mensen die gefrustreerd waren dat het een saaie kutetappe zou worden.quote:
Daar zie je toch alleen die groep van Bakelandts/Voeckler etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:20 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Kijk anders gewoon op letour.fr. Laten ze dat prima zien...
Zo spannend is het nou ook weer niet he. Het is niet alsof de nummer 2 uit het klassement er niet bij zit oid.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanochtend in dit topic al mensen die gefrustreerd waren dat het een saaie kutetappe zou worden.
Gerechtigheid.
Zie nu pas jullie onderschriften.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:20:24Alle klassementsmannen voorin, zo te zien. reageer retweet
Waaiers geven toch wat magie aan een etappe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet he. Het is niet alsof de nummer 2 uit het klassement er niet bij zit oid.
Moncoutié wist die altijd te vinden.quote:
quote:
Kietel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is eigenlijk de kopman van Argos?
nooit gesnapt waarom die gasten kamers delenquote:
Gisteren nog niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Sheepcidus het volgende:
koen de kort heeft die al een kale kop?
Kittel en/of Degenkolb?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel qua nummer.quote:
Zelf zo'n infuus aanleggen gaat een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nooit gesnapt waarom die gasten kamers delen
slaapt toch nooit zo lekker dan alleen op de kamer....
en de crisis lijkt me ook geen excuus
Degenkolb heeft 191, dus zal die zijn? Of anders Kittel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is toch een soort van teambuilding. Als wij met de ploeg weggaan slapen we ook altijd met 2 of meer op de kamer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nooit gesnapt waarom die gasten kamers delen
slaapt toch nooit zo lekker dan alleen op de kamer....
en de crisis lijkt me ook geen excuus
Degenkolb bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Degenkolb heeft 191, dus zal die zijn? Of anders Kittel.
Gemixt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is toch een soort van teambuilding. Als wij met de ploeg weggaan slapen we ook altijd met 2 of meer op de kamer.
En 3/4 van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moncoutié wist die altijd te vinden.
dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelf zo'n infuus aanleggen gaat een beetje moeilijk.
het komt zo weer bij elkaar en dan rijden ze en masse naar de finish en wordt het alsnog saai.quote:
Nu wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet he. Het is niet alsof de nummer 2 uit het klassement er niet bij zit oid.
Vooruitziende blik, Nostradamus dit dat allesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk ook niet dat het stil valt.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooruitziende blik, Nostradamus dit dat alles
85 km is best wel een eind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish moet toch gewoon doorrijden nu?
Denk het niet, laat het nu wel aan anderen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish moet toch gewoon doorrijden nu?
Ja, maar net reden ze ook gewoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
85 km is best wel een eind.
Ja, met de gedachte dat ze vast nog wel steun zouden krijgen. Als ze dat niet krijgen schiet het niet erg op natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar net reden ze ook gewoon.
Dezelfde Froome die in de neutralisatie van de eerste etappe al naast z'n fiets lag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef Bugno het volgende:
Toch frappant dat dit nooit Dhr. Froome gebeurt, al zou er dan waarschijnlijk ivm "respect voor de Gele Trui" wel gewacht worden...
Natuurlijk weet Belkin het wel maar nu profiteren van pech is niet netjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef Ferdii het volgende:
cmon belkin weten zij het nog niet?
laat die valverde afzien om terug te komen
"Een ploegentijdrit in een doodnormale etappe, dat kent u niet"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ploegentijdrit, dat denkt u te zien.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Movistar zou de 1ste zijn die gaat rijden als het andersom is
U zegt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk weet Belkin het wel maar nu profiteren van pech is niet netjes.
Contador zal Valverde wel als vriendje willen houden voor de komende rittenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom schuift Saxo niet wat mannetjes bij?
Contador is een Spanjaard en Valverde ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom schuift Saxo niet wat mannetjes bij?
Echt he. Overdreven mongols.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
oooooooohhhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhh nou nou nou nou nou
Dit is gewoon koers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Drebbelman het volgende:
nou, wat zullen we trots zijn op 'onze' mannen als ze zo Valverde voorbij steken.
Als Thijs gelijk heeft wel.quote:
Gelukkig is er in andere jaren wel altijd netjes op Rabo gewacht toen die pech hadden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Drebbelman het volgende:
nou, wat zullen we trots zijn op 'onze' mannen als ze zo Valverde voorbij steken.
Dus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Contador is een Spanjaard en Valverde ook.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Movistar zou de 1ste zijn die gaat rijden als het andersom is
Kwartiertje laterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:35 schreef Ferdii het volgende:
valverde flikte contador in die laatste bergetappe ook, dus als ik contador was gewoon gas geven
twitter:letour twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:36:35Belkin not waiting for Valverde #TDF reageer retweet
*onthoudquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef leroytje het volgende:
Karma is een bitch jongens, onthoudt dat.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:letour twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 15:36:35Belkin not waiting for Valverde #TDF reageer retweet
25 seconden holladiejeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat Belkin dit doet, vind ik.
Is het al zondag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Worden mooie gevechten tussen Valverde en Mollema denk ik zo berg op
Die gaan niet mee rijden zo te zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Belkin moet dit niet alleen op willen knappen. Sky en Saxo profiteren hier net zo hard van.
denk dat als saxo ziet dat valverde steeds meer tijd verliest dat ze ook wel willenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Belkin moet dit niet alleen op willen knappen. Sky en Saxo profiteren hier net zo hard van.
Want? Anders komt de rest toch ook bij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Dat eerste hoop ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef kilon het volgende:
Wat zal eerder gebeuren? Kittel bij Valverde of Valverde bij het peleton?
Castroviejo, goede TT-er van Movistar) zit in groep Kittel, dus wachten op die groep wrs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef kilon het volgende:
Wat zal eerder gebeuren? Kittel bij Valverde of Valverde bij het peleton?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Die komen nu sneller dichter ja...vegen ze misschien zo op en dat alles dan samen komt.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef Keano het volgende:
[..]Andersom zouden ze het net zo hard doen. Afmaken die concurrentie.
Uh, nee? Quickstep rijdt ook keihard op kop.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Want? Anders komt de rest toch ook bij?
Spanjaardenquote:
Dan kunnen ze toch net zo goed meerijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uh, nee? Quickstep rijdt ook keihard op kop.
Waarom doet die mee.quote:
Het is topsport, belangen zijn groot blabla klopt allemaal. Ik blijf het onsportief vinden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef Keano het volgende:
[..]Andersom zouden ze het net zo hard doen. Afmaken die concurrentie.
Eensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens Boogerd: Misschien kan hij niet op de kant rijden, kan je beter mee rijden.quote:
degenkolb ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Argos heeft ook nog wel wat renners die mee voorin zitten
Idd. Die moeten niet lek rijden op een slecht moment in de komende etappes.quote:
Nee, dankzij de waaiers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef JamFlava het volgende:
Toch nog wat spanning vandaag dankzij Belkin
inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Blik het volgende:
Zou het toch netter vinden als ze hem terug zouden laten komen om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
inderdaad.
vind het toch wel jammer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |